שרשור אלחעידה היומי

matanp88

New member
שרשור אלחעידה היומי


בקיצור, בין כל הטיולים, ההנאות, היציאות, הכיף, החגים, הלימודים וכו' וכו'... אין זמן להיות כ"כ הרבה בפורום. אז למרות שזנחתי, יש שיר אחד שלא עוזב אותי ומבחינתי הוא פשוט קונצנזוס אצלי השנה. אלבניה חייבת לזכות. זה שיר אדיר והשיר הטוב ביותר שהם שלחו לדעתי ולא אכפת לי אם תחשבו שאני מגזים. השמעתי אותו לחברים, שמתי אותו אלף פעמים ברדיו במגמה שלי ולפחות בסביבה שלי הוא תפס חזק. (מיותר לציין שנדב פשוט כוכב ענק, השיר מצליח ברמות מטורפות, הייתי בכנרת בעצמאות עם כל העומס ובכל קבוצה עם רמקול היה את השיר הזה).

אז היה לי זמן להיכנס לערוץ הרשמי השבת ואז ראיתי את זה -
https://www.youtube.com/watch?v=1Ol3rdZdJU0

א-י-ן דברים כאלה! זה פשוט מושלם, אדיר והיא פשוט זמרת מטורפת. בין הטובות ביותר מאז תחילת העשור הנוכחי. הלוואי ותהיה הצלחה... אם זה ייפול - התחרות הזו לא שווה כלום. זה מה שנקרא מוזיקה, איכות, קול ענק, שיר שפשוט כיף להאזין לו בכל שניה. מדהים.
 

matanp88

New member
וזה כזה מושלם שהשיר הזה אשכרה כולו בלייב -

והוא קשה בטירוף - וזה בכלל לא רחוק מהשיר המוקלט. היא פשוט מטורפת הזמרת הזו.
 

Colfax

New member
ויש לציין שאלחעידה בת 22, בדיוק הגיל הנכון בשביל לנצח

או לפחות לסיים מאוד גבוה בגמר האירוויזיון.
 

צוות Kuss

New member
הסיכוי שאלבניה תנצח השנה לא קיים

וגם העלייה לגמר לא וודאית, למרות שאני סבור שהיא תעלה לגמר ותסיים בו באיזור המקום ה-17. חבל לפתח ציפיות לשווא, לא יהיה פה ניצחון וגם לא טופ חמש וגם לא טופ 10. בבקשה להרגע.
 

ramidanino

New member
בתור אחד שמת על השיר אני נוטה להסכים משהו בהופעה שלה אנמי

 

matanp88

New member
לא שואל אותך.

וחוץ מזה כפרה עליך, אני לא מצפה יותר מדי מהתחרות הזו, היא מזמן לא מביאה כבוד לאיכות ולמוזיקה אמיתית. העיקר ששיר כזה יצא ולא משנה באיזו מסגרת והוא יישאר איתי עוד המון המון זמן.
 
למעלה