קישורצר וכואב לי מאוד: כרגע שמעתי על תאונה
קטלנית בדרך ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס.
עדיין אינני יודע אם גם האסון הזה קרה במת"צ המקולל או במקום אחר.
התאונה האחרונה ארעה עם אוטובוס קו 86 אפיקים
כפי שכתבת זה פשוט לא נגמרהתאונה האחרונה ארעה עם אוטובוס קו 86 אפיקים
בדיוק באותו מקום לפי תיאור הרחובות, וגם אז הסתיים האירוע בטרגדיה...
זה פשוט לא נגמר..
הפעם האוטובוס המעורב הוא של אגד בקו 164.צר וכואב לי מאוד: כרגע שמעתי על תאונה
קטלנית בדרך ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס.
עדיין אינני יודע אם גם האסון הזה קרה במת"צ המקולל או במקום אחר.
כתבה + סרטון מהמקוםצר וכואב לי מאוד: כרגע שמעתי על תאונה
קטלנית בדרך ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס.
עדיין אינני יודע אם גם האסון הזה קרה במת"צ המקולל או במקום אחר.
תמונות מהתאונה הערבצר וכואב לי מאוד: כרגע שמעתי על תאונה
קטלנית בדרך ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס.
עדיין אינני יודע אם גם האסון הזה קרה במת"צ המקולל או במקום אחר.
זה ממש "ציר המוות", כשל חמור בתשתיתצר וכואב לי מאוד: כרגע שמעתי על תאונה
קטלנית בדרך ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס.
עדיין אינני יודע אם גם האסון הזה קרה במת"צ המקולל או במקום אחר.
אני צועק את זה כבר תקופה ארוכהזה ממש "ציר המוות", כשל חמור בתשתית
אפשר להגיד חינוך ומודעות מפה עד אחרית הימים, אם אתה יוצר תשתית בטיחותית בעייתית אתה תיתקל במקרים חמורים ביותר כפי שנתקלנו, נתקלים ועוד ניתקל בהם. זה פשוט עולה בדם, המון דם. במשרד התחבורה, עושים חצי עבודה, מבינים את הבעיה אבל במקום לפעול לתיקון התשתית על ידי הפרדה מוחלטת בין הולכי הרגל לציר התנועה הקטלני בדמות גשרים ומעברים, מסתפקים בהדרכה לנהגים.. מעט מדי ומאוחר מדי וזה פשוט מחדל של כל הגורמים המעורבים ולא רק משרד התחבורה. צריך לפעול בצורה נרחבת בכדי להקים מעברים בטוחים במת"צ המורכב הזה.
גשרים ומנהרות לא יפתרו את הבעיהזה ממש "ציר המוות", כשל חמור בתשתית
אפשר להגיד חינוך ומודעות מפה עד אחרית הימים, אם אתה יוצר תשתית בטיחותית בעייתית אתה תיתקל במקרים חמורים ביותר כפי שנתקלנו, נתקלים ועוד ניתקל בהם. זה פשוט עולה בדם, המון דם. במשרד התחבורה, עושים חצי עבודה, מבינים את הבעיה אבל במקום לפעול לתיקון התשתית על ידי הפרדה מוחלטת בין הולכי הרגל לציר התנועה הקטלני בדמות גשרים ומעברים, מסתפקים בהדרכה לנהגים.. מעט מדי ומאוחר מדי וזה פשוט מחדל של כל הגורמים המעורבים ולא רק משרד התחבורה. צריך לפעול בצורה נרחבת בכדי להקים מעברים בטוחים במת"צ המורכב הזה.
לא מדובר באנשים שחוצים באדוםגשרים ומנהרות לא יפתרו את הבעיה
כי אותם אנשים שחוצים באדום לא יטרחו לרדת או לעלות עם כל העיקוף שכרוח בכך.
הפתרון אכן צריך להיות הנדסי, אבל יותר בכיוון של הפרדה בכל מקום שאינו מעבר חציה, ובהנדוס המעברים כך ש:-
1) האוטובוסים יהיו במצב איטי בעת המעבר בהם - כלומר בדיוק אחרי תחנות וללא אפשרות עקיפה.
2) עם אי תנועה נוסף בין שני הכיוונים של התח"צ.
יתכן שהדבר יהיה מאוד קשה ליישום עתה...
בסדר, אבל זה לא משנה את העובדה שיש לא מעטלא מדובר באנשים שחוצים באדום
גם אני חוצה באדום. גם אתה.
מדובר במשהו שגורם לאנשים לעשות את הטעות הפטאלית הזאת, ושהופך את הטעות לפטאלית, שלא כמו במקומות אחרים "רגילים".
כמה צריך לחזור ולהסביר שזה לא דבר רגיל ?
הרי ברור שאני מסכים איתךבסדר, אבל זה לא משנה את העובדה שיש לא מעט
אנשים שעדיין לא יעשו את העיקוף. אפשר גם להתיחס לעיקר במשפט שכתבתי.
צריך לסגור מחר את נתיב התחבורה הציבוריתצר וכואב לי מאוד: כרגע שמעתי על תאונה
קטלנית בדרך ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס.
עדיין אינני יודע אם גם האסון הזה קרה במת"צ המקולל או במקום אחר.
הפתרון פשוט מאוד-צריך לסגור מחר את נתיב התחבורה הציבורית
לשים מחסומים על מעברי החצייה,
לשים תחנות מאולתרות בצדי הכביש
ולתכנן מחדש את הנתיב.
עד שלא יתקבל פתרון
לא יהיה נתיב תחבורה ציבורית.
אין קשר לחינוךהפתרון פשוט מאוד-
המת"צ בז'בוטינסקי הוא בעצם ההתגשמות של התחזיות השחורות מהתקופה שלפני הפעלת הרכבת הקלה בירושלים, שצפו הרוגים רבים מקרב הירושלמים הלא-מחונכים. אז השקיעו, חינכו את האוכלוסיה- ואת התוצאות כולנו רואים בדמות מספר נמוך של נפגעים. אם היו עושים את אותו הדבר עם הפעלת המת"צ, לחברה קדישא הייתה קצת פחות עבודה.
ברור שזה לא פיתרון מושלם.אין קשר לחינוך
כל החינוך שבעולם לא ימנע מהולך רגל כזה או אחר לעשות את טעות חייו. השאלה היא איך ליצור תשתית "סלחנית" שלא תאפשר דברים כאלה, ונראה שבמת"צ בפתח תקווה לא דאגו לזה.
ההשוואה לרכבת הקלה לא נכונה כי שם המסלול בנוי בצורה טובה והוא גם מסלול ייעודי ומובחן. בנוסף לכך, הרכבת הקלה לא מגיעה למהירויות של האוטובוסים במת"צ הזה בקרבת מעברי חצייה ותחנות (מקום מועד לחציית הולכי רגל).
לא יודע אם צריך דחפורים או גשריםברור שזה לא פיתרון מושלם.
פיתרון מושלם זה להביא דחפורים ולעצב את כל הרחוב מחדש. מן הסתם לא יכולים לעשות את זה, וגם לא יכולים לסגור את המת"צ כי סגירה שלו תגרום לקטסטרופה תחבורתית (ולא נראה לי הזוי להניח שרק הזיהום העודף שהמהלך יגרום יהרוג יותר אנשים מהמת"צ הבעייתי).
נגיד שמחר יקימו גשרים שיאפשרו לצמצם למינימום האפשרי את המעבר של הולכי הרגל על הכביש. נראה לך שזה יפחית את כמות ההרוגים? סביר שהולכי הרגל שלא מתסכלים לשני הכיוונים הם גם אלה שיחצו את הכביש מתחת לגשר כדי לחסוך את העלייה ואת הירידה.
חינוך להולכי רגל ולנהגים (ואולי הורדה של המהירות המותרת בקטעים הבעייתיים?) זה מהלך שאפשר להתחיל ליישם אותו תוך פרק זמן של ימים עד שבועות בודדים. כל מהלך אחר יקח זמן ממושך בהרבה.
פסי האטה מיותרים.לא יודע אם צריך דחפורים או גשרים
לפעמים פתרונות פשוטים יכולים להיות יעילים לא פחות. למשל גדר הפרדה בין נתיבי המת"צ ו/או פסי האטה לאוטובוסים.
"להסביר" דרך הגלגלים...פסי האטה מיותרים.
נראה לי פשוט יותר להסביר את המצב לנהגי האוטובוס.
לגבי גדר הפרדה- אני משער שהיא עלולה להפריע לתנועה במת"צ, אחרת לא הייתה שום סיבה להימנע מהפרדה קשיחה בין הנתיבים. כמובן שהפתרון האופטימלי היה אי-תנועה שמאפשר להולכי הרגל לעצור בזמן החצייה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.