8X12

Aranel Nenharma

Well-known member
8X12

לא ראיתי שמיהו פתח שרשור לפרק האחרון של העונה (שהיה לפני שבועיים!!!) והאמת קצת התאכזבתי, כי יש לי כל כך הרבה להגיד על הפרק הזה והיתי ממש רוצה לשמוע מה יש לכם להגיד עליו.
אז ככה... החלק הראשון אהבתי מאוד, היתה הרגשה שהנה הולך להיות עלילה שכולנו חיכנו לה ושתחזיר את התחושה של העונות הקודמות, ואז הגיעה החלק השני שפשוט הרס לי את כל החלק הראשון.
אהבתי את הקטע שהם סיברמנים, למרות שסיברנים שבאים לכדור הארץ ואנשים חושבים שהם המתים זה כל כך עונה שניה.
אבל לא יודעת כל הקטע של להחיות את המתים והם סיברמנים והUNIT מנסה להשתלט עליהם והדוקטור הוא הנשיא פשוט לא התחברתי אליו. (ד"א שמתם לב שאיימי היא זו שנתנה להם את הטיפ על המתקפה, אישה עם מבטא סקוטי
)
בקשר לצאסטר, לא ציפתי לזה, גם עד היום לא כל כך הבנתי מה הקטע של המאסטר ולמה הוא רוצה להשתלט על העולם, אבל מה שכן הצחיק אותי זה העובדה שהתסריטאים פשוט יושבים מול המחשב ומעתיקים תאוריות של fandomes, בחלק הראשון שראו את מיסי עם השמלה והוכבע הפרחוני בצד אמרתי לעצמי שהיא מזכירה לי דמויות בריטי מסויימת אחרת ואז בחלק השני שהיא יורדת מהשמים עם מטריה והרגליים לצדדים זה היה כל כך ברור שהם מתייחסים לתאוריה שמרי פופינס היא טיים לורד

בקשר קלרה ודני - אני ממש אהבת את קלרה, אחרי דונה היא המלווה האוהבוה עלי, בעונה הקודמת היה לה המון פונטיציאל ולצערי ניצלו את כולו בעונה הקודמת(סיימו את כל המסתורין של the imposibal girl) עכשיו בעונה הזו היא עדיין נשארה דמות ממש חביבה וכל הקשר עם דני אהבתי לראות איך הוא מתפתח, עד עכשיו היו לנו מלווים שיש להם כבר קשר רציני ופה ראינו איך זה משתלב עם מסעות הדוקטור.
אבל למה להרוג אותו, למה? ממש נמאס לי שנותנים למלווים סופים רעים, רוז תקועה בעולם מקביל בלי דרך חזרה, דונה לא זוכרת את כל ההרפתקאות שהיא בילתה עם הדוקטור, אימיי ורורי תקועים בעבר ועכשיו קלרה נשארת עם לב שבור ובלי אהבה שוב, אני ממש מקווה שזה לא הסוף של קלרה ושנראה אותה עוד בספיישל ושיתנו לה סוף טוב כי באמת מגיע לה. מה גם שבפרק LISTEN ראינו שיש לה ולדני צאצאים, מה איתם אז? או שקלרה בהריון, או שיחזירו את דני איך שהו או שאיך שהוא (ולא מוסבר) קלרה שינתה את ציר הזמן שלה.
גם בפרק השני עם הדארלק הטוב, הפרק הראשון של דני, אז בהתחלה ראוים את החיילת הזו טסה עם אחיה שנהרג ואז מגלים ששם המשפחה שלהם הוא blue וקלרה מתלוצצת שהיא מכירה מישהו בשם pink' אני תמיד חשבתי שיש הקשר בין הדברים, הרי מופאט לא סתם מצמיד משפטים לדמויות.
 

matteryou2

New member
בכללי החלק הראשון היה לי שיא העונה

מלבד הפרק LISTEN שהיה כולו נפלא
&nbsp
אבל מאוד מפריע לי שלקח לו עונה שלמה רק בשביל לצאת מהבלבול שלו ולגבש זהות נפרדת מהקודמים
 
למעלה