פרק 5

i c u 2

New member
פרק 5


כל פרק הם עושים מתח רציני לקראת הפרק הבא.... יתפוצץ הרימון או לא?
 
התפוצץ.. אבל זה החלק הלא מעניין

החבורה (בלי מוטי) סוף כל סוף מצאה את איציק רק חבל שקצר נפגע בתאונה. ואהה יש את זוטא אההה סליחה זבולון
פרק טוב יחסית, משהו קרה לכותבים - נראה לי שהם קצת איבדו את זה.
 
סיכום רבע עונה: מבאס לגמרי...

אז נכון,קצר וניוטון אמרו שהעונה הזאת תהיה "שונה" ויכנסו יותר "לעומק" אבל בשורה התחתונה? מ-ש-ע-מ-ם עניינים לא זזים,הכל מרוח,אין מעוף מוטי היה אמור לקפוץ ליום-יומיים בספרד וזה נראה כאילו הוא שם כבר חודש. כל הסיפור עם שיר והבנייה שם,לא מעניין,למה כל פרק אני צריך לראות אותה רבה עם הארכיאולוג הטמבל הזה? למי זה תורם? קצר וניוטון...מעצבן ומאוס,די כמה אפשר לשמוע ולראות את החפירות שלהם? וכל הקטע עם הסמים קצת מוגזם כבר. יופי באמסטרדם מותר לעשן סמים בקופי שופ,כמה מגניב,אבל לא קצת מיצינו? לשחקנית שמשחקת את רלי יש באמת אחלה ציצים,מודה,זאת סיבה לדחוף אותם בכל פרק 7 פעמים? הלו יש ילדים שצופים בסדרה הזאת,למה סתם להקצין? אז סבבה בא לכם לצלם אותה מתקלחת וחושבת על מוטי,אבל למה פאקינג לצלם לה את השדיים באותה הזדמנות? והכי מעצבן אותי,שהסדרה הופכת לא ריאליסטית בעליל: איציק עושה תאונה של טוטאל לוסט ולא יוצא עם שריטה אפילו קצר נדרס ע"י רכבת שנראה שטסה במהירות גבוהה,ימות? מת פתאום...אני בספק אם יקחו אותו לבית חולים בכלל. קצר רץ להלוויה באמצע משחק בת"א,ניטון יוצא מפאקינג פרו,וניוטון מאחר רק בכמה דקות,א-הא. לא יודע מה סיפרו ליוצרי הסדרה,אבל אני יודע שאחרי שמוציאים לרימון את הנצרה,הוא מתפוצץ אחרי 4 שניות. בפועל בעספור,זורק הרימון הוציא את הנצרה,זרק רימון מחוץ לבניין אל תוך הבניין,הרימון הספיק להכנס,להתגלגל על הרצפה,לשתות קפה,ואז איציק רץ אליו,תפס אותו,זרק אותו החוצה,ו2-3 שניות אחר כך הוא התפוצץ. אז לרימון רגיל יש 4 שניות,לרימון בעספור יש למעלה מ10. מוטי במקרה פוגש את קצר וניוטון באמצע הטרמינל,ובמקרה פוגש אח"כ על המטוס את איתי...קצר וניוטון במקרה נכנסים לפאב שבו עובדת קיקה,ובמקרה פוגשים את זוטא באמצע שירותים של קופי שופ,ושנייה אח"כ במקרה זוטא רואה את איציק ברחוב. נו בחייאת,זאת אמסטרדם לא פרדס כץ,זאת עיר של 2 מיליון תושבים,אל תזלזלו באינטיליגנציה שלנו עד כדי כך... אפשר לעשות מדי פעם כאלה דברים,אבל כשזה פעמיים-שלוש בכל פרק,נו בחיאת,זאת מתיימרת להיות סדרה "אותנטית" אז למה לעשות אותה מדע בדיונית? נראה לי שהכותבים הלכו פה קצת יותר מדי רחוק. אז סבבה,יש להם תרנוגלת שמטילה ביצי זהב,אבל למה ככה לעשות שינוי כל כך גס? למה לא ללכת על המקור עם שינויים קלים לפה ולשם? העיקר שבפרומו הם ניסו "להתבגר" על משבר העונה השנייה. לי אישית נראה שהם ניסו לעשות הכל בשביל שהוא יקרה. במילה אחת: א-כ-ז-ב-ה
 
העונה באמת הרבה פחות אותנטית

ובינתיים אני הרבה פחות נהנה מהעונה הזאת לעומת הקודמת. גם בעונה הקודמת היו קטעים חובבניים כאלה- כמו למשל התפיסה לכאורה של סרגוסטי(עומדים רק עם ניידת אחת וסומכים ככה על קובי בעיניים עצומות...)- כבר אז היה נראה לי שהם מתחילים לעשות שכונה, וחבל. זה ממשיך בקטעים שאתה הזכרת וגם בניואנסים הקטנים- לניוטון קוראים "מורלי"- באמת ? מה, לא מבינים שזה מ'אורלי ומורלי' ? וזה לא רק הוא. הזהות החדשה של איציק בן סולי היא 'איז'ו סולי'. זה לא שם שיהיה קל קלות לקובי לחשוב עליו ? זאת סדרה סטירית לילדים או דרמה קומית ? מה שהפך בשבילי את הסדרה הזאת לחוויה זאת באמת האותנטיות שהייתה מורגשת בעונה שעברה. הישיבות חבר'ה, העבודות המזדמנות שהתחילו בהם, החברויות, הזוגיות, הסקס, הבעיות וכל שאר הדברים שגרמו לי להזדהות או לפחות לצחוק בלי להרגיש שעובדים עליי. כשאתה מרגיש שמדברים איתך בגובה העיניים ושזאת לא טלנובלה מהאגדות, כל דאחקה היא דאחקה וכל דיאלוג הוא חוויה. לדעתי הבעיה היא שבגלל מגבלות תקציב, היו להם רק 20 פרקים לצלם, אז הם עשו דברים כאלה בשביל לזרז את העלילה. עדיף היה להמשיך לצלם עונה שניה בארץ מאשר לטוס לצלם בחו"ל במגבלה הזאת ולהוריד מאוד ברמה של מה שהם עשו.
 

Daniel Bryan

New member
דעות

פרק נחמד, הקטעים של "אני אמסטרדם" ועם זוטא היו משעשעים מאוד
בכל מקרה, כשיש עונה יחסית קצרה של 20 פרקים צריך בכל פרק לקדם משהו ולא לעמוד במקום כפי שעשו בפרק הזה. הסוף היה מסקרן מאוד אם כי תוספת הדם הייתה גרועה מאוד..
 
למעלה