התעוררות

מצב
הנושא נעול.

barakbl

New member
מה זה העיקריים?

זה לא מושלם
אבל לפחות אפשר לנסוע בכל המפעילים העיקריים בגוש דן, ויש כרטיסי המשך. לדעתי היה צריך לעשות את זה *לפני* שינוי הקווים, כדי שאנשים יתרגלו לקונספט של החלפת קווים, וגם כדי לא לעשות יותר מדי דברים בבת אחת. וכן, היה צריך ללכת על אחד המודלים האירופאים בהם אתה קונה את הכרטיס לפני העליה לאוטובוס, ומקסימום מחתים אותו בכניסה על השעה (כדי שהכרטיסן יראה מתי עלית על האוטובוס), כשבעלי חופשי חודשי יכולים לעלות בלי החתמה.
מה זה העיקריים?
אני נוסע להרצליה מדי יום. נתיב אקספרס הם מאוד עיקריים בשבילי אבל אני מנוע מלעלות איתם, למרות שהם שחקן מרכזי במסלול שלי. וכל עוד המדינה בונה על המוניות שירות כחלק משמעותי מהאופציה (לא בונוס למפונקים) בתחצ אז גם הן צריכות להיות חלק מההסדר הזה. החלפת קווים זה מעולה כל עוד התדירות גבוהה באמת. כשאני מחליף קו ונתקע חצי שעה לפעמים בהחלפה, זה הופך את הקונספט ללא יעיל. הרפורמה כושלת כי היא לא שיפרה בצורה משמעותית את פני התחבורה הציבורית. לשיפורים מינוריים לא היה צריך רפורמה שלמה, ואיפה ששיפרו באמת (כרטוס שמאפשר מעברים וכו) עשו לכל היותר חצי עבודה. זה כשלון מהדהד שלא ניתן גם אם מאוד רוצים לצבוע בגוון ורוד.
 

orchilit

New member
זה כי רק הקווים העורקיים תוגברו בתדירות

מה זה העיקריים?
אני נוסע להרצליה מדי יום. נתיב אקספרס הם מאוד עיקריים בשבילי אבל אני מנוע מלעלות איתם, למרות שהם שחקן מרכזי במסלול שלי. וכל עוד המדינה בונה על המוניות שירות כחלק משמעותי מהאופציה (לא בונוס למפונקים) בתחצ אז גם הן צריכות להיות חלק מההסדר הזה. החלפת קווים זה מעולה כל עוד התדירות גבוהה באמת. כשאני מחליף קו ונתקע חצי שעה לפעמים בהחלפה, זה הופך את הקונספט ללא יעיל. הרפורמה כושלת כי היא לא שיפרה בצורה משמעותית את פני התחבורה הציבורית. לשיפורים מינוריים לא היה צריך רפורמה שלמה, ואיפה ששיפרו באמת (כרטוס שמאפשר מעברים וכו) עשו לכל היותר חצי עבודה. זה כשלון מהדהד שלא ניתן גם אם מאוד רוצים לצבוע בגוון ורוד.
זה כי רק הקווים העורקיים תוגברו בתדירות
אבל הקווים המזינים והמקומיים נשארו בתדירות עלובה של 20-30 דק', המסיימים פעילות בשמונה ולא עובדים במוצש. אז מה עשית פה? כלום. מצב השכונות נשאר אותו דבר (אם לא יותר גרוע).
 

barakbl

New member
אבל אני לא גר בשכונה

זה כי רק הקווים העורקיים תוגברו בתדירות
אבל הקווים המזינים והמקומיים נשארו בתדירות עלובה של 20-30 דק', המסיימים פעילות בשמונה ולא עובדים במוצש. אז מה עשית פה? כלום. מצב השכונות נשאר אותו דבר (אם לא יותר גרוע).
אבל אני לא גר בשכונה
הקווים שאני עולה עליהם יוצאים מזבוטינסקי אואזיס רמת גן, ובדכ היעדים שלי הם למקומות מרכזיים בתל אביב, ועכשיו גם להרצליה פיתוח (מחלף הסירה). ועדיין התדירויות מזעזעות לפרקים. בשכונות המצב גרוע הרבה יותר כמובן....
 

orchilit

New member
משתי סיבות

אבל אני לא גר בשכונה
הקווים שאני עולה עליהם יוצאים מזבוטינסקי אואזיס רמת גן, ובדכ היעדים שלי הם למקומות מרכזיים בתל אביב, ועכשיו גם להרצליה פיתוח (מחלף הסירה). ועדיין התדירויות מזעזעות לפרקים. בשכונות המצב גרוע הרבה יותר כמובן....
משתי סיבות
הסטנדרט פה לתדירות טובה הוא עלוב (10 דק' זו תדירות טובה??? זו תדירות מזוויעה!) אין לך לא רכבים ולא נהגים כדי להגביר אותה. כל תיקון תדירות שאתה רואה יילקח על חשבון משהו אחר.
 

subatoi

New member
ועוד דברים על הכרטוס

מה מוצלח במהפכת הכרטוס?
שכמה שנים אחרי עדיין לא ניתן לטעון כרטיס שלא דרך הנהג? שעדיין יש מצבים שאתה מחויב בטעות והנהג אומר לך שהוא לא יכול לבטל? שאתה לא יכול לנסוע עם נתיב אקספרס כי יש להם חופשי חודשי נפרד? שעדיין יוצא לך פתק על כל נסיעה בודדת אם אתה בלי חופשי חודשי? שהתחצ מבוסס בהרבה קווים על הקומבינה המבישה ״מונית שירות״ אבל הם לא חלק מהמשחק? שאין לך דרך לבדוק מה מצב הכרטיס שלך באינטרנט כמו בנאדם? ואני יכול להמשיך. הרעיון? חשוב והכרחי. הביצוע? עקום ומעליב. ממש לא הצלחה כבירה.
ועוד דברים על הכרטוס
שאולי אוזכרו פה בשרשור שאני לא קורא את כולו - * הנהגים של אגד צריכים ללחוץ בצורה יזומה כדי לחייב כרטיסיה. בתור מי שלא מכיר את דן כ"כ, נדהמתי לראות שאצלם זה נעשה ללא מגע יד אדם. חוסך זמן (במצטבר) ויותר נוח לכולם. * גורם להתגעגע לימים שבהם אנשים היו רצים על פני הנהג כשמציגים חופשי חודשי, ומי שמתעכב זה רק מי שמשלם לו. כיום כולם עוברים דרך הנהג. עוד זמן שהולך לאיבוד.
 

orchilit

New member
זה כי בדן יש תכל'ס רק קוד נסיעה אחד.

ועוד דברים על הכרטוס
שאולי אוזכרו פה בשרשור שאני לא קורא את כולו - * הנהגים של אגד צריכים ללחוץ בצורה יזומה כדי לחייב כרטיסיה. בתור מי שלא מכיר את דן כ"כ, נדהמתי לראות שאצלם זה נעשה ללא מגע יד אדם. חוסך זמן (במצטבר) ויותר נוח לכולם. * גורם להתגעגע לימים שבהם אנשים היו רצים על פני הנהג כשמציגים חופשי חודשי, ומי שמתעכב זה רק מי שמשלם לו. כיום כולם עוברים דרך הנהג. עוד זמן שהולך לאיבוד.
זה כי בדן יש תכל'ס רק קוד נסיעה אחד.
 

subatoi

New member
ובקווים של אגד שנוסעים רק בגוש דן,

זה כי בדן יש תכל'ס רק קוד נסיעה אחד.
ובקווים של אגד שנוסעים רק בגוש דן,
באזור הרפורמה של ה-6.60 ולא מחוצה לו? אני מניח שצריך לבצע שינוי מסוים במחשב, אבל זה אפשרי וקליל ויותר הגיוני מהמצב הקיים.
 

olli3

New member
מנהל
בדן יש שני קודי נסיעות, למרכז ולאיזור השרון.

זה כי בדן יש תכל'ס רק קוד נסיעה אחד.
בדן יש שני קודי נסיעות, למרכז ולאיזור השרון.
הבעיה שרק קו אחד של דן נוסע לאיזור השרון והוא קו 24. אם אני עולה על קו 61 42 ביפו ורוצה להחליף בעזריאלי ל501 להרצליה, אני אומר לנהג בקו 42 שאני צריך להרצליה ושיוריד לי 10 ש"ח מהערך הצבור (עכשיו עלה ל10.40). כאן זה מתחלק ל3 אופציות על פי רוב: 1. עלה ב"חינם" ושלם בנסיעת ההמשך שלך. 2. אין דבר כזה, תשלם רגיל. במקרה הזה אני שולף את הסלולאר, משמיע לו הקלטה של נציג שירות שמודיע במפורש שגם בדן אם אני רוצה להמשיך לאיזור השרון, חובת הנהג לכרטס לי במקום כרטיס לאיזור השרון כדי שלא אשלם פעמיים. הנהג שומע את זה ולרוב מתייאש ואומר, טוב אין לי מושג איך עושים את זה. אני אומר לו שישנה במכונת הכרטוס את מספר הקו ל24 או 444 ואז תיפתח לו האופציה. לוקח לו קצת זמן ובסוף הוא מבין - איזה כיף :) עוד נהג יודע איך לעשות את זה. יש גם שלא מעוניינים להבין איך לעשות את זה ופשוט מעלים אותי בלית ברירה ב"חינם". ויש מעטים שגם צועקים ומתעצבנים ואני עונה בטון רגוע שאני לא יורד מהאוטובוס והוא יכול גם להזמין משטרה או את נציגי דן, כי הוא זה שעובר על תקנות התחבורה ולא אני. 3. הנהג יודע איך לבצע את זה, אבל זה לוקח לו זמן רב לביצוע, משהו כמו 10 הקשות שונות + המתנות בין לחיצה ללחיצה כי המכשיר טוען נתונים וכו'. בשביל לנסוע ב"דן" על מנת לבצע נסיעת המשך לאיזור השרון - זה סיוט עבור הנוסע והנהג. וזה גם תוקע את כולם זמן רב עד שהוא מצליח לחייב אותך נכון.
 

בועז ל

New member
ביום א' ברשת ב' - דיון על הרפורמה ב"סדר יום".

התעוררות

10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
ביום א' ברשת ב' - דיון על הרפורמה ב"סדר יום".
ביום א' הקרוב, החל משעה 09:00, תעסוק התכנית "סדר יום" המשודרת ברשת ב', בבחינת רפורמת התח"צ בגוש דן. הציבור התבקש היום ע"י מגישת התכנית, לשלוח במסרונים ובהודעות דוא"ל את חוות דעתו על לרפורמה.
 

oschlick

New member
בטווח הארוך לדעתי יש צורך בפרישה חדשה לחלוטין

התעוררות

10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
בטווח הארוך לדעתי יש צורך בפרישה חדשה לחלוטין
של הקוים כך שיהיו ממוקדי מטרה, משכונות המגורים למוקדי העניין, אפילו במחיר של תדירות נמוכה יותר. היום כשיש אפשרויות לדעת באינטרנט מתי מגיע האוטובוס אתה יכול לצאת לתחנה רק כשהוא מתקרב לתחנה שלך. הדבר הכי פחות נסבל בקרב נוסעים הוא ישיבה->קימה>ירידה>המתנה>עליה לאוטובוס נוסף. אני אנסה לצייר בגוגל מפות למה אני מתכוון ואנסה להציג את זה כאן בהקדם האפשרי. בכל מקרה, בטווח הקצר אפשר לעשות כמה שיפורים מיידים: 61/161 - אמורים לחבר בין בני ברק ורמת גן למרכז תל אביב. לכן עדיף שיפנו שמאלה מארלוזורוב לוייצמן - איכילוב - דוד המלך - כיכר רבין - המלך ג'ורג' - אלנבי והמשך לכרמלית. 67 - אמור לחבר בצורה יעילה מרמת גן לקניון אילון בלי הסיבוב המיותר בבורסה. השירות החדש לבן אליעזר טוב, 65 מגבה אותו בקטע הישן בהראה וגם מגיע לבורסה, ולכן עדיף שממרכז רמת גן יסע לקניון במסלול 57 הקצר הרבה יותר. 142 - שיצטרף לאחיו 42 בבגין, מבת ים לאיזור שאול המלך/אבן גבירול יש את 26/126/18 ומעבר הירקון יש 89. 40 - שימשיך מקניון איילון דרך גשר אם המושבות לקרית אריה ומשם לבית עלמין ירקון, וכך יתאפשר גם לבטל את 127 המצומצם. 134/135 קוים מיותרים לחלוטין. 139 יסע מבית גיל הזהב דרך הטייסים רמת שקמה וכפר המכביה וכך גם יצור קשר טוב בין האיזור הזה למרכז תל אביב, ו-45 יפעל לאורך כל היום בתדירות טובה ויקשר בין בני ברק לתל השומר וכמובן גם בין רמת גן וגבעתיים לאוניברסיטה.
 

cwen

New member
אל תגע ב 142

בטווח הארוך לדעתי יש צורך בפרישה חדשה לחלוטין
של הקוים כך שיהיו ממוקדי מטרה, משכונות המגורים למוקדי העניין, אפילו במחיר של תדירות נמוכה יותר. היום כשיש אפשרויות לדעת באינטרנט מתי מגיע האוטובוס אתה יכול לצאת לתחנה רק כשהוא מתקרב לתחנה שלך. הדבר הכי פחות נסבל בקרב נוסעים הוא ישיבה->קימה>ירידה>המתנה>עליה לאוטובוס נוסף. אני אנסה לצייר בגוגל מפות למה אני מתכוון ואנסה להציג את זה כאן בהקדם האפשרי. בכל מקרה, בטווח הקצר אפשר לעשות כמה שיפורים מיידים: 61/161 - אמורים לחבר בין בני ברק ורמת גן למרכז תל אביב. לכן עדיף שיפנו שמאלה מארלוזורוב לוייצמן - איכילוב - דוד המלך - כיכר רבין - המלך ג'ורג' - אלנבי והמשך לכרמלית. 67 - אמור לחבר בצורה יעילה מרמת גן לקניון אילון בלי הסיבוב המיותר בבורסה. השירות החדש לבן אליעזר טוב, 65 מגבה אותו בקטע הישן בהראה וגם מגיע לבורסה, ולכן עדיף שממרכז רמת גן יסע לקניון במסלול 57 הקצר הרבה יותר. 142 - שיצטרף לאחיו 42 בבגין, מבת ים לאיזור שאול המלך/אבן גבירול יש את 26/126/18 ומעבר הירקון יש 89. 40 - שימשיך מקניון איילון דרך גשר אם המושבות לקרית אריה ומשם לבית עלמין ירקון, וכך יתאפשר גם לבטל את 127 המצומצם. 134/135 קוים מיותרים לחלוטין. 139 יסע מבית גיל הזהב דרך הטייסים רמת שקמה וכפר המכביה וכך גם יצור קשר טוב בין האיזור הזה למרכז תל אביב, ו-45 יפעל לאורך כל היום בתדירות טובה ויקשר בין בני ברק לתל השומר וכמובן גם בין רמת גן וגבעתיים לאוניברסיטה.
אל תגע ב 142
חוץ מקו 5 שום דבר לא מגיע לרוטשילד, וקו 5 עושה בדרך סיבוב נוראי. יש את קו 70 אבל התדירות שלו לא טובה והוא מסיים מוקדם. 61/161 - אחד מהם צריך לדעתי לחזור לנסוע דרך דיזינגוף כמו 61 הישן. השני שיסע דרך בן יהודה, זה יתן קישוריות טובה ואפשרויות החלפה טובות. 67 - אין טעם להסיע אותו במסלול 57 (שגם 52 עושה היום). בשעות העומס זה מסלול לגמרי סיוטי וכבר יש שני קווים שעושים אותו ובתדירות משולבת טובה מאוד. חוץ מזה הרבה מאוד אנשים משתמשים בו כדי להגיע לתחנות השונות באבא הלל. למה לבטל להם את השירות? מה שכן אולי היה כדאי לשקול, זה להחזיר אותו למסלול הישן דרך ביאליק בשני הכיוונים. פעם הוא היה נוסע ככה. מצד שני, הרחוב הזה לפעמים מאוד מאוד עמוס. לא יודעת. ולמרות מה שכתבתי לפני רגע, את 52 צריך להחזיר לנסוע מבן גוריון. הסיבוב המטופש הזה מהרצל וביאליק סתם מאריך את הדרך. וממילא הוא פוגש את 67 בבן גוריון, אז אנשים יכולים להחליף. אנשים שרוצים לנסוע לאורך בן גוריון, אין להם היום שום דרך לעשות את זה. 33 פונה שמאלה בהרואה, ואין נקודת השקה בינו לבין 52 שמגיע לבן גוריון רק בהרצל.
 

droriko

New member
נו אז מה

אל תגע ב 142
חוץ מקו 5 שום דבר לא מגיע לרוטשילד, וקו 5 עושה בדרך סיבוב נוראי. יש את קו 70 אבל התדירות שלו לא טובה והוא מסיים מוקדם. 61/161 - אחד מהם צריך לדעתי לחזור לנסוע דרך דיזינגוף כמו 61 הישן. השני שיסע דרך בן יהודה, זה יתן קישוריות טובה ואפשרויות החלפה טובות. 67 - אין טעם להסיע אותו במסלול 57 (שגם 52 עושה היום). בשעות העומס זה מסלול לגמרי סיוטי וכבר יש שני קווים שעושים אותו ובתדירות משולבת טובה מאוד. חוץ מזה הרבה מאוד אנשים משתמשים בו כדי להגיע לתחנות השונות באבא הלל. למה לבטל להם את השירות? מה שכן אולי היה כדאי לשקול, זה להחזיר אותו למסלול הישן דרך ביאליק בשני הכיוונים. פעם הוא היה נוסע ככה. מצד שני, הרחוב הזה לפעמים מאוד מאוד עמוס. לא יודעת. ולמרות מה שכתבתי לפני רגע, את 52 צריך להחזיר לנסוע מבן גוריון. הסיבוב המטופש הזה מהרצל וביאליק סתם מאריך את הדרך. וממילא הוא פוגש את 67 בבן גוריון, אז אנשים יכולים להחליף. אנשים שרוצים לנסוע לאורך בן גוריון, אין להם היום שום דרך לעשות את זה. 33 פונה שמאלה בהרואה, ואין נקודת השקה בינו לבין 52 שמגיע לבן גוריון רק בהרצל.
נו אז מה
והקטע באבא הלל בין הבורסה לביאליק הוא לא עמוס לפעמים?
 

oschlick

New member
כמה הערות

אל תגע ב 142
חוץ מקו 5 שום דבר לא מגיע לרוטשילד, וקו 5 עושה בדרך סיבוב נוראי. יש את קו 70 אבל התדירות שלו לא טובה והוא מסיים מוקדם. 61/161 - אחד מהם צריך לדעתי לחזור לנסוע דרך דיזינגוף כמו 61 הישן. השני שיסע דרך בן יהודה, זה יתן קישוריות טובה ואפשרויות החלפה טובות. 67 - אין טעם להסיע אותו במסלול 57 (שגם 52 עושה היום). בשעות העומס זה מסלול לגמרי סיוטי וכבר יש שני קווים שעושים אותו ובתדירות משולבת טובה מאוד. חוץ מזה הרבה מאוד אנשים משתמשים בו כדי להגיע לתחנות השונות באבא הלל. למה לבטל להם את השירות? מה שכן אולי היה כדאי לשקול, זה להחזיר אותו למסלול הישן דרך ביאליק בשני הכיוונים. פעם הוא היה נוסע ככה. מצד שני, הרחוב הזה לפעמים מאוד מאוד עמוס. לא יודעת. ולמרות מה שכתבתי לפני רגע, את 52 צריך להחזיר לנסוע מבן גוריון. הסיבוב המטופש הזה מהרצל וביאליק סתם מאריך את הדרך. וממילא הוא פוגש את 67 בבן גוריון, אז אנשים יכולים להחליף. אנשים שרוצים לנסוע לאורך בן גוריון, אין להם היום שום דרך לעשות את זה. 33 פונה שמאלה בהרואה, ואין נקודת השקה בינו לבין 52 שמגיע לבן גוריון רק בהרצל.
כמה הערות
השירות לרוטשילד באמת רע, אבל זה לא תפקידו של קו בינעירוני מבת ים לעתידים לשרת את תושבי רוטשילד. תפקידו להביא נוסעים מבת ים לעתידים בדרך הכי מהירה שאפשר. תושבי רוטשילד זכאים לקו משלהם שיסע לעתידים או למרכז העיר אבן גבירול שאול המלך, לפני הרפורמה היה את 92, אולי עכשיו אפשר להסיט את 70 שיסע ברוטשילד בשני הכיוונים. 61/161 נועד לשרת את תושבי ר''ג וב''ב למרכז תל אביב שלרובם אין הרבה מה לחפש בבן יהודה. יש את קו 10 שנוסע מרכבת מרכז לבן יהודה ועכשיו הוא גם בתדירות טובה. 67 גם הוא צריך לקשר במהירות בין דרום ר''ג לקניון איילון. לתושבי אבא הלל שצריכים להגיע למרכז ר''ג יש עכשיו את 65. מסכים איתך לגבי 52.
 

guyweiss

New member
הפארסה סביב 52 ידועה. בזמנו שלחתי מספר פניות

כמה הערות
השירות לרוטשילד באמת רע, אבל זה לא תפקידו של קו בינעירוני מבת ים לעתידים לשרת את תושבי רוטשילד. תפקידו להביא נוסעים מבת ים לעתידים בדרך הכי מהירה שאפשר. תושבי רוטשילד זכאים לקו משלהם שיסע לעתידים או למרכז העיר אבן גבירול שאול המלך, לפני הרפורמה היה את 92, אולי עכשיו אפשר להסיט את 70 שיסע ברוטשילד בשני הכיוונים. 61/161 נועד לשרת את תושבי ר''ג וב''ב למרכז תל אביב שלרובם אין הרבה מה לחפש בבן יהודה. יש את קו 10 שנוסע מרכבת מרכז לבן יהודה ועכשיו הוא גם בתדירות טובה. 67 גם הוא צריך לקשר במהירות בין דרום ר''ג לקניון איילון. לתושבי אבא הלל שצריכים להגיע למרכז ר''ג יש עכשיו את 65. מסכים איתך לגבי 52.
הפארסה סביב 52 ידועה. בזמנו שלחתי מספר פניות
לנתיבי איילון בנושא - טענו שמטפלים בזה ולקראת פעימת התיקון הבאה יבוצע שינוי נוסף, זאת לאחר ביצוע סקרים של נוסעים. עכשיו במקום ליישר את הקו דרך בן גוריון הוא הולך להיכנס דרך גבעתיים, רמת גן וכל העולם בשביל להגיע לעתידים. הקו הזה הולך להיות 45 החדש. העיקר שנתיבי איילון עושים סקרים.
 

oschlick

New member
עצם זה שמשרד התחבורה מתייעץ עם חברה פרטית

הפארסה סביב 52 ידועה. בזמנו שלחתי מספר פניות
לנתיבי איילון בנושא - טענו שמטפלים בזה ולקראת פעימת התיקון הבאה יבוצע שינוי נוסף, זאת לאחר ביצוע סקרים של נוסעים. עכשיו במקום ליישר את הקו דרך בן גוריון הוא הולך להיכנס דרך גבעתיים, רמת גן וכל העולם בשביל להגיע לעתידים. הקו הזה הולך להיות 45 החדש. העיקר שנתיבי איילון עושים סקרים.
עצם זה שמשרד התחבורה מתייעץ עם חברה פרטית
איך לתכנן קווים ולא עם הציבור זה כבר בזיון.
 

guyweiss

New member
במקומון שפורסם היום ברמת גן-גבעתיים

אל תגע ב 142
חוץ מקו 5 שום דבר לא מגיע לרוטשילד, וקו 5 עושה בדרך סיבוב נוראי. יש את קו 70 אבל התדירות שלו לא טובה והוא מסיים מוקדם. 61/161 - אחד מהם צריך לדעתי לחזור לנסוע דרך דיזינגוף כמו 61 הישן. השני שיסע דרך בן יהודה, זה יתן קישוריות טובה ואפשרויות החלפה טובות. 67 - אין טעם להסיע אותו במסלול 57 (שגם 52 עושה היום). בשעות העומס זה מסלול לגמרי סיוטי וכבר יש שני קווים שעושים אותו ובתדירות משולבת טובה מאוד. חוץ מזה הרבה מאוד אנשים משתמשים בו כדי להגיע לתחנות השונות באבא הלל. למה לבטל להם את השירות? מה שכן אולי היה כדאי לשקול, זה להחזיר אותו למסלול הישן דרך ביאליק בשני הכיוונים. פעם הוא היה נוסע ככה. מצד שני, הרחוב הזה לפעמים מאוד מאוד עמוס. לא יודעת. ולמרות מה שכתבתי לפני רגע, את 52 צריך להחזיר לנסוע מבן גוריון. הסיבוב המטופש הזה מהרצל וביאליק סתם מאריך את הדרך. וממילא הוא פוגש את 67 בבן גוריון, אז אנשים יכולים להחליף. אנשים שרוצים לנסוע לאורך בן גוריון, אין להם היום שום דרך לעשות את זה. 33 פונה שמאלה בהרואה, ואין נקודת השקה בינו לבין 52 שמגיע לבן גוריון רק בהרצל.
במקומון שפורסם היום ברמת גן-גבעתיים
נמסר כי החל מבפברואר 61 יחזור למסלולו טרום הרפורמה (כולל בשעות העומס שלא ייכנס לרמכז ר"ג- בן גוריון/הרא"ה/ביאליק ויוסט לדיזנגוף וקינג ג'ורג' במקום בן יהודה היום). שינויים נוספים שצוינו בכתבה- * 52 ייכנס לכצנלסון וסירקין במקום בן גוריון (סיבוב נוסף שיהפוך את הקו ליותר סיוט ממה שהוא היום) * 134 ייכנס לנגבה והירדן במקום פנחס ובן אליעזר היום * תדירות 45 תוגבר משמעותית * 135 יהפוך לקו שאטל שיופעל במידיבוסים * 31 ייכנס לרמת חן ושינויים נוספים שאיני זוכר כרגע.
 

guyweiss

New member
לא ראיתי שנפתח שרשור מיוחד לנושא

במקומון שפורסם היום ברמת גן-גבעתיים
נמסר כי החל מבפברואר 61 יחזור למסלולו טרום הרפורמה (כולל בשעות העומס שלא ייכנס לרמכז ר"ג- בן גוריון/הרא"ה/ביאליק ויוסט לדיזנגוף וקינג ג'ורג' במקום בן יהודה היום). שינויים נוספים שצוינו בכתבה- * 52 ייכנס לכצנלסון וסירקין במקום בן גוריון (סיבוב נוסף שיהפוך את הקו ליותר סיוט ממה שהוא היום) * 134 ייכנס לנגבה והירדן במקום פנחס ובן אליעזר היום * תדירות 45 תוגבר משמעותית * 135 יהפוך לקו שאטל שיופעל במידיבוסים * 31 ייכנס לרמת חן ושינויים נוספים שאיני זוכר כרגע.
לא ראיתי שנפתח שרשור מיוחד לנושא
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה