כניסת מנהל חדש לפורום

Survivor Man

New member
כואב לך לקרוא שהאג'נדה שלך

לא תמיד מחזיקה מים? האמת אכן כואבת.

"במדינה מתוקנת" - כן, במדינה הפשיסטית והסקסיסטית האוטופית שלך. במדינה כזו 90% מהגברים היו נזרקים לכלא ע"פ פקודה מהוד מלכותה על לא עוול בכפם.

זאת המדינה המתוקנת שלך, עאלק.
 

shookata

New member
על ראש הגנב בוער הכובע

במדינה הזו אתה מורשה להיות מטרידן ואנס בפוטנציה- המדינה הפשיסטית והסקסיסטית הדיסטופית שאתה חי בה. במדינה הזו 90% מהגברים לא יזרקו לכלא ע"פ הוראה מהוד מלכותם הגברים שליטי מערכת המשפט וה"צדק"- עלאק

ועוד בפורום פמיניזם מעז לערוך סימטריה מזויפת בין גברים לנשים
גישה חשוכה של כל נאד יומרני
 

dollface225

New member
הוא לא מכחיש חוויות, הוא "בעל דעה שונה"

אני הספקתי לקלוט משרשור הצעת החוק של ביטוח לאומי.
אם דנים בסוגיות האפליה והקיפוח- כן..למה לא. ברור.יש קבוצה מקופחת וזה מינימום 'אצבע מאשימה' מול גברים.אז שוד ושבר! חובה להילחם בתופעות האלו!! אבל אם נכנסים לדיון על פגיעה שאיננה טכנית תקיפה- מה פתאום!! זה כבר לעשות מכל טיפוס מטריד. אויש,נעיצת מבטים???? פגיעה היא רק פגיעה אם פולשים למרחב שלך או מבזים אותך, שיהיה לך ברור! שונאת גברים קיצונית!!!!!!!!!!
 

GreenMamba

New member
נראה לי שאיבחנת את הסימפטומים

אבל לא את המחלה
מה שהוא אפליה ברורה ע"פ חוק, ובין כה וכה אין לזה נגיעה לאורחות חייו- לגנות בכל תוקף.
מה שיחייב אותו לצאת מהמקום הנוח הגברי-פריווילגי ולשנות משהו באורחות חייו או להקדיש תשומת לב להתנהגויות שנראות לו נורמטיביות- מה פתאום? זה נורמטיבי ואם מישהי נפגעת מה"נורמטיביות" הזו- זבש"ה. (או בלשונו-"אז תסלחי לי מאוד שפלונית אלמונית לא מרגישה בנוח עם מבט של פלוני, זה עדיין לא הופך את ההתנהגות בהגדרתה לפוגענית"- בוודאי. מכירה את הביטוי פשע ללא קורבנות? כאן הומצא מינוח חדש- נפגעת ללא פוגע.)

ועכשיו לכי תסבירי פמיניזם למתחילים
 

Survivor Man

New member
יש רק בעיה אחת קטנה.

את לוקה באותה "מחלה". נורמטיבי בעינייך להכיל אמפתיה לכל אישה שמביעה תרעומת על חוויה כלשהי שעברה עם גבר. פחות נורמטיבי להביע את אותה אמפתיה כלפי גברים שעברו את אותה תרעומת בדיוק.

ואת עוד מטיפה לי על קומפורט זון או פשע ללא קורבנות?

כאמור, אני לא שולל את הפגיעה הסובייקטיבית עצמה (בהקשר למבטים). אני כן שולל את הגדרתה של פגיעה, שע"פ כל אמות המוסר האובייקטיביות היא לא פגיעה של ממש, בתור חלק מאיזו תופעה חברתית שהיא לא שייכת אליה ("תרבות האונס", "פטריארכיה").
 

Berethor

New member
הכי טוב ללכת במשקפיים שחורות

לראות בכל מבט משהו נורא, ובכל התקלות בגבר באוטובוס כמגע מיני או מגע אויין. כאשר חיים בגישה כזאת רואים "אונס" בכל מקום, גם במקומות שלא קשורים לזה כלל וכלל, ההמלצה היא להשתדל להתרחק מנשים כאלה, כי אלו נשים שהיה מתאים להן לגור במאה שערים. במלא גם מדובר במיעוט קיצוני.
 

Berethor

New member
יות מכך הוא מנסה להשיג מה שנקרא מטריארכיה

או לחלופין חברה שדומה לאמזונות המיתולוגיות. קיצוניות לא רוצים הרמוניה אלא מלחמה, לא שוויון אלא אפליות לטובתן. לכן טרמינולוגיה סקסיסטית ודיבור נגוע הוא כל כך נפוץ בקרב קיצוניות.
 

Berethor

New member
אכן כך, זה לא יוביל לכלום חוץ מסלידה ציבורית

קבוצה מצומצמת של קיצוניות שמנסות להיפטר מכל מי שלא קיצוני, כלל פמיניסטיות מתונות.
 

Berethor

New member
רוצה שהוא יעשה שינוי מין?

בנתיים הוא מנהל בצורה טובה מאוד, אפליה על בסיס מיני זה לא דבר פמיניסטי.
 

Nandn09

New member
נו באמת..

מכיר את המושג אפליה מתקנת?
הפורום הזה עבור נשים ובעיקר לנשים, אין בעיה עם גברים ואין בעיה שיבקרו וישאלו, אבל כל הרעיון הוא שמישהי פמינסטית תנהל אותו זה לא מסובך.
בקיצר, זה מפספס את כל המטרה לשמה אנחנו פה.
 

Berethor

New member
"אפליה מתקנת" זה עדיין אפליה

ולא אני לא תומך בדבר הזה. חוץ מזה תפוז לא זקוק לאפליות מתקנות, בפורומים של תפוז יש הרבה מאוד מנהלות, כלל בפורומים גדולים מזה בהרבה. בשלב הזה גם במלא אין מספיק נשים פה שראויות לניהול, משום שרוב המנותנות עזבו או גורשו מכאן, וזה טוב שלא נתנו תניהול לרדיקליות, כי זה רק היה מדרדר את הפורום עוד יותר, במקום לשפר אותו.
 
למעלה