עונה 4 - פרקים 12 - 13

g1u2y32

New member
עונה 4 - פרקים 12 - 13


שני הפרקים הכי טובים של הסדרה לטעמי. אם לא ראיתם, רוצו לצפות!!!
הספוילר - נפתח פורטל שלישי לעולם הרוחות. נחשו איפה!
 

Oukami Kun

New member
היה מדהים


היה סיום נהדר לסדרה ונהנתי כל שניה בפרק הזה. קצת קיוויתי שאיכשהו יחזור הקשר של קורה לאוואטרים הקודמים, אבל זה לא קרה.
קובירה נתנה פייט עד השניה האחרונה והכניעה שלה הייתה מעולה. בכלל כל ההרס של העיר היה מדהים ומונפש ממש ממש טוב. הם אשכרה הפילו בניין על הרובוט הענק. אפי.
כמובן שידעתי שיהיה הפי אנד, אבל הנחתי שכמו שבסדרה האם דחפו לנו בסוף את אנג/קטארה, אז פה ידחפו לנו את מאקו/קורה. אבל אני ממש שמח שזה לא קרה ושזה נשאר פתוח.
&nbsp
הייתי שמח לשמוע מה חשבת(ם) על הפרק!
 

g1u2y32

New member
פרק מעולה!

הסיום עושה חשק לעוד - לראות איך תיראה החופשה של קורה ואסאמי בעולם הרוחות.
 

Oukami Kun

New member
Hell No

זה ממש לא היה חד משמעי. הן אפילו לא החזיקו ידיים. אני לגמרי בעד, שלא תבינו אחרת, אבל אני ממש חושב שזה נשאר פתוח.
 

Billy Shirs

New member
באמת...


זה היה רמז מעודן כמו נבוט בערך. הן כן החזיקו ידיים כמו ואריק וז'ו לי ממש שניה לפני הסוף. גם רואים לפי איך שהן מסתכלות אחת על השניה וכל השיחות שלהם וזה שהן יצאו לחופשה רק שתיהן. בכל מקרה זה אושר ע"י ברייק
 
צפיה באיחור


אם יש דבר שאני לא ממש אוהב זה חוסר עקביות.
1. אווריק, באטאר ג'וניור ואחרים נאבקו רבות בשביל להתאים את הגפנים כך שניתן יהיה להשתמש בהם וחוסר של חלק אחד גורם לכל הטכנולוגיה שלהם להתפוצץ (כפי שראינו כשז'ולי כל הזמן חיבלה במאמצים שלהם). פתאום קובירה מוצאת את האקדח שהיא זרקה ומצליחה בכמה שניות לחבר אותו לגפנים שנמצאות מסביב בלי שזה פשוט מתפוצץ לה בידיים? אז נכון שזה לא עבד לחלוטין כמצופה אבל מפתיע שזה עבד בכלל.
&nbsp
2. וקורה מצליחה להציל את קובירה ע"י עצירת אנרגיית גפנים עם בועת אוויר? למה היא לא השתמשה בזה עד עכשיו? או יותר נכון, מה קרה שפתאום זה עובד?
&nbsp
---
&nbsp
חוץ מהדברים האלה זה היה פרק טוב. אהבי את זה שהסבירו את חוסר היכולת שלהם לכסח את חליפות המכה עם כיפוף מתכת. אהבתי את ההתבגרות של הדמויות היותר משניות כמו מיילו והנסיך וו. ואהבתי את הרמיזה ה"עדינה" של מה שקורה בין קורה לאסאמי בסוף הפרק.
 
למעלה