האנטומיה של גריי - עונה 11 פרק 19

Yuval Ben Porat

New member
האנטומיה של גריי - עונה 11 פרק 19


דמות הפרק:
הזוג של הפרק:
המקרה הרפואי של הפרק:
סצנה מרגשת:
סצנה מצחיקה:
סצנה מיותרת:
ממה הופתעתם? ממה התאכזבתם?
או
לדמות:
ציטוט מוצלח:
חפירה חופשית:
ציון כללי:
 

דנה1982

New member
פרק טוב

הסצינות של מרדית ודרק, יחד עם המקרה הרפואי (הפין) והאינטראקציה בין הרופאים - הזכיר לי קצת את הימים הטובים של האנטומיה. קליל, זורם, משעשע... נקרעתי כשביילי ראתה לראשונה את הפין והתגובה שלה הייתה: "that's a big one".
&nbsp
כמובן שהיה לי ברור ברגע שדרק אמר למרדית שתחכה לו ושהוא יחזור לפני שהיא תשים לב, שהוא לא יחזור כל כך מהר. ביאס אותי בעיקר בגלל שכבר חשבתי שסיימנו את סאגת מרדית ודרק ושיתנו להם קצת שקט, ואני מקווה שהוא שוכב גוסס באיזו תעלה ושזה לא קשור לאישה מוושינגטון.
&nbsp
נראה לי שזה מצדיק צפייה בפרומו רק כדי לוודא את הנקודה הזו...
&nbsp
אה, כן, אואן ואמיליה. די.
 

haych

New member
פרק סביר

בעקרון היה נחמד, אבל היה עשוי קצת כמו אופרת סבון עם משפטים אובר-דרמטיים שקילקלו לי את ההנאה.

יש לי תחושה שקרה משהו נורא לדרק. כי פתאום הכל חזר להיות ורוד ודובוני איכפת לי, וזה לא מתאים לאנטומיה... וכל המילות פרידה שלו, של "אני אחזור לפני שתשימי לב", "אל תלכי לשום מקום..." זה מראה שהוא לא יחזור, לפחות לא בקרוב. ונראה לי שמיצו את נושא הבגידה, אז כנראה שזה גם לא יהיה זה. נראה לי שאפשר כבר להספיד אותו...

כל הקטעים עם וובר וקתרין אייברי היו אופרת סבון אחת גדולה, ולא נהניתי מהם בכלל.
סטפני הייתה מצחיקה לאורך כל הפרק והייתה הכוכבת שלו מבחינתי.

אלכס-


אמיליה - איזו חוצפה יש לה להאשים את אוואן בזה שהוא תמך בה?! אם את שלמה עם הטיפול שאת מציעה-את לא צריכה לקבל חיזוקים מאחרים, ואם בחרת ללכת עם גישה טיפולית מסויימת-האחריות המלאה היא עליך.הוא יכול לשמוע מהצד ולחוות את דעתו, אבל בסופו של דבר זה לא תחום המומחיות שלו ורק את יודעת את הדקויות ואם זה נכון או לא. קחי אחריות על ההחלטות שלך! לפחות היא ויתרה על האגו וקראה לקאלי ברגע שהעניינים הסתבכו.

בקיצור, היה נחמד לראות את מרדית מאושרת שוב, אבל אני לא מאמינה שזה ימשך לאורך זמן...
 
למעלה