שאלות כלליות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
הם לא מגיעים לכיכר רבין,לסנטר ,ולכיכר מגן דוד
ליעדים שציינת קו 18 אמור לתת פיתרון. אכן ישנה
בעיה בכוון השני מבחינת ההחלפה כהקימו את מערך התחנות סביב משולש וולובלסקי, לא חשבו בכלל על נוסעי התח"צ וההחלפות הנדרשות. אני חושב שבתוכנית ציר העדפה שמקדמות נת"א ונת"ע, יהיה מת"צ לאורך דרך נמיר בין בגין לעל פרשת דרכים שיקלוט גם את הקווים שנוסעים לכוון ז'בוטינסקי בר"ג- סוג של העדפה מתקנת. אל תתפוס אותי במילה בכלל לדעתי בשביל להגיע לאלנבי, לא עדיף לעבור דרך תחנה מרכזית? אני זוכר שקו 51 עצר במפלס רח' לוינסקי- קומה 4. האם עדיין כך?
 

cwen

New member
מסכים עם בעיית ההחלפה
אך עדיין חושב שקו 82 בתוך העיר מיותר. קו 70+142 עושה חלק ממסלולו
אבל אם יש מספיק אנשים שרוצים לנסוע מתוך העיר
לאיזור פתח תקווה, יש הצדקה להוציא אוטובוס במסלול הזה. רוב הנוסעים שעולים בעיר ממשיכים הלאה אחרי רכבת מרכז. אין טעם ששלושים איש יעברו מאוטובוס אחד לאוטובוס אחר. אילו רוב נוסעי האוטובוס היו יורדים עד הרכבת, וברכבת היו עולים אחרים היית צודק. אבל מאחר שהרוב ממשיכים הלאה - יש טעם לקיים את הקו הזה.
 

seffic

New member
אבל אם יש מספיק אנשים שרוצים לנסוע מתוך העיר
לאיזור פתח תקווה, יש הצדקה להוציא אוטובוס במסלול הזה. רוב הנוסעים שעולים בעיר ממשיכים הלאה אחרי רכבת מרכז. אין טעם ששלושים איש יעברו מאוטובוס אחד לאוטובוס אחר. אילו רוב נוסעי האוטובוס היו יורדים עד הרכבת, וברכבת היו עולים אחרים היית צודק. אבל מאחר שהרוב ממשיכים הלאה - יש טעם לקיים את הקו הזה.
השאלה מתי. אין לי נתוני ספירות רישמיים
הכל כמובן מהתרשמות בלבד. אם הביקושים הם בבוקר לתוך העיר ומחוצה לה אחה"צ- בשביל זה מוגדר קו יוממים שפועל רק בשעות ההלו בד"כ חד כווני. לפי הבנתי, זה התכנון עבור קו 82. וכן, יוצא לי לעבור הרבה באבן גבירול ואני צופה בקו 82+38 שרובם חצי ריקים, וגם צריכים להתעכב רבות בפנייה שמאלה בצומת עם שאול המלך. בכלל, למיטב זיכרוני קו 66 אמור בעתיד לנסוע מכוון ר"ג דרך פינקס, אבן גבירול וקרליבך עד ת.מ. ולא להיכנס לדיזנגוף ולכרמלית. וכנראה זה יתן מענה לביקושים שאתה מציין.
 

seffic

New member
שאלות על תחבורה בעבר הירקון
מישהו יודע משהו על התוכניות הבאות? 1) פינוי מסוף עתידים? 2) הארכת ראול וולנברג לכביש 4 בדומה לדרך אם המושבות? 3) הארכת דבורה הנביאה לכביש אם המושבות? 4) יצירת דרך מהגשר ליד תחנת רכבת בני ברק ישירות לרחוב הברזל בלי להיכנס לראול ולנברג? 5) המכרז על קווי דן בעבר הירקון? באילו קווים מדובר? גם 24 שייך? מתי יתבצע?
תשובות
1. אזור מסוף עתידים עתיד לשמש כצומת לשני קווי רק"ל/ BRT- קו ירוק והקו הצהוב בשלוחתיהם המיזרחיות. הקו הירוק כנראה יהיה רק"ל, השני לא ידוע. כמו כן מתוכנן באזור שם גם מתקן דיפו. עד אז, המסוף הקיים יתקיים כתחנת קצה לקווים המשרתים את המתחם. 2. ראול וולנברג יתחבר לכביש חדש, הקרוי ציר הנופש. כביש זה יהיה מקביל לכביש 5 מכוון דרך נמיר עד מחלף מורשה. יהיה חיבור למחלף באמצעות מחלף עתידי השונה לחלוטין מהקיים. 3. מתוכנן חיבור ביניהם באמצעות ציר מקביל לכביש 4 ממערב- הקו הצהוב יעבור בו. 4. לא יודע 5. לא יודע- אבל מסכים שצריך שינוי מהותי כולל קו 24
 
תשובות
1. אזור מסוף עתידים עתיד לשמש כצומת לשני קווי רק"ל/ BRT- קו ירוק והקו הצהוב בשלוחתיהם המיזרחיות. הקו הירוק כנראה יהיה רק"ל, השני לא ידוע. כמו כן מתוכנן באזור שם גם מתקן דיפו. עד אז, המסוף הקיים יתקיים כתחנת קצה לקווים המשרתים את המתחם. 2. ראול וולנברג יתחבר לכביש חדש, הקרוי ציר הנופש. כביש זה יהיה מקביל לכביש 5 מכוון דרך נמיר עד מחלף מורשה. יהיה חיבור למחלף באמצעות מחלף עתידי השונה לחלוטין מהקיים. 3. מתוכנן חיבור ביניהם באמצעות ציר מקביל לכביש 4 ממערב- הקו הצהוב יעבור בו. 4. לא יודע 5. לא יודע- אבל מסכים שצריך שינוי מהותי כולל קו 24
תודה
 

darkshadow1

New member
תשובות
1. אזור מסוף עתידים עתיד לשמש כצומת לשני קווי רק"ל/ BRT- קו ירוק והקו הצהוב בשלוחתיהם המיזרחיות. הקו הירוק כנראה יהיה רק"ל, השני לא ידוע. כמו כן מתוכנן באזור שם גם מתקן דיפו. עד אז, המסוף הקיים יתקיים כתחנת קצה לקווים המשרתים את המתחם. 2. ראול וולנברג יתחבר לכביש חדש, הקרוי ציר הנופש. כביש זה יהיה מקביל לכביש 5 מכוון דרך נמיר עד מחלף מורשה. יהיה חיבור למחלף באמצעות מחלף עתידי השונה לחלוטין מהקיים. 3. מתוכנן חיבור ביניהם באמצעות ציר מקביל לכביש 4 ממערב- הקו הצהוב יעבור בו. 4. לא יודע 5. לא יודע- אבל מסכים שצריך שינוי מהותי כולל קו 24
לגבי 2- אתה מדבר על איילון מזרח?
http://www.ayalonhw.co.il//projects/project.asp?ID=58
 

jerom012

New member
שאלות כלליות (לא הכוונה)
חופשי סטודנטיאלי בנתיב אקספרס מנתניה לתל אביב
שלום רציתי לדעת איך מקבלים חופשי סטודנטיאלי בחברת נתיב אקספרס מנתניה לתל אביב איך עושים הזה וכמה זה עולה? התקשרתי אליהם, אך אמרו לי דברים אחרים לגמרי וגם לא נכונים תודה מראש
 
שאלות כלליות (לא הכוונה)
שאלה
זה בסדר שהתלוננתי לחברה האם אקבל פיצוי להלן המקרה אז ככה בתאריך 21.11.2011 נסעתי בקו 11 א של השעה 12.20 מאזור התעשייה הקלה באשדוד לכיוון המכללה למינהל בעלייה לאוטובוס התיישבתי הכול טוב היה אז נוסעת ביררה משהוא עם הנהג לגבי קו 11 הוא בתגובה החל לצעוק לא יודע אני לא מבין בקווים האלה אמרתי לנהג שיכל לדבר יפה והוא בתגובה אמר תסתום את הפה מה אתה צוחק לאחר מס דקות נוסעת אחרת ביררה משהוא עם הנג לגבי איפה היא צריכה לרדת באיזה תחנה בשביל שהיה לה יותר קרוב למקום חפצה והוא החל לצעוק אני לא יודע והחל להגיד הישראלים האלה מיותר לציין שהנהג ממוצע אתיופי לא משייך את עצמו כישראלי אני והנוסעים האחרים היינו המומים לנוח הקלות דעת שהנהג הפגין מול הנוסעים שהינם לקוחות החברה איפה השירות שלכם אגד תעבורה בהתאם לנאמר מבקש אני פיצוי כספי על עוגמת נפש שנגרמה לי מיותר לציין שאני כול חודש משלם לכם 142 ₪ על חופשי חודשי פיתרון פיצוי כספי ושימוע לנהג
 

droriko

New member
שאלה כללית תחבורה בשרון
אני תושבת השפלה חושבים על מעבר לכפר סבא. 1.מה זמן ההגעה בממוצע ממזרח כפ"ס(אזור שכונת הדרים) דרך כביש 6 לפרק המדע רחובות (צפון העיר) בבוקר כמובן זמן יציאה 7:50 2.מה זמן ההגעה,מאותה שכונה לרכבת בכפר סבא,ומשם לת"א (תחנת השלום) זמן יציאה מהבית 7:00 לערך? רוב תודות.. לתושבי כפ"ס-אלו עוד שכונות מומלצות למגורים מלבד הדרים אשר קרובות לכביש 6?
האוניברסיטה,תשלוז ובני ביתך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה