הודעה באתר דן בצפון על הערך הצבור במטרופולין חיפה

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
*שהמתקף המהיר לא מוציא שום פלט כתוב

הולך להיות בלגן גדול
אצל נוסעים שיתקפו ערך צבור במתקף המהיר, ולא יבינו את ההבדל בין נסיעה באזור התעריף, ונסיעה בין אזורי תעריף, ובמיוחד שהמתקף המהיר לא מוציא שום פלט.
&nbsp
לא ברור איך החברות הנצרתיות ישתתפו בערך הצבור, כאשר כלל אין איתם הסדר נסיעה משולב במטרופולין חיפה (נסיעת מעבר עם מפעילים אחרים).
&nbsp
זה בכוונה שההנחה על הערך הצבור (25%) גדולה יותר מאשר הנחה על כרטיסיות רגילות (20%)?
*שהמתקף המהיר לא מוציא שום פלט כתוב
 
הודעה באתר דן בצפון על הערך הצבור במטרופולין חיפה

הודעה באתר דן בצפון על הערך הצבור במטרופולין חיפה
[URL]http://www.dannorth.co.il/?page_id=732[/URL]
חוברת הסבר:
[URL]http://www.dannorth.co.il/wp-content/uploads/2015/03/%D7%97%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%A8-%D7%A2%D7%A8%D7%9A-%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A8.pdf[/URL]

לפי הפרסומים הללו כאשר משתמשים בערך הצבור במטרונית - ניתן לתקף במכשירי התיקוף המהיר לצורך נסיעות בתוך אזור (בתוך אזור חיפה או בתוך אזור הקריות) ולצורך נסיעות בין אזורים יש לתקף במכשירי הטעינה.

יש פרסומים גם באתר www.metrobus.co.il:
[URL]http://www.metrobus.gov.il/iw/web/guest/news[/URL]

אין פרסום על הערך הצבור באתרי אגד, נתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות.
 

MBCAISR

New member
ערך צבור משותף

הודעה באתר דן בצפון על הערך הצבור במטרופולין חיפה
[URL]http://www.dannorth.co.il/?page_id=732[/URL]
חוברת הסבר:
[URL]http://www.dannorth.co.il/wp-content/uploads/2015/03/%D7%97%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%A8-%D7%A2%D7%A8%D7%9A-%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A8.pdf[/URL]

לפי הפרסומים הללו כאשר משתמשים בערך הצבור במטרונית - ניתן לתקף במכשירי התיקוף המהיר לצורך נסיעות בתוך אזור (בתוך אזור חיפה או בתוך אזור הקריות) ולצורך נסיעות בין אזורים יש לתקף במכשירי הטעינה.

יש פרסומים גם באתר www.metrobus.co.il:
[URL]http://www.metrobus.gov.il/iw/web/guest/news[/URL]

אין פרסום על הערך הצבור באתרי אגד, נתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות.
ערך צבור משותף
האם ערך צבור מאזור המרכז יוכל לשמש גם לנסיעה במטרופולין חיפה?
אם לא כרגע, האם זה המתוכנן בסופו של דבר?
 
עקרונית כן

ערך צבור משותף
האם ערך צבור מאזור המרכז יוכל לשמש גם לנסיעה במטרופולין חיפה?
אם לא כרגע, האם זה המתוכנן בסופו של דבר?
עקרונית כן
כל ערך צבור בעקרון תקף בכל אזור שבו מכובד ערך צבור.
בחוברת כתוב כך:
"ההסדר תקף בכל הנסיעות ולכל היעדים בחברות המכבדות אותו במטרופולין חיפה ובעמקים, מטרופולין תל-אביב ובעתיד גם במטרופולינים נוספים "
אבל בתחילת הדרך יכולות להיות תקלות.
 

yairdla

New member
יש מילה יותר מודרנית מערך צבור

ערך צבור משותף
האם ערך צבור מאזור המרכז יוכל לשמש גם לנסיעה במטרופולין חיפה?
אם לא כרגע, האם זה המתוכנן בסופו של דבר?
יש מילה יותר מודרנית מערך צבור
בעה
 

נתנאל531

Well-known member
הולך להיות בלגן גדול

הודעה באתר דן בצפון על הערך הצבור במטרופולין חיפה
[URL]http://www.dannorth.co.il/?page_id=732[/URL]
חוברת הסבר:
[URL]http://www.dannorth.co.il/wp-content/uploads/2015/03/%D7%97%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%A8-%D7%A2%D7%A8%D7%9A-%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A8.pdf[/URL]

לפי הפרסומים הללו כאשר משתמשים בערך הצבור במטרונית - ניתן לתקף במכשירי התיקוף המהיר לצורך נסיעות בתוך אזור (בתוך אזור חיפה או בתוך אזור הקריות) ולצורך נסיעות בין אזורים יש לתקף במכשירי הטעינה.

יש פרסומים גם באתר www.metrobus.co.il:
[URL]http://www.metrobus.gov.il/iw/web/guest/news[/URL]

אין פרסום על הערך הצבור באתרי אגד, נתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות.
הולך להיות בלגן גדול
אצל נוסעים שיתקפו ערך צבור במתקף המהיר, ולא יבינו את ההבדל בין נסיעה באזור התעריף, ונסיעה בין אזורי תעריף, ובמיוחד שהמתקף המהיר לא מוציא שום פלט.
&nbsp
לא ברור איך החברות הנצרתיות ישתתפו בערך הצבור, כאשר כלל אין איתם הסדר נסיעה משולב במטרופולין חיפה (נסיעת מעבר עם מפעילים אחרים).
&nbsp
זה בכוונה שההנחה על הערך הצבור (25%) גדולה יותר מאשר הנחה על כרטיסיות רגילות (20%)?
 

cwen

New member
אותה הנחה של 20% בערך צבור ובכרטיסיות

הולך להיות בלגן גדול
אצל נוסעים שיתקפו ערך צבור במתקף המהיר, ולא יבינו את ההבדל בין נסיעה באזור התעריף, ונסיעה בין אזורי תעריף, ובמיוחד שהמתקף המהיר לא מוציא שום פלט.
&nbsp
לא ברור איך החברות הנצרתיות ישתתפו בערך הצבור, כאשר כלל אין איתם הסדר נסיעה משולב במטרופולין חיפה (נסיעת מעבר עם מפעילים אחרים).
&nbsp
זה בכוונה שההנחה על הערך הצבור (25%) גדולה יותר מאשר הנחה על כרטיסיות רגילות (20%)?
אותה הנחה של 20% בערך צבור ובכרטיסיות
ערך צבור לא יותר זול, הוא פשוט יותר נוח ויותר גמיש.
 
אין תלות בין כרטוס משותף לערך צבור

הולך להיות בלגן גדול
אצל נוסעים שיתקפו ערך צבור במתקף המהיר, ולא יבינו את ההבדל בין נסיעה באזור התעריף, ונסיעה בין אזורי תעריף, ובמיוחד שהמתקף המהיר לא מוציא שום פלט.
&nbsp
לא ברור איך החברות הנצרתיות ישתתפו בערך הצבור, כאשר כלל אין איתם הסדר נסיעה משולב במטרופולין חיפה (נסיעת מעבר עם מפעילים אחרים).
&nbsp
זה בכוונה שההנחה על הערך הצבור (25%) גדולה יותר מאשר הנחה על כרטיסיות רגילות (20%)?
אין תלות בין כרטוס משותף לערך צבור
בחברות הנצרתיות ערך צבור יכול לשמש לנסיעות בהן ללא מעברים חופשיים.
השאלה הגדולה היא לגבי אגד. כי אם באגד לא ניתן יהיה להטעין ערך צבור, זה די מעקר את האפקטיביות שלו בחיפה ובקריות מכיוון שאגד מפעילה את רוב הקווים בחיפה ובקריות.
הרבה נוסעים שעיקר הנסיעות שלהם בתוך חיפה לא יגיעו בכלל לאפשרות להטעין את הערך הצבור.
ואם ניתן יהיה להטעין ערך צבור באגד בחיפה, נשאלת השאלה למה באזורים אחרים, ובפרט בגוש-דן לא ניתן.
 

נתנאל531

Well-known member
מקור הבעיה כנראה הוא מכשיר הכרטוס

אין תלות בין כרטוס משותף לערך צבור
בחברות הנצרתיות ערך צבור יכול לשמש לנסיעות בהן ללא מעברים חופשיים.
השאלה הגדולה היא לגבי אגד. כי אם באגד לא ניתן יהיה להטעין ערך צבור, זה די מעקר את האפקטיביות שלו בחיפה ובקריות מכיוון שאגד מפעילה את רוב הקווים בחיפה ובקריות.
הרבה נוסעים שעיקר הנסיעות שלהם בתוך חיפה לא יגיעו בכלל לאפשרות להטעין את הערך הצבור.
ואם ניתן יהיה להטעין ערך צבור באגד בחיפה, נשאלת השאלה למה באזורים אחרים, ובפרט בגוש-דן לא ניתן.
מקור הבעיה כנראה הוא מכשיר הכרטוס
ולכן לא אמור להיות שוני בין אזורים שונים בארץ.
 
זהירות לא לטעון ערך צבור בכרטיס בו יש


הודעה באתר דן בצפון על הערך הצבור במטרופולין חיפה
[URL]http://www.dannorth.co.il/?page_id=732[/URL]
חוברת הסבר:
[URL]http://www.dannorth.co.il/wp-content/uploads/2015/03/%D7%97%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%A8-%D7%A2%D7%A8%D7%9A-%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A8.pdf[/URL]

לפי הפרסומים הללו כאשר משתמשים בערך הצבור במטרונית - ניתן לתקף במכשירי התיקוף המהיר לצורך נסיעות בתוך אזור (בתוך אזור חיפה או בתוך אזור הקריות) ולצורך נסיעות בין אזורים יש לתקף במכשירי הטעינה.

יש פרסומים גם באתר www.metrobus.co.il:
[URL]http://www.metrobus.gov.il/iw/web/guest/news[/URL]

אין פרסום על הערך הצבור באתרי אגד, נתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות.
זהירות לא לטעון ערך צבור בכרטיס בו יש

כרטיסייה בקוד 1, 2 או 4 או חופשי חודשי בחיפה/קריות/מרחבי/מטרופולין חיפה.
הדבר ימנע תיקוף מהיר בעמדות לתיקוף מהיר בשל כפל חוזים ולא ניתן לבחור איזה הסדר לתקף.
 
בחירת הסדר נסיעה לתיקוף ערך צבור או נסיעה

זהירות לא לטעון ערך צבור בכרטיס בו יש

כרטיסייה בקוד 1, 2 או 4 או חופשי חודשי בחיפה/קריות/מרחבי/מטרופולין חיפה.
הדבר ימנע תיקוף מהיר בעמדות לתיקוף מהיר בשל כפל חוזים ולא ניתן לבחור איזה הסדר לתקף.
בחירת הסדר נסיעה לתיקוף ערך צבור או נסיעה
בתחנה בו יש תוקף ליותר מכרטיסייה אחת,
למשל כרטיסיית מעבר בבחיפה לנסיעה לעכו או לנסיעה מחיפה לעפולה
יש נסיעת המשך לפני או אחרי הנסיעה הארוכה ללא תשלום נוסף, וגם ערך צבור,
יש לחשוב היטב לפני שבוחרים מה לתקף.
וכן בעמדת התיקוף המהיר זה לא יפעל


 
המערכת טענה לכרטיסך את הסדר הנסיעה שולם 30 ₪

הודעה באתר דן בצפון על הערך הצבור במטרופולין חיפה
[URL]http://www.dannorth.co.il/?page_id=732[/URL]
חוברת הסבר:
[URL]http://www.dannorth.co.il/wp-content/uploads/2015/03/%D7%97%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%A8-%D7%A2%D7%A8%D7%9A-%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A8.pdf[/URL]

לפי הפרסומים הללו כאשר משתמשים בערך הצבור במטרונית - ניתן לתקף במכשירי התיקוף המהיר לצורך נסיעות בתוך אזור (בתוך אזור חיפה או בתוך אזור הקריות) ולצורך נסיעות בין אזורים יש לתקף במכשירי הטעינה.

יש פרסומים גם באתר www.metrobus.co.il:
[URL]http://www.metrobus.gov.il/iw/web/guest/news[/URL]

אין פרסום על הערך הצבור באתרי אגד, נתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות.
המערכת טענה לכרטיסך את הסדר הנסיעה שולם 30 ₪
ערך צבור פעיל בפועל מהיום בעמדות הטעינה השונות של "דן בצפון".
ניתן לטעון בתשלום במזומן או באשראי.
גם כרטיס אנונימי.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה