שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה


שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.

 

GLSRA

Active member
מרשים, האם אתה מתכנן לפרסם תמונות נוספות.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
מרשים, האם אתה מתכנן לפרסם תמונות נוספות.
אני אמנם רק לאחרונה התחלתי לקרוא בפורום הזה, מוצא בו עניין רב, בעיקר בכל הקשור פיתוח מסילות ברזל ורכבות
 

בועז ל

New member
כן, אבל לא בשרשור הזה.

מרשים, האם אתה מתכנן לפרסם תמונות נוספות.
אני אמנם רק לאחרונה התחלתי לקרוא בפורום הזה, מוצא בו עניין רב, בעיקר בכל הקשור פיתוח מסילות ברזל ורכבות
כן, אבל לא בשרשור הזה.
כנראה שאעלה תמונות מ-A1 (לא מהסיור!) בשרשור נפרד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני מציע שתעבור על ארכיון הפורום

מרשים, האם אתה מתכנן לפרסם תמונות נוספות.
אני אמנם רק לאחרונה התחלתי לקרוא בפורום הזה, מוצא בו עניין רב, בעיקר בכל הקשור פיתוח מסילות ברזל ורכבות
אני מציע שתעבור על ארכיון הפורום
ותמצא בו חומר רב. אה, וברוך הבא!
 

GLSRA

Active member
אשמח אם תסביר לי איך מגיעים ל"ארכיון" שאתה מדבר עליו - תודה

אני מציע שתעבור על ארכיון הפורום
ותמצא בו חומר רב. אה, וברוך הבא!
אשמח אם תסביר לי איך מגיעים ל"ארכיון" שאתה מדבר עליו - תודה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בבקשה:

אשמח אם תסביר לי איך מגיעים ל"ארכיון" שאתה מדבר עליו - תודה
בבקשה:
ניתן לעבור לארכיון דרך כפתור הארכיון הנמצא בתחתית עמוד הפורום ולדפדף בכל עמודי הפורום ב- 12 השנה האחרונות. ניתן להיעזר גם במנוע החיפוש הנמצא בראש העמוד ולחפש, למשל "שבת תשתיות" או "תחנת האומה" או A1".



 
היה מרתק, וכל הכבוד לך, בועז!

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
היה מרתק, וכל הכבוד לך, בועז!
בלעדיך לא היתה כנראה לרובנו לעולם הזדמנות לראות את מאחורי הקלעים של פרויקט בסדר גודל כזה.

ואצרף את גלריית התמונות שצילמתי. היות שנכחו היום מספיק מצלמות הרבה יותר טובות מהסמארטפון שלי, צילמתי רק שתי תמונות, שתיהן מהמפלס הגבוה ביותר שהיינו בו:



 

amit1270

New member
תודה רבה לבועז ולכל המארגנים

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
תודה רבה לבועז ולכל המארגנים
ועכשיו לסקופ האמיתי!


 
ממריאים...

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
ממריאים...
מפוחי הענק לסירקולציית האוויר



 

jp3raptor

Member
קודם כל תודה רבה למארגנים! היה סיור מעניין ביותר. והקו הירוק

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
קודם כל תודה רבה למארגנים! היה סיור מעניין ביותר. והקו הירוק
ועכשיו לביזנס.

במהלך הסיור שמשון זרק את המונח "הקו הירוק" מספר פעמים כקו נוסף לרק"ל בירושלים.
אני אודה על הבורות שלי, שמעתי רק על המתע"ן הירוק בירושלים ומעולם לא ידעתי שהיה שינוי כלשהו בתוכנית.

במהלך נבירה קצרה באתר משרד הפנים מצאתי תוכניות מפורטות לקו הירוק של הרק"ל.

האם הקו הזה הובא לידיעת הפורום בעבר? (אם כן כנראה פיספסתי)
אם הנושא עדיין לא נדון בפורום בעבר, האם לפתוח שירשור חדש בנושא, או לשרשר את זה כאן?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בוא נאמר שהקו הירוק מבחינה מעשית נמצא בערך

קודם כל תודה רבה למארגנים! היה סיור מעניין ביותר. והקו הירוק
ועכשיו לביזנס.

במהלך הסיור שמשון זרק את המונח "הקו הירוק" מספר פעמים כקו נוסף לרק"ל בירושלים.
אני אודה על הבורות שלי, שמעתי רק על המתע"ן הירוק בירושלים ומעולם לא ידעתי שהיה שינוי כלשהו בתוכנית.

במהלך נבירה קצרה באתר משרד הפנים מצאתי תוכניות מפורטות לקו הירוק של הרק"ל.

האם הקו הזה הובא לידיעת הפורום בעבר? (אם כן כנראה פיספסתי)
אם הנושא עדיין לא נדון בפורום בעבר, האם לפתוח שירשור חדש בנושא, או לשרשר את זה כאן?
בוא נאמר שהקו הירוק מבחינה מעשית נמצא בערך
איפה שהרכבת הקלה בתל אביב...
 

jp3raptor

Member
אפילו אם מדובר בתוכנית שתהיה רלוונטית רק עוד 10 שנים

בוא נאמר שהקו הירוק מבחינה מעשית נמצא בערך
איפה שהרכבת הקלה בתל אביב...
אפילו אם מדובר בתוכנית שתהיה רלוונטית רק עוד 10 שנים
בכל זאת מדובר בתוכנית מופורטת שהוגשה לוועדה המחוזית רק בספטמבר.
 
מה המסלול בדיוק? הצלחתי להבין את החלק האמצעי -

אפילו אם מדובר בתוכנית שתהיה רלוונטית רק עוד 10 שנים
בכל זאת מדובר בתוכנית מופורטת שהוגשה לוועדה המחוזית רק בספטמבר.
מה המסלול בדיוק? הצלחתי להבין את החלק האמצעי -
לפי מה שאני מבין, הקו יגיע מגבעת רם, יפנה היכנשהו מערבה לשז"ר, ימינה לירמיהו, וימשיך ישר עד הר הצופים.
אבל מה התוואי המדויק בקצוות?
 

alantan

New member
בקצוות זה קו הקמפוסים כפי שמוקם, לא?

מה המסלול בדיוק? הצלחתי להבין את החלק האמצעי -
לפי מה שאני מבין, הקו יגיע מגבעת רם, יפנה היכנשהו מערבה לשז"ר, ימינה לירמיהו, וימשיך ישר עד הר הצופים.
אבל מה התוואי המדויק בקצוות?
בקצוות זה קו הקמפוסים כפי שמוקם, לא?
 

jp3raptor

Member
אני אעלה אשכול חדש עם דיון נרחב על הקו הירוק

מה המסלול בדיוק? הצלחתי להבין את החלק האמצעי -
לפי מה שאני מבין, הקו יגיע מגבעת רם, יפנה היכנשהו מערבה לשז"ר, ימינה לירמיהו, וימשיך ישר עד הר הצופים.
אבל מה התוואי המדויק בקצוות?
אני אעלה אשכול חדש עם דיון נרחב על הקו הירוק
לדעתי זה בהחלט מצדיק את זה.

חבל שזה ישב באמצע אשכול של הסיור (שהיה מעולה!)
בנתיים אני אגיד בקצרה-

גבעה צרפתית-ירמיהו- שז"ר- גבעת רם- גילה

בתוכנית יש גם מספר לא מבוטל של שלוחות.
אבל לפי ההבנה שלי הקו יבנה בשלבים

שלב 1:גבעת רם-שז"ר- התחברות לקו האדום
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה