דן נרדמו בשמירה. קו מוניות חדש 51

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
העניין הוא שגם אלה שכן עובדים עם רשיון

רובם חאפרים שעובדים בלי רישיון
ברור שהם לא יבואו למס הכנסה עם קבלות, כי יש יקלטו שהם עבדו בלי רישיון.
העניין הוא שגם אלה שכן עובדים עם רשיון
בדרך כלל מוציאים קבלה רק למי שמבקש. האם הם מקפידים לדווח על כל שאר הכסף שנכנס לקופה?

נקווה שכן.
 

אורי404

New member
קלעת לכוונתי

העניין הוא שגם אלה שכן עובדים עם רשיון
בדרך כלל מוציאים קבלה רק למי שמבקש. האם הם מקפידים לדווח על כל שאר הכסף שנכנס לקופה?

נקווה שכן.
קלעת לכוונתי
בעיקר למקרה, שפירטת הייתה כוונתי.
אני לא לגמרי בטוח, שמקפידים לדווח למי, שלא מבקש קבלה.
נדרשת שקיפות, שבה כל נוסע מקבל כרטיס.
 
יש קווים רבים שבהם אוטובוסים לא נוסעים

מוניות הן ממש לא תח"צ מסודרת.
מוניות שירות הן דבר שצריך להיעלם לחלוטין, על מנת שהתחבורה הציבורית באמת תתייעל.

מיניבוסים נוחים? אני בספק.

משלימים את האוטובוסים? יותר נכון להגיד שהם חוטפים להם נוסעים.

תדירים? איך הם יכולים להיות תדירים אם אין להם כלל תדירות מוגדרת?

פיקוח? אין! עושים מה שהם רוצים ועובדים רק מתי שהם רוצים.

ועוד לא נגענו בנהיגה המסוכנת שלהם ובעצם העובדה שהתשלום רק במזומן ללא הנחות, רב-קו או כל אמצעי כירטוס אחר.
יש קווים רבים שבהם אוטובוסים לא נוסעים
לא נוסעים באותו המסלול או בתדירות דומה.
 

down under

New member
אני לא חושב שאתה צודק לגבי התשלום

מוניות הן ממש לא תח"צ מסודרת.
מוניות שירות הן דבר שצריך להיעלם לחלוטין, על מנת שהתחבורה הציבורית באמת תתייעל.

מיניבוסים נוחים? אני בספק.

משלימים את האוטובוסים? יותר נכון להגיד שהם חוטפים להם נוסעים.

תדירים? איך הם יכולים להיות תדירים אם אין להם כלל תדירות מוגדרת?

פיקוח? אין! עושים מה שהם רוצים ועובדים רק מתי שהם רוצים.

ועוד לא נגענו בנהיגה המסוכנת שלהם ובעצם העובדה שהתשלום רק במזומן ללא הנחות, רב-קו או כל אמצעי כירטוס אחר.
אני לא חושב שאתה צודק לגבי התשלום
ראיתי במו עיני שלי בתכנית של חיים (מה אתה אומר על זה סאנשיין?) הכט 'מה אתם הייתם עושים' שבה ביימו תאונה
עם מונית שירות בראשון מערב שהנוסעים העבירו לו מן כרטיס שנראה כמו כרטיס אשראי/רב קו והוא (הנהג) הצנמיד זאת לכמה שניות למן מכשיר גדול שהיה לו ליד ההגה.
 

mister K

New member
זה משהו שקיים בתחנה אחת ספיציפית בראשל"צ.

אני לא חושב שאתה צודק לגבי התשלום
ראיתי במו עיני שלי בתכנית של חיים (מה אתה אומר על זה סאנשיין?) הכט 'מה אתם הייתם עושים' שבה ביימו תאונה
עם מונית שירות בראשון מערב שהנוסעים העבירו לו מן כרטיס שנראה כמו כרטיס אשראי/רב קו והוא (הנהג) הצנמיד זאת לכמה שניות למן מכשיר גדול שהיה לו ליד ההגה.
זה משהו שקיים בתחנה אחת ספיציפית בראשל"צ.
זה לא רב קו אלא כרטיס פרטי שניתן להשתמש בו במוניות של תחנה זאת בלבד.
בתל אביב אין דבר כזה וגם לא באף מקום אחר בארץ מלבד ראשל"צ (אולי יש גם בנתניה במוניות שי-לי, אבל אני לא בטוח).
 
אכן קיים גם במוניות שי לי נתניה

זה משהו שקיים בתחנה אחת ספיציפית בראשל"צ.
זה לא רב קו אלא כרטיס פרטי שניתן להשתמש בו במוניות של תחנה זאת בלבד.
בתל אביב אין דבר כזה וגם לא באף מקום אחר בארץ מלבד ראשל"צ (אולי יש גם בנתניה במוניות שי-לי, אבל אני לא בטוח).
אכן קיים גם במוניות שי לי נתניה
 

25306yosef

New member
וגם בקווי הגליל בצפון

אכן קיים גם במוניות שי לי נתניה
וגם בקווי הגליל בצפון
במסגרת קווי השרות חיפה-קריות-נהריה וקו עכו פנימי קיים כרטיס "טקסי כארד", כרטיס חכם (ארנק אלקטרוני) לנסיעות במוניות קווי הגליל. ניתן לרכוש כרטיס ובו מ-20 נסיעות ויותר בקו השרות הרצוי. בגמר כמות הנסיעות בכרטיס ניתן לטעון שוב בכמות הנסיעות הרצויה. ניתן לרכוש את כרטיס ה"טקסי כארד" בכל אחת מתחנות החברה. יתרונות כרטיס הטקסי כארד: השימוש בכרטיס הטקסי כארד מוזיל את עלות הנסיעה עד ל-20%.

http://www.kavei-hagalil.co.il/taxicard.php
 
בכל קווי מוניות השרות בראשון לציון,

אני לא חושב שאתה צודק לגבי התשלום
ראיתי במו עיני שלי בתכנית של חיים (מה אתה אומר על זה סאנשיין?) הכט 'מה אתם הייתם עושים' שבה ביימו תאונה
עם מונית שירות בראשון מערב שהנוסעים העבירו לו מן כרטיס שנראה כמו כרטיס אשראי/רב קו והוא (הנהג) הצנמיד זאת לכמה שניות למן מכשיר גדול שהיה לו ליד ההגה.
בכל קווי מוניות השרות בראשון לציון,
6 קווים בערך. כבר הרבה שנים זה כך, חוץ מזה הן נוסעות במסלולים קצת שונים ממסלולי האוטובוסים ואם אף אחד לא יורד בקרוב הנהג יקצר את הדרך.
 

stratomaximus

New member
אבל הן לא

למה מוניות שירות הן לא תח"ץ טובה ומוסדרת?
אלו מיניבוסים נוחים? כן.
תדירים? כן
משלימים את האוטובוסים? גם כן.
אז מה רע?
אם יש פיקוח והם לא עושים "דווקא" לאוטובוסים (כמו שקורה בקווי שירות עירוניים) אז זה בסדר מבחינתי.
ופותח השירשור התכוון למצב בו אין קו בכלל (אם הבנתי נכון), אז זה גם לא "תחבורה מוסדרת"?
אבל הן לא
תדירים? תלוי ברצונו של הנהג...
שעות פעילות מוגדרות? אין. לפי החלטתה הבלעדית של החברה או הנהג...
תעריפים מוזלים לאוכלוסייה זכאית, כרטיסיות או חופשי חודשי? אין...
פיקוח על נהגים או מוקד תלונות? אין...
שירותיות ואדיבות של הנהג? כמעט לא קיים... (גם בקרב נהגי האוטובוס יש עשבים שוטים)
ואני יכול להמשיך...
מוניות שירות זו תחבורה של עולם שלישי, ועובדה שבשום מדינה מערבית ומתוקנת, אין חיה כזו.
 

mister K

New member


אבל הן לא
תדירים? תלוי ברצונו של הנהג...
שעות פעילות מוגדרות? אין. לפי החלטתה הבלעדית של החברה או הנהג...
תעריפים מוזלים לאוכלוסייה זכאית, כרטיסיות או חופשי חודשי? אין...
פיקוח על נהגים או מוקד תלונות? אין...
שירותיות ואדיבות של הנהג? כמעט לא קיים... (גם בקרב נהגי האוטובוס יש עשבים שוטים)
ואני יכול להמשיך...
מוניות שירות זו תחבורה של עולם שלישי, ועובדה שבשום מדינה מערבית ומתוקנת, אין חיה כזו.
 
(ראה תשובתי למיסטר קיי)

אבל הן לא
תדירים? תלוי ברצונו של הנהג...
שעות פעילות מוגדרות? אין. לפי החלטתה הבלעדית של החברה או הנהג...
תעריפים מוזלים לאוכלוסייה זכאית, כרטיסיות או חופשי חודשי? אין...
פיקוח על נהגים או מוקד תלונות? אין...
שירותיות ואדיבות של הנהג? כמעט לא קיים... (גם בקרב נהגי האוטובוס יש עשבים שוטים)
ואני יכול להמשיך...
מוניות שירות זו תחבורה של עולם שלישי, ועובדה שבשום מדינה מערבית ומתוקנת, אין חיה כזו.
(ראה תשובתי למיסטר קיי)
 

אוהד11

New member
מעבר לויכוח על טיב השרות צריך לזכור את צורת

למה מוניות שירות הן לא תח"ץ טובה ומוסדרת?
אלו מיניבוסים נוחים? כן.
תדירים? כן
משלימים את האוטובוסים? גם כן.
אז מה רע?
אם יש פיקוח והם לא עושים "דווקא" לאוטובוסים (כמו שקורה בקווי שירות עירוניים) אז זה בסדר מבחינתי.
ופותח השירשור התכוון למצב בו אין קו בכלל (אם הבנתי נכון), אז זה גם לא "תחבורה מוסדרת"?
מעבר לויכוח על טיב השרות צריך לזכור את צורת
הנהיגה הפראית של נהגי מוניות השרות, שחותכים אוטובוסים, כלי רכב והולכי רגל, עוצרים בכל מקום שבא להם ומתנהגים כאילו הם היחידים על הכביש.
רק בשל דבר כזה צריך לאסור עליהם לעלות על הכביש, אבל היכן המשטרה והיכן פקחי משרד התחבורה ? נמוגו ונגוזו.
כמובן שלא מדובר רק על קווי 51 ו- 66 בציר ז'בוטינסקי, אלא כל מוניות השרות בכל רחבי הארץ
 

mister K

New member


מעבר לויכוח על טיב השרות צריך לזכור את צורת
הנהיגה הפראית של נהגי מוניות השרות, שחותכים אוטובוסים, כלי רכב והולכי רגל, עוצרים בכל מקום שבא להם ומתנהגים כאילו הם היחידים על הכביש.
רק בשל דבר כזה צריך לאסור עליהם לעלות על הכביש, אבל היכן המשטרה והיכן פקחי משרד התחבורה ? נמוגו ונגוזו.
כמובן שלא מדובר רק על קווי 51 ו- 66 בציר ז'בוטינסקי, אלא כל מוניות השרות בכל רחבי הארץ
 
מה הקשר? אם יש נהגים עבריינים צריך לטפל בהם

מעבר לויכוח על טיב השרות צריך לזכור את צורת
הנהיגה הפראית של נהגי מוניות השרות, שחותכים אוטובוסים, כלי רכב והולכי רגל, עוצרים בכל מקום שבא להם ומתנהגים כאילו הם היחידים על הכביש.
רק בשל דבר כזה צריך לאסור עליהם לעלות על הכביש, אבל היכן המשטרה והיכן פקחי משרד התחבורה ? נמוגו ונגוזו.
כמובן שלא מדובר רק על קווי 51 ו- 66 בציר ז'בוטינסקי, אלא כל מוניות השרות בכל רחבי הארץ
מה הקשר? אם יש נהגים עבריינים צריך לטפל בהם
לא צריך לאסור על מוניות שירות שפועלות ברשיון רק בגלל שיש מפרי חוק (גם אם רבים) וחטפניות (מוניות שירות לא חוקיות).
יש עבריינים שיטפלו בהם.
 

droriko

New member
אבל כולם מפרי חוק

מה הקשר? אם יש נהגים עבריינים צריך לטפל בהם
לא צריך לאסור על מוניות שירות שפועלות ברשיון רק בגלל שיש מפרי חוק (גם אם רבים) וחטפניות (מוניות שירות לא חוקיות).
יש עבריינים שיטפלו בהם.
אבל כולם מפרי חוק
אם לא תפר חוק לא תוכל לעשות מספיק כסף בעבודה הזאת
 

mister K

New member
לא משנה אם זה לדן, אגד או כל מפעיל אחר.

הלו..זה פורום של "דן" או של האזרחים?
כל תחרות מבורכת ובתנאי שהיא הוגנת. קיבלו אישור לקו מהרגולטור או ווטאבר? שיבורכו.
לא משנה אם זה לדן, אגד או כל מפעיל אחר.
עצם העובדה שמופעל קו מוניות שירות במקום קו אוטובוס ולא משנה של איזה מפעיל, זה רע מאוד.
וזה נכון גם לכל קטע נסיעה אחר בארץ בו ניתן מונופול למוניות שירות במקום אוטובוסים.
 

oschlick

New member
כל תחרות מבורכת בתחומים שאינם מוגדרים

הלו..זה פורום של "דן" או של האזרחים?
כל תחרות מבורכת ובתנאי שהיא הוגנת. קיבלו אישור לקו מהרגולטור או ווטאבר? שיבורכו.
כל תחרות מבורכת בתחומים שאינם מוגדרים
משימה לאומית. אני לא צוחק, תחבורה ציבורית יעילה היא משימה לאומית מעבר לשירות השכבות החלשות שידן אינה משגת אלא גם משימה לאומית להגדלת פריון העבודה ע''י קיצור הפקקים. במצב כזה עדיף חברה אחת שתקבל זכיון להפעיל תחבורה ציבורית מערכתית ואיכותית ממטולה ועד אילת ולא אוסף של חברות זולות שלכל אחת מונופול על איזור מסוים
 

orchilit

New member


כל תחרות מבורכת בתחומים שאינם מוגדרים
משימה לאומית. אני לא צוחק, תחבורה ציבורית יעילה היא משימה לאומית מעבר לשירות השכבות החלשות שידן אינה משגת אלא גם משימה לאומית להגדלת פריון העבודה ע''י קיצור הפקקים. במצב כזה עדיף חברה אחת שתקבל זכיון להפעיל תחבורה ציבורית מערכתית ואיכותית ממטולה ועד אילת ולא אוסף של חברות זולות שלכל אחת מונופול על איזור מסוים
 
ויש עוד מקרה בו תחרות אינה מבורכת אלא להיפך

כל תחרות מבורכת בתחומים שאינם מוגדרים
משימה לאומית. אני לא צוחק, תחבורה ציבורית יעילה היא משימה לאומית מעבר לשירות השכבות החלשות שידן אינה משגת אלא גם משימה לאומית להגדלת פריון העבודה ע''י קיצור הפקקים. במצב כזה עדיף חברה אחת שתקבל זכיון להפעיל תחבורה ציבורית מערכתית ואיכותית ממטולה ועד אילת ולא אוסף של חברות זולות שלכל אחת מונופול על איזור מסוים
ויש עוד מקרה בו תחרות אינה מבורכת אלא להיפך
במקום בו תחרות מביאה בהכרח לסיכון. וזה בדיוק המקרה של מוניות השירות או של כל תחרות אחרת בין מפעילים על אותו קו כשאין עליהם בקרה. כל מי שנסע אי פעם במונית שירות יודע במה מתבטאת כאן התחרות- בלחיצה על דושת הגז, בסטיות מסוכנות מנתיבים כדי לחטוף עוד נוסע מתחת לאפו של ה"ג'מבו" (כך קוראים נהגי מוניות השירות לאוטובוסים בקשר), ואתפלא מאד אם הם לא מעגלים פינות גם בתחזוקת מערכות הבטיחות של הרכבים.
 

droriko

New member
או עצירה פתאומית באמצע הכביש בשביל לקלוט נוסע

ויש עוד מקרה בו תחרות אינה מבורכת אלא להיפך
במקום בו תחרות מביאה בהכרח לסיכון. וזה בדיוק המקרה של מוניות השירות או של כל תחרות אחרת בין מפעילים על אותו קו כשאין עליהם בקרה. כל מי שנסע אי פעם במונית שירות יודע במה מתבטאת כאן התחרות- בלחיצה על דושת הגז, בסטיות מסוכנות מנתיבים כדי לחטוף עוד נוסע מתחת לאפו של ה"ג'מבו" (כך קוראים נהגי מוניות השירות לאוטובוסים בקשר), ואתפלא מאד אם הם לא מעגלים פינות גם בתחזוקת מערכות הבטיחות של הרכבים.
או עצירה פתאומית באמצע הכביש בשביל לקלוט נוסע
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה