דן נרדמו בשמירה. קו מוניות חדש 51

מצב
הנושא נעול.
האם מישהו יודע מתי הפעימה הבאה והמכרז יתרחשו?

מה לגבי הפעימה הבאה והמכרז הבא?
מתוכנן לצאת מכרז לאזור פתח תקווה-ראש העין ביחד עם בקעת אונו.
מעניין האם לוקחים בחשבון את גידולן של הערים השונות במכרז ובמקרה זה של פתח תקווה וכן קיומן של שתי תחנות הרכבת בעיר והאם לשם כך מתוכננים שינויים בהוספת קווים חדשים ובהוספת נסיעות, בדומה למה שנעשה במכרז השרון הדרומי.
האם מישהו יודע מתי הפעימה הבאה והמכרז יתרחשו?
תכנונים תיאורטיים ישנם, אבל הבעיה היא הביצוע.
במקרה של תחנות הרכבת בפתח תקוה - עיריית פתח תקוה לא לוחצת מספיק ואולי לא כל כך איכפת לה, לקווים נוח להתחמק מהמעמסה הנוספת הזו ומשרד התחבורה לא רואה דחיפות כאשר אין כמעט גורמים שיושבים לו על הראש. הישועה היחידה במקרה הזה יכולה לבוא מכיוון הרכבת עצמה שהיא זו שתלחץ להפעיל קווי הזנה נורמליים לתחנות שלה ובפועל זה באמת מה שקורה. הרכבת היא זו שדוחפת את הנושא, בינתיים ללא הצלחה יתירה.
הפתרון לבעיה הזו לא צריך להיות תלוי במכרז חדש או פעימה חדשה, אלא ביישום פרויקט שילובים בפתח תקוה.
 

mister K

New member
מכרז צפוי ב-2014. פעימה כנראה לעולם לא תתרחש.

האם מישהו יודע מתי הפעימה הבאה והמכרז יתרחשו?
תכנונים תיאורטיים ישנם, אבל הבעיה היא הביצוע.
במקרה של תחנות הרכבת בפתח תקוה - עיריית פתח תקוה לא לוחצת מספיק ואולי לא כל כך איכפת לה, לקווים נוח להתחמק מהמעמסה הנוספת הזו ומשרד התחבורה לא רואה דחיפות כאשר אין כמעט גורמים שיושבים לו על הראש. הישועה היחידה במקרה הזה יכולה לבוא מכיוון הרכבת עצמה שהיא זו שתלחץ להפעיל קווי הזנה נורמליים לתחנות שלה ובפועל זה באמת מה שקורה. הרכבת היא זו שדוחפת את הנושא, בינתיים ללא הצלחה יתירה.
הפתרון לבעיה הזו לא צריך להיות תלוי במכרז חדש או פעימה חדשה, אלא ביישום פרויקט שילובים בפתח תקוה.
מכרז צפוי ב-2014. פעימה כנראה לעולם לא תתרחש.
עד כמה שידוע לי, כל תוכנית הרה-ארגון שתוכננה הוקפאה לזמן לא מוגבל.
מה גם שבעקבות הכישלון חברת נתיביי איילון היא כבר לא האחראית. שינויים יהיו רק במסגרת תוכנית עתידית חדשה ואין ספק שצריך אחת כזו.
 

alantan

New member
אפשר להיות בטוחים שהקו האדום

מכרז צפוי ב-2014. פעימה כנראה לעולם לא תתרחש.
עד כמה שידוע לי, כל תוכנית הרה-ארגון שתוכננה הוקפאה לזמן לא מוגבל.
מה גם שבעקבות הכישלון חברת נתיביי איילון היא כבר לא האחראית. שינויים יהיו רק במסגרת תוכנית עתידית חדשה ואין ספק שצריך אחת כזו.
אפשר להיות בטוחים שהקו האדום
(הרק"ל, לא המקדים) יביא עמו רה-ארגון טוטאלי של כל הקווים שבין פ"ת לבת ים. עד אז, נצטרך לחיות עם הסבך.
 

droriko

New member
נו באמת

קווים טוענים שאין להם מספיק אוטובוסים עבור
קווים לתחנות הרכבת. עבור קווי הזנה כאלה קווים צריכה יותר אוטובוסים ויותר נהגים - כסף, זה שם המשחק.
נו באמת
כשעשו את הרפורמה בקיץ שעבר מישהו של את דן אם יש להם מספיק אוטובוסים? לקוים פשוט יש אנשים במשרד התחבורה. לא בא להם לתגבר קוים לרכבת אז מוותרים להם. לא בא להם לעבוד בבני ברק אז משרד התחבורה משנה את המסלול של 69. יש להם אנשים במשרד התחבורה,לא סתם נתנו להם את המכרז ברמלה ולא למטרופין.
 

alantan

New member
אפשר פשוט להאריך שני קווים קיימים

קווים טוענים שאין להם מספיק אוטובוסים עבור
קווים לתחנות הרכבת. עבור קווי הזנה כאלה קווים צריכה יותר אוטובוסים ויותר נהגים - כסף, זה שם המשחק.
אפשר פשוט להאריך שני קווים קיימים
מדובר בתוספת 5-10 ד' נסיעה בכל נסיעה:

את קו 7 להאריך מאזה"ת קרית אריה
את קו 16 (אולי גם את 62) להאריך משניידר

את קו 46 לבטל.

שינוי זה ישנה לגמרי את הדינמיקה של נסיעות מפ"ת לת"א.
 
ביקשו מקווים להחזיר את 53 לסיים בתחנת הרכבת

אפשר פשוט להאריך שני קווים קיימים
מדובר בתוספת 5-10 ד' נסיעה בכל נסיעה:

את קו 7 להאריך מאזה"ת קרית אריה
את קו 16 (אולי גם את 62) להאריך משניידר

את קו 46 לבטל.

שינוי זה ישנה לגמרי את הדינמיקה של נסיעות מפ"ת לת"א.
ביקשו מקווים להחזיר את 53 לסיים בתחנת הרכבת
הם לא מוכנים.
16 זה רעיון טוב (אם כי לא מספיק), אבל אני מניח שהתשובה של קווים תהיה דומה לתשובה שלהם לגבי קו 53.
לגבי קו 7 - הוא לא ממש יעזור למרבית תושבי פתח תקוה..
צריכים להיות קווים כאלה:
ממסוף הדר גנים לרכבת סגולה
מבית רבקה דרך מרכז העיר ונוה גן לרכבת קרית אריה
מבית רבקה דרך כפר גנים ג' לרכבת קרית אריה
וקו נוסף לקרית אריה יכול להיות קו 16 שישרת אף הוא את מרכז העיר, וכן את עין גנים וכפר גנים א'.
זאת בנוסף ל-44 ול-67 (שצריך לפעול במשך כל היום).
46 יכול להיות קו טוב כשאטל בין תחנת קרית אריה לבין אזור התעשיה ואזור בילינסון עבור המגיעים לאזורים הללו מחוץ לפתח תקוה (זה עדיף על קו 7 שמגיע מראש העין).

אם יישאר המצב שעל מנת להגיע ממרבית חלקי העיר לתחנת רכבת צריך ליסוע בלפחות 2 אוטובוסים - לא יהיה שום שיפור, כי אנשים לא יעשו זאת. לכן יש צורך בלפחות 5-6 קווים לתחנות הרכבת הפועלים במשך כל היום. והקווים הללו צריכים להיות יעילים יחסית, לא קווי ספגטי ולא קווים שמגיעים מחוץ לפתח תקוה.
 
ודבר נוסף לגבי 46: אפשר להוסיף לו גם את בית

ביקשו מקווים להחזיר את 53 לסיים בתחנת הרכבת
הם לא מוכנים.
16 זה רעיון טוב (אם כי לא מספיק), אבל אני מניח שהתשובה של קווים תהיה דומה לתשובה שלהם לגבי קו 53.
לגבי קו 7 - הוא לא ממש יעזור למרבית תושבי פתח תקוה..
צריכים להיות קווים כאלה:
ממסוף הדר גנים לרכבת סגולה
מבית רבקה דרך מרכז העיר ונוה גן לרכבת קרית אריה
מבית רבקה דרך כפר גנים ג' לרכבת קרית אריה
וקו נוסף לקרית אריה יכול להיות קו 16 שישרת אף הוא את מרכז העיר, וכן את עין גנים וכפר גנים א'.
זאת בנוסף ל-44 ול-67 (שצריך לפעול במשך כל היום).
46 יכול להיות קו טוב כשאטל בין תחנת קרית אריה לבין אזור התעשיה ואזור בילינסון עבור המגיעים לאזורים הללו מחוץ לפתח תקוה (זה עדיף על קו 7 שמגיע מראש העין).

אם יישאר המצב שעל מנת להגיע ממרבית חלקי העיר לתחנת רכבת צריך ליסוע בלפחות 2 אוטובוסים - לא יהיה שום שיפור, כי אנשים לא יעשו זאת. לכן יש צורך בלפחות 5-6 קווים לתחנות הרכבת הפועלים במשך כל היום. והקווים הללו צריכים להיות יעילים יחסית, לא קווי ספגטי ולא קווים שמגיעים מחוץ לפתח תקוה.
ודבר נוסף לגבי 46: אפשר להוסיף לו גם את בית
עלמין ירקון ואז יהיה אטרקטיבי למגיעים מחולון, בת-ים, תל אביב וכו' לבית העלמין לעשות זאת באמצעות הרכבת.
 

alantan

New member
קו 46 הוא קו שמיועד בעיקר לחבר עם קרית אריה

ודבר נוסף לגבי 46: אפשר להוסיף לו גם את בית
עלמין ירקון ואז יהיה אטרקטיבי למגיעים מחולון, בת-ים, תל אביב וכו' לבית העלמין לעשות זאת באמצעות הרכבת.
קו 46 הוא קו שמיועד בעיקר לחבר עם קרית אריה
בגלל זה הוא נוסע נגד כיוון השעון בבוקר, ועם כיוון השעון אחה"צ. הקו אינו תדיר, ועדיף פחות קווים תדירים מאשר המון קווים שונים ומשונים בתדירות נמוכה.

אין תקציב בלתי מוגבל, אבל אם אתה מבטל את 243, אז יש על מה לדבר...
 
אפשר להפוך קווים לא תדירים לתדירים

קו 46 הוא קו שמיועד בעיקר לחבר עם קרית אריה
בגלל זה הוא נוסע נגד כיוון השעון בבוקר, ועם כיוון השעון אחה"צ. הקו אינו תדיר, ועדיף פחות קווים תדירים מאשר המון קווים שונים ומשונים בתדירות נמוכה.

אין תקציב בלתי מוגבל, אבל אם אתה מבטל את 243, אז יש על מה לדבר...
אפשר להפוך קווים לא תדירים לתדירים
אם יחברו את פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה כמו שצריך, יהיה אפשר בעתיד לבטל יותר מרק את 243.
 

alantan

New member
הסיבה שאני מעדיף את 7 על 46

ביקשו מקווים להחזיר את 53 לסיים בתחנת הרכבת
הם לא מוכנים.
16 זה רעיון טוב (אם כי לא מספיק), אבל אני מניח שהתשובה של קווים תהיה דומה לתשובה שלהם לגבי קו 53.
לגבי קו 7 - הוא לא ממש יעזור למרבית תושבי פתח תקוה..
צריכים להיות קווים כאלה:
ממסוף הדר גנים לרכבת סגולה
מבית רבקה דרך מרכז העיר ונוה גן לרכבת קרית אריה
מבית רבקה דרך כפר גנים ג' לרכבת קרית אריה
וקו נוסף לקרית אריה יכול להיות קו 16 שישרת אף הוא את מרכז העיר, וכן את עין גנים וכפר גנים א'.
זאת בנוסף ל-44 ול-67 (שצריך לפעול במשך כל היום).
46 יכול להיות קו טוב כשאטל בין תחנת קרית אריה לבין אזור התעשיה ואזור בילינסון עבור המגיעים לאזורים הללו מחוץ לפתח תקוה (זה עדיף על קו 7 שמגיע מראש העין).

אם יישאר המצב שעל מנת להגיע ממרבית חלקי העיר לתחנת רכבת צריך ליסוע בלפחות 2 אוטובוסים - לא יהיה שום שיפור, כי אנשים לא יעשו זאת. לכן יש צורך בלפחות 5-6 קווים לתחנות הרכבת הפועלים במשך כל היום. והקווים הללו צריכים להיות יעילים יחסית, לא קווי ספגטי ולא קווים שמגיעים מחוץ לפתח תקוה.
הסיבה שאני מעדיף את 7 על 46
כדי לחבר את אזה"ת עם הרכבת היא שהתדירות שלו הרבה יותר גבוהה, כמו גם התדירות של קו 16. ברגע שהארכת את 16 לרכבת, ממילא אין כבר צורך בזרוע המזרחית של 46, ואז צריך רק שאטל מקוצר לאזה"ת (בלי בילינסון).

קו 7 הוא בעל תדירות כזו שזה ממש לא נורא אם הוא יסע עוד 6 ד' עד תחנת הרכבת. מבחינת תשומות, יותר זול להאריך אותו מאשר להפעיל שאטל בתדירות דומה. ותמיד יש את הסכנה להורדת תדירות בגרסה מקוצרת של 46 - יש יותר סיכוי שהתדירות הגבוהה תשרוד אם יעשו הארכה של 7.

לגבי ההצעות האחרות, רצוי שיפתחו מעבר להולכי רגל מהתחנות בכביש 40 לתחנת רכבת סגולה ויאפשרו לקו 947 לעצור שם. הדבר לכשעצמו ישפר מאוד את הנגישות מאיזור הדר גנים.

אפשר גם להאריך את 22 לרכבת (במקום הצעתי לקו 16) ואת 23 דרך גיסין והמר (במקום 53 ו-7). מדובר פחות או יותר בקווים ישרים ולא מפותלים. את 22 אפילו הייתי מנתב דרך הרכבת (מדרך המר) ומשם לקרית מטלון דרך קרית אריה.

בתמורה, את 41 הייתי מבטל. אם יש קו תדיר לקרית מטלון מז'בוטינסקי ומהרכבת, לא צריך קו ארעי כמו 41 - עדיף לקחת את הקו התדיר ולהחליף בז'בוטינסקי.
 
947 לא מתאים למטרה הזו במיוחד לא בשעות העומס

הסיבה שאני מעדיף את 7 על 46
כדי לחבר את אזה"ת עם הרכבת היא שהתדירות שלו הרבה יותר גבוהה, כמו גם התדירות של קו 16. ברגע שהארכת את 16 לרכבת, ממילא אין כבר צורך בזרוע המזרחית של 46, ואז צריך רק שאטל מקוצר לאזה"ת (בלי בילינסון).

קו 7 הוא בעל תדירות כזו שזה ממש לא נורא אם הוא יסע עוד 6 ד' עד תחנת הרכבת. מבחינת תשומות, יותר זול להאריך אותו מאשר להפעיל שאטל בתדירות דומה. ותמיד יש את הסכנה להורדת תדירות בגרסה מקוצרת של 46 - יש יותר סיכוי שהתדירות הגבוהה תשרוד אם יעשו הארכה של 7.

לגבי ההצעות האחרות, רצוי שיפתחו מעבר להולכי רגל מהתחנות בכביש 40 לתחנת רכבת סגולה ויאפשרו לקו 947 לעצור שם. הדבר לכשעצמו ישפר מאוד את הנגישות מאיזור הדר גנים.

אפשר גם להאריך את 22 לרכבת (במקום הצעתי לקו 16) ואת 23 דרך גיסין והמר (במקום 53 ו-7). מדובר פחות או יותר בקווים ישרים ולא מפותלים. את 22 אפילו הייתי מנתב דרך הרכבת (מדרך המר) ומשם לקרית מטלון דרך קרית אריה.

בתמורה, את 41 הייתי מבטל. אם יש קו תדיר לקרית מטלון מז'בוטינסקי ומהרכבת, לא צריך קו ארעי כמו 41 - עדיף לקחת את הקו התדיר ולהחליף בז'בוטינסקי.
947 לא מתאים למטרה הזו במיוחד לא בשעות העומס
זה קו בינעירוני ארוך עם אוטובוסים בינעירוניים והוא לא יכול להוות תחליף לקישור של קו עירוני תדיר בין מזרח העיר לתחנת סגולה.
להאריך את 22 לרכבת זה גם לא טוב, כי אז הדרך לתחנת הרכבת היא ארוכה וסיבובית - אין סיבה ליסוע ממחנה יהודה לתחנת קרית אריה דרך כל ז'בוטינסקי בפתח תקוה ואזור התעשיה של קרית אריה. לשנות את המסלול שלו כך שיסע קודם לרכבת ואחר כך לקרית אריה זה אפשרי אבל יפגע בשירות שהקו הזה מספק היום - קישור משכונות דרום פתח תקוה לאזורי התעסוקה במערב העיר ולאורך ציר ז'בוטינסקי. מה שיקרה בעקבות שינוי כזה זה עומס נוסף על קווים 82 ו-50 בשעות הבוקר.
הקווים לתחנות הרכבת צריכים להיות יעילים, על מנת שיהיה אטרקטיבי להשתמש ברכבת מפתח תקוה. נסיעה ארוכה באוטובוס לתחנת רכבת אפשר לעשות כבר עד לתחנת ת"א סבידור מרכז.
המטרה צריכה להיות להגביר את השימוש ברכבת מפתח תקוה, במקום נסיעות באוטובוס לתל אביב ולשם כך צריך לחבר את חלקי העיר חיבור ממשי לתחנות הרכבת.
נכון - זה מצריך תשומות, אבל זו השקעה שחייבים לבצע.
הגדלת הקישוריות בין פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה תצדיק גם הגדלת תדירות הרכבות. פתח תקוה היא העיר הגדולה ביותר לאורך קו הוד השרון - תל אביב (לא כולל ת"א). ומהלכים כאלה יקלו מאוד על התנועה בז'בוטינסקי בעת העבודות על הקו האדום.
לא צריך להדביק פלסטרים - צריך לפתור את הבעיה באופן מלא.
 

alantan

New member
טוב, לפחות לא שללת את קו 23...


947 לא מתאים למטרה הזו במיוחד לא בשעות העומס
זה קו בינעירוני ארוך עם אוטובוסים בינעירוניים והוא לא יכול להוות תחליף לקישור של קו עירוני תדיר בין מזרח העיר לתחנת סגולה.
להאריך את 22 לרכבת זה גם לא טוב, כי אז הדרך לתחנת הרכבת היא ארוכה וסיבובית - אין סיבה ליסוע ממחנה יהודה לתחנת קרית אריה דרך כל ז'בוטינסקי בפתח תקוה ואזור התעשיה של קרית אריה. לשנות את המסלול שלו כך שיסע קודם לרכבת ואחר כך לקרית אריה זה אפשרי אבל יפגע בשירות שהקו הזה מספק היום - קישור משכונות דרום פתח תקוה לאזורי התעסוקה במערב העיר ולאורך ציר ז'בוטינסקי. מה שיקרה בעקבות שינוי כזה זה עומס נוסף על קווים 82 ו-50 בשעות הבוקר.
הקווים לתחנות הרכבת צריכים להיות יעילים, על מנת שיהיה אטרקטיבי להשתמש ברכבת מפתח תקוה. נסיעה ארוכה באוטובוס לתחנת רכבת אפשר לעשות כבר עד לתחנת ת"א סבידור מרכז.
המטרה צריכה להיות להגביר את השימוש ברכבת מפתח תקוה, במקום נסיעות באוטובוס לתל אביב ולשם כך צריך לחבר את חלקי העיר חיבור ממשי לתחנות הרכבת.
נכון - זה מצריך תשומות, אבל זו השקעה שחייבים לבצע.
הגדלת הקישוריות בין פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה תצדיק גם הגדלת תדירות הרכבות. פתח תקוה היא העיר הגדולה ביותר לאורך קו הוד השרון - תל אביב (לא כולל ת"א). ומהלכים כאלה יקלו מאוד על התנועה בז'בוטינסקי בעת העבודות על הקו האדום.
לא צריך להדביק פלסטרים - צריך לפתור את הבעיה באופן מלא.
טוב, לפחות לא שללת את קו 23...

אני די מסכים לגבי קו 947, אבל זה יותר טוב מכלום. פשוט, אני מנסה לומר שהניתוק בין תחנת סגולה לכביש 40 ותחנות האוטובוס הוא די חסר הגיון ומהווה בזבוז משאבים לא קטן.
 

alantan

New member
שכחתי - לגבי השינוי המוצע של 22 שיעבור דרך

947 לא מתאים למטרה הזו במיוחד לא בשעות העומס
זה קו בינעירוני ארוך עם אוטובוסים בינעירוניים והוא לא יכול להוות תחליף לקישור של קו עירוני תדיר בין מזרח העיר לתחנת סגולה.
להאריך את 22 לרכבת זה גם לא טוב, כי אז הדרך לתחנת הרכבת היא ארוכה וסיבובית - אין סיבה ליסוע ממחנה יהודה לתחנת קרית אריה דרך כל ז'בוטינסקי בפתח תקוה ואזור התעשיה של קרית אריה. לשנות את המסלול שלו כך שיסע קודם לרכבת ואחר כך לקרית אריה זה אפשרי אבל יפגע בשירות שהקו הזה מספק היום - קישור משכונות דרום פתח תקוה לאזורי התעסוקה במערב העיר ולאורך ציר ז'בוטינסקי. מה שיקרה בעקבות שינוי כזה זה עומס נוסף על קווים 82 ו-50 בשעות הבוקר.
הקווים לתחנות הרכבת צריכים להיות יעילים, על מנת שיהיה אטרקטיבי להשתמש ברכבת מפתח תקוה. נסיעה ארוכה באוטובוס לתחנת רכבת אפשר לעשות כבר עד לתחנת ת"א סבידור מרכז.
המטרה צריכה להיות להגביר את השימוש ברכבת מפתח תקוה, במקום נסיעות באוטובוס לתל אביב ולשם כך צריך לחבר את חלקי העיר חיבור ממשי לתחנות הרכבת.
נכון - זה מצריך תשומות, אבל זו השקעה שחייבים לבצע.
הגדלת הקישוריות בין פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה תצדיק גם הגדלת תדירות הרכבות. פתח תקוה היא העיר הגדולה ביותר לאורך קו הוד השרון - תל אביב (לא כולל ת"א). ומהלכים כאלה יקלו מאוד על התנועה בז'בוטינסקי בעת העבודות על הקו האדום.
לא צריך להדביק פלסטרים - צריך לפתור את הבעיה באופן מלא.
שכחתי - לגבי השינוי המוצע של 22 שיעבור דרך
הרכבת, הנוסעים יוכלו לעבור בקלות לקו האדום המקדים שממילא כנראה לא יתמלא לחלוטין עד סביבות קרית אריה. זה יצדיק את התדירות שלו לאורך כל פ"ת.
 

mister K

New member
גם פה משרד התחבורה הוא הסמכות והוא הכתובת.

דבר אחד רק בגדר תעלומה- מדוע "קווים"
מוציאים קווים, ובקושי משאירים קו אחד (שגם לא תואם את זמני הרכבת) בכל אחת מ-2 תחנות הרכבת בפתח תקווה? הרי קווים בכלל לא ייפגעו מכך. אין לקווים אוטובוסים מפ"ת לת"א בכלל או מפ"ת לצפון, לדרום וכו'. יש לה רק לבקעת אונו, לשם אין רכבת.
גם פה משרד התחבורה הוא הסמכות והוא הכתובת.
אם הקישור לתחנות הרכבת לא מספק, סימן שמשרד התחבורה לא מבצע את תפקידו. לא דן או קווים שהם רק זכיינים.
זו הסיבה העיקרית שבגללה צריך רשויות תח"צ.
 
משרד התחבורה לא מבצע את תפקידו וגם עיריית

גם פה משרד התחבורה הוא הסמכות והוא הכתובת.
אם הקישור לתחנות הרכבת לא מספק, סימן שמשרד התחבורה לא מבצע את תפקידו. לא דן או קווים שהם רק זכיינים.
זו הסיבה העיקרית שבגללה צריך רשויות תח"צ.
משרד התחבורה לא מבצע את תפקידו וגם עיריית
פתח תקוה לא מבצעת את תפקידה. הם נכנעים לגחמות של קווים (כך היה עם ביטול ההגעה של קו 53 לתחנת הרכבת).
 

droriko

New member
ולמה שברשות זה יהיה שונה?

גם פה משרד התחבורה הוא הסמכות והוא הכתובת.
אם הקישור לתחנות הרכבת לא מספק, סימן שמשרד התחבורה לא מבצע את תפקידו. לא דן או קווים שהם רק זכיינים.
זו הסיבה העיקרית שבגללה צריך רשויות תח"צ.
ולמה שברשות זה יהיה שונה?
ברשות קווים לא יכולים להכניס אנשים משלהם? כל הבעיות שנתקלתי בהן בתחצ נובעות מחוסר הגינות או טמטום. צריך לעשות שם ניקוי אורוות זה הכל.
 

mister K

New member
רשות תתעסק בתח"צ ולא בחרטא.

ולמה שברשות זה יהיה שונה?
ברשות קווים לא יכולים להכניס אנשים משלהם? כל הבעיות שנתקלתי בהן בתחצ נובעות מחוסר הגינות או טמטום. צריך לעשות שם ניקוי אורוות זה הכל.
רשות תתעסק בתח"צ ולא בחרטא.
כיום משרד התחבורה פשוט לא מנהל את העסק והבלאגן חוגג. הוא גם לא יכול לנהל את העסק ולהוות רגולטור אמיתי. זה המקור לרוב הבעיות בנושא התח"צ.
לרשות יהיה אינטרס לנהל את התחבורה הציבורית כי זו תהיה מטרת קיומה. יהיה בעל בית על הקווים שיגדיר הגדרות ברורות להפעלת השירות ויהיה גם למי לפנות ולהתלונן, מה שפשוט אין כיום.
אף מפעיל תח"צ לא יוכל להכניס אנשים "משלו" לרשות כי זו תהיה עבירה על החוק. כשתהיה רשות המפעילים יתפקדו רק כזכיינים בזמן שהקווים יהיו שייכים לרשות לא רק באופן רשמי אלא גם בפועל.
 

droriko

New member
על דן הוא יודע להפעיל טוב מאד את הרגולציה

רשות תתעסק בתח"צ ולא בחרטא.
כיום משרד התחבורה פשוט לא מנהל את העסק והבלאגן חוגג. הוא גם לא יכול לנהל את העסק ולהוות רגולטור אמיתי. זה המקור לרוב הבעיות בנושא התח"צ.
לרשות יהיה אינטרס לנהל את התחבורה הציבורית כי זו תהיה מטרת קיומה. יהיה בעל בית על הקווים שיגדיר הגדרות ברורות להפעלת השירות ויהיה גם למי לפנות ולהתלונן, מה שפשוט אין כיום.
אף מפעיל תח"צ לא יוכל להכניס אנשים "משלו" לרשות כי זו תהיה עבירה על החוק. כשתהיה רשות המפעילים יתפקדו רק כזכיינים בזמן שהקווים יהיו שייכים לרשות לא רק באופן רשמי אלא גם בפועל.
על דן הוא יודע להפעיל טוב מאד את הרגולציה
הוא קובע לה תדירות ומסלולים, הוא נותן לה דוחות באמצעות ריבה.
 

cwen

New member
מה אכפת להם לתת שירות לתחנת קרית אריה?

אתן לך עוד סיבה מדוע דן וגם מפעילים אחרים
מתרחקים מדרך אם המושבות בפתח תקוה - תחנת הרכבת קרית אריה.
קווים שיסעו לכל אורך דרך אם המושבות בפתח תקוה ישרתו גם נוסעים שירצו להגיע לתחנת קרית אריה.
לא סתם קווים 137 ו-366 שכן נוסעים דרך גשר אם המושבות מגיעים אליו דרך רחוב היצירה.
לחברות האוטובוסים אין עניין להזין את תחנת קרית אריה ועד היום משרד התחבורה מאפשר להן זאת (כולל לחברת קווים) מבלי שיתערב.
מה אכפת להם לתת שירות לתחנת קרית אריה?
גם ככה רוב הנוסעים בקווים האלה ישלמו בדיוק את אותו סכום כדי לנסוע עד קרית אריה או עד תל אביב.
 

down under

New member
נבזות חצופה או חוצפה נבזית של המדינה

מה אכפת להם לתת שירות לתחנת קרית אריה?
גם ככה רוב הנוסעים בקווים האלה ישלמו בדיוק את אותו סכום כדי לנסוע עד קרית אריה או עד תל אביב.
נבזות חצופה או חוצפה נבזית של המדינה
(קרי משרד התחבורה) ושל חברת 'קווים'. אין הגדרה אחרת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה