stratomaximus
New member
כן, המסילה קיימתהתחנה והמסילות כבר מוכנות שם בעיקרון??
נשאר רק להכשיר את הקטרים??
וגם התחנה גמורה אם אני לא טועה. אולי נשארו עוד כמה עבודות גימור אחרונות, שיכולים בקלות לסיים עד תחילת השנה.
כן, המסילה קיימתהתחנה והמסילות כבר מוכנות שם בעיקרון??
נשאר רק להכשיר את הקטרים??
'הזנת' רציף אוטובוסים צומת רעננהשאלות כלליות (לא הכוונה)
ממש לא'הזנת' רציף אוטובוסים צומת רעננה
שלום, אני עובד במתחם אמדוקס-מייקוסופט נייס בצומת רעננה מרכז. כאשר מגיעים מכיוון דרום, ולוקחים ימינה במזלג של צומת כפר סבא - מגיעים לצומת אשר הפניה שמאלה מותרת לתחבורה ציבורית בלבד. פניה ימינה ונסיעה ישר מותרים לכלל כלי הרכב. אני עובד במתחם כ 7 שנים ולא נראה לי שאי פעם ראיתי אוטובוס פונה שמאלה בצומת זו. היום בדקתי את מספרי הקווים העוצרים ברציף הקרוב: 425, 81, 83, 89, 76, 11, 12, 230, 47, 147, 247 (אני מקווה כי לא פספסתי קו כלשהו). האם כל האוטובוסים האלו מגיעים מכיוון כביש 4 ופונים שמאלה בצומת שציינתי? עם כמות כזו של אוטובוסים, הייתי מצפה ללחץ בפניה שמאלה... תודה.
תודה: אז מדוע החליטו ל'חלט' נתיב בעבור קו 425ממש לא
מכל הקוים שציינת רק קו 425 מגיע מכיון כביש 4 בנסיעתו צפונה. כל שאר הקוים מגיעים או מכיוון רעננה - רח' אחוזה (47, 230, 247) או מכיוון כפ"ס- רח' טשרניחובסקי (81, 83, 89, 230, 247) או מכיון הוד השרון (89, 275). ייתכן ואוטובוסים נוספים עושים פניה שמאלה בצומת כשהם מגיעים ריקים למסוף, אבל לא במסגרת נסיעה בקו שירות.
הפתרונות לעיריית רעננהתודה: אז מדוע החליטו ל'חלט' נתיב בעבור קו 425
כמו כן, האם כך זה היה מלכתחילה איך שפתחו את הצומת הזה? האם בתחילה היתה אפשרות לפנות שמאלה לכלל כלי הרכב? די מוזר שנתיב אחד כמעט לא בשימוש, ומצד שני, כל עובדי ההיטק אשר מגיעים מדרום - נאלצים לעשות עיקוף ולהמתין 5 דקות בפקקים עד לכניסה למתחם אמדוקס-נייס-מייקרוסופט. תודה!
אם יאפשרו פנייה שמאלה למתחם אמדוקסתודה: אז מדוע החליטו ל'חלט' נתיב בעבור קו 425
כמו כן, האם כך זה היה מלכתחילה איך שפתחו את הצומת הזה? האם בתחילה היתה אפשרות לפנות שמאלה לכלל כלי הרכב? די מוזר שנתיב אחד כמעט לא בשימוש, ומצד שני, כל עובדי ההיטק אשר מגיעים מדרום - נאלצים לעשות עיקוף ולהמתין 5 דקות בפקקים עד לכניסה למתחם אמדוקס-נייס-מייקרוסופט. תודה!
לא ברור לי למה זה יעכבאם יאפשרו פנייה שמאלה למתחם אמדוקס
זה אמנם יקצר את הפקק לעובדי המתחם המגיעים מדרום אבל יכביד את הפקק לתושבי כפר סבא והוד השרון הנוסעים דרומה לכיוון תל אביב. אין מה לעשות, התנועה בצומת רעננה עברה מזמן את הקיבולת שלו. כנראה בניית 531 תאפשר להוריד מהעומס אבל בינתיים כל מי שנאלץ לעבור דרכו בשעות העומס צריך לסבול זמן יקר בפקקים בצומת.
תסתכל על המפה שצירפת ותראהלא ברור לי למה זה יעכב
למתחם אמדוקס אפשר להכנס ללא רמזור ע''יאם יאפשרו פנייה שמאלה למתחם אמדוקס
זה אמנם יקצר את הפקק לעובדי המתחם המגיעים מדרום אבל יכביד את הפקק לתושבי כפר סבא והוד השרון הנוסעים דרומה לכיוון תל אביב. אין מה לעשות, התנועה בצומת רעננה עברה מזמן את הקיבולת שלו. כנראה בניית 531 תאפשר להוריד מהעומס אבל בינתיים כל מי שנאלץ לעבור דרכו בשעות העומס צריך לסבול זמן יקר בפקקים בצומת.
מה עם 640 ו-819? הם מגיעים מכיוון מורשהממש לא
מכל הקוים שציינת רק קו 425 מגיע מכיון כביש 4 בנסיעתו צפונה. כל שאר הקוים מגיעים או מכיוון רעננה - רח' אחוזה (47, 230, 247) או מכיוון כפ"ס- רח' טשרניחובסקי (81, 83, 89, 230, 247) או מכיון הוד השרון (89, 275). ייתכן ואוטובוסים נוספים עושים פניה שמאלה בצומת כשהם מגיעים ריקים למסוף, אבל לא במסגרת נסיעה בקו שירות.
שאלות על תחבורה בעבר הירקוןשאלות כלליות (לא הכוונה)
תוכנית 2 מוקפאת (יש עליה פרטים באתר נתיבישאלות על תחבורה בעבר הירקון
מישהו יודע משהו על התוכניות הבאות? 1) פינוי מסוף עתידים? 2) הארכת ראול וולנברג לכביש 4 בדומה לדרך אם המושבות? 3) הארכת דבורה הנביאה לכביש אם המושבות? 4) יצירת דרך מהגשר ליד תחנת רכבת בני ברק ישירות לרחוב הברזל בלי להיכנס לראול ולנברג? 5) המכרז על קווי דן בעבר הירקון? באילו קווים מדובר? גם 24 שייך? מתי יתבצע?
קו 24 מתוכנן להתבטל אחרי הפעימה השלישיתשאלות על תחבורה בעבר הירקון
מישהו יודע משהו על התוכניות הבאות? 1) פינוי מסוף עתידים? 2) הארכת ראול וולנברג לכביש 4 בדומה לדרך אם המושבות? 3) הארכת דבורה הנביאה לכביש אם המושבות? 4) יצירת דרך מהגשר ליד תחנת רכבת בני ברק ישירות לרחוב הברזל בלי להיכנס לראול ולנברג? 5) המכרז על קווי דן בעבר הירקון? באילו קווים מדובר? גם 24 שייך? מתי יתבצע?
סוף סוף מישהו שיודע על השינויים של הפעימהקו 24 מתוכנן להתבטל אחרי הפעימה השלישית
ככל הנראה יהיה שינוי של קו כלשהו אחר, שיקשר בין האזורים השונים של רמת השרון לתל אביב.
אני לא ממש יודע, איציקסוף סוף מישהו שיודע על השינויים של הפעימה
השלישית. אם אני חושב בהיגיון, קו 25 ו24 עושים מסלול דומה, אז סימן ש-24 מתבטל, האם זה נכון גם ל-18 ו-82, עכשיו 18 מאוד דומה ל-82, ולכן 82 יתבטל או יהפוך לקו יוממים?
היו דיבורים על הפיכת 82 לקו יוממיםסוף סוף מישהו שיודע על השינויים של הפעימה
השלישית. אם אני חושב בהיגיון, קו 25 ו24 עושים מסלול דומה, אז סימן ש-24 מתבטל, האם זה נכון גם ל-18 ו-82, עכשיו 18 מאוד דומה ל-82, ולכן 82 יתבטל או יהפוך לקו יוממים?
להפוך אותו לקו יוממים זה טימטוםהיו דיבורים על הפיכת 82 לקו יוממים
אבל לא ברור לי העניין. קודם כל, 18 ממש לא דומה ל 82. זה רק קטע קטן מרכבת מרכז עד הדר דפנה ואחר כך מכיכר רבין עד אלנבי. ו 82 נראה לי מלא לשני הכיוונים כל היום. אני לא רואה איך זה ישפר את השירות לציבור אם יהפכו אותו לקו יוממים.
טימטום גם שהקו יכנס ללב ת"אלהפוך אותו לקו יוממים זה טימטום
כל קו שנוסע על ציר ז'בוטינסקי צריך לפעול כל היום
אבל ההחלפה ברכבת מרכז לא נוחהטימטום גם שהקו יכנס ללב ת"א
הרעיון הוא לעשות החלפה ברכבת מרכז. ברגע שיהיה הקו האדום או לפחות קו BRT זמני בתואי שלו, אין מה לבטל את קו 82 לאורך ז'בוטינסקי.
מסכים עם בעיית ההחלפהאבל ההחלפה ברכבת מרכז לא נוחה
היום למשל נסעתי מדיזנגוף סנטר בקו 82 עד רכבת מרכז, ירדתי בעל פרשת דרכים והחלפתי ל 45 לכצנלסון בגבעתיים. אילו היה מגיע קו 18 (שלא הגיע הרבה זמן, החמצתי קודם 82 אחר) הייתי עולה עליו. אבל הוא פחות נוח לי. הוא גם עושה דרך יותר ארוכה לרכבת, אבל זה ניחא. גרוע מזה, הוא לא עוצר בעל פרשת דרכים, אלא נכנס לרכבת ועם התנועה והעומס שם זה יכול להוסיף לפעמים אפילו חמש דקות לנסיעה, ואז צריך עוד לחצות את הכביש לתחנות שבעל פרשת דרכים. בזמן הזה אתה רואה את האוטובוסים שלך חולפים על פניך ונוסעים בלעדיך. במקרה כזה שאני עולה על קו 18, אני יורדת בהדר דפנה דווקא, כי שם מאותה תחנה יש לי גם 82, גם 38, גם 70 וגם 142 שכולם מביאים אותי ישר לתחנות בעל פרשת דרכים. זה עדיף מאשר לעשות את הסיבוב עם קו 18 לתוך המסוף. מילא אני, אני ממילא תכננתי להחליף אוטובוס ברכבת. אבל מה עם המוני הנוסעים שצריכים לפתח תקווה? הם אמורים מהמסוף לרוץ עד דרך בגין כדי להדחס לקו 51 המלא? כל עוד לא קיימת רכבת תחתית שאפשר יהיה לעבור אליה ברכבת מרכז, אני ממש לא רואה טעם לאלץ כל כך הרבה אנשים לרוץ מאוטובוס לאוטובוס. שיטת ההחלפות היא טובה, אבל צריך להיות בה הגיון. אין שום טעם להריץ נוסעי אוטובוס שלם ממקום למקום.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.