הסגל הזוטר משבית את הלימודים ביום א'

הסגל הזוטר משבית את הלימודים ביום א'

שלום לכל הסטודנטים באוניברסיטת חיפה, מתנצלים אם אנחנו מתפרצים לביתכם ללא הזמנה
חשבנו שכדאי לעדכן אתכם בהודעה הבאה מכיוון שהיא נוגעת לכולכם: ביום ראשון 30.10.11 הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות ישבית את הלימודים. חברי הסגל מוחים על תנאי העסקתם ועל הקיפאון במשא ומתן על שיפורם ויוצאים למאבק למען העסקה הוגנת. מדינת ישראל משקיעה היום כ-7 מיליארד ₪ ברפורמה בהשכלה הגבוהה, אך מתוך סכום זה לא הושקע כלל כסף בסגל הזוטר. הסגל האקדמי הזוטר דורש: פתרון בעיית המורים "מן החוץ" ביטחון תעסוקתי והפסקת ההעסקה במתכונת קבלנית לסמסטר אחד בלבד ולמשך 4-6 חודשים שיפור שכר המתרגלים שיפור ההפרשות לפנסיה הסדרת מערך מלגות הקיום והמחקר נעשה כמיטב יכולתנו למזער פגיעה בסטודנטים ואנו מקווים כי נזכה להבנתכם ותמיכתכם במאבק החשוב הזה למען העסקה הוגנת ונגד העסקה פוגענות, שלו שותפים כולנו. שתהיה לכולנו שנת לימודים טובה, מוצלחת והוגנת! ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת חיפה.
 

deathcaster

New member
תגובה

בתור מתרגל לשעבר באונ' חיפה, אני איתכם! רק חשוב שלא תישברו!
 

white angels

New member
האם זה וודאי?

או שיכול להיות שינוי של הרגע האחרון? אני שואלת כמובן מאחר ואמור להיות לי ביום ראשון שיעור המועבר ע"י מרצה הנמנה עם הסגל הזוטר.
 

niva99

New member
מה זה אומר כלפינו אופרטיבית

ואיך נדע מי מהמרצים הוא מהסגל הזוטר? האם הסגל הבכיר סולידרי איתכם וגם שובת ? תודה מראש
 

amitk80

New member
אני גם אתכם המתרגלים!

אני אישית אמנם כבר לא סטודנט אבל אני מתאר לעצמי מה זה להרגיש שאין לך ביטחון תעסוקתי ואין הפרשות לפנסיה. לדעתי זאת רק צריכה להיות ירית הפתיחה שלכם. מה שאני חושב שאתם צריכים לעשות (המתרגלים והמרצים מהסגל הזוטר) זה לפרסם באתרי החוג השונים את רשימת המרצים והמתרגלים ששובתים כדי שלא יווצר מצב שסטודנטים יגיעו מחר לשיעורים ופתאום יגלו שאין שיעור. מדובר פה גם על סטודנטים שמגיעים מאיזורים רחוקים. בהצלחה במאבק!
 
שלום amitk80!

תודה רבה על התמיכה שלך! המאבק שלנו הוא גם למען ביטחון תעסוקתי (כיום אנחנו "חיים מסמסטר לסמסטר"
) ולשיפור שכר המתרגלים. תודה על ההצעה, אולם אין לנו אפשרות לפרסם באתרי החוגים ולכן אנחנו משתפים פעולה עם אגודת הסטודנטים. עדיין כדאי להיכנס לאתרי החוגים מכיוון שיש כאלה שמפרסמים את שמות חברי הסגל ומציינים את השיוך שלהם (עוזרי הוראה, עמיתי הוראה, מורים מן החוץ - שייכים לסגל הזוטר [אגב, אפילו אם הם בעלי תואר ד"ר!] ושווה לבדוק). ושוב - אנחנו מתנצלים אם תיגרם לכם אי נוחות או בלבול מחר, גם לחברים שלנו לא קל לא לבוא ולפגוש אתכם מחר
הכל למען מטרה אחת של צדק והעסקה הוגנת.
 
הי shani m1

אם שאלתך מתייחסת לצורה שבה מופיעים חברי הסגל באתרי החוגים של האוניברסיטה, אז כן - יש הפרדה בחלק מהם בין סגל אקדמי שהוא הסגל הבכיר, לבין עמיתי הוראה, עוזרי הוראה ומורים מן החוץ שהם הסגל הזוטר. למרות שכולנו כמובן סגל אקדמי
 
שלום ל- white angels ול- niva99

השביתה מחר היא וודאית - חברי הסגל האקדמי הזוטר אינם מלדים מחר (לא יתקימו הרצאות, תירגולים, הדרכות, מעבדות). סטודנט שיגיע לכיתה לשיעור של מרצה מהסגל הזוטר צפוי למצוא אותה ריקה. כלומר - אין שיעור. חברי הסגל הבכיר לא שובתים מחר. לגבי מי מהמרצים שייך לסגל הזוטר ומי לסגל הבכיר - אפשר לנסות לבדוק באתר החוג או לברר מחר במזכירות החוג. בחיפה ישנם כ-600 חברי סגל בכיר וכ-1,200 חברי סגל זוטר, כלומר הסגל הזוטר מלמד יותר שיעורים מאשר הסגל הבכיר. תודה לכולכם ובהצלחה מחר!
 
איום ההשבתה של הבכיר בתל אביב הוסר, לאחר

איום ההשבתה של הבכיר בתל אביב הוסר לאחר שאתמול חתמה האוניברסיטה על הסכם איתם.
 

deathcaster

New member
עלוב ביותר

תודה על האינפורמציה, מעניין שכאשר הסגל הבכיר מרים ת'אף מהר משתחווים לו אבל כשהסגל הזוטר נאבק שנים על תנאיה העסקה נורמליים זה לא מזיז לאף אחד.
 
השביתה מחר היא שביתת אזהרה של יום אחד

בהתאם להתקדמות במשא ומתן יוחלט אם יש צורך בצעדים ארגוניים נוספים. אנחנו מקווים מאוד להגיע להסכמות בהקדם ולקיים שנת לימודים רגילה ומוצלחת ככל האפשר!
 
הי AlanSmith

בדרך כלל באתרי החוגים של האוניברסיטה "סגל אקדמי" הוא סגל בכיר, ועמיתי הוראה ועוזרי הוראה הם סגל זוטר. סגל מנהלי אינו שייך כמובן לסגל ההוראה אלא למינהלה של האוניברסיטה. המידע באתרים הוא כמובן באחריות החוגים והאוניברסיטה הן מבחינת נכונותו, הן מבחינת עידכונו ולא בהכרח תמיד יוצג הסגל באופן זהה בכל חוג וחוג. מקווה שזה מסייע לך
 
למעלה