פרסום רכבת ישראל לפתיחת הקו החדש

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
פרסום רכבת ישראל לפתיחת הקו החדש

פרסום רכבת ישראל לפתיחת הקו החדש
מישהו יכול להסביר לי את הפרוסמת ב 102FM

לפתיחת הקו אשדוד-אשקלון -שדרות-נתיבות-באר שבע ,

הרדיו משדר לתושבי תל אביב , פרסום

כזה ששווה 100 אלף שקל ,מי קהל היעד שלו ?.

זה דבר אחד .

דבר שני למה בפרסומת בעיתון יבנה וראשון לציון לא מופעים כחלק מהקו

אלא החל מאשדוד .
 

olli3

New member
מנהל
איזור הזיכיון של רדיו תל אביב הוא גוש דן ולא רק תל אביב.

פרסום רכבת ישראל לפתיחת הקו החדש
מישהו יכול להסביר לי את הפרוסמת ב 102FM

לפתיחת הקו אשדוד-אשקלון -שדרות-נתיבות-באר שבע ,

הרדיו משדר לתושבי תל אביב , פרסום

כזה ששווה 100 אלף שקל ,מי קהל היעד שלו ?.

זה דבר אחד .

דבר שני למה בפרסומת בעיתון יבנה וראשון לציון לא מופעים כחלק מהקו

אלא החל מאשדוד .
איזור הזיכיון של רדיו תל אביב הוא גוש דן ולא רק תל אביב.
גבול הזיכיון הדרומי הוא ראשון לציון ותושבי בת ים, חולון וראשון לציון המבקשים להגיע לבבאר שבע יוכלו לעשות זאת כעת ללא נסיעה צפונה לתל אביב. נכון שגם אני סבור שלא רבים יעשו שימוש באמצעי תחבורה זה אך עדיין זהו שירות לציבור.
&nbsp
בין יבנה לבאר שבע יש את מטרופולין, לא? :) וכבר שמעתי גם ברדיו דרום וגם ברדיו דרום 101.5 פרסומות על קו הרכבת ויבנה כלולה באיזור הזיכיון של רדיו דרום ורדיו לב המדינה.
&nbsp
יכול להיות שבחרו בקמפיין רדיופוני כרגע ובהמשך יהיה קמפיין גם בעיתונות או שלא יהיה. שאלות טובות...
 

yossiwed

New member
קו 370 מתל אביב שעה ורבע אם רק היה קו מבת ים לבאר שבע

איזור הזיכיון של רדיו תל אביב הוא גוש דן ולא רק תל אביב.
גבול הזיכיון הדרומי הוא ראשון לציון ותושבי בת ים, חולון וראשון לציון המבקשים להגיע לבבאר שבע יוכלו לעשות זאת כעת ללא נסיעה צפונה לתל אביב. נכון שגם אני סבור שלא רבים יעשו שימוש באמצעי תחבורה זה אך עדיין זהו שירות לציבור.
&nbsp
בין יבנה לבאר שבע יש את מטרופולין, לא? :) וכבר שמעתי גם ברדיו דרום וגם ברדיו דרום 101.5 פרסומות על קו הרכבת ויבנה כלולה באיזור הזיכיון של רדיו דרום ורדיו לב המדינה.
&nbsp
יכול להיות שבחרו בקמפיין רדיופוני כרגע ובהמשך יהיה קמפיין גם בעיתונות או שלא יהיה. שאלות טובות...
קו 370 מתל אביב שעה ורבע אם רק היה קו מבת ים לבאר שבע
היה גם שעה ורבע .

ברכבת זה מעל שעה וחצי.

רוצה לומר אין היגיון לשלם מבת ים 30 שקל ולנסוע הרבה זמן לב"ש .
 

olli3

New member
מנהל
תלוי מתי, ביום ראשון בבוקר לא פחות משעה ו45 דקות.

קו 370 מתל אביב שעה ורבע אם רק היה קו מבת ים לבאר שבע
היה גם שעה ורבע .

ברכבת זה מעל שעה וחצי.

רוצה לומר אין היגיון לשלם מבת ים 30 שקל ולנסוע הרבה זמן לב"ש .
תלוי מתי, ביום ראשון בבוקר לא פחות משעה ו45 דקות.
וגם לא בימי חמישי אחה"צ כשמבלים חצי שעה בין גורל ללהבים באופן קבוע.
&nbsp
ובכל מקרה, לא יהיה קו אוטובוס ישיר מבת ים לבאר שבע או להיפך.
 
לעניות דעתי אם הקו הזה יהיה שמיש הוא יהיה בעיקר לאזורים

פרסום רכבת ישראל לפתיחת הקו החדש
מישהו יכול להסביר לי את הפרוסמת ב 102FM

לפתיחת הקו אשדוד-אשקלון -שדרות-נתיבות-באר שבע ,

הרדיו משדר לתושבי תל אביב , פרסום

כזה ששווה 100 אלף שקל ,מי קהל היעד שלו ?.

זה דבר אחד .

דבר שני למה בפרסומת בעיתון יבנה וראשון לציון לא מופעים כחלק מהקו

אלא החל מאשדוד .
לעניות דעתי אם הקו הזה יהיה שמיש הוא יהיה בעיקר לאזורים
אשדוד- באר שבע
ופחות למרכז שכן להם יש תחבורה הרבה יותר מהירה ועדיפה על קו הרכבת המוזר הזה, ולדעתי פה מנסים למכור לתושבי האזור קו מהיר וזמין, מה שלא נכון לגמרי, בטח לא לגבי המהירות שזה בלוף אחד גדול כרגע(אם זה נכון לגבי ה58 דקות מב"ש לאשקלון), בקיצור ביזבוז כספים על תחבורה לא יעילה (אולי לסטודנטים שהולכים ללמוד באזור באונברסיטת בן גוירון זה ישתלם)
 
למעט באר שבע, הקו הזה כבר פועל חודשים ארוכים והוא משמש

לעניות דעתי אם הקו הזה יהיה שמיש הוא יהיה בעיקר לאזורים
אשדוד- באר שבע
ופחות למרכז שכן להם יש תחבורה הרבה יותר מהירה ועדיפה על קו הרכבת המוזר הזה, ולדעתי פה מנסים למכור לתושבי האזור קו מהיר וזמין, מה שלא נכון לגמרי, בטח לא לגבי המהירות שזה בלוף אחד גדול כרגע(אם זה נכון לגבי ה58 דקות מב"ש לאשקלון), בקיצור ביזבוז כספים על תחבורה לא יעילה (אולי לסטודנטים שהולכים ללמוד באזור באונברסיטת בן גוירון זה ישתלם)
למעט באר שבע, הקו הזה כבר פועל חודשים ארוכים והוא משמש
די הרבה נוסעים מתחנות נתיבות ושדרות להגיע למרכז.
אז זה שהקו שמיש כקו בינעירוני למרכז, כבר הוכח.
כמה הוא יהיה שמיש גם כקו פרברי לאזור הנגב המערבי, נראה בחודשים הקרובים.
 
כי אין להם אופציה אחרת בניגוד לכיוון ההפוך

למעט באר שבע, הקו הזה כבר פועל חודשים ארוכים והוא משמש
די הרבה נוסעים מתחנות נתיבות ושדרות להגיע למרכז.
אז זה שהקו שמיש כקו בינעירוני למרכז, כבר הוכח.
כמה הוא יהיה שמיש גם כקו פרברי לאזור הנגב המערבי, נראה בחודשים הקרובים.
כי אין להם אופציה אחרת בניגוד לכיוון ההפוך
לדעתי למשל לתושביי אופקים ישתלם יותר לנסוע לבאר שבע ומשמה לקחת את הקו המהיר מבאר שבע לתל אביב , אם יהיה תזמון נכון בין הרכבות זה בטוח ישתלם להם מאשר קו אופקים- נתיבות - שדרות- אשקלון- אשדוד- יבנה- ראשון-כול תחנות חולון ובת ים, עד להגעיה לתל אביב, ניסעה כזו לפחות תקח להם כמעט שעתים
 
אבל גם כדי שתושבי אופקים יוכלו לנסוע לבאר שבע ולהחליף שם

כי אין להם אופציה אחרת בניגוד לכיוון ההפוך
לדעתי למשל לתושביי אופקים ישתלם יותר לנסוע לבאר שבע ומשמה לקחת את הקו המהיר מבאר שבע לתל אביב , אם יהיה תזמון נכון בין הרכבות זה בטוח ישתלם להם מאשר קו אופקים- נתיבות - שדרות- אשקלון- אשדוד- יבנה- ראשון-כול תחנות חולון ובת ים, עד להגעיה לתל אביב, ניסעה כזו לפחות תקח להם כמעט שעתים
אבל גם כדי שתושבי אופקים יוכלו לנסוע לבאר שבע ולהחליף שם
רכבת, צריך את המסילה הזו.
אז לא ברור מה הטענות שלך כנגד "קו הרכבת המוזר הזה" ועל "ביזבוז כספים על תחבורה לא יעילה".
האחראי העיקרי לפגיעה ביעילות המסילה הזו הוא ראש עיריית נתיבות, שהתנגד לסלילתה צמוד לכביש 25 ובכך גרם גם להארכת משך הנסיעה וגם למיקום פחות טוב לתחנת נתיבות.
 

olli3

New member
מנהל
למה אין להם אופציה אחרת? קווים 378 ו379 הישירים

כי אין להם אופציה אחרת בניגוד לכיוון ההפוך
לדעתי למשל לתושביי אופקים ישתלם יותר לנסוע לבאר שבע ומשמה לקחת את הקו המהיר מבאר שבע לתל אביב , אם יהיה תזמון נכון בין הרכבות זה בטוח ישתלם להם מאשר קו אופקים- נתיבות - שדרות- אשקלון- אשדוד- יבנה- ראשון-כול תחנות חולון ובת ים, עד להגעיה לתל אביב, ניסעה כזו לפחות תקח להם כמעט שעתים
למה אין להם אופציה אחרת? קווים 378 ו379 הישירים
ומוניות שירות שקיימות, לא אופציה?
&nbsp
אין להם אופציה אחרת בהגעה לראשון לציון למשל, לבת ים/חולון - זה כן. מה הביקוש לשם, איני יודע.
&nbsp
מה שכן, אולי נראה נוסעים מדימונה למכללת ספיר ברכבת :) אבל אין סיכוי שזה יקרה עקב העלות הגבוהה ועקב כך שאין חופשי שנתי/סמסטריאלי ברכבת.
&nbsp
ההסתכלות צריכה להיות גם מהבחינה של מה הביקוש להגעה מערי הדרום לדרום גוש דן? כמו כן, אל תשכח שהרכבות פועלות עד מאוחר, רכבת אחרונה מגיעה כיום לנתיבות סביב 1 בלילה.
&nbsp
חיילים שמשרתים באיזור אופקים, תחנת אופקים הולכת לשרת את הבסיסים הסמוכים עם קווי שירות שתחנת המוצא שלהם תהיה בתחנת הרכבת באופקים.
&nbsp
לגבי תושבי אופקים, מועצה איזורית מרחבים וגם מועצה איזורית אשכול, בין אם ירצו לנסוע לת"א ברכבת הזאת ובין אם ירצו לנסוע קודם לבאר שבע ומשם בקו ישיר לתל אביב, הרכבת במרחקי דרך ארוכים גם במחיר של זמן אל מול אופציות אחרות, כולל רכב פרטי היא האופציה הנוחה ביותר עבור רוב האנשים, גם עקב העלות (רלוונטי לעלות מול נסיעה ברכב פרטי). כמו כן, ככל שמרחק הנסיעה הולך ומתארך, המשמעות לנוסע היא שיש חשיבות לנוחות הנסיעה יותר ויותר ולא רבים ששים לנהוג מאופקים לחיפה למשל כמו גם מבאר שבע לחיפה.
 

Ofekalef1

New member
לגבי שדרות

למעט באר שבע, הקו הזה כבר פועל חודשים ארוכים והוא משמש
די הרבה נוסעים מתחנות נתיבות ושדרות להגיע למרכז.
אז זה שהקו שמיש כקו בינעירוני למרכז, כבר הוכח.
כמה הוא יהיה שמיש גם כקו פרברי לאזור הנגב המערבי, נראה בחודשים הקרובים.
לגבי שדרות
משרד התחבורה פתח התייעצות - כיצד להגדיל את כמות הנוסעים ברכבת לשדרות.
http://mot.consultationzone.com/mot/train
נטען שם שכמות הנוסעים הממוצעת בנסיעה היא חמישים. (כלומר, 750 נוסעים ליום בכיוון בערך? זה תואם את הנתונים?)
 
יותר בכיוון של 1200-1300 נוסעים ביום

לגבי שדרות
משרד התחבורה פתח התייעצות - כיצד להגדיל את כמות הנוסעים ברכבת לשדרות.
http://mot.consultationzone.com/mot/train
נטען שם שכמות הנוסעים הממוצעת בנסיעה היא חמישים. (כלומר, 750 נוסעים ליום בכיוון בערך? זה תואם את הנתונים?)
יותר בכיוון של 1200-1300 נוסעים ביום
ולא ברור מה המשמעות של נתון כזה של מספר נוסעים ממוצע בנסיעה.
הרי ברור שבשעות הבוקר יהיו יותר נוסעים משדרות צפונה ובשעות אחר הצהריים יותר נוסעים בכיוון ההפוך.
הנתונים היותר רלוונטיים אלה מספר העולים בשדרות בשעות הבוקר ומספר היורדים בשדרות בשעות אחר הצהריים.
ומהנתונים די ברור שהמספרים הללו יהיו הרבה יותר גבוהים מ-50 לנסיעה.

גורם אחד שמשפיע על מספר הנוסעים זה כמובן המחיר.
אבל צריך גם לקחת בחשבון ששדרות (וגם נתיבות ואופקים) אינה עיר גדולה.
שלושתן ביחד בערך בגודל של רמלה שמספר הנוסעים בתחנת הרכבת שלה לא גבוה בהרבה ממספר הנוסעים בשדרות. שלושתן ביחד קטנות משמעותית מבית שמש שמפר הנוסעים בתחנה שלה גבוה במעט ממספר הנוסעים בשדרות ונתיבות יחד.
אז לא כל כך ברור למה מצפים מתחנה כמו תחנת שדרות.

אם יעשו חישוב כזה לכל אחת מתחנות הרכבת ימצאו הרבה תחנות במצב "גרוע" יותר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה