תחנת ארלוזורוב : לפי אתר הקו החדש, השינויים יחלו ב4.9

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
צודקת. זה ממש צפוף לעבור שם. היו צריכים להעביר את 65

לא, גם בכיוון ההפוך הם נוסעים דרך גבעתיים
אני מקווה שישימו שוטר בצומת של שפירא/ארלוזורוב כדי לוודא שאף מכונית חונה לא חוסמת את הפניה ימינה. כמו שאנשים אוהבים לעמוד שם, אוטובוס לא יצליח לעבור.
צודקת. זה ממש צפוף לעבור שם. היו צריכים להעביר את 65
בצורה אחרת.
אפילו בכיכר בורוכוב או בכיכר אחדות עבודה לא הכי יהיה נוח לאוטובוס כזה לעבור...
 

oshlick1

New member
לדעתי היה עדיף במקום תחנות 3-8

תחנת ארלוזורוב : לפי אתר הקו החדש, השינויים יחלו ב4.9
ולא ב31 באוגוסט.

http://busline.gov.il/media/1089/arllozerov.pdf
לדעתי היה עדיף במקום תחנות 3-8
שיהיו שתי תחנות כמו באיור המצורף ואז ההחלפה הייתה יותר פשוטה.
יתכן שהמדרכה באזור החפירות צרה מדי אבל עדיף היה אפילו לוותר על נתיב מהכביש ולהרחיב אותה בשביל זה.

 
אי אפשר למקם את תחנה 3 היכן שמיקמת לכל כך הרבה אוטובוסים

לדעתי היה עדיף במקום תחנות 3-8
שיהיו שתי תחנות כמו באיור המצורף ואז ההחלפה הייתה יותר פשוטה.
יתכן שהמדרכה באזור החפירות צרה מדי אבל עדיף היה אפילו לוותר על נתיב מהכביש ולהרחיב אותה בשביל זה.
אי אפשר למקם את תחנה 3 היכן שמיקמת לכל כך הרבה אוטובוסים
שעוצרים שם.
גם מספר הקווים ומספר האוטובוסים משפיע על מיקומי התחנות.
 

orchilit

New member
אני חושב שפשוט היו צריכים להשאיר את התחנה הנוכחית במקומה

אי אפשר למקם את תחנה 3 היכן שמיקמת לכל כך הרבה אוטובוסים
שעוצרים שם.
גם מספר הקווים ומספר האוטובוסים משפיע על מיקומי התחנות.
אני חושב שפשוט היו צריכים להשאיר את התחנה הנוכחית במקומה
היא נמצאת אחרי המעקף, ושם לא אמורות להיות עבודות לפי התרשים. הסיבה היחידה היא בגלל לא ליצור טור של אוטובוסים (כי עכשיו יהיה שם צומת בין דרך בגין למעקף). אז יכלו ליצור מפרץ פנימי וזהו.
 
באיור שלך, היכן תהיה תחנה לקו 18?

לדעתי היה עדיף במקום תחנות 3-8
שיהיו שתי תחנות כמו באיור המצורף ואז ההחלפה הייתה יותר פשוטה.
יתכן שהמדרכה באזור החפירות צרה מדי אבל עדיף היה אפילו לוותר על נתיב מהכביש ולהרחיב אותה בשביל זה.
באיור שלך, היכן תהיה תחנה לקו 18?
אתה התעלמת מקווים שיוצאים ממסוף 2000 לדרך בגין לכיוון מערב..
 

oshlick1

New member
להם לא תהיה ברירה אלא לשים תחנה אחרי הרמזור

באיור שלך, היכן תהיה תחנה לקו 18?
אתה התעלמת מקווים שיוצאים ממסוף 2000 לדרך בגין לכיוון מערב..
להם לא תהיה ברירה אלא לשים תחנה אחרי הרמזור
ואפשר להעביר אליה גם את הקווים הבינעירוניים של אגד שעוצרים להורדה בלבד.
 
אבל זו בדיוק התחנה שמבטלים

להם לא תהיה ברירה אלא לשים תחנה אחרי הרמזור
ואפשר להעביר אליה גם את הקווים הבינעירוניים של אגד שעוצרים להורדה בלבד.
אבל זו בדיוק התחנה שמבטלים
אם לא היו מבטלים אותה, לא היה צריך את תחנה 3 ואת תחנה 4 המתוכננות.
 

orchilit

New member
האמת שיש שם עכשיו שטח סלול לא מנוצל (הסללום לדרום שבוטל)

באיור שלך, היכן תהיה תחנה לקו 18?
אתה התעלמת מקווים שיוצאים ממסוף 2000 לדרך בגין לכיוון מערב..
האמת שיש שם עכשיו שטח סלול לא מנוצל (הסללום לדרום שבוטל)
אפשר בשקט היה לעשות שם מסופון או משהו, יש שם שטח די גדול!
 

cwen

New member
יכול להיות שחלק מעבודות החפירה יתבצעו שם.

האמת שיש שם עכשיו שטח סלול לא מנוצל (הסללום לדרום שבוטל)
אפשר בשקט היה לעשות שם מסופון או משהו, יש שם שטח די גדול!
יכול להיות שחלק מעבודות החפירה יתבצעו שם.
 

orchilit

New member
כשחלפתי על פני הקטע הזה היום, חשבתי בדיוק את זה.

יכול להיות שחלק מעבודות החפירה יתבצעו שם.
כשחלפתי על פני הקטע הזה היום, חשבתי בדיוק את זה.
בכל זאת, אני בטוח שיכלו לחשוב על משהו יותר חכם מהפיזור המיועד.
 
לפי הודעות של אגד הבלאגן מתחיל ב-30.8:

תחנת ארלוזורוב : לפי אתר הקו החדש, השינויים יחלו ב4.9
ולא ב31 באוגוסט.

http://busline.gov.il/media/1089/arllozerov.pdf
לפי הודעות של אגד הבלאגן מתחיל ב-30.8:
הודעה 1:
"
27.08.2015 עבודות הקו האדום - תל תחנת ארלוזורוב בתל אביב קווים 75, 76, 83, 173, 275
החל מיום ראשון 30.8.15 ייחסם החיבור בין רחובות על פרשת דרכים לדרך מנחם בגין ובמקומו יפתח מעקף דרך גן וולובלסקי.
קווים 75, 76 מחולון לתל אביב (מסוף עתידים)
ייסעו על פי המסלולים המקוריים עד צומת על פרשת דרכים/ גן וולובלסקי, יפנו ימינה למעקף וולובלסקי, שמאלה לדרך מנחם בגין וימשיכו על פי המסלולים המקוריים.
תחנה מבוטלת: דרך מנחם בגין/ על פרשת דרכים
תחנה חלופית (תחנה חדשה): על פרשת דרכים – גן וולובלסקי.
קווים 75, 76 לכיוון חולון
לא יחול שינוי במסלול/ תחנות הקווים בכיוון נסיעה זה.

קווים 83, 173, 275 ממסוף ארלוזורוב לראשל"צ
ייצאו ממסוף ארלוזורוב ישר למעקף וולובלסקי, יפנו ימינה לדרך מנחם בגין וימשיכו על פי המסלולים המקוריים.
תחנה מבוטלת: דרך מנחם בגין/ על פרשת דרכים
תחנה חלופית (תחנה חדשה): על פרשת דרכים – גן וולובלסקי.
"

הודעה 2:
"
27.08.2015 העתקת תחנת אוטובוס: דרך בגין/ על פרשת דרכים
העתקת תחנת אוטובוס: דרך בגין/ על פרשת דרכים קווים: 75, 76, 504, 524, 525, 531, 561, 565, 567, 568, 571, 819, 871, 921 לכיוון תל-אביב
החל מיום ראשון 30/08/15 תועתק תחנת האוטובוס דרך מנחם בגין/ על פרשת דרכים כ-300 מטר לכיוון מזרח לפני צומת דרך מנחם בגין/ על פרשת דרכים.
"
 

orchilit

New member
א. הם טועים; ב. ל75/76 בכיוון עתידים אין שינוי בכלל

לפי הודעות של אגד הבלאגן מתחיל ב-30.8:
הודעה 1:
"
27.08.2015 עבודות הקו האדום - תל תחנת ארלוזורוב בתל אביב קווים 75, 76, 83, 173, 275
החל מיום ראשון 30.8.15 ייחסם החיבור בין רחובות על פרשת דרכים לדרך מנחם בגין ובמקומו יפתח מעקף דרך גן וולובלסקי.
קווים 75, 76 מחולון לתל אביב (מסוף עתידים)
ייסעו על פי המסלולים המקוריים עד צומת על פרשת דרכים/ גן וולובלסקי, יפנו ימינה למעקף וולובלסקי, שמאלה לדרך מנחם בגין וימשיכו על פי המסלולים המקוריים.
תחנה מבוטלת: דרך מנחם בגין/ על פרשת דרכים
תחנה חלופית (תחנה חדשה): על פרשת דרכים – גן וולובלסקי.
קווים 75, 76 לכיוון חולון
לא יחול שינוי במסלול/ תחנות הקווים בכיוון נסיעה זה.

קווים 83, 173, 275 ממסוף ארלוזורוב לראשל"צ
ייצאו ממסוף ארלוזורוב ישר למעקף וולובלסקי, יפנו ימינה לדרך מנחם בגין וימשיכו על פי המסלולים המקוריים.
תחנה מבוטלת: דרך מנחם בגין/ על פרשת דרכים
תחנה חלופית (תחנה חדשה): על פרשת דרכים – גן וולובלסקי.
"

הודעה 2:
"
27.08.2015 העתקת תחנת אוטובוס: דרך בגין/ על פרשת דרכים
העתקת תחנת אוטובוס: דרך בגין/ על פרשת דרכים קווים: 75, 76, 504, 524, 525, 531, 561, 565, 567, 568, 571, 819, 871, 921 לכיוון תל-אביב
החל מיום ראשון 30/08/15 תועתק תחנת האוטובוס דרך מנחם בגין/ על פרשת דרכים כ-300 מטר לכיוון מזרח לפני צומת דרך מנחם בגין/ על פרשת דרכים.
"
א. הם טועים; ב. ל75/76 בכיוון עתידים אין שינוי בכלל
לא הייתה להם בכלל תחנה בדרך בגין/על פרשת דרכים בכיוון הזה, אלא בעל פרשת דרכים/דרך נמיר (יחד עם קווי X40 ו X42) והם נשארים שם.
 

orenhz

Member
לא מבין למה זה טוב

לפי אתרי כל-קו ואגד מ 1.9 קו 561 הופך מאסף כללי גם
בכיוון מת"א לכפר סבא לכל אורך מסלולו, כולל בין ת"א לפ"ת
לא מבין למה זה טוב
לדעתי קווים 561/571/641 ודומיהם אמורים לשרת בעיקר את מי שממשיך מזרחה מתחנה מרכזית פ"ת. מי שרוצה לנסוע בקטע שבין תמח"ת לתחנה מרכזית פ"ת (ובקטעים שביניהם) - יש לו מספיק קווים שעוזים את זה, בתדירות גבוהה מאוד (בעיקר קו 1, אבל יש לו מספיק "עוזרים" בקטעים הנ"ל).
מה השלב הבא? גם 567 יעשה איסוף והורדה לכל אורך התוואי?!
 
זה למעשה תגבור של 51 ב-8 נסיעות יומיות בימי חול וב-10 נסיעות

לא מבין למה זה טוב
לדעתי קווים 561/571/641 ודומיהם אמורים לשרת בעיקר את מי שממשיך מזרחה מתחנה מרכזית פ"ת. מי שרוצה לנסוע בקטע שבין תמח"ת לתחנה מרכזית פ"ת (ובקטעים שביניהם) - יש לו מספיק קווים שעוזים את זה, בתדירות גבוהה מאוד (בעיקר קו 1, אבל יש לו מספיק "עוזרים" בקטעים הנ"ל).
מה השלב הבא? גם 567 יעשה איסוף והורדה לכל אורך התוואי?!
זה למעשה תגבור של 51 ב-8 נסיעות יומיות בימי חול וב-10 נסיעות
בימי שישי, מבלי להוסיף נהגים ואוטובוסים.
ל-561 יש נסיעות שמתחילות בת"א בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות הערב המאוחרות.
בבוקר זה באמת לא מועיל במיוחד, אבל בשעות הערב המאוחרות זה כן משמעותי.

השאלה היא למה בכלל יש ל-561 נסיעות לת"א וממנה. למה שהנסיעות שלו לת"א וממנה לא יעברו ל-567? משרד התחבורה עושה כאן חיבור של 561, 567 ו 51 ובכך חוסך אמצעים. אפשר להבין את זה בלילה ובימי שישי, אבל בבוקר של ימי חול זה לא מובן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה