חברת אפיקים בהודעה פרימיטיבית ולא ברורה מחזירה מסלולים

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
חברת אפיקים בהודעה פרימיטיבית ולא ברורה מחזירה מסלולים

חברת אפיקים בהודעה פרימיטיבית ולא ברורה מחזירה מסלולים
בהודעה ממש ממש לא ברורה,אבל אפשר לנחש

את המטרה והמסלול ,אפיקים מודיעה שהיא

משנה את קו 182 ממערב ראשון כמו 178 ,רק לא נכנס לשכונה הירוקה .

קווים 313 ו 330 חוזרים למסלול המקורי דרך שד' ירושלים דואני והעצמאות

כלומר תיגבור משמעותי לקו 181 .

השינוי החל מ 1.9
 
זה גם מה שקרה עם קווים כשהגיעה לפתח תקווה

חברת אפיקים בהודעה פרימיטיבית ולא ברורה מחזירה מסלולים
בהודעה ממש ממש לא ברורה,אבל אפשר לנחש

את המטרה והמסלול ,אפיקים מודיעה שהיא

משנה את קו 182 ממערב ראשון כמו 178 ,רק לא נכנס לשכונה הירוקה .

קווים 313 ו 330 חוזרים למסלול המקורי דרך שד' ירושלים דואני והעצמאות

כלומר תיגבור משמעותי לקו 181 .

השינוי החל מ 1.9
זה גם מה שקרה עם קווים כשהגיעה לפתח תקווה
ניסתה כל רגע לחדש
ראתה שזה נכשל
וחזרה למסלול מימי דן
 
משרד התחבורה הוא זה שקובע את המסלולים. בכל ישום של

זה גם מה שקרה עם קווים כשהגיעה לפתח תקווה
ניסתה כל רגע לחדש
ראתה שזה נכשל
וחזרה למסלול מימי דן
משרד התחבורה הוא זה שקובע את המסלולים. בכל ישום של
מכרז חדש יש בשבועות הראשונים לאחר יישום המכרז תיקונים והתאמות למה שנקבע במכרז.
גם סופרבוס ביצעה שינויים בעפולה ובטבריה מספר שבועות לאחר יישום המכרז.
 

yossiwed

New member
משרד התחבורה קובע אחרי שמבקשים ממנו ,לא על דעת עצמו

משרד התחבורה הוא זה שקובע את המסלולים. בכל ישום של
מכרז חדש יש בשבועות הראשונים לאחר יישום המכרז תיקונים והתאמות למה שנקבע במכרז.
גם סופרבוס ביצעה שינויים בעפולה ובטבריה מספר שבועות לאחר יישום המכרז.
משרד התחבורה קובע אחרי שמבקשים ממנו ,לא על דעת עצמו
הוא משרד התחבורה עשה שינויים ,ראה שיש טענות ,

הרי הטענות באים אל העירייה ואל אפיקים ואז משנים .

תפסיק לכתוב משרד התחבורה לבד, לאאאאאאא , זה אחרי בקשה .

ואגב מי שלא מכיר כמוני את המסלול ותושב יבנה ,לא יבין כלום מההודעה,

וזה עצוב כי באמת זה רמה נמוכה שלא נתקלתי בנ.
 
משרד התחבורה מאשר שינויים אחרי שמבקשים ממנו

משרד התחבורה קובע אחרי שמבקשים ממנו ,לא על דעת עצמו
הוא משרד התחבורה עשה שינויים ,ראה שיש טענות ,

הרי הטענות באים אל העירייה ואל אפיקים ואז משנים .

תפסיק לכתוב משרד התחבורה לבד, לאאאאאאא , זה אחרי בקשה .

ואגב מי שלא מכיר כמוני את המסלול ותושב יבנה ,לא יבין כלום מההודעה,

וזה עצוב כי באמת זה רמה נמוכה שלא נתקלתי בנ.
משרד התחבורה מאשר שינויים אחרי שמבקשים ממנו
אבל את המסלולים והלו"ז במכרז משרד התחבורה קובע.
מפעילים לא קובעים את מה שמופיע במכרז.

רצית לקלל ויצאת מברך. אפיקים ביקשו שינויים ממה שנקבע במכרז - וקיבלו.
אז זה טוב או רע?
כל הכבוד לאפיקים שהיא מבקשת תיקונים בעקבות טענות נוסעים.

את זה אתה כמובן לא תכתוב...
 

benshap2

New member
רק לפני שבועיים הוא התלונן שאפיקים לא יוזמת שינויים מהר...

משרד התחבורה מאשר שינויים אחרי שמבקשים ממנו
אבל את המסלולים והלו"ז במכרז משרד התחבורה קובע.
מפעילים לא קובעים את מה שמופיע במכרז.

רצית לקלל ויצאת מברך. אפיקים ביקשו שינויים ממה שנקבע במכרז - וקיבלו.
אז זה טוב או רע?
כל הכבוד לאפיקים שהיא מבקשת תיקונים בעקבות טענות נוסעים.

את זה אתה כמובן לא תכתוב...
רק לפני שבועיים הוא התלונן שאפיקים לא יוזמת שינויים מהר...
אבל באמת ראוי לפרסם את השינוי בצורה יותר ברורה ולא בכותרת באתר שמפנה לאתר...שבו יש את הכותרת...וחוזר חלילה...
 
האתר של אפיקים, כולל הצגת ההודעות, גרוע ביותר

רק לפני שבועיים הוא התלונן שאפיקים לא יוזמת שינויים מהר...
אבל באמת ראוי לפרסם את השינוי בצורה יותר ברורה ולא בכותרת באתר שמפנה לאתר...שבו יש את הכותרת...וחוזר חלילה...
האתר של אפיקים, כולל הצגת ההודעות, גרוע ביותר
זה גם נורא שחלון ההודעות דינמי ואין אפשרות לצפות בכל ההודעות בצורה סטטית.
אבל בגלל זה עובדים על אתר חדש.
אפיקים צריכה לעשות מאמץ להשיק אותו כמה שיותר מהר, כי האתר שלה באמת לא שימושי בעליל.
 

S a m B o o k i

New member
בחודש הקרוב אני מאמין שהוא יעלה.

האתר של אפיקים, כולל הצגת ההודעות, גרוע ביותר
זה גם נורא שחלון ההודעות דינמי ואין אפשרות לצפות בכל ההודעות בצורה סטטית.
אבל בגלל זה עובדים על אתר חדש.
אפיקים צריכה לעשות מאמץ להשיק אותו כמה שיותר מהר, כי האתר שלה באמת לא שימושי בעליל.
בחודש הקרוב אני מאמין שהוא יעלה.
ראיתי סקיצה של האתר. אחד האתרים הטובים שנבנו בתחום הזה בישראל.
 

yossiwed

New member
אפיקים לא משנה כלום ,מחזירה את המסלול המקורי

משרד התחבורה מאשר שינויים אחרי שמבקשים ממנו
אבל את המסלולים והלו"ז במכרז משרד התחבורה קובע.
מפעילים לא קובעים את מה שמופיע במכרז.

רצית לקלל ויצאת מברך. אפיקים ביקשו שינויים ממה שנקבע במכרז - וקיבלו.
אז זה טוב או רע?
כל הכבוד לאפיקים שהיא מבקשת תיקונים בעקבות טענות נוסעים.

את זה אתה כמובן לא תכתוב...
אפיקים לא משנה כלום ,מחזירה את המסלול המקורי
שהיה לפני חודש .

באה הכוכב ממשרד התחבורה שינה מסלול

באו האזרחים רוצים בחזרה את מה שמגיע להם.

אף נקודת זכות לא לאפיקים ולא משרד התחבורה .

הרי הם הרסו ושברו ושילמו על זה ,לא מגיע להם פרס.
 

benshap2

New member
ראיתי שגם קו 6 משתנה. יש לך מושג כיצד?

חברת אפיקים בהודעה פרימיטיבית ולא ברורה מחזירה מסלולים
בהודעה ממש ממש לא ברורה,אבל אפשר לנחש

את המטרה והמסלול ,אפיקים מודיעה שהיא

משנה את קו 182 ממערב ראשון כמו 178 ,רק לא נכנס לשכונה הירוקה .

קווים 313 ו 330 חוזרים למסלול המקורי דרך שד' ירושלים דואני והעצמאות

כלומר תיגבור משמעותי לקו 181 .

השינוי החל מ 1.9
ראיתי שגם קו 6 משתנה. יש לך מושג כיצד?
 
מ-1.9 תגבור רציני בקו 401 בין בני ברק לירושלים

חברת אפיקים בהודעה פרימיטיבית ולא ברורה מחזירה מסלולים
בהודעה ממש ממש לא ברורה,אבל אפשר לנחש

את המטרה והמסלול ,אפיקים מודיעה שהיא

משנה את קו 182 ממערב ראשון כמו 178 ,רק לא נכנס לשכונה הירוקה .

קווים 313 ו 330 חוזרים למסלול המקורי דרך שד' ירושלים דואני והעצמאות

כלומר תיגבור משמעותי לקו 181 .

השינוי החל מ 1.9
מ-1.9 תגבור רציני בקו 401 בין בני ברק לירושלים
על חשבון נסיעות של קו 400.
הקו יפעל ברצף מהבוקר עד הערב בכיוון לירושלים ומהבוקר עד אחה"צ המוקדמים בכיוון מירושלים, בתדירות של בין 30 דקות לשעה.
בקו 400 התדירות תרד לבין 20-40 דקות ברוב שעות היום.
שיפור רציני לקישור בין ציר ז'בוטינסקי ומחלף גהה לירושלים.

כמו כן תחנת הקצה של קווי אפיקים 355, 356, 400, 401, 421, 422, 423, 427 תעבור לקניון איילון.
 

orenhz

Member
מעולה! גם ככה קו 400 מסתובב ריק בבני ברק. כולם נוסעים משם עם

מ-1.9 תגבור רציני בקו 401 בין בני ברק לירושלים
על חשבון נסיעות של קו 400.
הקו יפעל ברצף מהבוקר עד הערב בכיוון לירושלים ומהבוקר עד אחה"צ המוקדמים בכיוון מירושלים, בתדירות של בין 30 דקות לשעה.
בקו 400 התדירות תרד לבין 20-40 דקות ברוב שעות היום.
שיפור רציני לקישור בין ציר ז'בוטינסקי ומחלף גהה לירושלים.

כמו כן תחנת הקצה של קווי אפיקים 355, 356, 400, 401, 421, 422, 423, 427 תעבור לקניון איילון.
מעולה! גם ככה קו 400 מסתובב ריק בבני ברק. כולם נוסעים משם עם
402/422 שחוסכים את המעבר באלוף שדה.
למעשה עשו פה סוג של פיצול לקו 400 לשני קווים:
401 - לעולים/יורדים בכביש גהה וז'בוטינסקי
402 - לעולים/יורדים בבני ברק.
&nbsp
צעד מבורך.
 
עדיין יש לקו 400 יותר מפי 2 נסיעות מל-401

מעולה! גם ככה קו 400 מסתובב ריק בבני ברק. כולם נוסעים משם עם
402/422 שחוסכים את המעבר באלוף שדה.
למעשה עשו פה סוג של פיצול לקו 400 לשני קווים:
401 - לעולים/יורדים בכביש גהה וז'בוטינסקי
402 - לעולים/יורדים בבני ברק.
&nbsp
צעד מבורך.
עדיין יש לקו 400 יותר מפי 2 נסיעות מל-401
לקחו ממנו קצת נסיעות כדי לתגבר את 401 אבל אי אפשר לומר שפיצלו אותו.
הוא עדיין שריר וקיים.
 

oshlick1

New member
אפשר לבטל את קו 400 לגמרי ולהחליף אותו ב-401

עדיין יש לקו 400 יותר מפי 2 נסיעות מל-401
לקחו ממנו קצת נסיעות כדי לתגבר את 401 אבל אי אפשר לומר שפיצלו אותו.
הוא עדיין שריר וקיים.
אפשר לבטל את קו 400 לגמרי ולהחליף אותו ב-401
תושבי בני ברק גם ככה נוסעים ב-402
 
יש לי הרגשה שהסיבה שלא יעשו את זה לא קשורה ל-400 או לבני ברק

אפשר לבטל את קו 400 לגמרי ולהחליף אותו ב-401
תושבי בני ברק גם ככה נוסעים ב-402
יש לי הרגשה שהסיבה שלא יעשו את זה לא קשורה ל-400 או לבני ברק
אם 401 יהפוך לקו ראשי בין גוש דן לירושלים (ושינוי נוסף שנעשה מ-1.9 זה הזזת תחנת המוצא שלו, בין השאר, למסוף קניון איילון), זה ינגוס בקו הבינעירוני הפופולרי ביותר של אגד - 480.
למשל 401 ייהפך לקו עיקרי בין צפון-מזרח תל אביב לירושלים.
אם 401 היה קו של אגד, אולי היו עושים את זה.
 

oshlick1

New member
אני מסכים איתך בהחלט

יש לי הרגשה שהסיבה שלא יעשו את זה לא קשורה ל-400 או לבני ברק
אם 401 יהפוך לקו ראשי בין גוש דן לירושלים (ושינוי נוסף שנעשה מ-1.9 זה הזזת תחנת המוצא שלו, בין השאר, למסוף קניון איילון), זה ינגוס בקו הבינעירוני הפופולרי ביותר של אגד - 480.
למשל 401 ייהפך לקו עיקרי בין צפון-מזרח תל אביב לירושלים.
אם 401 היה קו של אגד, אולי היו עושים את זה.
אני מסכים איתך בהחלט
יש עוד הרבה דוגמאות (כמו סגירת התחנה המרכזית והוצאת הקווים מהמפגע הזה).
מתכנני התח''צ ומפעיליה דואגים לשפר את השירות אבל לא יותר מדי - כי אסור שהציבור יתרגל לחשוב שהיא נועדה לשרת אותו.
 

אורי404

New member
ונניח, שכמות הנוסעים ב-405 וב-480 תרד?

יש לי הרגשה שהסיבה שלא יעשו את זה לא קשורה ל-400 או לבני ברק
אם 401 יהפוך לקו ראשי בין גוש דן לירושלים (ושינוי נוסף שנעשה מ-1.9 זה הזזת תחנת המוצא שלו, בין השאר, למסוף קניון איילון), זה ינגוס בקו הבינעירוני הפופולרי ביותר של אגד - 480.
למשל 401 ייהפך לקו עיקרי בין צפון-מזרח תל אביב לירושלים.
אם 401 היה קו של אגד, אולי היו עושים את זה.
ונניח, שכמות הנוסעים ב-405 וב-480 תרד?
אני גם לא בטוח לגמרי, שזה יירד באופן משמעותי, שיגרום לצמצום נסיעות.
גם אם כן, לא חסר מה לשפר. למשל קו (או קווי אוטובוס) מנתב"ג לירושלים ועוד דברים אחרים.

כך או כך, ייתכן שבעוד מספר שנים, כאשר תהיה הרכבת המהירה לירושלים, יירד שימוש הנוסעים באוטובוסים. באופן חד יותר, בהשוואה להוספת נסיעות לקו 401.
 
בעוד מספר שנים קו הרכבת אכן יפגע משמעותית באגד

ונניח, שכמות הנוסעים ב-405 וב-480 תרד?
אני גם לא בטוח לגמרי, שזה יירד באופן משמעותי, שיגרום לצמצום נסיעות.
גם אם כן, לא חסר מה לשפר. למשל קו (או קווי אוטובוס) מנתב"ג לירושלים ועוד דברים אחרים.

כך או כך, ייתכן שבעוד מספר שנים, כאשר תהיה הרכבת המהירה לירושלים, יירד שימוש הנוסעים באוטובוסים. באופן חד יותר, בהשוואה להוספת נסיעות לקו 401.
בעוד מספר שנים קו הרכבת אכן יפגע משמעותית באגד
אבל זה יקרה עוד מספר שנים ואגד מודעת לכך ונערכת לכך.
480 זה לא עוד קו עבור אגד. זה קו חשוב מאוד עבורה בשנים הקרובות עד שתהיה הרכבת.
 

shim121

New member
גם חבל ש401 האחרון מירושלים מסיים מוקדם, ב15:50

אפשר לבטל את קו 400 לגמרי ולהחליף אותו ב-401
תושבי בני ברק גם ככה נוסעים ב-402
גם חבל ש401 האחרון מירושלים מסיים מוקדם, ב15:50
בכיוון מבני ברק פועל עד 21:40
 

אורי404

New member
את רב נסיעות 4XX בבני ברק מוטב לצמצם

אפשר לבטל את קו 400 לגמרי ולהחליף אותו ב-401
תושבי בני ברק גם ככה נוסעים ב-402
את רב נסיעות 4XX בבני ברק מוטב לצמצם
בקווים 400, 402, 422 לרב ביום חול רגיל, כמות הנוסעים קטנה, יחסית.
בימי שישי (וגם לא תמיד) או במועדים שונים יש כמות נוסעים גדולה יותר. רק אז אולי מוצדק להפעיל כמות נסיעה גדולה יותר.
מוטב להקצות אוטובוסים ונהגים לקווים אחרים, בין אם זה 401 או קווים אחרים של אזורים אחרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה