לוח מודעות-פרסום רק כאן-שבוע 20/11

לוח מודעות-פרסום רק כאן-שבוע 20/11

זהו המקום לפרסם אירועים מכירות מבצעים סדנאות תערוכות הרצאות הבנת כבר את הרעיון... פרסום מחוץ ללוח זה ימחק... שבוע נעים וחמים
 
לספונטניות-טיול בעכו ביום שישי הקרוב

שישי בוקר, יוצאים לטיול בעכו: "הקצב" שכרת את אפו של עוזרו, המיסדרים הצבאיים שנלחמו אחד בשני, השוק הצבעוני והנמל ליד הים, בית הכנסת הטוניסאי ועוד- לעכו יש הרבה מה לתת בתוך ומחוץ לחומות.. מפגש עם "משוגע לדבר", ריח ים וניגוב חומוס, אפשר להציע לך להצטרף? פרטים נוספים כאן- ב "להפעיל את החושים בעכו"
 
חגיגת טיולי החורף החלה - הקדימו להרשם

שמחה לספר שחגיגת טיולי החורף החלה הטבע מתעורר לחיים, אז אל תשארו עדישים... 26/11/11 בעקבות הציפורים הנודדות בנחל חדרה נפגוש את הקורמורן שמגיע לבלות אצלנו את החורף ונלמד למה ציפורים נודדות? אקליפטוסים ענקיים, פרדס עתיק, שיקום נחלים, וטיילת מתחדשת. [URL='http:///uploads/tavor'][URL='http:///uploads/hanuka']לפרטים נוספים.[/URL].[/URL] 10/12/11 אל פסגת התבור עגול ומורם בלב השטוח של עמק יזרעאל, מכוסה ירוק, צופה אל הגליל, שער צלבני ומעורות נזירים... מסלול מקסים המקיף את הפסגה [URL='http:///uploads/hanuka']לפרטים נוספים.[/URL] טיולי חנוכיות בירושלים יום רביעי 21/12/11 ויום שבת 24/12/11 טיול לעת ערב לאורך רחובותיה הקסומים של ירושלים, לראות את ירושלים באור אחר, סוגים שונים של חנוכיות, הצגה בצללים, יצירה ושלל חוויות קסומות לפרטים נוספים טיולי סופי הדרך מומחים בטיולי משפחות והפעלות ייחודיות בטבע www.sofiway.co.il
 
מומלץ בחום

היום הייתי עם קבוצה בנחל חדרה אחה"צ, חוויה "שחורה" של קורמורנים
(שחורים...למי שלא הבינה)- כעשרת אלפים קורמורנים מגיעים אל העצים
, מרשים ביותר!!!! משפחתי טיילה עם סופי בחנוכה בירושלים- ח ו י ה!!! ממליצה בכל פה
- סופי
לטיולי משפחות זו חגיגה
!!!
 

rayshlomi

New member
משיווק בפייסבוק וחברים וירטואלים ללקוחות

מרוצים. אם היו מספרים לך שיש מקום בו את יכולה לשווק את עצמך יום יום ללא תשלום, שיש מקום בו את יכולה להיות נוכחת ולשמור על קשר רציף עם קהל היעד שלך בפשטות יחסית ומהבית, לא תרצי לנצל את המקום הזה? בעידן הפייסבוק, אתר יוקרתי הוא לא הכרחי, פליירים וכרטיסי ביקור נדחקים הצידה בחשיבותם וכתבה בעיתון וכיתות רגליים הם לא מאסט על מנת להצליח. על מנת לעשות את זה נכון ויעיל יש מספר חוקים בלתי כתובים שכדאי לך לדעת על עולם הפייסבוק המאפשר אך המבלבל. אני מזמינה אותך ביום א' הקרוב, 27.11, ב 09:00 בבוקר לקפה ומינגלינג, מעגל הכרות עסקי והרצאה אינטראקטיבית בנושא שיווק ותוכן בפייסבוק. בואי לקבל כלים להמרת הבמה הענקית הזאת ללקוחות שמתאימים לך. בהנחיית שתי יועצות ומלוות שיווקיות (רעות שלומי רסלר ודקלה אייל- סיטון). איפה? ברחובות ההולנדית, רח' הר הצופים 31 ב'. עלות? 80 ש"ח בלבד. לפרטים נוספים והרשמה [email protected] או על קיר האירוע בפייסבוק- http://www.facebook.com/event.php?eid=177980995624994 נתראה, רעות.
 

shlomitzi

New member
מפגש מרוכז להכנה מעשית ללידה בשיטת התחנות

אם כבר עברתם קורס הכנה ללידה, אם זו לידתכם השנייה, אם אתם כבר יודעים הכל באופן תיאורטי... זהו הקורס בשבילכם. קורס מעשי שמכין אתכם ללידה מהצד הפרקטי- כיצד להתמודד עם הצירים? נלמד לנשום, לנוע ולהשתמש בכלים פשוטים כדי לקדם את הלידה, להמנע ממצבים בהם הלידה "נתקעת", לאפשר התברגות נכונה של העובר בתעלת הלידה ועוד. הקורס נותן כלים חשובים גם למלווה בלידה (בן זוג או מלווה אחר) שיוכל לנשום עם היולדת, לנוע איתה, להציע לה תנוחות שונות, לסייע בעזרת עיסויים ועוד. זה לא מספיק לדעת את הכל בתיאוריה, הקורס הזה נותן ידע מעשי ושם דגש על תרגול- ביחד ננוע, ננשום, נעסה ונתרגל כיצד כדאי לפעול בזמן צירים במצבים שונים. "שיטת התחנות" מבוססת על עקרונות היוגה והלידה הפעילה, ונותנת ארגז כלים מעשי ושימושי ליולדת ולמלווה דרך תנועה, נשימה ועוד. בהנחיית ענת רז, מדריכת הכנה ללידה בשיטת התחנות, מורה ליוגה להריון, מנהלת מרכז דארמה ואמא לשתיים. שימו לב: הסדנה אינטימית ומכילה עד 4 זוגות, 2 זוגות כבר רשומים! המחיר: 250 ש"ח לזוג המפגש יתקיים ביום שישי ה-9.12 בשעות 11:00 עד 14:00 במרכז דארמה ברחובות בכתובת: מרכז דארמה רחוב אופנהיימר 5, כניסה משמאל לבניין בקומת הקרקע. לפרטים נוספים והרשמה יש לפנות לענת בטלפון 052-2551293 כמו כן מחר מתקיים במרכז דארמה מפגש לאימהות ולנשים בהריון לפרטים נוספים והרשמה: http://www.facebook.com/events/217016195033421/
 
מפגש אימהות חינם ברחובות ביום שני (מחר)

בימי ב' פעם בחודש מתקיים מפגש אמהות ותינוקות, בו נוכל בלהתייעץ ולשתף אמהות אחרות וגם לתרום מנסיוננו. במפגשים נדון בהנקה, טיפול בתינוק, זוגיות, משפחה וכל מה שמעניין אותנו כאמהות לקטנטנים. המפגשים נותנים מקום למגוון של דעות וגישות בהורות ומאפשרים לנו להיות במקום שהוא מקבל וגם נותן, מתייעץ וגם מייעץ. נשים בהריון מוזמנות בשמחה להכיר את העולם שלאחר הלידה ולקבל ידע וטיפים יקרים מפז. בהנחיית ענת רז, אמא לשתיים, מורה ליוגה להריון והכנה ללידה ומנהלת מרכז דארמה. במפגש הקרוב תתארח נירית אובליקוביץ, יועצת הנקה מוסמכת ibclc, שתענה לשאלות האמהות בנושא הכנה להנקה, הנקה, קשיים ופתרונות, גמילה ועוד. המפגש הבא ביום ב' 5.12.11 בשעה 10:45, ההשתתפות חינם בהרשמה מראש. http://www.darmayoga.co.il/laleche.htm תינוקות עד גיל שנה מוזמנים בשמחה! הכתובת: מרכז דארמה רחוב אופנהיימר 5, כניסה משמאל לבניין בקומת הקרקע.
 
תהיה גם מכירה של בגדי הנקה, מנשאים ועוד:

במפגש יהיה דוכן של חברת אמהות עם בגדי הנקה והריון יפים נוחים ומחמיאים להנקה דיסקרטית, ועם חזיות הנקה סקסיות (יש דבר כזה!) hotmilk.
דוכן נוסף של ילנה מחברת natural baby care שתציע מוצרי טיפוח טבעיים, צעצועים אקולוגיים, חומרי יצירה ללא חומרים מזיקים ועוד.
חנות הדארמכולת עומדת לרשותכן ומציעה חולצות הנקה חלב M, מגוון מנשאים (כולל ייעוץ והדרכה לפני ואחרי המפגש), כריות הנקה מאמאסיטה (מעולות ומומלצות) ועוד פינוקים. נשמח לראותכן!
 
שלום! סדנה להכנת גבינות בבית

סדנה להכנת גבינות בבית - בהדרכת בן זוגי היקר נועם קסטר אצלנו בבית בשכונת נוה אשר, פרדס חנה ביום שישי הקרוב בשעות 8:30 עד 12:00 במחיר הכרות, 150 ש"ח להרשמה, דברו איתי (יהיה גם כיף להתעדכן מה קורה אתכן
) 050-4433-511 תודה, לירון
 
למעלה