אפריל בערוצי הסדרות של יס

גםצופה

Member
מנהל
הטובות לקרב 4

החל מ-10/4 ב-yes VOD ומ-12/4 ימי ראשון ב- 22:45 ב-yes EDGE, וב-STING TV

הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המדובר של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, בכיכובן של כריסטין ברנסקי, קוש ג'מבו, אודרה מקדונלד ודלרוי לינדו חוזרת בעונה חדשה שתמשיך לעסוק בנושאים חברתיים כמו הטרדות מיניות, גזע ובמצב הפוליטי בארה"ב ו"הבנה שחלק מהכללים בכל הנוגע לחוק נשברו, וכעת העשירים והחזקים יכולים לחמוק מעונש, על מעשים שפעם היו בטוח נענשים בגינם" על פי רוברט ומישל קינג, שאומרים שהם מנסים לעקוב קרוב ככל האפשר אחרי האירועים בזמן אמת.
בסיום העונה הקודמת עזבה רוז לזלי (מאיה רינדל) את הסדרה אבל בעונה החדשה צפויים להתארח שחקנים אהובים כמו מייקל ג'יי פוקס וזאק גרנייר (דיוויד לי) שיגלמו את הדמויות המוכרות מעונות "האישה הטובה"
 

גםצופה

Member
מנהל
לרוץ

החל מ-13/4 ב-yes VOD ומ-15/4 ימי רביעי ב- 23:00 ב-yes EDGE, וב-STING TV

מותחן קומי חדש מבית HBO בכיכובם של מריט וויבר ("המתים המהלכים", "האחות ג'קי") ודונל גליסון (סדרת סרטי "הארי פוטר", "מלחמת הכוכבים"). את הסדרה מפיקה פיבי וולר-ברידג' ("פליבאג") שגם משחקת בסדרה, יחד עם ארצ'י פנג'אבי ("האישה הטובה").

רובי ריצ'רדסון (וויבר) עוזבת את חייה הרגילים בפרברים ויוצאת לבקר את בן זוגה המיתולוגי מימי הקולג', בילי ג'ונסון, היום גורו ומאמן להצלחה בחיים. השניים הבטיחו אחד לשניה 17 שנים קודם לכן – שאם אחד מהם שולח לשני הודעה שכתוב בה "לרוץ" והשני עונה באותה מילה, הם יפגשו ויצאו למסע חוצה אמריקה ביחד.
 

גםצופה

Member
מנהל
שומר אחי

החל מ-28/4 ימי שלישי ב- 22:00 ב-yes VOD ב-yes EDGE, וב-STING TV

מיני סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על הרומן רב המכר של וולי לאמב משנת 1998, העוקבת אחר החיים המקבילים של האחים התאומים הזהים, אותם מגלם מארק רופאלו. דרמה משפחתית שמספרת סיפור של בגידה, הקרבה וסליחה. רשימת השחקנים ארוכה ומרשימה: אל רופאלו מצטרפות זוכת האוסקר מליסה לאו, רוזי או'דונל, ארצ'י פנג'אבי, ג'ולייט לואיס וקתרין האן. על העיבוד של הספר לסדרה אחראי דרק סיאנפרנס ("אור בין האוקיינוסים", "בלו ולנטיין") שגם מביים אותה.
 

גםצופה

Member
מנהל
בנקרופט 2

החל מ-5/4 ימי ראשון ב- 22:00 ב-yes LONDON ב-yes EDGE, וב-STING TV
שרה פאריש ("קצוות מפוצלים", "דוקטור הו") מככבת בעונה החדשה של המותחן המשטרתי מבית ITV ומגלמת את חוקרת המשטרה אליזבת בנקרופט, אישה עם סודות אפלים בעברה. היא נחשבת לשוטרת מבריקה שהקריבה את חייה לכוחות המשטרה, כל עמיתיה בוטחים בה ואוהבים אותה, אבל חלק מסודותיה מתחילים לזלוג מבעד לסדקים בתדמיתה המושלמת.
כשג'ו, בנה של אליזבת, נגרר אל מרכזה של פרשיית רצח כפול מזעזע, בנקרופט נחושה לעשות הכל כדי להגן על בנה ומוצאת את עצמה עומדת פנים אל פנים מול יריבה אכזרית ומפחידה.
 

גםצופה

Member
מנהל
להרוג את איב 2

החל מ-7/4 ב-yes LONDON וב-STING TV

עונה שניה למותחן הריגול הפסיכולוגי המרתק והמשעשע, העוקב אחר איב פולסטרי (סנדרה או, "האנטומיה של גריי") חוקרת המודיעין הבריטית המתמחה בפסיכולוגיה של רוצחות, שמנסה לתפוס את אחת הרוצחות השכירות הידועות לשמצה: אוקסנה אסטנקובה, המכונה וילאנל (ג'ודי קומר המעולה, זוכת האמי והבפט"א על תפקידה בסדרה) שבעצמה מפתחת אובססיביות כלפי איב ומתחילה לרדוף אחריה. בחקירתה, איב מגלה שאנשים מסוימים הנמצאים במעגלים הסודיים הסובבים את שתיהן, קשורים אחד בשני ומשתפים פעולה ביניהם
 

גםצופה

Member
מנהל
יופי של גיל

החל מ-25/3 ב-yes VOD ומ- 26/4 ימי ראשון ב- 21:45 ב-yes Drama, וב-STING TV

דרמה משפחתית בריטית חדשה המתרחשת בסלון יופי בעיר מנצ'סטר. הסדרה עוקבת אחרי בל (פולי ווקר, "רומא"), עקרת בית ואם לשני מתבגרים המתמודדת עם הדרישות שבניהול העסק המשפחתי הכושל, עם משפחתה חובבת מאבקי הכוחות, ועם הקשיים בנישואיה.
 

גםצופה

Member
מנהל
יוניקורן

החל מ-18/4 יום שבת ב-18:15 ב– yes COMEDY ב-yes VOD וב-STING TV

קומדיה חדשה בכיכובו של וולטון גוגינס ("המגן", "סגני המנהל"). אלמן טרי נחוש להמשיך הלאה לאחר השנה הכי קשה בחייו, אך מבין במהרה שהוא עדיין לא מוכן לגדל לבד את שתי בנותיו ובאותה מידה לא מוכן לצאת אל עולם הדייטים, שם, כך הוא נדהם לגלות, הוא נחשב לסחורה חמה.
 

גםצופה

Member
מנהל
לא בטוחה 4

החל מ-13/4 ב-yes VOD ומ-15/4 ימי רביעי ב- 22:30 ב-yes EDGE, וב-STING TV

הקומדיה המושחזת מבית HBO חוזרת בעונה חדשה.
את הסדרה יצרה ומככבת בה איסה ריי, הקומיקאית שיצרה את סדרת האינטרנט המצליחה AWKWAED Black Girl. הסדרה עוקבת אחר חברותן של שתי נשים שחורות בימינו אנו, איסה ומולי (איבון אורג'י), במסע שלהן "להשיג הכל", מהצרות שלהן בעבודה, דרך ההרפתקאות הרומנטיות שלהן והרגעים המביכים שיעברו בדרך.
 

גםצופה

Member
מנהל
מקגיוור 4

החל מ- 29/4, ימי רביעי ב- 22:00 ב- yes ACTION ב–yesVOD וב-STING TV

עונה חדשה לרימייק לסדרה הקלאסית הותיקה. זוהי דרמת מתח והרפתקאות –העוקבת אחר אנגוס "מק" מקגיוור בן ה- 20+ (לוקאס טיל, "אקס-מן: ההתחלה") אשר עובד בארגון הפיניקס – ארגון חשאי של ממשלת ארה"ב, שבו הוא נלחם בטרור ומציל חיי אדם בעזרת כשרונו המיוחד לפתור בעיות בדרכים לא קונבנציוניליות, וידע מדעי נרחב, כישרון אותו ירש מאביו
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בגלל הקורונה, ניתן להפסיק עונה באמצע ולחדשה אח"כ, אך לא

לצמצם אותה, לא?
 

גםצופה

Member
מנהל
השאלה מתי היו חוזרים לשדר אותה..

כי הרי לא ממש ידוע מתי יהיה אפשר להמשיך - איך.. לכן יש מקום לקצר את העונה. (גם בהאנטומיה קיצרו את העונה) &nbsp &nbsp
 

גםצופה

Member
מנהל
משפחה מודרנית 11

פרקי סיום הסדרה:- החל מ 11/4, שבת ב-18:15 ב– yes COMEDY ב-yes VOD וב-STING TV

הקומדיה האהובה, זוכת 22 פרסי אמי שעקבה במשך 11 עונות אחר קורות משפחת פריצ'ט-דאנפי-טאקר הענפה, מגיעה לסופה בשני פרקי סיום מפתיעים. לאחר עונה שכללה בין אורחיה את ג'ורדן פיל, אליזבת באנקס, אד נורטון, קורטני קוקס ודיויד בקהאם, אנחנו מצפים בשמחה ובעצב להפתעות שנכונו לנו בפרקי הסיום.
 

גםצופה

Member
מנהל
קריקטורה של נשיא 3

החל מ-4/4 יום שבת ב-22:30 ב– yes COMEDY ב-yes VOD וב-STING TV

פרודיית האנימציה בהפקתו של סטיבן קולבר חוזרת בעונה חדשה, הממשיכה לעקוב אחר הרפתקאותיו של הנשיא ה-45 של ארצות הברית, דונלד ג'יי טראמפ, חבורת יועציו העליזה ובני משפחתו.
בעולם המקביל המצויר, המפקד העליון פותח את דלתות הבית הלבן ומאפשר מבט גלוי על יום טיפוסי בחייו של נשיא ארה"ב. הסדרה בוחנת את הנשיאות בראות עיניו של הממשל הטראמפי ואת מערכות היחסים החשובות ביותר של הנשיא – ואף אחד אינו חסין: ממשפחתו הקרובה דרך דמויות פוליטיות חשובות משתי המפלגות ועד אנשי התקשורת.
 

גםצופה

Member
מנהל
אנחנו כאן

החל מ-24/4 ב- yes VODוב-STING TV

סדרה חדשה לא מתוסרטת בת שישה פרקים מבית HBO שעוקבת אחרי תושבי עיר קטנה המגויסים ומתאמנים להשתתף בהופעת דראג חד פעמית. בכל פרק, המתחרות לשעבר מ"המירוץ לדראג של רו פול": בוב הדראג קווין, יורקה או'רורה ושאנג'לה לקוויפה וודלי יעזרו להכין את "בנות הדראג" וילמדו אותן איך לצאת מאזור הנוחות שלהן.
 

גםצופה

Member
מנהל
פלמח

החל מ-28/4, ערב יום העצמאות ב-VOD KIDS yes, ו-STING TV

פלמח היא סדרת הרפתקאות תקופתית המתרחשת בשנת 1946, שנתיים גורליות לפני הקמת המדינה, בחוות הכשרה תמימה לכאורה, שלמעשה משמשת כמחנה אימונים סודי לגיוס נוער לפלמ"ח ובסיס ליציאה לפעולות מיוחדות נגד הבריטים.

גיבורי הסדרה הם אמיל ואלינור – אח ואחות שזה עתה הגיעו לארץ כמעפילים בלתי לגאליים ונאלצים להתחבא במקום שהם מגלים שהוא חוות הכשרה סמויה של הפלמח.
הם יפגשו חבורת צברים מגובשת, שבתחילה לועגים לזרותם ולעברית הספרותית שלהם, אך בהמשך יתחברו, יתאמנו וילחמו יחד להקמת המדינה מול סכנות משותפות ומול סוד מפתיע שמתגלה בהמשך.
הסדרה תשלב אירועים היסטוריים אשר התרחשו במהלך חודשיים בלבד בשנת 1946, בה אוחדו כל המחתרות לתנועת מאבק אחת, תנועת המרי העברי: ליל הגשרים, השבת השחורה. ועוד...
 
למעלה