שאלות/תלונות

מצב
הנושא נעול.

בשה1

New member
פה זה פורום תחבורה ציבורית !!!
וניתן לכתוב בפורום תחבורה ציבורית על כל נושא הקשור לתחבורה ציבורית, לרבות תלונות על תפעול התחבורה הציבורית, ועל אחת כמה וכמה כאשר בקואופרטיב אגד ובמשרד התחבורה לא מתייחסים כלל לפניות שקשורות בליקויים ובאי סדרים בניהול ובתיפעול מערך התחבורה הציבורית בישראל. אם אתה חושב שבאגד או במשרד התחבורה יתייחסו לפנייה/תלונה שלה, אז לצערי הרב אתה חי בעולם אחר...
אני התלוננתי למשרד התחבורה וחזרו אלי לטלפון
ולאימייל... כך שכדאי להתלונן!
 

טוקבק1

New member
פה זה אתר תפוז, לא אתר אגד.
אתר אגד זה פה.
וואלה?? פה זה אתר תפוז??
באמת שלא שמתי לב.
חשבתי שפה אפשר לשתף,להבין את התמונה הגדולה, להבין מה קורה ומה עובר על נוסעים אחרים במדינת ישראל. בתור אזרחים, בתור נוסעי התחבורה הציבורית, בתור "לקוחות" של אגד. מהמילים שנכתבו פה, כנראה שטעיתי. גם את זכות הדיבור לקחתם לי?? כמובן שהתלונה נשלחה לאגד, אבל מניסיון העבר(תלונות לדן ולמשרד התחבורה), גוף שגם ככה הוא מונופול, שנכפה על אנשים, לא ממש חדור מוטיבציה להשתפר ולהציע שירות.
 

25306yosef

New member
וואלה?? פה זה אתר תפוז??
באמת שלא שמתי לב.
חשבתי שפה אפשר לשתף,להבין את התמונה הגדולה, להבין מה קורה ומה עובר על נוסעים אחרים במדינת ישראל. בתור אזרחים, בתור נוסעי התחבורה הציבורית, בתור "לקוחות" של אגד. מהמילים שנכתבו פה, כנראה שטעיתי. גם את זכות הדיבור לקחתם לי?? כמובן שהתלונה נשלחה לאגד, אבל מניסיון העבר(תלונות לדן ולמשרד התחבורה), גוף שגם ככה הוא מונופול, שנכפה על אנשים, לא ממש חדור מוטיבציה להשתפר ולהציע שירות.
מסתבר שאסור בפורום הזה להביע דיעות שונות
מדעת הרוב. אסור בפורום הזה לשתף, אסור בפורום הזה לנסות להבין את התמונה הגדולה כיצד בדיוק מתנהל מערך התחבורה הציבורית בישראל, אסור בפורום הזה למתוח ביקורת על ליקויים בניהול ובתפעול מערך התחבורה הציבורית, כל מי שדעתו שונה מדעת הרוב זוכה להתעלמות מוחלטת או לניפנוף במקרה הטוב, או למטח של ניבולי פה במקרה הגרוע... הפורום למעשה מיועד לחובבי התח"צ בלבד, ולא למשתמשי התח"צ...
 

טוקבק1

New member
מסתבר שאסור בפורום הזה להביע דיעות שונות
מדעת הרוב. אסור בפורום הזה לשתף, אסור בפורום הזה לנסות להבין את התמונה הגדולה כיצד בדיוק מתנהל מערך התחבורה הציבורית בישראל, אסור בפורום הזה למתוח ביקורת על ליקויים בניהול ובתפעול מערך התחבורה הציבורית, כל מי שדעתו שונה מדעת הרוב זוכה להתעלמות מוחלטת או לניפנוף במקרה הטוב, או למטח של ניבולי פה במקרה הגרוע... הפורום למעשה מיועד לחובבי התח"צ בלבד, ולא למשתמשי התח"צ...
האמת היא שזו שכתבתי פה בעבר על ליקויים
תלונות וכדומה והייתה השתתפות, עזרה והרבה תמיכה. זו פעם ראשונה שיש תגובה כזו. ועוד ממנהל הפורום. קצת מאכזב. אני שואלת את עצמי מאיפה הזלזול. האם בגלל שאני אישה אז נשגב מבינתי להבין שזה לא אתר אגד? או שמנהל הפורום לא שובניסט וחושב שכולם קצת מוגבלים בהבנה שלהם? קצת קשה להתעלם מזה.
 

amit1270

New member
האמת היא שזו שכתבתי פה בעבר על ליקויים
תלונות וכדומה והייתה השתתפות, עזרה והרבה תמיכה. זו פעם ראשונה שיש תגובה כזו. ועוד ממנהל הפורום. קצת מאכזב. אני שואלת את עצמי מאיפה הזלזול. האם בגלל שאני אישה אז נשגב מבינתי להבין שזה לא אתר אגד? או שמנהל הפורום לא שובניסט וחושב שכולם קצת מוגבלים בהבנה שלהם? קצת קשה להתעלם מזה.
מה הקשר להיותך אישה?
מהכינוי שלך קשה להגיע לזה, ורוב הגולשים לא מסתכלים בכרטיס האישי בכל פעם שהם קוראים הודעה, והאמת - זה ממש לא משנה, אז בבקשה בלי תיאוריות קונספירציה. העניין הוא שפרסמת כאן תלונה בלי הקשר רחב, בלי לחכות לתגובה או משהו כזה, סתם תלונה, ומה לעשות, זה לא פורום תלונות ודברים כאלה פחות מעניינים אותנו. שום דבר אישי.
 

טוקבק1

New member
מה הקשר להיותך אישה?
מהכינוי שלך קשה להגיע לזה, ורוב הגולשים לא מסתכלים בכרטיס האישי בכל פעם שהם קוראים הודעה, והאמת - זה ממש לא משנה, אז בבקשה בלי תיאוריות קונספירציה. העניין הוא שפרסמת כאן תלונה בלי הקשר רחב, בלי לחכות לתגובה או משהו כזה, סתם תלונה, ומה לעשות, זה לא פורום תלונות ודברים כאלה פחות מעניינים אותנו. שום דבר אישי.
תקרא את כל ההודעה לפני שאתה מגיב.
ההודעה נכתבה בלשון נקבה, אתה טוען שגם את זה הוא לא ראה? בוא נגיד שזה לא קשור להיותי אישה, זה קשור להיותי בנאדם. שמזלזלים בבינה שלו. יותר טוב לך? בתור מנהל, הייתי מצפה ליותר אבל כנראה שטעיתי. ועכשיו, אחרי שהסברת את עצמך, שתלונות פחות מעניינות אתכם,הבנתי, ואני אחפש מקום אחר לשתף בזה.
 

amithi1

New member
תקרא את כל ההודעה לפני שאתה מגיב.
ההודעה נכתבה בלשון נקבה, אתה טוען שגם את זה הוא לא ראה? בוא נגיד שזה לא קשור להיותי אישה, זה קשור להיותי בנאדם. שמזלזלים בבינה שלו. יותר טוב לך? בתור מנהל, הייתי מצפה ליותר אבל כנראה שטעיתי. ועכשיו, אחרי שהסברת את עצמך, שתלונות פחות מעניינות אתכם,הבנתי, ואני אחפש מקום אחר לשתף בזה.
המילה היחידה בהודעה שלך שמסגירה שאת אישה
היא הפועל יכולה. אם לא מתמעקים לגמרי בתגובה שלך, קל לפספס את היותך אישה מההודעה, ובכל מקרה אין פה שום יחס שונה בפורום לבנות...
 

אלון 58

New member
מה הקשר להיותך אישה?
מהכינוי שלך קשה להגיע לזה, ורוב הגולשים לא מסתכלים בכרטיס האישי בכל פעם שהם קוראים הודעה, והאמת - זה ממש לא משנה, אז בבקשה בלי תיאוריות קונספירציה. העניין הוא שפרסמת כאן תלונה בלי הקשר רחב, בלי לחכות לתגובה או משהו כזה, סתם תלונה, ומה לעשות, זה לא פורום תלונות ודברים כאלה פחות מעניינים אותנו. שום דבר אישי.
עמית,בכל-זאת לא ברור לי משהו...,
לשרשור יש כותרת "שאלות / תלונות",אז גולשות וגולשים מנסים לשתף את כולנו בבעיתיות שיש לפעמים בהתקשרויות עם חברות התחבורה הציבורית,אז למה לשלול את הנסיון להתבטא ולשתף אותנו? אם ההנהלה אינה מעונינת לקרוא תלונות,אפשר וגם רצוי להסיר את המילה "תלונות" מראש השרשור,ואז השרשור יהפוך לכזה שאמור לכלול שאלות בנושאים שונים,כפי שהנהגתם פה בנוסף לשרשור ההכוונה והמודיעין. חומר למחשבה.
 

amit1270

New member
עמית,בכל-זאת לא ברור לי משהו...,
לשרשור יש כותרת "שאלות / תלונות",אז גולשות וגולשים מנסים לשתף את כולנו בבעיתיות שיש לפעמים בהתקשרויות עם חברות התחבורה הציבורית,אז למה לשלול את הנסיון להתבטא ולשתף אותנו? אם ההנהלה אינה מעונינת לקרוא תלונות,אפשר וגם רצוי להסיר את המילה "תלונות" מראש השרשור,ואז השרשור יהפוך לכזה שאמור לכלול שאלות בנושאים שונים,כפי שהנהגתם פה בנוסף לשרשור ההכוונה והמודיעין. חומר למחשבה.
השרשור נוצר אחרי שההודעות נכתבו
והן שורשרו אליו בדיעבד. אין לי שום דבר נגד תלונות בפורום, אבל גולשים שמעוניינים לפרסם תלונות צריכים להבין את מגבלות הפורום ולתת משהו בנוסף שיעורר עניין ולא סתם לחזור על תלונה.
 

אלון 58

New member
השרשור נוצר אחרי שההודעות נכתבו
והן שורשרו אליו בדיעבד. אין לי שום דבר נגד תלונות בפורום, אבל גולשים שמעוניינים לפרסם תלונות צריכים להבין את מגבלות הפורום ולתת משהו בנוסף שיעורר עניין ולא סתם לחזור על תלונה.
זה נכון...,
אבל לא כל מי שמספר על תלונה כזו או אחרת,יודע שכבר התפרסמה כזו,אם בכלל,אולי ע"י מישהו אחר,כמו לגבי שרשור הכוונה ומודיעין,אם ביום אחד התפרסמה שאלה,והיא חזרה על עצמה ביום אחר ע"י מישהו אחר על אותו הנושא,האם ההנהלה היתה מגיבה על זה כפי שקרה כאן?אני בטוח שלא.
 

בועז ל

New member
מסתבר שאסור בפורום הזה להביע דיעות שונות
מדעת הרוב. אסור בפורום הזה לשתף, אסור בפורום הזה לנסות להבין את התמונה הגדולה כיצד בדיוק מתנהל מערך התחבורה הציבורית בישראל, אסור בפורום הזה למתוח ביקורת על ליקויים בניהול ובתפעול מערך התחבורה הציבורית, כל מי שדעתו שונה מדעת הרוב זוכה להתעלמות מוחלטת או לניפנוף במקרה הטוב, או למטח של ניבולי פה במקרה הגרוע... הפורום למעשה מיועד לחובבי התח"צ בלבד, ולא למשתמשי התח"צ...
יוסף היקר, אין איש בפורום וביקום כולו שאינו
מכיר לפרטי פרטים את שלל טענותיך ותלונותיך כנגד התח"צ בארץ. אתה באמת האחרון שיכול להביע עמדה מעין זו.
 

Bongulim

New member
וואלה?? פה זה אתר תפוז??
באמת שלא שמתי לב.
חשבתי שפה אפשר לשתף,להבין את התמונה הגדולה, להבין מה קורה ומה עובר על נוסעים אחרים במדינת ישראל. בתור אזרחים, בתור נוסעי התחבורה הציבורית, בתור "לקוחות" של אגד. מהמילים שנכתבו פה, כנראה שטעיתי. גם את זכות הדיבור לקחתם לי?? כמובן שהתלונה נשלחה לאגד, אבל מניסיון העבר(תלונות לדן ולמשרד התחבורה), גוף שגם ככה הוא מונופול, שנכפה על אנשים, לא ממש חדור מוטיבציה להשתפר ולהציע שירות.
אבל אבל
א. לא אמרו לך שאסור לכתוב פה מה שכתבת. הוא כולה הביא לך לך לאתר אגד. הסיבה לדעתי זה שהכותרת היתה "תלונה לאגד". גם אם תשלחי לסופרפארם מכתב שהכותרת שלו זה "תלונה לבזק" כנראה יפנו אותך לבזק. אם הכותרת היתה "חוויות מנסיעה לת"א באגד" אז לא נראה לי מישהו היה מעיר. הרבה אנשים נוטים לספר כאן את החוויות שלהם. ב. (סעיף זה מיועד גם ל25306yosef) מניסיון שלי אגד עונים לפניות באתר. פניתי אליהם (בשם בדוי) וקיבלתי תשובה במייל. אז כדאי לנסות. מה שלא אומר שאי אפשר לפרסם בפורום כמובן.
 

טוקבק1

New member
אבל אבל
א. לא אמרו לך שאסור לכתוב פה מה שכתבת. הוא כולה הביא לך לך לאתר אגד. הסיבה לדעתי זה שהכותרת היתה "תלונה לאגד". גם אם תשלחי לסופרפארם מכתב שהכותרת שלו זה "תלונה לבזק" כנראה יפנו אותך לבזק. אם הכותרת היתה "חוויות מנסיעה לת"א באגד" אז לא נראה לי מישהו היה מעיר. הרבה אנשים נוטים לספר כאן את החוויות שלהם. ב. (סעיף זה מיועד גם ל25306yosef) מניסיון שלי אגד עונים לפניות באתר. פניתי אליהם (בשם בדוי) וקיבלתי תשובה במייל. אז כדאי לנסות. מה שלא אומר שאי אפשר לפרסם בפורום כמובן.
נראה לי שהבנתי שהייתי צריכה לרשום ברור.
אני דווקא חשבתי שרוב הכותבים/קוראים פה מספיק מבינים עניין, כדי להבין את מה שכתבתי ולמה התכוונתי. אני חושבת שהתגובה הייתה ממש לא לעניין. ומאור מזלזלת ברמת ההבנה שלי.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
נראה לי שהבנתי שהייתי צריכה לרשום ברור.
אני דווקא חשבתי שרוב הכותבים/קוראים פה מספיק מבינים עניין, כדי להבין את מה שכתבתי ולמה התכוונתי. אני חושבת שהתגובה הייתה ממש לא לעניין. ומאור מזלזלת ברמת ההבנה שלי.
טוקבק1 היקרה
התגובה ה"מזלזלת" כביכול נבעה מסיבה מאוד פשוטה. דיברת פה על "הבנה כוללת של התמונה" וכו'. אז כדאי שגם את תביני שפורות תחבורה ציבורית לא נועד להיות צדןר הטוקבקים של YNET וגם לא המייל האדום שלהם או שהם קרואים לזה... לא הייתה ברורה לי מטרת ההודעה שפרסמת והיא אינה ברורה לי גם כיום. אין לנו כל כוונה להפוך את הפורום למדור תלונות הציבור המתפרסמות פה במאות בכל חודש סתם כדי להוציא קיטור. פרסום תלונות אלה ע"ג הפורום לרוב לא תתרום דבר. יש דרך נכונה להתלונן והיא דרך מערכת פניות הציבור של אגד ובמקרים בהם זה לא עוזר - פניה בכתב למשרד התחבורה שמיניסיוני ומנסיונם של חברים רבים פה בפורום - דווקא מטפל בתלונות בצורה לא רעה בכלל. אין לי משהו אישי נגדך או נגד התלונה שלך ואפילו לא נגד הניק שלך שאצלי אישית מוליד אוטומטית אנטגוניזם אבל זה לא הענין. הענין הוא שלבוא ולזרוק עלינו את התלונה שלך לא תועיל לך ורק תעצבן את יושבי הפורום ולכן הגבתי לך בצורה שהגבתי. את צריכה להבין שתלונות כאלה נכתבות פה לעיתים תכופות וצריך להבין שאין לנו מה לעשות בנידון.
 

תחנה

New member
וואלה?? פה זה אתר תפוז??
באמת שלא שמתי לב.
חשבתי שפה אפשר לשתף,להבין את התמונה הגדולה, להבין מה קורה ומה עובר על נוסעים אחרים במדינת ישראל. בתור אזרחים, בתור נוסעי התחבורה הציבורית, בתור "לקוחות" של אגד. מהמילים שנכתבו פה, כנראה שטעיתי. גם את זכות הדיבור לקחתם לי?? כמובן שהתלונה נשלחה לאגד, אבל מניסיון העבר(תלונות לדן ולמשרד התחבורה), גוף שגם ככה הוא מונופול, שנכפה על אנשים, לא ממש חדור מוטיבציה להשתפר ולהציע שירות.
מעניין איך שלחת את התלונה - עם יונה?
 

easylivin

New member
וואלה?? פה זה אתר תפוז??
באמת שלא שמתי לב.
חשבתי שפה אפשר לשתף,להבין את התמונה הגדולה, להבין מה קורה ומה עובר על נוסעים אחרים במדינת ישראל. בתור אזרחים, בתור נוסעי התחבורה הציבורית, בתור "לקוחות" של אגד. מהמילים שנכתבו פה, כנראה שטעיתי. גם את זכות הדיבור לקחתם לי?? כמובן שהתלונה נשלחה לאגד, אבל מניסיון העבר(תלונות לדן ולמשרד התחבורה), גוף שגם ככה הוא מונופול, שנכפה על אנשים, לא ממש חדור מוטיבציה להשתפר ולהציע שירות.
ברשותך, בתור גולש די ותיק בפורום אנסה להסביר
את הלך הרוח ואת הכוונה (ולדעתי, חבל שאחרים לא טרחו להסביר את עצמם כמו שצריך). כשכותבים "כאן זה לא המקום להתלונן", הכוונה חלילה לא לכך שאסור לך לכתוב פה תלונות - כפי שניתן לראות, יש לא מעט כאלו בעמוד הראשי. כותבים את זה מתוך רצון לעזור, כלומר מתוך כוונה שלהתלונן כאן לא ממש יעזור. הדבר הנכון לעשות הוא לנסח תלונה לגורמים הרלוונטיים (אגד/משרד התחבורה וכיו"ב), וכדאי לציין זאת בהודעה ולהעלות גם את התשובה בהמשך לכשתתקבל. לדעתי קצת נסחפת, וזה קרה כנראה בעקבות ההערה המיותרת של יוסף. מקווה שתקבלי לפחות את ההסבר שלי ברוח טובה כהערה בונה להמשך.
 

amithi1

New member
ברשותך, בתור גולש די ותיק בפורום אנסה להסביר
את הלך הרוח ואת הכוונה (ולדעתי, חבל שאחרים לא טרחו להסביר את עצמם כמו שצריך). כשכותבים "כאן זה לא המקום להתלונן", הכוונה חלילה לא לכך שאסור לך לכתוב פה תלונות - כפי שניתן לראות, יש לא מעט כאלו בעמוד הראשי. כותבים את זה מתוך רצון לעזור, כלומר מתוך כוונה שלהתלונן כאן לא ממש יעזור. הדבר הנכון לעשות הוא לנסח תלונה לגורמים הרלוונטיים (אגד/משרד התחבורה וכיו"ב), וכדאי לציין זאת בהודעה ולהעלות גם את התשובה בהמשך לכשתתקבל. לדעתי קצת נסחפת, וזה קרה כנראה בעקבות ההערה המיותרת של יוסף. מקווה שתקבלי לפחות את ההסבר שלי ברוח טובה כהערה בונה להמשך.
התגובה הראשונה שהיא קיבלה בשרשור הייתה
סוג של נפנוף, ומשתמעת (לפחות לכאלו שלא גולשים בפורום לאורך זמן) כאילו אסור בפורום להעלות תלונה על חברת תח"צ - במיוחד כשהיא מגיעה ממנהל בפורום. יש פה גם כמה גולשים שמתנגדים לזה שמישהו ירשום תלונה כזו או אחרת (לא בגלל דאגתם שהגולש לא יקבל מענה, אלא בגלל שאינם מעוניינים שמישהו יעלה לכתב תלונה על חבריהם), ורואים את זה במיוחד כאשר נשוא התלונה היא חברת אגד. אני חושב שהתגובה לתלונות כאלו שצצות מפעם לפעם בפורום, צריכה להיות ברוח הדברים שאתה רשמת: "כדי שהתלונה תוכל להיות מטופלת ע"י הגורם הרלוונטי ולא רק להישאר כתלונה ריקה, המקום הנכון לפנות אליו הוא מחלקת פניות הציבור של חברת התח"צ עצמה, ויש לפנות אליה כדי לקבל תגובה. נשמח בפורום לראות את התלונה ואת התשובה שתתקבל."
 

easylivin

New member
התגובה הראשונה שהיא קיבלה בשרשור הייתה
סוג של נפנוף, ומשתמעת (לפחות לכאלו שלא גולשים בפורום לאורך זמן) כאילו אסור בפורום להעלות תלונה על חברת תח"צ - במיוחד כשהיא מגיעה ממנהל בפורום. יש פה גם כמה גולשים שמתנגדים לזה שמישהו ירשום תלונה כזו או אחרת (לא בגלל דאגתם שהגולש לא יקבל מענה, אלא בגלל שאינם מעוניינים שמישהו יעלה לכתב תלונה על חבריהם), ורואים את זה במיוחד כאשר נשוא התלונה היא חברת אגד. אני חושב שהתגובה לתלונות כאלו שצצות מפעם לפעם בפורום, צריכה להיות ברוח הדברים שאתה רשמת: "כדי שהתלונה תוכל להיות מטופלת ע"י הגורם הרלוונטי ולא רק להישאר כתלונה ריקה, המקום הנכון לפנות אליו הוא מחלקת פניות הציבור של חברת התח"צ עצמה, ויש לפנות אליה כדי לקבל תגובה. נשמח בפורום לראות את התלונה ואת התשובה שתתקבל."
כן, הבנתי שכך זה השתמע,
ועל זה בדיוק כתבתי... וגם זה כסוג של ביקורת בונה לעתיד. לגבי החברים שהתכוונת אליהם, דווקא לא ראיתי אף אחד מהם בשירשור הזה; ולכן נראה לי שאיש מהכותבים כאן לא התכוון "לנפנף" למרות שכך זה עלול היה להתפרש. אני חושב שאחרי התגובה הראשונה לא היה צריך להיסחף אלא לפחות לשאול קודם לפשר הדברים. בקיצור, מקווה שכולם ילמדו לקח לעתיד. מקווה גם שאף אחד גם לא יפרש את הערותיי כזילזול באינטליגנציה. מה לעשות, קורה שלפעמים יש צורך להסביר את "המובן מאליו", כי לא כולם תמיד מבינים כל דבר באותה הדרך.
 
תלונה לאגד
אתמול, במוצאי שבת ה12/11/11, חיכיתי מ-17:35 במשך יותר משעה, במסוף יקנעם לקו 826 לתל אביב. בערך ב-17:50 הגיע אוטובוס שלא עצר במסוף, אותו הדבר קרה ב-18:20 וב-18:40. לאחר כמה דקות, הגיע אוטובוס ועליו הצלחתי לעלות רק כי נדחפתי עם האנשים הרבים שחיכו בתחנה. כשהתיישבתי גיליתי שהמושב שלי לא מחובר למקום, שעברתי מקום גיליתי שגם המושב החדש לא מחובר למקומו. הייתי יכולה לנסוע בקו 909 שגם מגיע לת"א אבל בגלל שבחרתי לקנות כרטיס הלוך ושוב, התאפשר לי לעלות רק על קו 826. בנוסף, ניסיתי לפנות למוקד לברר מה קורה ומתי, אם בכלל, יעצור אוטובוס בתחנה. הנציגה במוקד אמרה שתעביר את זה הלאה לסדרנים ושאם האוטובוס הבא לא יעצור, שאתקשר שוב. במהלך ההמתנה לנציגה הקשבתי למנגינת ההמתנה ולא יכולתי שלא לגחך למשפט שחזר על עצמו: שלאגד חשוב הלקוח. זאת לא הייתה ההתרשמות מהנציגה ומההמתנה הארוכה לאוטובוס. הנציגה אפילו לא הסכימה לברר זאת ולחזור אליי. "אנחנו לא עושים דברים כאלה". כלומר, אתם לא נותנים שירות??? פעם הבאה, עדיף מונית, לא? אולי כמה שקלים יותר, אבל יותר מהיר. אילו רק היינו חיים במדינה שבה ניתן לבחור. אה, סליחה, אפשר לבחור ברכב פרטי.
נצל"ש
164 לא מוריד לכיוון רחובות???
לאחר שהחרמתי את חברת דן בשל חוסר המקום לעמוד בקו 51, הלכתי הבוקר לתחנות של אגד, עליתי על 164 ובאתי לרדת בצומת גהה (בתחנה האחרונה של המת"צ) לכיוון ת"א. הנהג הוציא את הרמקול, ואמר: אני רוצה להבהיר פעם אחרונה- קו 164 לא מוריד בכלל בפתח תקווה, אם יתפוס אותי שוטר ייתן לי קנס של 1,000 ש"ח). האם הנהג צודק?????????? אגב ירדתי בצומת גהה, ועליתי משם על 51 דחוס מאוד מאוד עד הדלת הקדמית! מרוב הדוחק צעקו על חייל מסכן שהיה עם תיק גדול מאחורי גבו שהפריע לאנשים לעבור. ריחמתי על החייל. במשטרת רמת גן ראיתי 40 מפרקי, רצתי אליו, והיה מקום גם לי וגם לתיק שלי עד היכן שירדתי ברכבת מרכז. דקה אחריו בא ה-51 שממנו ירדתי, והוא היה מאוד עמוס, דקה אחריו בא עוד 51 עמוס יותר ממנו, ו-68 עמוס, ו-169 ריק. אחרי זה פקדו את התחנה שני אוטובוסים של 240 שמאוכלסים בדלילות, והפתעה- מפרקית של 160 ומפרקית של 63!
 
נצל"ש
164 לא מוריד לכיוון רחובות???
לאחר שהחרמתי את חברת דן בשל חוסר המקום לעמוד בקו 51, הלכתי הבוקר לתחנות של אגד, עליתי על 164 ובאתי לרדת בצומת גהה (בתחנה האחרונה של המת"צ) לכיוון ת"א. הנהג הוציא את הרמקול, ואמר: אני רוצה להבהיר פעם אחרונה- קו 164 לא מוריד בכלל בפתח תקווה, אם יתפוס אותי שוטר ייתן לי קנס של 1,000 ש"ח). האם הנהג צודק?????????? אגב ירדתי בצומת גהה, ועליתי משם על 51 דחוס מאוד מאוד עד הדלת הקדמית! מרוב הדוחק צעקו על חייל מסכן שהיה עם תיק גדול מאחורי גבו שהפריע לאנשים לעבור. ריחמתי על החייל. במשטרת רמת גן ראיתי 40 מפרקי, רצתי אליו, והיה מקום גם לי וגם לתיק שלי עד היכן שירדתי ברכבת מרכז. דקה אחריו בא ה-51 שממנו ירדתי, והוא היה מאוד עמוס, דקה אחריו בא עוד 51 עמוס יותר ממנו, ו-68 עמוס, ו-169 ריק. אחרי זה פקדו את התחנה שני אוטובוסים של 240 שמאוכלסים בדלילות, והפתעה- מפרקית של 160 ומפרקית של 63!
הנהג צודק
תחנת ההורדה הראשונה היא בעלייה לכביש גהה (לכיוון דרום).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה