כניסת מנהל חדש לפורום

dollface225

New member
שקר וכזב. לא שמתי לך מילים.אולי תניח לי כבר??

מי הכפיש אותך על ימין ועל שמאל? כמה קיצוני וטוען לקיצוניות של אחרים.מאיפה אתה מוציא את כל הכעס הזה???
אני לא אכניס את עצמי לעמדת התגוננות כי זה נותן לפתיל שלך מצית ואין לי זמן ללופ הבלתי נגמר הזה.
הדיבורים שלך מדברים בעד עצמם.
תמשיך את המונולוג ודייייי תעזוב אותי! הנה, אני לא רוצה להתנצח איתך. אתה גבר ואתה צודק ומותר לך להיות איזה פמיניסט שתרצה. די!!!!!
 

Survivor Man

New member
להניח לך? להזכירך את זו שהגבת בתגובה אליי כאן

ובעוד שרשור. אל תשחקי אותה נרדפת כדי להשיג קצת סימפטיה ומראית עין כאילו אני, הגבר השליט כביכול, מנסה לכפות עלייך משהו ורודף אחרייך, אישה מסכנה ומדוכאת שכמותך. לא עובד עליי ולא על אנשים אובייקטיבים אחרים שקוראים את השרשור.

"לא שמתי לך מילים" - כן סליחה, את רק מעוותת את דבריי ומנסה להציג אותי כשוביניסט שכופה את דעתו על אחרים. את רק מתעלמת מדברים שכתבתי ומנסה להקטין אותי ע"י תקיפה אישית במקום התייחסות עניינית.

לא רוצה להתנצח? אני לא מכריח אותך. אבל אל תצפי שאני אשתוק כשאת ואחרים מנסים להציג אותי כטרול או שוביניסט או כל שטות אחרת רק כדי לבעוט אותי מהפורום כי אני לא בקליקה שלכן.
 

dollface225

New member
אני מכריזה על השורד כעל המנצח בוויכוח


טוב שהוא אמר את המילה אחרונה.

המלל הבא מציג גבר פמיניסט שמלמד אישה את מקומה:
"בעוד שרשור. אל תשחקי אותה נרדפת כדי להשיג קצת סימפטיה ומראית עין כאילו אני, הגבר השליט כביכול, מנסה לכפות עלייך משהו ורודף אחרייך, אישה מסכנה ומדוכאת שכמותך. לא עובד עליי ולא על אנשים אובייקטיבים אחרים שקוראים את השרשור.

"לא שמתי לך מילים" - כן סליחה, את רק מעוותת את דבריי ומנסה להציג אותי כשוביניסט שכופה את דעתו על אחרים. את רק מתעלמת מדברים שכתבתי ומנסה להקטין אותי ע"י תקיפה אישית במקום התייחסות עניינית.

לא רוצה להתנצח? אני לא מכריח אותך. אבל אל תצפי שאני אשתוק כשאת ואחרים מנסים להציג אותי כטרול או שוביניסט או כל שטות אחרת רק כדי לבעוט אותי מהפורום כי אני לא בקליקה שלכן."
 

Survivor Man

New member
את ליצנית שלא יודעת לנהל דיון אחד נורמלי.

רק עקיצות, מניפולציות רגשיות בשקל וניסיון לכבוש את הקהל ע"י התקרבנות מתחסדת.
 

dollface225

New member
נכון מאוד ובכל זאת אתה ממשיך לענות לי

מה זה אומר עליך ברור.התקרבנות מתחסדת- אמרתי כבר ביום הראשון :"אני גם בכיין וגם מקורי".
ניכר שאתה משקיע בכל כתיבה ותגובה. אני גאה בך.
אני ליצנית ואתה פרובוקטור מקצועי שמרשה לעצמו להתבהם כמו גיבור. אתה הקורבנ'וש אחד בטח אישה אנסה לך את הנשמה אם לא את ה.בפעם המיליון לא טוב לך תפרוש , אין טעם דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.עכשיו תפרש את ההחלטה שלי לא לענות לך יותר כ"אין לה טיעונים הגיוניים אז היא נכנעת" חחחחחחח.
אני בעבודה יום טוב כפרה
 

Ido benbassat

New member
בכייני


עוד התקרבנות זיכרית טיפוסית 1 וכבר תפתח פורום פמיניזם חדש שנועד לעזור לך להתגבר על הקשיים שאתה גורם לעצמך בפורום הזה באמצעות התבכיינות זיכרית אלימה רוטנת דורסנית שמרטתה לשמר את עליונותך הממשית.
&nbsp
-פיהוק-
 

Berethor

New member
אתה רואה את האמת מבעד לשקרים

הכל תירוצים של קיצוניות להתנהגותן האלימה כלפי גברים, בדיוק כמו שהמחמאס מצדיק את הטרור שלו.
 

Ido benbassat

New member
ובדיוק כמו האמא הזונה שלך

שמשקרת לעצמה שהבן שלה מצדיק אונס בנשים רק כי אמא שלך שנאה אותך כשיצאת לה מהפות בעקבות אונס מצד אביך הארור.
 

HouseAtreides

New member
אוי, כמה שאתה טועה


כשאתה כותב "חזון של שוויון, אחדות והרמוניה בין גברים לנשים" - האם זה אומר שאתה מכיר בכך שכרגע אין שיויון, אחדות והרמוניה בין גברים לנשים?

נניח שאתה מכיר בכך. אז למצב הנוכחי בו אין הרמוניה, שיויון ואחדות בין גברים לנשים, קוראים פטריארכיה.
רק חבל שברגע שנשים מנסות להסביר מה זו עבורן פטריארכיה, ומה ההשלכות המלאות של המצב הזה עליהן - אתה בוחר להתכחש לחומרת המצב, לומר שהן מגזימות ולכנות אותן "קיצוניות".
איך לא ברור לך שהן עושות את זה בדיוק כדי להוביל שינוי תפיסות בחברה, לקדם הידברות ולשתף פעולה עם גברים כדי לבצע שינוי מהותי בחברה?
 

Survivor Man

New member
בוא נראה.

"האם זה אומר שאתה מכיר בכך שכרגע אין שיויון, אחדות והרמוניה בין גברים לנשים?" - כן.

אז למצב הנוכחי בו אין הרמוניה, שיויון ואחדות בין גברים לנשים, קוראים פטריארכיה" - הבעיה עם המושג הזה, יחד עם מושגים כמו "מסגביר" ו"זכר", הוא שהם הפכו לכ"כ שגורים בלקסיקון הפמיניסטי-רדיקלי עד כי אתם לא מבחינים בבעייתיות שלהם. נכון, יש חוסר שוויון, אבל לקרוא לזה "שלטון גברי" בעייתי מבחינתי. לאו דווקא כי זה לא נכון אלא כי הקונוטציה היא מלכתחילה שלילית. כשבאים לשנות עמדות ומצוידים בגישה שלילית, שלא לומר מהולה בשנאה, קשה לקרב לבבות ולשנות תפיסות בצד האחר.

אני לא מתכחש אלא בעד גישה אחרת, מתונה יותר, הדדית יותר לקדם שינוי. שנאה והפרדת כוחות לא תוביל לדבר פרט לעוד שנאה ועוד חוסר שוויון.

"איך לא ברור לך שהן עושות את זה בדיוק כדי להוביל שינוי תפיסות בחברה" - ברור לי אבל אני לא מסכים עם הדרך. זה הכל.
 

HouseAtreides

New member
עדיין חסר כאן אסימון.

אם ברור לך שהן עושות את זה בדיוק כדי להוביל שינוי תפיסות בחברה ולהגיע לכדי הרמוניה ויחסי כוח שוים, ורק הדרך לא כ"כ נראית לך - בשביל מה כתבת קודם את כל זה:
"כי מה שהפמיניזם הרדיקלי מנסה להשיג הוא אך ורק בידול וניצחון על מה שמכונה "פטריארכיה", כלומר לנסות לנצח את הגברים ולהעפיל עליהם.

במקום להוביל שינוי תפיסות בחברה, לקדם הידברות ולשתף פעולה עם גברים כדי לבצע שינוי מהותי בחברה".
 

Survivor Man

New member
משום שזה נכון.

כשיוצאים מנקודת הנחה שיש שלטון גברי מדכא, משפיל, פוגעני וכו', משתמשים במושגים שבאים לבדל נשים וגברים ולהציג גברים באור שלילי אוטומטי, מלבים שנאה ותרבות שחורגת הרבה מעבר למטרות העיקריות של הפמיניזם ובעצם מנסה לערער על ההבדלים הטבעיים בין גברים לנשים - שקיימים.

אז מה שקורה הוא שיוצרים מעמדות נפרדים לחלוטין ודורכים על כל מה שנחשב ל"מדכא", כלומר גברי. זו דרך מסוכנת שיכולה להוביל בעתיד לליבוי השנאה בין המינים במקום לשילוב ושיתוף פעולה.

בסה"כ הפמיניזם השיג המון במאה השנה האחרונות. אבל הפמיניזם הרדיקלי לא מסתפק רק בהשגת שוויון מעמדות, הוא שואף להכתיר את המין הנשי כפטריארך חדש. וגם אם לא נראה לך הגיוני כרגע, הרי שהררי השנאה שהפורום הזה בלבד יצר בשנים שאתה ניהלת מדברים בעד עצמם.

מה שאני מנסה לומר הוא שאילו הפמיניזם הרדיקלי היה הופך לתפיסה רווחת בחברה, נשים ללא ספק היו מדכאות גברים בדיוק שגברים דיכאו נשים לפני 100 שנה.
 

HouseAtreides

New member
כלומר לטענתך, אסור לערער על מה שאתה מכנה

"ההבדלים הטבעיים בין גברים לנשים" (נראה שאתה יוצא מנקודת הנחה שאני מבין בדיוק באיזה הבדלים מדובר, ואולי תופתע לגלות שאין לי כל מושג למה התכוונת בהקשר הזה).


בנוגע לנקודת ההנחה שיש שלטון פטריארכי שמעודד ומקיים היררכיה בין גברים לנשים - אני מבין שאתה מציע פשוט להשתיק את כל מי שהגיעו למסקנה הזו, לא חשוב עד כמה היא מבוססת ומגובה בעובדות ובתחושות, ולשכנע אותן להסתפק בהישגי הפמיניזם ב- 100 השנים האחרונות, כי בעיניך זה מספיק טוב.
 
למעלה