יכול להיות שבחלק מהמקרים עדיף לקחת אוטובוס לכפר תבור
ומשם רכבת, אבל אין כל כך אוטובוסים בנתיב כזה (או בין צמח לעפולה) ואני לא חושב שיישובים יוכלו להסתמך עליהם, צמח הוא סוג של צומת אז קל להגיע אליו באוטובוס (היישובים באזור ומהיישובים בדרום רמת הגולן), למרות שאני בכלל חושב שהרוב יגיעו ברכב.
הסיבה העיקרית לתחנה בצמח היא בשביל מי שרוצה להגיע לשם,
אם אין תחנה בצמח וצריך לנסוע לבית שאן או טבריה ומשם אוטובוס אז זה מוריד מהאטרקטיביות
של האזור כי אין גישה ישירה.
יכול להיות שבחלק מהמקרים עדיף לקחת אוטובוס לכפר תבורהדרך המהירה בין צמח לעפולה ולעמק יזרעאל היא באוטובוס הנוסע
בכביש 767 ולא ברכבת העוברת דרך בית שאן.
אין ולא תהיה בעשורים הקרובים הצדקה למסילה בין צמח לבית שאן.
פשוט אין צורך במסילה הזו שאוטובוסים לא יוכלו למלא ביתר יעילות וגמישות.
שוב, גם הצורך במסילה לבית שאן שנוי במחלוקת, אבל זה כבר פרויקט שעבר את נקודת האל חזור וביססו את הנחיצות שלו במידה רבה על חיבור לירדן עבור רכבות משא. הטיעון של רכבות משא לא תקף לגבי צמח ועבור רכבות נוסעים אין שום צורך במסילה הזו.
המדינה דוחה פרויקטים חשובים ונחוצים בהרבה שאף אחד לא יודע מתי יבוצעו.
ומשם רכבת, אבל אין כל כך אוטובוסים בנתיב כזה (או בין צמח לעפולה) ואני לא חושב שיישובים יוכלו להסתמך עליהם, צמח הוא סוג של צומת אז קל להגיע אליו באוטובוס (היישובים באזור ומהיישובים בדרום רמת הגולן), למרות שאני בכלל חושב שהרוב יגיעו ברכב.
הסיבה העיקרית לתחנה בצמח היא בשביל מי שרוצה להגיע לשם,
אם אין תחנה בצמח וצריך לנסוע לבית שאן או טבריה ומשם אוטובוס אז זה מוריד מהאטרקטיביות
של האזור כי אין גישה ישירה.