תקשור

חני1110

New member
תקשור


תקשור של תות אנך אמון ע"י איילת סגל.
תומלל ע"י שרית לחאני .
ספר מונח על השולחן וכל הקבוצה מניחה ידיים- מקבלים נושא ראשון.
נמצא אתנו , נמצאים בחדר הזה המאסטרים והמדריכים האישים שלנו וכל אחד ואחת יכולים להתבונן מי נמצא איתם ומי תומך בתהליך לצדם. ומגיע לחדר תות אנך אמון – , מברך אני אתכם קבוצת אור נפלאה על שאתם הנכם פה יושבים כפי שעשיתם בימים העתיקים וחלקכם בילו כאן בבית הספר למסתורין בספריה המרכזית תקופות ארוכות, מברך אני אתכם על הרצון שלכם הרחיב ולצאת אל מעבר אל גבולות הזמן והמרחב ולהעמיק את אשר נמצא בתוך הדי.אן.אי ובתוך התאים אשר מרכיבים את גופי האור שלכם ואת יתר הגופים אשר עמם אתם מתגלמים כאחד בתור הווייתכם הפיזית האנושית, ואתם אשר הגעתם היום אשר יצאתם אל המסע, אל המסע הלמידה והתרחבות ואשר אתם מאפשרים לעצמכם להרים את המסך, ומתוך החיבור אל האני הנני שהנכם ללמוד, לצמוח, ולחבור אל אותם מקומות אלוהיים אשר מרכיבים אתכם. האנושות היום נמצאת בשבי מעבר עיקריים שלבי מעבר בין הישן לחדש, שלבי מעבר אשר אנחנו אשר כבר נמצאים בממדים הגבוהים ואשר הלכנו על פני הפלנטה הנוכחית הזאת מאושרים לשתף פעולה ביחד עם אותם בני האור אשר בתוכם התחייבו להתעורר , בחרו להתעורר ומתרגשים מן ההתעוררות , ומן הידע אשר מגיע לעמקי נשמתם בהוויה הגשמית , בהוויה האלוהית ועל כך מבורכים אתם. הרגישו דרך הלב המקודש את אשר קולטת כף ידכם בחיישנים אשר מרכיבים את כף ידכם הפיזית, האתרית. הרגישו את הידע אשר עולה מתוך לבכם העלו את הנושא אשר אותו אתם חשים בלב ועולה כרגע מבין ספר הידע האוניברסלי- בבקשה-
הקבוצה- ספר המסתורין, אהבה, אהבה עצמית, היו, שחררו את מי שאינכם והיו מי שאתם, כוליות, עוצמה, אור, התבוננות, היזכרות, סודות הנצחיות, תדר המוות, כיצד תרפאו את גופכם בעזרת קולכם, פיות וניסים, אהבה אינסופית, ממלכת כל, יש בכל אחד מכם יהלום שבו טמון המתנה שלכם הידע שלכם תחברו אל היהלום הפנימי.
תות- אם כך אהובים ואהובות , האנושות היום לומדת מחדש את תדר האהבה , האנושות היום לומדת מחדש בימים הללו את האהבה בתוכה ומתוך היהלום אשר אותו אתם לומדים להאיר מחדש בתוך הניצוץ האלוהי שאתם , אתם מרגישים אתם לומדים, אתם נושמים , מהי אהבה ? אהבה עצמית , אהבה לבריאה, לאנושות , לצומח, לחי. האדם חווה המון כאב בפלנטה הנוכחית הזאת והמון סבל והמון שליטה וכוחניות ובתדרים הנמוכים הללו התמוסס התדר של האור האלוהי האהבה הבריאה אשר אתם נושאים בלבכם ומחיים אותה מחדש בעצם זה שאתם מהדהדים את שפת האור והאהבה . מהי אהבה?
הקבוצה- זה האור הבראשיתי הראשוני, שפת האור, מהות, תדר, אנרגיה , תמצית אור, יצירה, דבר שניתן הבין אותו רק אם חווים אותו, הרמוניה, מהות האדם, אהבה מכילה בתוכה את כל האיכויות שלה של הבורא: בטחון, עוצמה, אהבה עצמית, אהבה , קבלה, נתינה, חמלה, סליחה, אהבה היא כל ההויוה כולה לא רק רגש של הלב . לא רק איך שאנחנו תופסים את האהבה כבני אדם , אהבה לאחר רומנטית, נתינה , היא המהות כולה, כל האיכויות של הבורא יחד כשכולם עובדות יחדיו ויוצרות את רטט האהבה.
תות- היכן אתם מתגלמים באהבה ? היכן אתם נושמים את האהבה ביום יום שבו אתם חיים ומגשימים את האלוהות בגופכם הפיזי האנושי בפלנטה ארץ עליה אתם , כי אתם אהובים עם הבחירה שלכם לרדת מגלמים את האלוהות ואת כל האהבה ואת כל היש , התבוננו ברבדי הנשמה שלכם ואהבו את שאתם הנכם ומתוך אהבה עצמית ומתוך היקרות כי אתם נושאים את תדר האלוה שאו את האהבה , והתדר עולה בפלנטה ארץ והילדים של היום דוברים את שפת האהבה, רגישים יותר מאשר היו אי פעם כאשר צ'קרת הלב שלהם פתוחה, והם חשים ללא מילה את האמת ואת השקר, והם רואים מעבר למילה . ואלו ימים אשר מתוך האהבה מתעלה האנושות ותתעלה בתקופות של ה- 1000 שנה הקרובות ואתם נושאים את האהבה.
שאלה מהקבוצה- מה אנחנו צריכים לעשות כדי לשאת אותה יותר בשביל להוביל ולהפיץ אותה יותר בשביל לחיות אותה ולזהור אותה ולנשום אותה ולהנשים אותה בכל רגע ורגע?
תות- אין יותר ואין פחות . יש הוויה ותהודה כאשר אתם ממגנטים תדר האהבה, ממגנטים אל עצמכם את האהבה וככה המעגלים גדלים והולכים ואכן עליכם לבצע עבודה פנימית עמוקה ואת אותם כעסים אשר אתם נושאים עליכם לנקות ולמלא באהבה וכאשר אתם אהבה התדר מסביבכם ממרבים עצומים של ק"מ מהדהד בתדר אהבה ואכן התבוננו עם מי אתם נמצאים , היכן המקומות שאתם בוחרים לבלות ואם עליכם צרכים לצאת למקום אשר אתם זקוקים להגנה, בצעו את ההגנה צאו למקום כמגדלורי אור אשר אתם הנכם. עם הידע אשר קיים בכל תאיי האור ובכל רבדי הנשמה ובכל התאים הפיזיים אשר מרכיבים ומהדהדים . התבוננו בגופים שלכם ומלאו את עצמכם מאהבה. עכשיו הושיטו יד אל הספר וראו את הנושא שעולה בקבוצה הנוכחית הזאת בערב הזה , בבקשה-
הקבוצה- אנא בכוח, חיבור לאמת הפנימית, גאומטריה, ריפוי, שחרור, ואהבת לרעך כמוך,
תות-המילים שלכם והצלילים נושאים תצורות גאומטריות , המילים שלכם והצלילים שלכם נושאים תצורות אלוהיות אשר מורכבות מיחידה אלוהית אשר אתם הנכם רואים אותה , עליכם להבין כי כל מילה , תדר , מותק, אוויר הכל נוצר באלוהות , ביחידת האור אשר מרצדת במהירות וכל אותם יחידות אלוהיות של אור יוצרות צורה גאומטרית אשר נושאת תדר מסוים וכל צורה גאומטרית אשר מרכיבה את כל האותיות והצלילים והחי והצומח ועל כך אתם בעלי היכולת לשנות את התצורה שבה אתם חיים, כאשר אתם שרים את המילים אשר מכילות את האור ויהי אור מסביב ויבנה האור והתדר משנה את המציאות לאור , וכאשר אתם מדברים בשפה נמוכה ויוצרים תצורות גאומטריות מעוותות אתם מעוותים את המציאות שלכם עד כדי כך שאתם בוראים ויוצרים. אהובים עליכם להבין כי לכם הכוח עד כדי כך אתם אשר מנהלים מתוך האלוהות שהנכם הבינו כי כאשר אתם תהיו במודעות עילאית וכאשר תתחברו לאני הנני מה תצרו? אתם יוצרים , אתם בוראים, ראו לפניכם בתודעתכם צורה גאומטרית אשר עולה אל מול עינכם ברגע זה . אמרו מה היא מסמלת לכם, מה היא מספרת לכם?
קבוצה- משלוש שהוא כלפי מעלה מסמל את החיבור הגדול לאדמה ולאינסוף בקדקוד. והכל אחד, מה שלמטה כך למטה ומה שלמעלה למעלה הכל שלם ונכון. מגן דוד- שלמות, פירמידה –אהבה הכלה קבלה. זאת שפה שלמה.
תות- כאשר אתם רואים ציירו את הצורות הללו כאשר אתם מרגישים הקשיבו לתהודת האור ובדרך הגאומטרית תבנה וכל הצורות מרכיבות פאזל אחד שלם של קיום האנושות , הניחו את יד ימין על הספר והרגישו את הנושא הבא אשר עולה בקבוצה הזאת בערב הנוכחי הזה בבית הספר למסתורין.
קבוצה- פחדים, חמלה, הצלחה, שקיפות, אש, אומץ, זכות מולדת, להבין את הספק, אהבת אמת, להיות בהוויה שמחה, עוצמת הריפוי שבתדר הקול, מודעות, הוויה, אמונה, חיבור ללב, הקשבה ללב, יושר, אני הנני.
תות-מהי האמת? מהי האמת?
קבוצה- נוכחות אלוהית, חיבור ללב, הנשמה הנצחית, חיבור לעצמי הגבוה, כל מה שמתגשם מתוך אהבה חמלה, נשמת ההוויה , שקיפות, קיום, החיים עצמם, דרך, תדר , בחירה, מהות.
תות- האמת אהובים מתגלמת בתוך תדר האור וכל היש. האמת אהובים נושאת בתוכה תדר הממדים הגבוהים ללא גבולות והגבלות , ותדר האמת נמצאת בלב מתוך החופש היא יוצאת ונושאת את המילים הכוונות הרגשות וכן עליה להיות בהירה וברורה ,ללא תחפושת וכאשר אנו דוברים אמת הגוף הפיזי מתרחב ונושם וגדל אך מה קורה כאשר בני האנוש אינם נמצאים בתדר זה ? ומה קורה כאשר האנושות כפי שקרה לפלנטה ארץ אינה מהדהדת מתוך האמת? ואתם בני האור ובני האור בכל הפלנטה אשר נושאים בכל מקום את אמת המילה והתהודה והאהבה בעלי היכולת להאיר את כל אותם מקומות חשוכים את אותם מקומות אשר זקוקים להארה לאמיתות, כאשר אתם יחדיו מבצעים עבודה אנרגטית המקום אשר זקוק לריפוי , להארה, את בעלי היכולת להרים את המסכים וליצור את ההתעלות את התהפוכה אשר פלנטה ארץ עוברת בימים הללו אשר ארגונים רבים שהסתירו ועדין מסתירים מן האמת נאלצים להתמודד מחדש עם שאלת האמת והוכחה . ואתם בני האור נושאים את התדר הזה זכרו זאת.
אנחנו מתבקשים עכשיו לקחת את שתי הידיים לעזוב את הספר לשחרר לוקחים נשימה עמוקה וכאשר אנחנו עדין נמצאים בבית הספר למסתורין חלק מאתנו מגוף האור חוט עדין שמחבר בין ההוויה שלנו לבית הספר למסתורין , אנחנו חוזרים בחזרה לגוף הפיזי להפסקה קצרה בה אנו מתבקשים לשמור על שקט להמעיט בדיבור, לשתות, ונחזור בחזרה.
לאחר ההפסקה-
מגיע הזקן החכם והוא אוסף את הספר שהיה במרכז שולחן הקריסטל ולחדר נכנסים ספרנים ולכל ספרן לוח קריסטל מיוחד והספרנים מניחים את לוחות הקריסטל ממש לידנו כל אחד מקבל לוח קריסטל אישי, ולוח הקריסטל הזה אנו יכולים לקבל את הידע אשר נושא את התהודה אלינו ידע שלנו אישי מכל אותם רגעים, מהרגע שבו הגענו לפלנטה ארץ וחווינו את כל הגלגולים כל אחת ואחד מוזמנים לשים את יד ימין או שמאל על לוח הקריסטל ולשמוע או להרגיש או לקרוא את השם האלוהי אתו הוא הגיע לפלנטה ארץ. לכל אחד ואחת מאתנו יש שם אלוהי , והשם האלוהי צובר ונושא את התדר הייחודי לנו ולמשפחת הנשמות איתה הגענו לפלנטה ארץ . ואתם יכולים כל אחד ואחת עם היד אשר נמצאת על הספר הכולל בתוכו את כל אותם זיכרונות מכל אותם עשרות , מאות גלגולים אשר חיינו בפלנטה כל אחד ואחת יכולים באופן אישי לש
 

חני1110

New member
המשך

ואתם יכולים כל אחד ואחת עם היד אשר נמצאת על הספר הכולל בתוכו את כל אותם זיכרונות מכל אותם עשרות , מאות גלגולים אשר חיינו בפלנטה כל אחד ואחת יכולים באופן אישי לשאול שאלה אישית ולקבל תשובה אשר תגיע מהלב המקודש , ואנחנו מודים ומגיע הזקן החכם ואוסף את כל לוחות הקריסטל אשר נמצאים בספריה האקאשית בעיר המסתורין, וכרגע ספר חדש מונח במרכז המעגל והוא נפתח ואנו מוזמנים לשים את כף יד ימין או שמאל ולחוש את הנושא הבא אשר עולה בערב הזה מתוך הקבוצה הנוכחית הזאת, חושו את התדר , את הנושא.
הקבוצה- הארה, אלכימיה, תקשורת, שפע, קסם, התנועות בדיבור- אה- בריאה , A- רגשות, E- גוף, O-אהבות, או- החיבור ללב, עוצמה , הגשמה, הכלה , כוח, שינוי, אפשרות לגן עדן, אלוהות אנושית,
תות- ובכן אהובים בואו נדבר על נושא האלכימיה, התמרה, האלוהות האנושית, ואני שואל אתכם האם אתם בעלי היכולת? האם אתם מבינים את הכוח והעוצמה אשר נמצאים בכם , על מנת להתמיר ולבצע אלכימיה בכל הגופים שלכם , ולגלם את האלוהות באנושות ובאנושיות שאתם הנכם , מהי אלכימיה? באותם ימים ידעתם להתמיר את המוצק וליצור מתוך אותם חלקיקים מוצקים את האווריריות וליצור את הקסם , האם זה אפשרי גם היום? הכיצד ? בבקשה-
קבוצה- חייב להיות, אנחנו חייבים להיות מחוברים לאמונה באופן מלא, על מנת שאנחנו נוכל באמת ליצור ולהדביק את כל חלקיקי האור להגשמה שאנחנו רוצים, ולא רק אנחנו ברואים אנחנו בוראים ומהמקום הזה אנחנו צריכים לזכור מי אנחנו , אני הנני ולהיות בתודעה ובמודעות המלאה בשביל לעשות את זה לפעול מהלב.
תות- ההתמרה מתבצעת מול עינכם בכל יום ויום כאשר אתם רואים את בני האנוש משתנים וגדלים, האם אתם מודעים להתמרה שמתחוללת בימים האלה ? האם אתם מודעים להתמרה שמתחוללת בעצמכם? או כאשר אתם רואים חשיבה ומחשבה ומעוניינים ליצור שינוי התהליך הוא אשר מוביל לתוצר הסופי ומבצע את ההתמרה , מתוך המוצק לאווריריות מתוך האווריריות למוצק אל הנוזל ההתמרה קיימת בתוככם, וכאשר אתם בעלי היכולת להכניס ולהכיל עוד ועוד מתוך הניצוץ האלוהי, אתם מתמירים את כל הגופים שלכם ואתם חשים בגוף שלכם את השינוי ואתם מופתעים ואתם חשים בגוף האתרי שלכם את הצמיחה ואת ההתרחבות , אפשרו לעצמכם לחוש את האהבה והתמירו את הכעס באהבה, אפשרו לעצמכם להרגיש את החופש ושחררו את עצמכם מאותם דפוסים ישנים אשר כובלים אתכם. אהובים זו אלכימיה והתמרה האמינו בתהליך, על מנת לראות את התוצר הסופי עליכם להתבונן ולהעמיק בתהליך , ראו כיצד הזרע אתו אתן זורעים באדמה מתמיר עצמו לעץ ופירות, התבוננו בתהליך , האם יש לכם שאלות?
קבוצה- איך אפשר להאיץ את התהליך?
תות- ומי אמר שיש להאיץ? ומהי האצה ומהו הזמן?
קבוצה- שנהיה יותר שלמים ומאוחדים ומוארים.
תות- ומדוע אינך שלמה ומוארת, מדוע אינך מאוחדת.?
קבוצה- אני הנני אשר אני אכן כן אבל רוצה עוד רוצה יותר , זה אינסופי.
תות- אם כך העמיקי את הלמידה, ואם כך שאלי את השאלות התמסרי לתהליך. התבוננו אהובים במראות אשר לפניכם הן מספרות לכם הכל, הרי חוק המראות נוצר ע"י כך שבני האנוש יצאו למסע שלהם ויוכלו להעמיק את הראיה הפנימית , כאשר הראיה נחסמה והראיה הפנימית היא אל תוך רבדי האלוהות אשר הנכם להרחיב ולהצמיח ולהיות אחד עם האלוה, הכל בתוך הווייתכם, בתוך הדי, אן.אי שלכם הלו הוא האלוהות , אינכם נפרדים ואכן ההתמרה היא התמרה אשר מתבצעת ברמה האנושית וברמה האלוהית כאחד, וכאשר פלנטה ארץ מתמירה עצמה בימים הללו לכיוון ההתעלות היקומים מתמירים עצמם אף הם וכל מלאכי הבריאה לוקחים חלק בחגיגה. הלמידה היא אינסופית הניחו את יד ימין או שמאל על הספר וחושו את הנושא הבא אשר עולה לקבוצה בערב הזה מתוך הקבוצה הזאת.
קבוצה- חופש, חירות, ידע, צמיחה, מעוף, איזון, התבוננות, נתינה, פחד, רצון, השראה, יצירתיות, רצון, חיבור העולמות, היזכרות, יושר, קבלה עצמית, הקשבה, הרמוניה, זוהר, אהבה.
תות- חשתם את החופש דרך השירה , החרות, בני האנוש נלחמו רבות למען הזכות הטבעית להיות חופשיים. הנשמה היא חופשיה והלב יודע זאת ויודע לקחת אתכם אל אותם מקומות שגורמים לכם תחושה של חופש , והלב נושא אתכם אל מעבר לגבולות כי הגבול אינו קיים כאשר אתה נושא את תדר החופש בעולם הרוח והאור אין גבולות, אין מחסומים כפי שאתם בממד השלישי מכירים וחווים. האור נושא ונישא עם התהודה של הלב והאהבה אל כל מקום אל כל הבריאה אל כל היקום, בואו נצא למסע כל אחד ואחת יכולים להרגיש את הגוף האסטרלי שלהם מתרכך ועולה מעלה מעלה כאשר כל אחת ואחת מוקפים בבלון של אור חושו כמה אתם קלים ועולים למעלה למעלה עולים ועולים , מרחפים אין גבולות והכל פתוח ועולים ועולים ומרחפים למעלה למעלה ואתם בין הכוכבים שבשמים, קלים ואווריריים בעלי היכולת לעלות למעלה מעלה גבוה ולצאת מהיקום ליקומים אחרים , חושו את הריחוף והקלילות כולנו בבלוני אור עוברים בשרוול של אור צבעוני ויפיפה , ראו כיצד הוא מתפתל ומסתובב עולה ויורד ואתם עולים ומרחפים , ואתם עולים בקלות ובקלילות והלב מתרחב חושו את החופש , נשמו אותו לכל תאי האור וגופים שלכם. והנה אנו יוצאים משרוול האור ורואים את אלפי כוכבי בראשית נוצצים וזה הזמן מתוך החופש שאו תפילה …..והתפילה מהחופש ואל החופש תישא אותותיה בזמן הקרוב ואתם מוזמנים עם בלוני האור לחזור אל שרוול האור הצבעוני ביחד כקבוצה , שרוול אשר מתפתל ולוקח אתכם בחזרה אל האטמוספירה בכדור הארץ ומשם אתם מתחילים לרדת אט אט עם בלוני האור יורדים ויורדים בעדינות רבה עד אשר אתם חוזרים אל גוף האור בבית הספר למסתורין וזה החופש אהובים, זה החופש ואני נפרד מכם בערב זה ומודה לכם על ההתמסרות לתהליך של למידה . נצרו את הערב הזה בדי.אן.אי שלכם . היו ברוכים. תות.
 

comingof01age

New member
קישור יותר נרחב :

http://www.masa.co.il/article/56/קללת-הפרעונים:-נקמת-המומיה-2/

"אנוביס, האל בעל ראש התן. הכתובת למרגלות הפסל פוענחה בטעות כקללה: "אהרוג כל מי שיחצה את מפתן הקבר המקודש של המלך החי לעד"

אממ. הוא לא ממש הביא "אור לעולם" - אלא היה "ידוע" כאחד משלטון פרעה - להזכירכם, הפרעונים, היו עובדי אלילם בנוסף לכתב החרטומים שלהם וה"אורים והתומים" בתןרה - היו לא יותר ממכשפי פרעה וחלק מארמונו וצבאו. לא סתם נלחם אהרון ומשה בפרעונים - כדי להוכיח את דבר האלוהים "שחרר את עמי משיעבוד" - משיעבודו של פרעה ועבדיו. "גם אם יש לזה משמעות מטאפורוית בדת" - כדי להבדיל אור מחושך - נתבקש אהרון "להוכיח" שהן אכן בא מעולמו של האלוהים - ונאבק בפרעה -ובפרעונים - וגם ב"עם המצרי" שבעצם גרם לשיעבוד. ונתן להם "מטה" אשר שימש ל"הוכחת מעשה האלוהים למי שישעבד את עמו" - מאחיזת עיניים ותעלולי כישוף. מעבר לכך "תות ענח אמון" - רצה להיקבר עם "כל אוצרותיו" באיזה מרתף באיזה פירמידה, לאחר שהתחיל לסבול ממחלה כלשהיא. -קורות חיו "עלומים" משום מה "ואין מידע על מה שעשה" - כי הוא היה מכשף. מה שמראה שלא רק היה רע ונורא - גם רצח וגם ירש - את כל הכסף אשר לקח - רצה שיקבר איתו. ואתם משייכים אותו ל"אור" ? יותר מגיכוח קל זה לא ממש אמין- מי יאמין לכזה דבר? לבטוח בשיעבוד?
- לא:)
 
אוהבת אותה מאוד.


במיוחד את התיקשורים שלה
של הכוהן אדמה הגדול
ואת החיבור שלה לאטלנטיס ולמוריה.
 

חני1110

New member
גמני אוהבת את התקשורים שלה


את התקשורים של הכוהן אדמה ..
בכלל אוהבת את נושא אטלנטיס ולמוריה ...
 

comingof01age

New member
תודה לאיילת סגל, אבל..

"לאחר ההפסקה-"

מגיע "הזקן החכם" והוא אוסף את הספר שהיה במרכז שולחן הקריסטל ולחדר נכנסים ספרנים ולכל ספרן לוח קריסטל מיוחד והספרנים מניחים את לוחות הקריסטל ממש לידנו כל אחד מקבל לוח קריסטל אישי, ולוח הקריסטל הזה אנו יכולים לקבל את הידע אשר נושא את התהודה אלינו ידע שלנו אישי מכל אותם רגעים, מהרגע שבו הגענו לפלנטה ארץ וחווינו את כל הגלגולים כל אחת ואחד מוזמנים לשים את יד ימין או שמאל על לוח הקריסטל ולשמוע או להרגיש או לקרוא את השם האלוהי אתו הוא הגיע לפלנטה ארץ." - זה תיאור של עבודת כישוף - וכאשר "אדם" נדרש לעשות פעולה שדורשת לקרוא בקריסטל שם מסוים - זה נקרא העלאה באוב. זה כישוף ללכ דבר. אז תודה לך על "שהבאת את המאמר על הצדיק שהיה תות ענח אמון" כי הוא היה ידוען לכל דבר - רק שהוסיף "שיעבוד" לקורות החיים שלו - במצריים העתיקה. ההי חלק מארמון פרעה והפרעונים - אשר קריאה קלה בתורה תראה לך כי הם לא היו נחמדים, או קשורים לאור - על כל האספקטים שלו. הם נועדו להרוס ע"י "ידע קדמוני" - והשתמשו ב"ידע הזה" כדי להתעלל ולהרוס - חדש? לא. מדברים רבות על קברו - ולא על מעשיו. ולכן "נשארה" לנו התורה - כדי להראות לכם שוב מה העם "הכנעני" עבר וללמוד מההיסטוריה. תודה לך בכל מקרה. כנראה שהקליפ של KATY PERRY עושה לו יחצ"נות מהסוג הלא נחוץ. זה סתם קליפ עם מסר יפה - ואתם לקחתם את זה לעוד עובד אלילים - הפעם מתקופת התורה.
 

comingof01age

New member
"ספר מונח על השולחן וכל הקבוצה מניחה ידיים"

סיאנס או עבודת כישוף ע"י העברת אנרגיה ו"תיקשור עם.." - שלא נדע.
 

comingof01age

New member
וגם אם תנסו לתרץ את זה..

דווקא ע"י "ספר מונח על השולחן וכל הקבוצה מניחה ידיים" - הגעת לתות ענח אמון? איפה ישויות האור? אז זהו, שהן לא קשורים לתיקשור שלכם. "תות ענח אמון" - שהוא סופר מכשף ועובד אלילים? וזה "תיקשור"? בגלל זה לא הולכים למתקשרים. שאתם תלכו.
 

Surak

New member
מאוד לא סביר שהגיעו לתות ענח אמון

מלך מצרים מלפני איזה 4000 שנה, לא יקפוץ אליך לביקור על-פי הזמנה.

ואני לא יודע אם זה מרגיע אותך או לא. אולי כבר היית מעדיף את רוחו של מלך בשר ודם, אפילו אם הוא מכשף ועובד אלילים, על האלטרנטיבה
 

comingof01age

New member
לא רוצה ממש לשמוע עילו.. אבל ככה זה בפורום..

קוראים על מכשפים ועובדי אלילים ותקשורים של נציגי החושך - סתם ככה "כבדרך אגב.." מה לעשות. אין מה לעשות - לקרוא ולעבור הלאה - לפורום השני:)
 

comingof01age

New member
קפצתם אליו עכשיו.. זה מספיק רעוע...

אני לא מעדיף אותו אז ולא מעדיף את התיקשור של איילת כרגע. אבל כבר העברת אותו לתפוז אנשים.. "רוחו של מלך" חבל שלא ביזבזת זמן בלחטוף מלרות מהמצרים במצריים כדי להכיר מה זה עובד אלילים ו"מלך" שמעביר ידע מאגי למלוכה.. אולי זה עושה לך/ם את זה.. לי זה לא עושה את זה רק לקרוא על זה.
 
למעלה