בקשות/שאלות לא הכוונה

מצב
הנושא נעול.

subatoi

New member
שתי שאלות על רכבת:

בקשות/שאלות לא הכוונה
שתי שאלות על רכבת:
1. אם יש לי כרטיס של ראשל"צ-חיפה, האם אני יכול לעלות על הרכבת באמצע הדרך, נגיד בת"א?
או שהמכונה לא תעביר אותי?

2. האם ניתן להמיר בקופות כרטיס אחד לכרטיס אחר, עם תוספת התשלום המתבקשת? אם כן, האם ניתן לעשות את זה גם כשמדובר בכרטיס שנקנה כחלק מכרטיסיה?
 

olli3

New member
מנהל
היה אמור להתחיל לפעול לפני שנה ובוטל.

מה הסיבה שקו 580 לא הופעל ע"י אגד?
היה אמור להתחיל לפעול לפני כמה חודשים ובוטל.
מישהו יודע למה?
היה אמור להתחיל לפעול לפני שנה ובוטל.
לא לפני כמה חודשים...

הוא היה אמור להתחיל לפעול ב21.10.12 (אם זכור לי התאריך כמו שצריך), יחד עם השינויים בקו 995 ו958 שנעשו בדיוק באותו היום ויחד עם תחילת הפעלה של קו 880 (טבריה>באר שבע).

אין לי מושג מה גרם לו שלא לפעול אבל המחיר לנסיעה הופיע כיקר לפי הקודים כמובן. נסיעה בודדת מפתח תקווה עמדה על 37.5 ומרעננה נראה לי ש42.
 

orenhz

Member
קצת תמוה, לאור העובדה שנפתח קו
357

היה אמור להתחיל לפעול לפני שנה ובוטל.
לא לפני כמה חודשים...

הוא היה אמור להתחיל לפעול ב21.10.12 (אם זכור לי התאריך כמו שצריך), יחד עם השינויים בקו 995 ו958 שנעשו בדיוק באותו היום ויחד עם תחילת הפעלה של קו 880 (טבריה>באר שבע).

אין לי מושג מה גרם לו שלא לפעול אבל המחיר לנסיעה הופיע כיקר לפי הקודים כמובן. נסיעה בודדת מפתח תקווה עמדה על 37.5 ומרעננה נראה לי ש42.
קצת תמוה, לאור העובדה שנפתח קו
357
מב"ש/דימונה לפ"ת, לאיזורים החרדים, ועוד מופעל ע"י מטרופולין...
 

olli3

New member
מנהל
איזו עובדה? הוא לא נפתח ולא ידוע מתי יפתח

קצת תמוה, לאור העובדה שנפתח קו
357
מב"ש/דימונה לפ"ת, לאיזורים החרדים, ועוד מופעל ע"י מטרופולין...
איזו עובדה? הוא לא נפתח ולא ידוע מתי יפתח
כמו שאר הקווים שידועים לי עליהם, כמו, שדרות<>באר שבע - מהיר, אופקים <> ראשון לציון (דרך כביש 40).

יש עוד רשימה ארוכה של קווים שאף אחד לא יודע מתי הם יתחילו לפעול.
 

orenhz

Member
אם הקווים כבר מופיעים בgovmap, אני מאמין שהם

איזו עובדה? הוא לא נפתח ולא ידוע מתי יפתח
כמו שאר הקווים שידועים לי עליהם, כמו, שדרות<>באר שבע - מהיר, אופקים <> ראשון לציון (דרך כביש 40).

יש עוד רשימה ארוכה של קווים שאף אחד לא יודע מתי הם יתחילו לפעול.
אם הקווים כבר מופיעים בgovmap, אני מאמין שהם
יופעלו בקרוב.
זכור לי שהיו השערות בעבר שקו 580 בוטל בגלל בעיית זיכיון של אגד מול מטרופולין, מה שסותר את עניין הפעלת קווים 669/357.
 

olli3

New member
מנהל
מדוע אתה מוצא סתירה?

אם הקווים כבר מופיעים בgovmap, אני מאמין שהם
יופעלו בקרוב.
זכור לי שהיו השערות בעבר שקו 580 בוטל בגלל בעיית זיכיון של אגד מול מטרופולין, מה שסותר את עניין הפעלת קווים 669/357.
מדוע אתה מוצא סתירה?
זה יותר נראה שהוחלט שהזיכיון ניתן למטרופולין תחת מכרז קווי הנגב שהורחב קצת. ולכן בעצם 580 לא נפתח.

לגבי זה שהקווים מופיעים בGOVMAP, זה לא אומר הרבה. קווים מופיעים בGOVMAP, הרבה זמן לפני שהם מתחילים לפעול. יש מצב שהקווים המדוברים מופיעים בGOVMAP מזה זמן מה.

אל תשכח שזה גם תלוי בגיוס נהגים שיספיק להפעלת הקווים.
 

mister K

New member
כרגע לא מתוכנן שום קו שדרות - באר שבע מהיר

איזו עובדה? הוא לא נפתח ולא ידוע מתי יפתח
כמו שאר הקווים שידועים לי עליהם, כמו, שדרות<>באר שבע - מהיר, אופקים <> ראשון לציון (דרך כביש 40).

יש עוד רשימה ארוכה של קווים שאף אחד לא יודע מתי הם יתחילו לפעול.
כרגע לא מתוכנן שום קו שדרות - באר שבע מהיר
גם הקו העתידי כביכול שעליו אתה מדבר אמור לעשות את כל הסיבוב המגעיל בנתיבות, בדיוק כמו 353 ו-363.
לא מהיר ולא בטיח ועם קו כזה המוניות ימשיכו לשלוט בקישור מבאר שבע למכללת ספיר.
 

olli3

New member
מנהל
את זה לא ידעתי. מה אתה עוד יכול לשתף?

כרגע לא מתוכנן שום קו שדרות - באר שבע מהיר
גם הקו העתידי כביכול שעליו אתה מדבר אמור לעשות את כל הסיבוב המגעיל בנתיבות, בדיוק כמו 353 ו-363.
לא מהיר ולא בטיח ועם קו כזה המוניות ימשיכו לשלוט בקישור מבאר שבע למכללת ספיר.
את זה לא ידעתי. מה אתה עוד יכול לשתף?
לגבי קווים נוספים שמתכוננים וכמעט לאף אחד אין פרטים עליהם?
 

mister K

New member
לגבי קווי מטרופולין אני כרגע לא יודע יותר ממך

את זה לא ידעתי. מה אתה עוד יכול לשתף?
לגבי קווים נוספים שמתכוננים וכמעט לאף אחד אין פרטים עליהם?
לגבי קווי מטרופולין אני כרגע לא יודע יותר ממך
אין לי שום מושג לגבי הקווים הדמיוניים האלה שמופיעים באתר המפות ההוא ובשילוט האלקטרוני בתחנה בבאר שבע.
יכול להיות שאלה סתם קווים שתוכננו אבל הפעלתם כלל לא תצא לפועל. לא ברור מדוע הם בכלל מופיעים אם הם לא קיימים.

בכל אופן, על סמך מה שכתבת בקומונה של אלון, אני מניח שכוונתך הייתה לקו הדימיוני 383.
אם תשים לב, לקו הזה יש תחנות גם בתוך נתיבות והן בדיוק אותן התחנות של 351, 353 ו-363 באותו סיבוב מטופש. לכן קו כזה לא יביא שום תועלת ושום שיפור לעומת המצב כיום.
 

olli3

New member
מנהל
הבנתי. וכן, אליו התכוונתי.

לגבי קווי מטרופולין אני כרגע לא יודע יותר ממך
אין לי שום מושג לגבי הקווים הדמיוניים האלה שמופיעים באתר המפות ההוא ובשילוט האלקטרוני בתחנה בבאר שבע.
יכול להיות שאלה סתם קווים שתוכננו אבל הפעלתם כלל לא תצא לפועל. לא ברור מדוע הם בכלל מופיעים אם הם לא קיימים.

בכל אופן, על סמך מה שכתבת בקומונה של אלון, אני מניח שכוונתך הייתה לקו הדימיוני 383.
אם תשים לב, לקו הזה יש תחנות גם בתוך נתיבות והן בדיוק אותן התחנות של 351, 353 ו-363 באותו סיבוב מטופש. לכן קו כזה לא יביא שום תועלת ושום שיפור לעומת המצב כיום.
הבנתי. וכן, אליו התכוונתי.
אם כך, אין לי שום מושג למה מקימים קו שכזה. אולי בשל מסלול שונה באר שבע? לא התעמקתי בחיפוש אחרי המסלולים. יותר נשמע לי שיש צורך בקו של מטרופולין בשעות הבוקר, כי בבוקר יש רק אגד תעבורה.

נחכה ונראה...

דר"א לא מתאים למטרופולין לבחור קו 61 כשכבר יש 61 באותה העיר. כך שנראה לי שגם מספרי הקווים לא סגורים ואני לא מוצא ממש קשר בין הרציפים שבהם מופיעים הקווים האלו בכלל לשאר הקווים שיוצאים מאותם הרציפים.
 
מעניין איך קווים שיפתחו (אולי) ב1/1

קצת תמוה, לאור העובדה שנפתח קו
357
מב"ש/דימונה לפ"ת, לאיזורים החרדים, ועוד מופעל ע"י מטרופולין...
מעניין איך קווים שיפתחו (אולי) ב1/1
כבר מופיעים בקבצים.

357/383 מתוזמנים לתחילת השנה.
 

אורי404

New member
קו כפר סבא-באר שבע

מה הסיבה שקו 580 לא הופעל ע"י אגד?
היה אמור להתחיל לפעול לפני כמה חודשים ובוטל.
מישהו יודע למה?
קו כפר סבא-באר שבע
לפני כשלוש שנים פניתי ל"אגד" במן הצעות שונות ומפורטות לשיפור השירות בקווי השרון.
בין היתר זה כלל שירות מצומת רעננה לבאר שבע. באשר לקו הזה, הם כתבו, שההצעה טובה וכי הם אף פנו למשרד התחבורה לאישור פתיחת קו זה.
מסתבר, שבפחות או יותר באותה תקופה, "מטרופולין" כתבו לאנשים אחרים, על תכנון קו אוטובוס מצומת רעננה לבאר שבע.
זה רק מה, שאני יודע בוודאות. מדוע בהמשך קו 580 לא הופעל ויותר מזה: בוטל מספר ימים לפני הפעלתו - אין לי ממש מושג.

בכל מקרה עם קשר לזה או בלי קשר, נפתח קו 167 בהפעלת "אגד". קו צומת רעננה-בר אילן-צריפין. זהו קו אוטובוס טוב. למרות שלא רבים מודעים אליו (אני עצמי הודעתי על זה למכרים שונים, שלא היה להם מושג לגביו), יש בו שימוש של נוסעים.
 

orenhz

Member
לא מאמין שקו 167 קשור לזה, אבל זה אחלה קו

קו כפר סבא-באר שבע
לפני כשלוש שנים פניתי ל"אגד" במן הצעות שונות ומפורטות לשיפור השירות בקווי השרון.
בין היתר זה כלל שירות מצומת רעננה לבאר שבע. באשר לקו הזה, הם כתבו, שההצעה טובה וכי הם אף פנו למשרד התחבורה לאישור פתיחת קו זה.
מסתבר, שבפחות או יותר באותה תקופה, "מטרופולין" כתבו לאנשים אחרים, על תכנון קו אוטובוס מצומת רעננה לבאר שבע.
זה רק מה, שאני יודע בוודאות. מדוע בהמשך קו 580 לא הופעל ויותר מזה: בוטל מספר ימים לפני הפעלתו - אין לי ממש מושג.

בכל מקרה עם קשר לזה או בלי קשר, נפתח קו 167 בהפעלת "אגד". קו צומת רעננה-בר אילן-צריפין. זהו קו אוטובוס טוב. למרות שלא רבים מודעים אליו (אני עצמי הודעתי על זה למכרים שונים, שלא היה להם מושג לגביו), יש בו שימוש של נוסעים.
לא מאמין שקו 167 קשור לזה, אבל זה אחלה קו
לדעתי הוא משרת בעיקר חיילים.
צריך להפעיל קו כזה שימשיך עד תחנה מרכזית חדשה בראשל"צ במשך כל היום. כמובן עם איסוף והורדה בכל התחנות בדרך. לדעתי יהיה ביקוש לקו אורכי כזה.
 

אורי404

New member
בגלל זה כתבתי "עם קשר או בלי קשר"

לא מאמין שקו 167 קשור לזה, אבל זה אחלה קו
לדעתי הוא משרת בעיקר חיילים.
צריך להפעיל קו כזה שימשיך עד תחנה מרכזית חדשה בראשל"צ במשך כל היום. כמובן עם איסוף והורדה בכל התחנות בדרך. לדעתי יהיה ביקוש לקו אורכי כזה.
בגלל זה כתבתי "עם קשר או בלי קשר"
אכן הוא משרת בעיקר חיילים. אבל או טוב גם לאזרחים. למשל בשביל הגעה לגבעת שמואל או לבר אילן. מצומת רעננה יש אוטובוס, שיודעים את זמניו, בניגוד ל-640, אשר מגיע מנתניה.
אני גם מסכים איתך, שמוטב שיהיה קו אוטובוס דומה למה שכתבת.
 

טנק2

New member
משרד התחבורה שם לב לבקשת האזרח אורי...

קו כפר סבא-באר שבע
לפני כשלוש שנים פניתי ל"אגד" במן הצעות שונות ומפורטות לשיפור השירות בקווי השרון.
בין היתר זה כלל שירות מצומת רעננה לבאר שבע. באשר לקו הזה, הם כתבו, שההצעה טובה וכי הם אף פנו למשרד התחבורה לאישור פתיחת קו זה.
מסתבר, שבפחות או יותר באותה תקופה, "מטרופולין" כתבו לאנשים אחרים, על תכנון קו אוטובוס מצומת רעננה לבאר שבע.
זה רק מה, שאני יודע בוודאות. מדוע בהמשך קו 580 לא הופעל ויותר מזה: בוטל מספר ימים לפני הפעלתו - אין לי ממש מושג.

בכל מקרה עם קשר לזה או בלי קשר, נפתח קו 167 בהפעלת "אגד". קו צומת רעננה-בר אילן-צריפין. זהו קו אוטובוס טוב. למרות שלא רבים מודעים אליו (אני עצמי הודעתי על זה למכרים שונים, שלא היה להם מושג לגביו), יש בו שימוש של נוסעים.
משרד התחבורה שם לב לבקשת האזרח אורי...
ופתח לו את קו 669 של מטרופולין!!!
קו אקספרס, לאורך כביש 4! איסוף בלבד עד מסובים, ותחנת ההורדה הבאה בבית קמה, והמשך עד לבאר שבע בכביש 40!
http://www.metropoline.com/he/sharon/content/2208/קו-669-החדש-של-מטרופולין!.html
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה