שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

מצב
הנושא נעול.

אלכסיי03

New member
פיר האיוורור (החליל)

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
פיר האיוורור (החליל)



 

אלכסיי03

New member
גנרטור הגיבוי

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
גנרטור הגיבוי

 

אלכסיי03

New member
גבס מיוחד העמיד בפני אש מגן על הצנרת

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
גבס מיוחד העמיד בפני אש מגן על הצנרת

 

אלכסיי03

New member
חדר הצ'ילרים

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
חדר הצ'ילרים

 

אלכסיי03

New member
חברי הפורום והמארגנים על שפת פיר הגישה הזמני (23א)

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
חברי הפורום והמארגנים על שפת פיר הגישה הזמני (23א)

 

אלכסיי03

New member
פיר הגישה עצמו

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
פיר הגישה עצמו



 

אלכסיי03

New member
החלק השני: מבנה התחנה

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
החלק השני: מבנה התחנה
מארחינו המדהימים שמשון ואייל מקיימים הדרכה לפני שיורדים לתחנה

 

אלכסיי03

New member
באחד המפלסים (799?)

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
באחד המפלסים (799?)

 

אלכסיי03

New member
פיר המעליות

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
פיר המעליות

 

אלכסיי03

New member
פיר הדרגנועים

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
פיר הדרגנועים







 

בועז ל

New member
אפשר להבחין במכונת הדיפון כשהיא נמצאת בשיפוע השני

פיר הדרגנועים
אפשר להבחין במכונת הדיפון כשהיא נמצאת בשיפוע השני
מבין שלושת השיפועים של הפיר. משמעות הדבר היא שהושלם דיפונו של השיפוע התחתון.
ד"א, אלכסיי: התמונות שהעלית חדות ואיכותיות ביותר; תענוג לעיניים! מומלץ לא להעלות יותר משלוש תמונות בהודעה אחת בשל ירידת איכות דרסטית.
 

אלכסיי03

New member
תודה, צודק לגמרי. להלן 3 תמונות מתוך ה-4

אפשר להבחין במכונת הדיפון כשהיא נמצאת בשיפוע השני
מבין שלושת השיפועים של הפיר. משמעות הדבר היא שהושלם דיפונו של השיפוע התחתון.
ד"א, אלכסיי: התמונות שהעלית חדות ואיכותיות ביותר; תענוג לעיניים! מומלץ לא להעלות יותר משלוש תמונות בהודעה אחת בשל ירידת איכות דרסטית.
תודה, צודק לגמרי. להלן 3 תמונות מתוך ה-4
שמעתי את ההמלצה בעבר, כמובן, אבל שכחתי מה היו הסיבות לה ולא נזהרתי :) אז להלן התמונות ברזולוציה טובה יותר.





 

אלכסיי03

New member
אחרונה להפעם: מדרגות החירום הסמוכות לפיר המעליות

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
אחרונה להפעם: מדרגות החירום הסמוכות לפיר המעליות
למרות שהרשו לנו עקרונית לרדת את כל 26 הקומות, לא נמצאו מתנדבים. ההסבר הוא פשוט: אין מעבר מתחתית המדרגות לאולם הנוסעים כך שהמאמץ ההירואי הדרוש לצורך הירידה והעליה ממש לא היה משתלם...

כך או אחרת נשאר טעם של עוד: הרציפים ואולם הנוסעים הם כנראה החלק המרשים ביותר של התחנה ואני מאוד מקווה שעוד יהיו סיורים לשם לפני פתיחת התחנה לקהל הרחב.

ועוד פעם: תודה רבה לבועז, דוד פיינשטיין ולמארחים כמובן!

 

בועז ל

New member
תודה על הדיווח והסקירה המצוינת, אלכסיי.

אחרונה להפעם: מדרגות החירום הסמוכות לפיר המעליות
למרות שהרשו לנו עקרונית לרדת את כל 26 הקומות, לא נמצאו מתנדבים. ההסבר הוא פשוט: אין מעבר מתחתית המדרגות לאולם הנוסעים כך שהמאמץ ההירואי הדרוש לצורך הירידה והעליה ממש לא היה משתלם...

כך או אחרת נשאר טעם של עוד: הרציפים ואולם הנוסעים הם כנראה החלק המרשים ביותר של התחנה ואני מאוד מקווה שעוד יהיו סיורים לשם לפני פתיחת התחנה לקהל הרחב.

ועוד פעם: תודה רבה לבועז, דוד פיינשטיין ולמארחים כמובן!
תודה על הדיווח והסקירה המצוינת, אלכסיי.
לתמונות הנהדרות שהעלית כבר התייחסתי קודם לכן. אבקש להעיר מספר הערות לתוכן.
* "החליל" אינו פיר 23 בלבד אלא כל מערכת פירי האוורור שנמצאת במבנה המזרחי. מערכת זו כוללת את מבנים 23, 17 וארבעת פירי 18.
* מהמקום בו הוצע לנו לרדת בגרם המדרגות יש "רק" 14 קומות עד למפלס אולם הנוסעים (איך אני יודע? עברתי את החוויה פעמיים) ובסה"כ 19 קומות עד למפלס גג התחנה.
* מתחתית גרם המדרגות ניתן להגיע לנקודה שממנה ניתן להציץ אל אולם הנוסעים ומבנה 21, וזה בהחלט מראה ששווה להתאמץ עבורו, אך בשל הפרדת אזורי הקבלנים ובעיית בטיחות, מאוד לא מומלץ לעשות כן בסיור רב משתתפים.
 

אלכסיי03

New member
תודה על ההבהרות והתיקונים

תודה על הדיווח והסקירה המצוינת, אלכסיי.
לתמונות הנהדרות שהעלית כבר התייחסתי קודם לכן. אבקש להעיר מספר הערות לתוכן.
* "החליל" אינו פיר 23 בלבד אלא כל מערכת פירי האוורור שנמצאת במבנה המזרחי. מערכת זו כוללת את מבנים 23, 17 וארבעת פירי 18.
* מהמקום בו הוצע לנו לרדת בגרם המדרגות יש "רק" 14 קומות עד למפלס אולם הנוסעים (איך אני יודע? עברתי את החוויה פעמיים) ובסה"כ 19 קומות עד למפלס גג התחנה.
* מתחתית גרם המדרגות ניתן להגיע לנקודה שממנה ניתן להציץ אל אולם הנוסעים ומבנה 21, וזה בהחלט מראה ששווה להתאמץ עבורו, אך בשל הפרדת אזורי הקבלנים ובעיית בטיחות, מאוד לא מומלץ לעשות כן בסיור רב משתתפים.
תודה על ההבהרות והתיקונים
לגבי החליל, אני יודע שמדובר בחלק אחד בלבד מכלי הנגינה הענק :)
לגבי המספר 26 - נדמה לי שפלט אותו שמשון וזה גם נשמע לי אז סביר - כ-60 מטרים. אבל גם 14 מסתדר לי, כנראה שהקומות פשוט גבוהות יותר. גם רצפת אולם הנוסעים, כמובן, נמצאת במפלס גבוה יותר מהרציפים.

לגבי ההצצה - לו ידעתי על האפשרות ולו הוקצה לכך זמן הייתי יורד את כל הדרך. אבל המארחים כנראה באמת העדיפו שלא נסתכן וזה שיקול לגיטימי, כמובן. בכל מקרה, עדיף סיור עתידי יעודי ומלא הכולל גם רציפים מהצצה פרטיזנית :)
 

amit1270

New member
לא נראה לי שמדובר בסיכון, אלא יותר בעמידה בזמנים

תודה על ההבהרות והתיקונים
לגבי החליל, אני יודע שמדובר בחלק אחד בלבד מכלי הנגינה הענק :)
לגבי המספר 26 - נדמה לי שפלט אותו שמשון וזה גם נשמע לי אז סביר - כ-60 מטרים. אבל גם 14 מסתדר לי, כנראה שהקומות פשוט גבוהות יותר. גם רצפת אולם הנוסעים, כמובן, נמצאת במפלס גבוה יותר מהרציפים.

לגבי ההצצה - לו ידעתי על האפשרות ולו הוקצה לכך זמן הייתי יורד את כל הדרך. אבל המארחים כנראה באמת העדיפו שלא נסתכן וזה שיקול לגיטימי, כמובן. בכל מקרה, עדיף סיור עתידי יעודי ומלא הכולל גם רציפים מהצצה פרטיזנית :)
לא נראה לי שמדובר בסיכון, אלא יותר בעמידה בזמנים
הסיור לא היה מסתיים בזמן המתוכנן אם היינו יורדים עד לתחתית, כולנו או חלקנו (כי בכל מקרה לא היו משאירים איש מאחור).
 

