שרשור עדכונים, קישורים ועוד...

koko911

New member
אפרופו הסוכנת שלו: משהו מוזר, נדמה שהיא דלוקה

עליו בעצמה. מאוד לא רציני ומקצועי מצידה. היא מעלה הרבה לייבים, מקשקשת על עצמה, מנסה בכוח להעלות את ליאור ללייבים שלה, ומחמיאה מאוד לליאור, מתרפקת כל הזמן שהוא החבר הכי טוב שלה בעולם, הכי חתיך וכו', כמעט בקטע רומנטי מצידה . אני מניחה שהיא לא ציפתה שהוא יצא מבית האח עם זוגיות. אולי היא טיפה זממה עליו לעצמה? אני מניחה שהוא לא מעוניין בה בקטע רומנטי, כי הם מכירים כבר כמה שנים. דווקא לא מרגיש שהיא מפרגנת לתקוה במיוחד. אבל אני לא דואגת לתקוה, כי בלי מלח היא אוכלת את הסוכנת ההזוייה הזו. אגב, לי הזוגיות של ליאור ותקוה מרגישה אמיתית, וטוב שהם שומרים לעצמם הרבה ולא משתפים יותר מדי ביום יום מאז היציאה.
 

ואנדיזל

New member
הם די רוכבים על הזוגיות. תקוה פחות כי לה יש הצעות ותוכניות

גם בלי רשר אליו. הוא בקשר הדוק עם התומכים, מגיב להם, עולה ללייבים ועונה בקשר לזוגיות. ובקשר לסוכנת זה באמת מוזר כל ההתנהלות שלה אבל היא מקדמת גם את עצמה המון דרכו. בכל מקרה שיהיה להם בהצלחה , תיכף מתחיל השרדות והבאז מהם קצת יירד. המבחן הוא מעל 3 חודשים ואילך. מרגיש קצת מעורבב העניין הזה, ככה הרגיש לי עם מגי וישראל כדיצאו מהאח אבל אי אפשר לדעת. מצד תקוה אני מרגישה שיש עניין אמיתי ורצון, היא התאהבה ונדלקה עליו כבר מהאמצע השהיה בבית ונראה שמאז שהוא איתה בזוגיות היא נוצצת יותר, מאחלת לה בהצלחה.
 

A Rod23

Well-known member
יש לה חבר לסוכנת הזאת לפחות כך היא טוענת

וליאור באמת החבר הכי טוב שלה ומהקצת שהיא סיפרה על איך היא הכירה אותו אני יכול להבין למה היא משוגעת עליו... אבל זה לא רומנטי שם בשום צורה, משני הצדדים.
 

koko911

New member
אין לה חבר (רק ידידים)... היא חופרת על זה בלי סוף . במקרה

נקלעתי השבוע לליב שלה, והיא אמרה שכבר שנתיים אין לה בן זוג, שהטעם שלה הוא בחורים תימנים, ושהיא הבינה לאחרונה שעדיף שיהיו צעירים ממנה בכמה שנים (היא כמה שנים מעליו בגיל). מילא אם זה היה בקטע מצחיק, אבל לא, ומילא אם זו סתם ידידה שלו, אבל סוכנת שמסתכלת עליו בעיניים מעריצות וכל היום רק חופרת איך הוא החבר הכי טוב שלה בעולם , זה טיפה מביך ועובר קצת גבול, כשהוא עכשיו בזוגיות
 
קוקו מילים כדורבנות. גם אני העלתי שאלה על ליאור לב שמזדנבת

אחרי ליאור לכל חור. וכמו שאת אומרת תקוה לא טפשה. לליאור יש 101 בעיות עם עצמו , בבית האח ראו זאת בוודאות הוא חסר סבלנות יש לו התקפי זעם היתה לו בעיה עם הימורים וזאת בעיה לא פשוטה, אני מכירה רוכל בשוק שכבר כמה שנים נגמל מהימורים וסיפכ לי ש יום יום זאת השרדות לשמה. ככה שהמציאה לא כל כך גדולה. אבל אני מאמינה לתקוה וליאור שהם אוהבים אחד את השניה וכל עוד טוב להם אז למה לא? ולליאור יש לב זהב
 

koko911

New member
בערך חודש לפני הגמר הסוכנת התראיינה בדו"ח היומי, וכששאלו

אותה מה יהיה עם ליאור כשיצא מהבית (כי כבר התחילה לו זוגיות עם תקוה) היא ענתה שהיא (הסוכנת) תהיה עם ליאור כל הזמן בימים הראשונים כי היא מתגעגעת אליו מלא, ושהיא תיתן גם לתקוה קצת זמן להיות איתו. מין תשובה שהבהירה לי שמשהו כאן עקום.
מאז הוא יצא מהבית, האהבה עם תקוה מלבלבת (חמסה חמסה) והסוכנת - במקום להישאר מאחורי הקלעים ולדאוג במקצועיות למיוצג שלה (הרי היא מקבלת שכר על כך), עסוקה למנף את עצמה , ולהידבק לליאור בדבק מגע. השבוע היא הלכה איתו לקנות בגדים, וצילמה אותו בהנאה בלי חולצה בחנות, ומייד העלתה לסטורי שלה. היא קצת מתבלבלת... אולי הם היו החברים הכי טובים בעולם, אבל עכשיו יש לו בת זוג מהממת, אז יאללה, שחררי קצת אחיזה...
 
סוכנת עלובה ואובססיבית בדיוק כמו ירדן

אבל בעצם לא עוזר לה, ליאור מאוד אוהב את תקוה וניראה לי שהם נהנים מאוד במפגשים שלהם בלעדיה.
 

ואנדיזל

New member
באמת התנהלות מוזרה. היא לא סוכנת רצינית, היא מנהלת בעיקר

קשאים עם פליטי ריאליטי למיניהם. בעצם זה הכוכבים החדשים היום. היה לי מוזר שהיא התעקשה להעלות את ליאור לליב ותקוה אמרה היום שהיא רקדה בעצמאות לבד בבית שלה מההופעות ששודרו. תקוה חכמה, היא תדע להעמיד גבאים על מקומם אבל ראינו שהיא לא תפגע בליאור ובטח לא ברצונו לקדם את עצמו. מקווה שלתקוה עצמה יש סוכנות יותר רצינית כי יש לה הצעות כרגע בשפע אבל לא ברור מי מההל אותה. אםילו ירדן בסוכנות דוגנות רצינית ונחשבת
 
גם אני מקוה שליאור לב היא לא הסוכנת של תקוה. מעניין מי מסדר

לתקוה את כל העבודות? אגב הליאור הזאת העלתה סירטון שהיא מלקקת גלידה זה כל כך מגעיל מצידה כי היא מנסה לחרמן גברים ותו לא. איכס פויייי
 

koko911

New member
אל דאגה. היא לא הסוכנת של תקוה. היא אפילו לא

עוקבת אחרי תקוה באינסטגרם (ותקוה לא עוקבת אחריה).
 
אגב קראתי בסטורי שלה ששאלו אותה שאלות לגבי כל מיני

נושאים ושאלה אחת היתה לכתוב משהו שריגש אותה מאוד בבית האח והיא כתבה שהדבר הכי מרגש בעיניה שקרה זה שליאור שהאמין שתקוה בהריון הוריד לה את הנעליים והיא ידעה מהפעם הזאת שליאור ותקוה לא יפרדו.
 

A Rod23

Well-known member
אגב יש את מעיין ואביחי שכבר הרבה זמן יחד... אבל בנוגע לליאור

גם בתוך בית האח לי ולרוב האנשים שצפו היה נראה שתקוה היא זאת שלגמרי בעניין והוא סוג של מנסה להעביר את הזמן והולך על ביצים בין תקוה מצד אחד, ירדן וגם נעם שהייתה תקופה קצרה בבית.
ממה שאני מבין המעריצים שלהם אפילו דורשים שהם יהיו יותר פעילים כי אם לומר את האמת הם לא מעלים תמונות ולא מנסים לפמפם את הזוגיות שלהם וכן משתדלים לשמור את זה לעצמם עד כמה שניתן כי באמת חופרים להם על בסיס שעתי כמעט.
 

ואנדיזל

New member
עד שהוא נכנס לאח היא גרה אצלו. היא מעלה לייבים מדירה

שהיא לא הבית שלו אז כנראה לא נראה לי. אגב, היא זאת ששלחה אותו לעזור לבעל הפלאפל במצוקה אז הוא דהוא מאוד סומך עליה או שהוא מאוד מציית לה. ליאור אוהב נשים סמכותיות וחזקות. גם סיגל תמן מ202₪ היא חברה טובה שלו. אלה הנשים שהוא מעדיף בחברתו כידידות לכן החיבור עם תקוה אבל עדיין קשה לי להאמין שהוא הצליח לעשות מפה את המעבר למשיכה, למגע ולזוגיות אמיתית. לגבי לירון, היא סיפרה המון בלייבים על המגורים אצלו. ליאור רחב לב , זוכרת שגם לאסיף הציע שאם אין לו איפה לחזור אחרי האח הוא ימצא לו דירה של משפחה. לא משהו רציני בשבילו שמישהו יגור אצלו.
 
לכן תקוה צריכה להסיק מסקנות ולעשות חושבים לגבי ההמשך.

כי הליאור הזאת לא תצא לו מהחיים ואולי גם תתערב לו ביחסים עם תקוה. היא כמו וירוס בדם הליאור הזאת
 

ואנדיזל

New member
היא הסוכנת שלו, לא חושבת שהוא יוכל להתנתק ממנה. היא גם חברה

שלו. מקסימום יעשו הפרדה בין היחסים האיששים שלו ושל תקוה לבין הניהול שלה. תקוה לא פראיירית וגם לא תוותר בקלות ליאור. כבר ראינו שניא ״מנצחת״ ומשיגה מה שהיא רוצה. ליאור יעשה את השיקולים שלו לגביי הניהול, לומלבד אין הרבה מה להציע מלבד הזוגיות לתקווה. תקוה לבדה זה אותו סדר גודל עבודה והצעות, מקסימום בלי התעסקות בזוגיות.
 
לי מאוד חשוב שבראש וראשונה לתקוה יהיה טוב כי אותה

אני מאוד אוהבת את החיבה לליאור התחברתי רק בגלל תקוה למרות שיש לו לב טוב אבל גם המון מינוסים. ניראה מה יילד יום מאחלת להם שיצליחו.
 
כשאני "גיחגכתי" על הזוגיות
זה היה על הזוגיות הטלויזיונית של זוארץ-וייצמן.
מפמפמים את עצמם.
 

ואנדיזל

New member
חחחחח שלא באשמתך ובלי משים פתחת פה שרשור ספוקלציות

ותאוריות שיתכן שהדמיון בו עולה על המציאות. לירון וגיא זה באמת אובר מדי אבל גם הראיון של תקוה וליאור לא היה זוהר. 5 דקות מיותרות בשביל שהמנחים יתלהבו ויספרו להם שהם הזוג של המדינה עם שאלות חטטניות שהרגישו מהם חוסר נוחיות ושפת גוף של הזוג שמשדרת חוסר התאמה זוגית, ככה אני מרגישה והלוואי שאטעה ותקוה לא תתאכזב וליאור באמת בעניין שלה ולא רק בשביל הםרסום ולהשאר בתודעה.
 
למעלה