אסביר לך מה מניע אותי וזה לא הכסף.
קודם כל יש את המקרים הנפוצים שבדיוק פספסת את האוטובוס שאתה צריך, אבל מיד מגיע אחד אחר (נניח 501) שנוסע באותו המסלול של 601 במקרה הזה. תמיד יש את הסיכוי ש501 יעקוף את 601? יכול להיות שהם כבר לרמזור הקרוב יגיעו יחדיו ובתחנה הבאה כבר תוכל לבצע את ההחלפה...
אני לפעמים מייאוש, המתנה וחום עולה על אוטובוס רק בשביל לקבל קצת מזגן ולהתקדם טיפה קדימה לא פעם פספסתי אוטובוס שבא פעם ב20 דקות, במיוחד בצבא שהיה חום אמים עם המדים בגוש דן (אני פשוט לא רגיל לזה). הייתי עולה על אוטובוס, גם אם הוא עושה סיבוב, העיקר שישרוף לי את הזמן הזה של ה20 דקות האלו של עיגולי ענק במקומות שנוצרים העיגולים האלו וזיעה שמטפטפת מהסנטר לרצפה. לא פעם הייתי עולה על אוטובוס בכיוון ההפוך, בעצם חוזר אחורה וכך מייצר לי זמן המתנה של 2-5 דקות לקו המתאים. זה כמובן קיצוני, אבל לא יכולתי לסבול את הזיעה הזאת כבר.
לימינו אנו, אם נופלת בידיי ההזדמנות להתקדם עם אוטובוס שנתקע יותר ויורת בתחנות בדרך (עירוניים שמעלים ומורידים לא מעט נוסעים), למה לא להרוויח עוד מזגן? אני יודע שהם מתקדמים לאט, ככל שהם מתקדמים יותר לאט, כך אני נמצא יותר זמן במזגן וכך אני ממתין פחות מחוץ למזגן לאוטובוס ליעד שלי.
זה כל מה שעומד אצלי מאחורי הריבוי החלפות. וזה רק בגוש דן, השרון והשפלה. אין לי שמץ של מושג איך אנשים חיים שם ונהנים מהחיים. כשאתה לא עושה דברים דור טו דור וממזגן למזגן, אני גומר את היום כולי דביק ומזיע וזה ממש לא נעים. במיוחד שאני צריך לחזור לבאר שבע והמקלחת רחוקה...
כמובן שכל ה מדבר עליי ואין כאן שום קשר להעדפות של נוסעים אחרים. אבל אם דיברת על כסף, שים לב שבין באר שבע לקרית גת יש אגד ומטרופולין. אגד נוסעים בעיקר עם חיילים/משטרה/שב"ס ומיעוט נוסעים שממשיך לבית שמש/ירושלים. מטרופולין אוטובוסים מפוצצים עם נוסעים בעמידה. מה ההבדל? 1.40 ש"ח. מי שאמר שעל שירות טוב משלמים יותר, צדק
אסביר לך מה מניע אותי וזה לא הכסף.אני לא רואה היגיון להחליף אוטובוס רק בשביל
לחסוך שקל וחצי... אם אני אגיע לדרך נמיר אני אשאר שם עד שיגיע אוטובוס לוינגייט...
קודם כל יש את המקרים הנפוצים שבדיוק פספסת את האוטובוס שאתה צריך, אבל מיד מגיע אחד אחר (נניח 501) שנוסע באותו המסלול של 601 במקרה הזה. תמיד יש את הסיכוי ש501 יעקוף את 601? יכול להיות שהם כבר לרמזור הקרוב יגיעו יחדיו ובתחנה הבאה כבר תוכל לבצע את ההחלפה...
אני לפעמים מייאוש, המתנה וחום עולה על אוטובוס רק בשביל לקבל קצת מזגן ולהתקדם טיפה קדימה לא פעם פספסתי אוטובוס שבא פעם ב20 דקות, במיוחד בצבא שהיה חום אמים עם המדים בגוש דן (אני פשוט לא רגיל לזה). הייתי עולה על אוטובוס, גם אם הוא עושה סיבוב, העיקר שישרוף לי את הזמן הזה של ה20 דקות האלו של עיגולי ענק במקומות שנוצרים העיגולים האלו וזיעה שמטפטפת מהסנטר לרצפה. לא פעם הייתי עולה על אוטובוס בכיוון ההפוך, בעצם חוזר אחורה וכך מייצר לי זמן המתנה של 2-5 דקות לקו המתאים. זה כמובן קיצוני, אבל לא יכולתי לסבול את הזיעה הזאת כבר.
לימינו אנו, אם נופלת בידיי ההזדמנות להתקדם עם אוטובוס שנתקע יותר ויורת בתחנות בדרך (עירוניים שמעלים ומורידים לא מעט נוסעים), למה לא להרוויח עוד מזגן? אני יודע שהם מתקדמים לאט, ככל שהם מתקדמים יותר לאט, כך אני נמצא יותר זמן במזגן וכך אני ממתין פחות מחוץ למזגן לאוטובוס ליעד שלי.
זה כל מה שעומד אצלי מאחורי הריבוי החלפות. וזה רק בגוש דן, השרון והשפלה. אין לי שמץ של מושג איך אנשים חיים שם ונהנים מהחיים. כשאתה לא עושה דברים דור טו דור וממזגן למזגן, אני גומר את היום כולי דביק ומזיע וזה ממש לא נעים. במיוחד שאני צריך לחזור לבאר שבע והמקלחת רחוקה...
כמובן שכל ה מדבר עליי ואין כאן שום קשר להעדפות של נוסעים אחרים. אבל אם דיברת על כסף, שים לב שבין באר שבע לקרית גת יש אגד ומטרופולין. אגד נוסעים בעיקר עם חיילים/משטרה/שב"ס ומיעוט נוסעים שממשיך לבית שמש/ירושלים. מטרופולין אוטובוסים מפוצצים עם נוסעים בעמידה. מה ההבדל? 1.40 ש"ח. מי שאמר שעל שירות טוב משלמים יותר, צדק