בועז ל

New member
הירידה מתחתית המדרגות למפלס אולם הנוסעים אכן מסוכנת

לא נראה לי שמדובר בסיכון, אלא יותר בעמידה בזמנים
הסיור לא היה מסתיים בזמן המתוכנן אם היינו יורדים עד לתחתית, כולנו או חלקנו (כי בכל מקרה לא היו משאירים איש מאחור).
הירידה מתחתית המדרגות למפלס אולם הנוסעים אכן מסוכנת
ולא מומלצת.
 
גם לי היה מעניין מאוד וגם כיף

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת האומה

ערב צח וסופ"ש נעים, ששת קוראיי הנאמנים.
היום התקיים סיור הפורום המתוכנן בתחנת האומה. את הסיור הוביל מר שמשון יחיעם, מנהל הביצוע בפרויקט A1. הסיור ארך כשלוש שעות ובמהלכן נחשפו משתתפי הסיור למראות התחנה ומבנה המערכות המזרחי. תחנת האומה נמצאת בעיצומו של ביצוע מכרז המערכות. פינות חשוכות, שבעבר נאלצתי לצלם לאורו של פנס, מוארות כעת באור שיכול להיחשב כאור נגוהות. הפרויקט הענק פושט ולובש צורה מעניינת בכל פעם מחדש, ואני שסיירתי בה לא מעט, תמיד מוצא את הטעם לשוב ולסייר באתר. בשרשור זה אתיר לעצמי את הפריבלגיה לשבות ממלאכת הסיקור ולהעבירה למשתתפי הסיור. קודם לכן אבקש להודות מקרב לב לאנשים שתרמו להצלחת הסיור, ויש לא מעט.
* תודה ענקית לראש המנהלת, דרור סופרו, על הנדיבות שגילה כלפי הפורום בהסכמתו לקיים את הסיור ואח"כ בהכפלת מספר המשתתפים.
הסיור הנוכחי יוצר מסורת מבורכת של סיורים ב-A1 ומחזק את השת"פ הפורה של הפורום עם מנהלת הפרויקט התחבורתי הגדול במדינה.
מן הראוי להזכיר, כי אתר תחנת האומה הנו אתר עבודה פעיל, שמחייב שמירה על כללי בטיחות קפדניים ואינו פתוח לביקורי הציבור הרחב.
* תודה עמוקה וגדולה לאינג' שמשון יחיעם שבמשך שלוש שעות הצליח להשביע את סקרנותם הגדולה של 20 משתתפי הסיור בהסברים
מלומדים על התחנה ופרויקט A1 כולו.
* תודה לאינג' אייל פנצק איש אבטחת האיכות ואדם יקר של חברת הניהול, "דנה הנדסה". אייל, שמכיר כל פינה במבנה הענק, ליווה אותנו
בהסברים על המבנה ותרם רבות מידיעותיו.
* תודה לממונה על קשרי קהילה, בת שבע שגב, שליוותה את הסיור ותקתקה ביעילות את פרק הלוגיסטיקה שבו.
* לסיום, אחרונים וחביבים: תודה למשתתפי הסיור שהגיעו בדייקנות ראויה לציון לאתר מכל קצוות הארץ. שמחתי לפגוש פנים מוכרות
ופנים חדשות ומבטיחות בין המשתתפים. אמיגוס: אני גאה שיש לי ששת קוראים כמוכם. נתראה בסיור הבא אי"
.
גם לי היה מעניין מאוד וגם כיף
ארצה להודות - שוב - לבועז ולשאר העוסקים במלאכה על הוצאת הסיור לפועל:
ו
!! זה היה הסיור הראשון שלי ובוודאי לא האחרון (אם זה תלוי בי).

שני רשמים עיקריים שלי מהסיור:
- התחנה המושלמת, כפי שתתגלה למבקר בתחילת 2018, היא גדולה מאוד. עם זאת, השטחים הפתוחים לציבור הם רק כשליש משטח התחנה: שטחי השירות הם אדירים ומרשימים ובה בעת נסתרים מעין.
- אין בעיית יכולת ביצוע בישראל - ופרוייקט A1 (ובתוכו התחנה הזו היא רק אלמנט אחד) הוכיחו זאת היטב. לאור זאת, קצב ה(אי) התקדמות המזעזע במתע"ן התל-אביבי הוא פשוט עוול הזועק לשמיים ונובע רק מחוסר כישורים ניהוליים בפרוייקט. במילה אחת: מרגיז!!!.

לענייננו, החברים כבר הראו ותיארו את מה שראינו - אני אצרף מספר פנורמות שצילמתי בדרך שמראות יותר טוב היכן דברים עומדים אחד ביחס לשני בקומפלקס הענק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה