הכוכב הבא: שמינייה נותרה!

LINKING5

New member
ומאיפה התכשיטים? אהבתי את העגלים הארוכים עם הלב
 

danlevin1

New member
כל כך אוברייטד הנדב גדג' הזה

אביה לא רואה אותו ממטר אבל קרן פלאס שופטת מעפנה לא אהבה
 

matanp88

New member
הכוכב הבא: שמינייה נותרה!

נפרדנו בצער רב הערב מאסיף ולירוז.
שמינייה ממשיכה לספיישל אירוויזיון מיוחד שייערך ביום שלישי כיאה לתוכנית שהזוכה שלה יהיה הנציג שלנו בתחרות!
איזה שיר הזכור לכם מהאירוויזיונים השונים לדורותיהם הייתם מצמידים לכל זמר?


 

מלח גס

New member
שופטים מרושעים לא רלוונטיים לריאליטי מוזיקה.

מוקי כמו בעונה הקודמת נותן מעט כחולים. אין טענות לאדומים . אין בעיה אם אדומים רק שהבעיה הייתה שבעונה הראשונה הוא השפיל וסימן מתמודדים. העונה הוא הפיק לקחים ומתפקד כשופט קשוח עם דרישות לסטנדרטים גבוהים ושומר על כבודם גם של אלה שבעיניו טובים פחות. הוא מקפיד לפרט לפרטי פרטים מה הוא דורש מהזמר ומספר במדויק על מה הוא נותן אדום, הוא אומר מי טוב לדעתו ומי פחות בדרך הכי ישרה ומכבודת שיכולה להיות.. שופט כזה זה טוב לתוכנית כי זה מדרבן את המתמודדים להשתפר ויביא לביצועים טובים והם גם יתפסו ממנו כבעל ידע שווה להקשיב לו . אביב גפן תלמד, אתה יותר זמן ממוקי בריאליטי ואתה לא לומד רק נהיה רשע יותר.
&nbsp
אטדי הוא השופט הכי גרוע בתוכנית הריאליטי, גם כי הוא רשע וגם כי הוא לא מבין דבר. מבחינתו אם יש זאנר שהוא לא אוהב אז אותו זאנר זה לא מוזיקה ואם משהו יגיד אותו דבר על הזאנר שלו אטדי יתבכיין על קיפוח. הוא רודף את אלה שהם לא הטעם שלו ורק מחכה שיכשלו.
 
אטדגי הוא אתנחתא קומית

אדם שלא לוקח את עצמו ברצינות ומסוגל לצחוק על עצמו. נקודה לזכותו.
הוא יודע, ברוב המקרים, על מה הוא מדבר, כי יש לו את העין הנכונה.
הוא רב בצחוק על השופטים ומוסיף עוד משהו לתוכנית
ואסי עזר ינחה את הבת מצווה של הבת שלו, כי אסיף לא הגיע לגמר
 

מלח גס

New member
לא מוסיף דבר רק מזיק.

הוא יותר בכיוון של שופט חסר מודעות עצמית ובעל דעות קדומות שמוציאות אותו דביל ומניאק.
אם כבר מוקי "רב" עם הרבה טעם, , נלחם יפה על אלה שהוא אוהב, לא מתפשר על הדעות שלו. ריב שבריא לתוכנית.
לאסף אין עין טובה, , העין שלו לא בוחנת לעומק , הוא עסוק ומכתיר כתרים ללא הבחנה לאלמוג עוד מהתוכנית ראשונה בגלל הזאנר (וכך עשה נזק לאלמוג שהקהל ביחד עם השופטים העיפו אותה) ושולל מראש זמרים אחרים.
&nbsp
על מה הוא מדבר? משהו מבין על מה הוא מדבר? מה אסיף יכול להבין מהביקורת עליו? שהוא לא סובל אותו (גם הקהל ושאר השופטים הבינו את זה) . מה אלמוג מבינה מאסף? שצריך רק לסלסל קלאסיקה ישראלית כדי להפוך אותה למשהו לא משעמם ושלא משנה שלא מבינים על מה מדבר השיר, היא עפה על חוסר הבנה. מה סער מבין? שיש חשיבות רק לאיך שהוא כותב ושהאגו של אטדי לא נותן לו להתייחס לאיך שהוא מגיש את הטקסט שלו בגלל דעה קדומה על מוזיקת ראפ.
&nbsp
&nbsp
 
כל מה שכתבת יכול להתקבל

חוץ מסער. הוא הולך כל הזמן על אותו שטיק. שלי, באמת, כבר נמאס לשמוע אותו. הוא לא יודע לשיר. הוא מספר על החיים הקשים שלו, וליבי איתו. כל פעם שהוא שר, קשה לי לשמוע על ילד שעבר כזו מסכת יסורים. לאף אחד לא מגיע.
אבל כיוון שזה תחרות שירה. אני אומרת לך שסער לא מתאים לתחרות, ובוודאי שלא לייצג אותנו באירווזיון. תחדש קצת, תשיר שירים של זמרים אחרים. תראה שיש לך עוד משהו חוץ מראפ אינסופי
 

מלח גס

New member
הדעה שלך לא סותרת את זה שאטדי שופט אותו רק על סמך שלילת זאנר

 

GM1988

Well-known member
אטדגי כלכך משתדל לשדר שהוא מקצועי באדום/כחול שלו ובדעות שלו

אבל עד עכשיו אני לא זיהיתי ממנו הרבה תובנות שהוא שיתף בהם את המתמודדים שהוא לא מעביר.
הוא פוסל על קריטריונים שלא מובנים גם לי כצופה, שלא לדבר על המתמודדים שעומדים ושרים מולו.

מה שהוא טוב בו זה לשבת עם פנים רציניות בזמן הביצועים כאילו שהוא כלכך INTO IT
לעשות אדומים שלעתים קרובות לא קשורים לביצוע אלא לסגנון המוסיקלי שאדטגי לא אוהב ולהתעסק במוקי שלא יודע לשיר מבחינתו.
 

מלח גס

New member
ה"ניצחון" הלא הוגן של אטדי , געגועים לכוכב נולד 7

צודקת קרן שלאסיף יש אינטלגנציה רגשית גבוהה מאוד (אמרתי את זה עליו) , גם מוקי צודק שאמר עליו שהוא נשען על אותה נוסחה , לדעתי הנוסחה נשענת על הרבה שמאלץ'. שתי ביקורות צודקות. אני יותר תומך בכחול של קרן, בכל זאת לצד הנוסחה הזאת הוא נשען על לב שכולו אינטלגנציה רגשית ורגש טהור, חוץ מזה השמאלץ מוציא ממנו גבהים יפים (הוא מודה לזה) , לדעתי "טריק" נפלא. אבל בכל זאת אני מבין למה זה מפריע למוקי, כשופט קשוח עם סנטדרטים גבוהים מפריע לו שהוא נשען על שמאלץ' (נוסחה) ופחות נצמד לטקסט, הוא מצפה ליותר הגשה.
לא מובן לי הקישקוש של סקעת על תמימות נעורים שנעלמה בשתי הביצועים האחרונים. הוא הרי נשאר אותו דבר, לא השתנה, נשען על אותו רגש תמים ולב גדול, בקיצור שומר על אותה רמה, על אותה נוסחה.
אטדי צבוע, מצד אחד הוא אומר שאין לו משהו אישי נגד אסיף ואם הוא יהיה טוב יקבל כחול אבל הוא גרוע אז הוא לא מקבל כחול , הוא אומר את זה רק כדי לערער לו את הביטחון העצמי כדי להכשיל אותו, עוד מלפני שהוא מתחיל לשיר אסף יושב עם פרצוף חמוץ ורק מחכה שיפול, הוא לא מסתיר את זה. מי זוכר כמה כיף ומעניין היה לצפות במלחמה של הקהל נגד גל אוחובסקי וכמה מרגש היה לראות את רוני דלומי זוכה ומצחיק לראות את הפרצוף של גל אחרי הזכייה. לדעתי אם הפורמט לא היה הופך לדפוק ובשלב הזה הקהל בבית היה משפיע היה לאורך כל התוכנית קרב מעניין בין הקהל לאסף ובסוף אסף היה אוכל את הכובע, והתוכנית הייתה מעניינת.
&nbsp
 
אז ככה

לא הבנתי את השטיק המוזר להפריע למתמודד באמצע השיר עם ברכה. בשביל מה זה טוב? להוציא אותו מהריכוז. לגרום לו לבכות. עוד מלודרמה מיותרת.
דבר שני, לא ברור לי למה השאירו את אביה. היא צורחת. היא לא מדויקת. היא שרה זוועה. זה כבר פעם שניה שהיא מועמדת להדחה וממשיכה הלאה. האם יש פה התערבות של ההפקה לטובתה? הרי גם בביצוע שלה שני שופטים הצביעו נגד.
מחכה ליום שלישי לשירי אירוויזיון. זאת תהיה תוכנית נהדרת!
 

מלח גס

New member
היא גוררת את השיר במקום להרים אותו

היא עשתה רושם של רוקרית חזקה ומוכשרת, אבל אחרי שלוש ביצועים של דעיכה במקום, זה מרגיש לי כמו זיוף ורמאות. חבל לי על זמרים טובים כמו צדוק ואסיף.
 
לגמרי

צדוק גרמה הפסד לתוכנית שהוא לא ממשיך. גם אסיף הביא המון לתוך השיר ושניהם פי אלף יותר טובים מאביה
 

danlevin1

New member
אביה לא רואה אותם ממטר

אסיף וצדוק עם פוטנציאל לעתיד אבל כרגע אביה אוכלת אותם בלי מלח
 

danlevin1

New member
שלא תטעה

אני חיבבתי את שתיהם אבל לאביה יש בשירה שלה גם לב גם מקצוענות גם בשלות
 
איך אתה לא רואה

את חוסר הדיוק? את הצעקות? היא מנסה לעלות בסולם, או לפתוח גרון, אבל כל מה שיוצא לה זה צעקות.
לצדוק היה גרוב ושירה מדהימה ורק בגלל הראל הוא לא המשיך!
 

danlevin1

New member
את הטענה

על צעקות שמעתי על כל הרוקריות שאהבתי : מיי פיינגולד, דיאנה גולבי ועוד כמה מתוכניות מחול
התעייפתי מלהסביר שזה חלק בלתי נפרד מהרוק, ולא שמעתי חוסר דיוקים וגם אם היו את
לא רוצה שאתחיל לספור את חוסר הדיוקים של רוב המתמודדים , זה מותר , זה קורה לכולם , גם לגדולים ביותר
 
למעלה