תלונה לאגדשאלות/תלונות
אתמול, במוצאי שבת ה12/11/11, חיכיתי מ-17:35 במשך יותר משעה, במסוף יקנעם לקו 826 לתל אביב. בערך ב-17:50 הגיע אוטובוס שלא עצר במסוף, אותו הדבר קרה ב-18:20 וב-18:40. לאחר כמה דקות, הגיע אוטובוס ועליו הצלחתי לעלות רק כי נדחפתי עם האנשים הרבים שחיכו בתחנה. כשהתיישבתי גיליתי שהמושב שלי לא מחובר למקום, שעברתי מקום גיליתי שגם המושב החדש לא מחובר למקומו. הייתי יכולה לנסוע בקו 909 שגם מגיע לת"א אבל בגלל שבחרתי לקנות כרטיס הלוך ושוב, התאפשר לי לעלות רק על קו 826. בנוסף, ניסיתי לפנות למוקד לברר מה קורה ומתי, אם בכלל, יעצור אוטובוס בתחנה. הנציגה במוקד אמרה שתעביר את זה הלאה לסדרנים ושאם האוטובוס הבא לא יעצור, שאתקשר שוב. במהלך ההמתנה לנציגה הקשבתי למנגינת ההמתנה ולא יכולתי שלא לגחך למשפט שחזר על עצמו: שלאגד חשוב הלקוח. זאת לא הייתה ההתרשמות מהנציגה ומההמתנה הארוכה לאוטובוס. הנציגה אפילו לא הסכימה לברר זאת ולחזור אליי. "אנחנו לא עושים דברים כאלה". כלומר, אתם לא נותנים שירות??? פעם הבאה, עדיף מונית, לא? אולי כמה שקלים יותר, אבל יותר מהיר. אילו רק היינו חיים במדינה שבה ניתן לבחור. אה, סליחה, אפשר לבחור ברכב פרטי.