זה לא מדוייק
לפעמים זה דווקא עם אוטובוסים שמאיצים ולא מאטים.
מצד שני כבר כתבתי יותר מפעם אחת, ואני כנהג אוטובוס [בגמלאות] מרשה לעצמי לכתוב את שאמרתי [לחברים שלי] וכתבתי גם בעבר בימי "ציר המוות" בקריה בתל אביב :
"סעו כמוני כשאני נכנס לנת"צ הזה. לאט אבל בטוח".
ולא אחת בזמנו ספגתי טרוניות מצד נהגים אחרים על שאני מעכב אותם.
הבעייה היא שגם הם צודקים כי איננו אמורים למצוא הולכי רגל מול החלון.
דרך אגב, הצרת הכביש או יצירת פיתול מכוון אולי יאטו את מהירות הנסיעה אך אם כך מי צריך בכלל את הנת"צים האלה שמיועדים כדי לגרום לתנועה חלקה ומהירה...
בקיצור, גלגל שמסתובב וימשיך להסתובב בגלל התכנון הלא נכון, כפי שגם נאמר ע"י מומחים ממני בסרטון שבכתבה בYNET.
זה לא מדוייק"להסביר" דרך הגלגלים...
אם הבנתי נכון, הבעיה היא בעיקר עם אוטובוסים שלא עוצרים בתחנות ושמאטים ממילא. לדעתי מוכרחים לגרום להאטת התנועה שם בדרך כלשהי, וזה אומר פסי האטה (או הרעדה) או הצרת הכביש ויצירת פיתול מכוון.
לפעמים זה דווקא עם אוטובוסים שמאיצים ולא מאטים.
מצד שני כבר כתבתי יותר מפעם אחת, ואני כנהג אוטובוס [בגמלאות] מרשה לעצמי לכתוב את שאמרתי [לחברים שלי] וכתבתי גם בעבר בימי "ציר המוות" בקריה בתל אביב :
"סעו כמוני כשאני נכנס לנת"צ הזה. לאט אבל בטוח".
ולא אחת בזמנו ספגתי טרוניות מצד נהגים אחרים על שאני מעכב אותם.
הבעייה היא שגם הם צודקים כי איננו אמורים למצוא הולכי רגל מול החלון.
דרך אגב, הצרת הכביש או יצירת פיתול מכוון אולי יאטו את מהירות הנסיעה אך אם כך מי צריך בכלל את הנת"צים האלה שמיועדים כדי לגרום לתנועה חלקה ומהירה...
בקיצור, גלגל שמסתובב וימשיך להסתובב בגלל התכנון הלא נכון, כפי שגם נאמר ע"י מומחים ממני בסרטון שבכתבה בYNET.