שרשור בוקר של גמר
היום ה 95 ב

zoecho

Well-known member
המצלמה משוגעת על ירדן. זה משפיע גם עלי שאני בכלל אלרגית

אליה. החן המשונה שלה כשהיא יחסית מאוזנת נפשית יוצא החוץ וקשה להתנגד לחיבה שהיא מעוררת.... עד שהיא מדברת. כשהיא מדברת הקסם שלה מיד מתפוגג .
 

yalian

New member
ממש. אני מקווה שיום אחד היא תצפה בעצמה ותסיק מסקנות....

 

zoecho

Well-known member
לyalian, מאמינה שזה לא ישנה דבר. גם ככה הראש שלה מלא שטויות

מכל מיני סוגים ועולמות, והכל בקלישאות ושום יכולת לראות פנימה לתוך עצמה. מה גם שהטרנד היום הוא "להאמין בעצמך, לקבל את עצמך, וכו' וכו" ולא פשוט לישב את שני הרעיונות הללו יחד. בסך הכל היא לא אוהבת את עצמה וכדי להסתיר זאת היא מברברת בטון פסקני על כל דבר ועניין
 

yalian

New member
את יודעת, עשורים מתחלפים, מ-20 ל-30 והלאה והלאה

ואני רוצה להאמין שהיא תגיע למקום השקט והטוב שלה

היא לא בחורה "רעה", להפך, וזה עניין של להיות מודעת לדפוסים שלך, לחומות והגנות,
ונראה לי שהיא בדרך וגם תגיע לשם.
&nbsp
 

מכורה וחבל

Well-known member
אני יכולה לנסות להסביר למה ירדן הפייבוריטית שלי

מתחילת העונה - ללא קשר לפגיעה מליאור ו/או תקווה.

אני אהבתי את החיזור שלה אחרי ליאור - זה היה מרענן ומצחיק בעיניי, אהבתי גם שהיא היתה מאוד מאוד נמוכה בסקרים ובהדחה הראשונה הייתי בטוחה שהיא תודח - שמחתי, אמרתי לעצמי, אחלה, אף אחד שם לא מדבר אליי, העונה אני לא אצפה באח הגדול... אבל זה לא קרה היא שרדה עד הגמר.

אני אוהבת את העוויות שלה בפנים כשהיא אוכלת - זה מצחיק אותי בכל פעם מחדש.
אני מאוד מאוד אוהבת שהיא רוקדת.
אני אוהבת לצפות בה כשהיא קוראת תהילים.

בתחילת העונה הרגשתי שהיא תופסת כל דבר שנאמר בבית האח כאיום או תקיפה או מזימה נגדה והיא כמו רוטווילר קטן היתה נובחת בחזרה, וראינו איך לאט לאט התגובות התמתנו והרבה פעמים היא בחרה בשתיקה, ברחה לתהילים, נרגעה והמשיכה הלכה. זה נשמע קל, אבל זה ממש לא. העבודה העצמית מאוד קשה.

בגלל התהליך הזה היא פשוט נרדמה - באמת שלא היה מה לראות - ואז בצעד מאוד חכם אם כי שלא בא ממנה (אני משוכנעת שהיה לאח הגדול יד בזה) היא התעוררה וחזרה להיות חיונית ורלוונטית.

כצופה בערוץ 26 היה לי קשה לראות אותה עם הנופת צופים OVER שלה, נראה לי שקיבלתי סוכרת מזה, אבל ירדן היא חלק מהתעשיה והיא יודעת מה תופס - כמה כאלה יש שיושבים מול המסך 24 שעות? אז אלה שצופים 24 שעות סובלים מהלקקנות המחליאה ממש, אבל המגיחים מידיי פעם מקבלים את זה במינון הנכון - מה עוד שבעריכה של האח הגדול היא נותנת לו הרבה פריימים ובטוח אחד מהם ייכנס לפרק.

וביחס לתקווה - תקווה לצערי קיבלה הרבה מאוד כח - מהדיירים, מהצעקות, מהסלבים שנכנסו לתוכנית והכי חשוב מהאח הגדול בכבודו ובעצמו - הכוח הזה היה לה לרועץ - הרבה אנשים לא יודעים מה לעשות עם הכוח הזה שנופל לידם ולכן הרבה פעמים ליבם גבה ואז הם מתנהגים באופן שגם הם עצמם לא מכירים בעצמם. או בקיצור - עלה לה.
 
אסיף אידיוט, אבל!

חברו הסופר "תה" קצת פחות.
הנה טקסט שפרסם בפייס שלו, האמת אהבתי!

תה
אתמול ב-11:56 · [ציבורי]
ידידי, הסופר הצעיר
Asif Elkayam
נכנס לתכנית הטלוויזיה 'האח הגדול' לפני קרוב למאה יום. מחר הגמר ואני עומד לעשות מעשה בלתי-אופייני ולבקש מכם להצביע לו.
מספר אנשים אמרו לי שאין זה מתאים לאופיי לכתוב על התכנית. אך אם נקרית על דרכי ההזדמנות הנדירה לתמוך בחברי, אקח אותה. ואני בטוח שתהיו סלחניים עמי, כי גם לנו הסופרים מותר, לפרקים, להעדיף את חיינו הפרטיים על פני היצירה. והרי, בשם החברות - לא רק זו שביני ובינו, אלא זו שנרקמת בצורה בלתי-מוסברת בין סופר לקורא - נדמה לי שהכול נסלח.
אם אין ברצונכם לקרוא הרבה מעבר לכך, אז לכו להצביע לידידי בקישור הבא:
https://app2.reshet.tv/big-brother-2020
- ותזכו לתודתי הנרגשת.
אסיף גר אצלי במשך חודשיים לפני הכניסה לתכנית. הוא ישן בסלוני, בדירה קטנה מדי לשני אנשים. הוא היה לאחר פרידה קשה אז. אני זוכר, בימים הראשונים שלאחריה, את העצב הכבד ששרר בבית. ובתקופה ההיא, אף כתבתי עליו את הקטע הבא:
"יש לי חבר הישן בסלוני לאחר פרידה. אני מתבונן בו מדי יום מעשן בכבדות על אדן החלון, לצדו כוס קפה שחור, בוצי וקר. אני שוטף מספר כוסות כאלה לעת ערב, מרוקן מאפרות ומטאטא רצפה. איני אומר דבר על המצעים הסתורים והבגדים הפזורים בחדר. כשאדם מתפרק, אין מעירים על המקומות שבהם נופלות החתיכות."
זמן קצר לאחר מכן הגיעה ההצעה מהאח, ואסיף, שהיה בצומת דרכים בחייו, התלבט עמי: תה, מה לעשות? תכנית ריאליטי יכולה אולי לשמש מקפצה לקריירה, אבל מה לגבי הקוראים שלו? האם הם יעריכו אותו פחות בשל כך, האם הוא יעריך את עצמו? מה לגבי האקסית, מה היא תחשוב? שוחחנו על כך ארוכות, והמסקנה שאליה הגענו הייתה אחת שאליה אנו חוזרים תמיד - הפלטפורמה היא כלי. בדיוק כפי שהכתיבה ברשת, בפייסבוק, באינסטגרם, נחשבת לעתים לכתיבה פופוליסטית, כך גם תכנית ריאליטי עלולה להיראות משונה לאנשי רוח. אבל לאסיף היה חזון, להפוך ספרות לדבר מעניין, שנער או נערה יכולים לשאוף אליו גם אם הם לא קראו מגיל צעיר, גם אם הם לא מבית 'משכיל' באמות המידה הרגילות. כל עוד יתנהג כראוי, אין סיבה שהפלטפורמה תפגע בו או באחרים. ובמפתיע, בניגוד להרבה מהדיונים שלנו, לא חלקתי עליו. וכך, לאחר שהדיון נסתיים, החלו ההכנות, ולי לא נותר אלא לצפות מהצד.
צפיתי בו כשהתכונן לתכנית, וצפיתי גם הרבה לאורך העונה הזו. לא כל הזמן, לא, כי כמה אפשר לסבול אותו, בינינו, אבל הרבה. התגעגעתי אליו מאוד לאורכה, כי שנינו היינו רגילים לדבר כמעט מדי יום, אבל לא הופתעתי ממה שראיתי. דעותיו, פגמיו ויתרונותיו של חברי היו כולם ידועים לי. חייכתי לא פעם כשזיהיתי רגע אותנטי במיוחד בו, רגע 'אסיפי', או כשלא הצליח להימנע מהצגה קטנה עבור המצלמה, תמיד אהב את המלודרמה, וגם בכך הייתה 'אסיפיות' רבה.
כשנשבר, ברגע מסוים, כמעט והתקשרתי להפקה וביקשתי להיכנס לראותו. באופן בלתי צפוי, האקסית שלו היא זו שהרגיעה אותי בשיחת טלפון ארוכה. היא אמרה: תה, אסיף חזק מספיק כדי לעבור הכול. אבל הנטייה של הסובבים אותו היא תמיד להיות שם בשבילו, להציל אותו, להוות משענת. תן לו הזדמנות לעמוד בעצמו. ואני חשקתי שיניים, האזנתי לה, ואכן, אסיף התאושש והתחזק בשל המשבר, ואני נשמתי לרווחה. עליי להודות, לא ששתי לוותר על האנונימיות שלי באופן הזה.
ועתה, ידידי עומד לקראת סיום. אינני יודע אם יזכה, ואיני יודע מה יעשה לאחר שייצא מהתכנית, לעולם שהשתנה בינתיים. איני יכול לומר לכם שאני מסכים עם כל דעותיו, או אפילו לטעון שהוא תמיד האדם הטוב ביותר בחדר. כפי שאסיף מכיר את פגמיי, אני מכיר את שלו. לכן אני יודע רק שהוא מנסה כמיטב יכולתו להיות טוב, להשתפר, ובעיניי, הוא ראוי לחברות ולהערכה.
אקווה שתצביעו לו. הדבר ישמחני.
כחבר לחבר.
תודה.
שלכם,
תה.
 
הוא סופר די מצליח, וחבר של אסיפי שגם דיבר עליו

מספר פעמים בבית, הפעם האחרונה היתה לפני מספר ימים.
&nbsp
 

כוכבית מכסף

Well-known member
הוא דיבר עליו הרבה בתוכנית, שהוא סופר מצליח

שכתב 8 או 9 ספרים
ואף אחד לא יודע מי הוא, רק שתה זה השם הספרותי שלו.
&nbsp
הוא גם סיפר שישן אצלו כל התקופה, וסיפר על הכלב הזקן שלו שהיה משתין בדיוק בספה שבה אסיף ישן
 

yalian

New member
מוכנה להתערב שכשאסיף ייצא, הוא ישים את הפוסט הזה של תה

באינסטה שלו יום אחד, ויכתוב משהו על חברות/רגעים קשים/רגעים מעצבים בעעעע

&nbsp
ועד שהרגע המכונן יגיע, נסתפק בקטע מופת אחר:
&nbsp
אתה זריחה בעולם של לילה
את חופש בעולם של עבדות.
אתה נווה מדבר בעולם של חול מוחלט.
את טוב טהור.
בכל בוקר, מול המראה, תזכיר לעצמך שאתה זריחה.
ובהתאם, תחשבי איך זריחה הייתה מתנהלת בעולמך.
וכשתסיים, תזכור שאין שום דבר בעולם, שיכול לעמוד מול כוחו של חלום.
זכור שאתה אור גדול, שאת זריחה, שאתה זריחה.
ושאלי עצמך: ואיך זריחה הייתה מתנהגת?
ואם היום היא לא התנהגה כפי שרצית.
זכור שעוד יש בפניך,
עשרים אלף זריחות ��
&nbsp
אסיף אידיוט.
 

yalian

New member
אם יורשה לי, ממליצה על 10, ערב מלא באסיף מחכה לנו...

 
למעלה