שרשור מודיעין והכוונה 16/03-17/03

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
יורדים בתחנה השנייה של הקו ברחוב העליה.

קו 83 מהמסגר עד סלמה פינת שוקן.
משם 5 דקות ברגל על רחוב שוקן עד פינת העמל.
יורדים בתחנה השנייה של הקו ברחוב העליה.
לפני הפנייה לסלמה.
משם ממשיכים ברגל דרך רחוב שוקן.
 

elitrou

New member
לרדת בפינה של הר ציון ודרך קיבוץ גלויות

לרדת בפינה של הר ציון ודרך קיבוץ גלויות
ללכת על קיבוץ גלויות עד פינה של שוקן, לפנות ימינה לשוקן ואח"כ שמאלה לרח' העמל.
 

Katy P

New member
מבאר שבע לקניון הזהב

שרשור מודיעין והכוונה 16/03-17/03
מבאר שבע לקניון הזהב
שלום,
מהי הדרך הטובה והמהירה ביותר להגיע מחר בבוקר מבאר שבע לקניון הזהב בראשון? אני צריכה להיות שם לקראת 10...

תודה ושבוע טוב :)
 

mister K

New member
קו 367 מב"ש לת.מ ראשל"צ ומשם 11/14/

מבאר שבע לקניון הזהב
שלום,
מהי הדרך הטובה והמהירה ביותר להגיע מחר בבוקר מבאר שבע לקניון הזהב בראשון? אני צריכה להיות שם לקראת 10...

תודה ושבוע טוב :)
קו 367 מב"ש לת.מ ראשל"צ ומשם 11/14/
אפשר גם לנסוע עם 370 הישיר לתל אביב, ללכת לשד' הר ציון ולקחת 126. אבל בגלל הנסיעה הארוכה מהתמח"ת לקניון הזהב, אני לא בטוח שזו אופציה עדיפה על קו 367.
 

mister K

New member
צ"ל: מת.מ ראשל"צ 11/14/85. 85 הכי מ

קו 367 מב"ש לת.מ ראשל"צ ומשם 11/14/
אפשר גם לנסוע עם 370 הישיר לתל אביב, ללכת לשד' הר ציון ולקחת 126. אבל בגלל הנסיעה הארוכה מהתמח"ת לקניון הזהב, אני לא בטוח שזו אופציה עדיפה על קו 367.
צ"ל: מת.מ ראשל"צ 11/14/85. 85 הכי מ
 

olli3

New member
מנהל
אפשר לרדת מ370 בגשר לה גארדיה ולהמשיך עם 71

קו 367 מב"ש לת.מ ראשל"צ ומשם 11/14/
אפשר גם לנסוע עם 370 הישיר לתל אביב, ללכת לשד' הר ציון ולקחת 126. אבל בגלל הנסיעה הארוכה מהתמח"ת לקניון הזהב, אני לא בטוח שזו אופציה עדיפה על קו 367.
אפשר לרדת מ370 בגשר לה גארדיה ולהמשיך עם 71
מרחוב המסגר (בית הספר שבח), אומנם לא נסעתי איתו עד הסוף, אבל הוא מגיע למרכז חולון דיי מהר ומשם אני מניח שהוא מגיע יחסית מהר לאיזור התעשיה בראשל"צ וקניון הזהב. נסיעה של כחצי שעה אני מעריך. כך שנסיעה בשילוב השניים תיקח כשעתיים, אולי טיפה פחות.

בכל מקרה אני מניח שזה יהיה יותר מהיר מאשר נסיעה ב126, יחד עם הזמן שמבזבזים בכניסה ולמרכזית וביציאה ממנה להר ציון.

367 עושה את המסלול עד למרכזית ראשל"צ בשעתיים ו10 דקות ואף טיפה יותר. יצא לי לנסוע בו בשני הכיוונים וזה קצת ארוך מידי. יש עוד להמשיך בקווים פנימים ו84 לא תדיר, למרות שבתוך המרכזית יש מסכי LCD שמודיעים מתי מגיע כל קו וקו.

אישית בשעות הבוקר אני הייתי נוסע או עם 370 + 71 או כך: 369/369א (בגלל האיסוף מסורוקה שחוסך את ההגעה למרכזית) למרכזית יבנה ומשם 282/284 ויאולה, ישירות לקניון הזהב. זה תקף אם מגיעים ליבנה לפני 8 בבוקר, אחרת אין טעם לבצע את זה. ל369 לוקח שעה וחצי להגיע ליבנה ומשם לראשל"צ זו נסיעה של עוד כ-15-20 דקות. אני לא יודע מה מצב הפקקים כעת, אבל כש380 היה נוסע דרך איילון, הפקקים היו מתחילים באיזור משה דיין ושם בדיוק 282/284 יורדים.
 

mister K

New member
71 איטי בערך כמו 126.

אפשר לרדת מ370 בגשר לה גארדיה ולהמשיך עם 71
מרחוב המסגר (בית הספר שבח), אומנם לא נסעתי איתו עד הסוף, אבל הוא מגיע למרכז חולון דיי מהר ומשם אני מניח שהוא מגיע יחסית מהר לאיזור התעשיה בראשל"צ וקניון הזהב. נסיעה של כחצי שעה אני מעריך. כך שנסיעה בשילוב השניים תיקח כשעתיים, אולי טיפה פחות.

בכל מקרה אני מניח שזה יהיה יותר מהיר מאשר נסיעה ב126, יחד עם הזמן שמבזבזים בכניסה ולמרכזית וביציאה ממנה להר ציון.

367 עושה את המסלול עד למרכזית ראשל"צ בשעתיים ו10 דקות ואף טיפה יותר. יצא לי לנסוע בו בשני הכיוונים וזה קצת ארוך מידי. יש עוד להמשיך בקווים פנימים ו84 לא תדיר, למרות שבתוך המרכזית יש מסכי LCD שמודיעים מתי מגיע כל קו וקו.

אישית בשעות הבוקר אני הייתי נוסע או עם 370 + 71 או כך: 369/369א (בגלל האיסוף מסורוקה שחוסך את ההגעה למרכזית) למרכזית יבנה ומשם 282/284 ויאולה, ישירות לקניון הזהב. זה תקף אם מגיעים ליבנה לפני 8 בבוקר, אחרת אין טעם לבצע את זה. ל369 לוקח שעה וחצי להגיע ליבנה ומשם לראשל"צ זו נסיעה של עוד כ-15-20 דקות. אני לא יודע מה מצב הפקקים כעת, אבל כש380 היה נוסע דרך איילון, הפקקים היו מתחילים באיזור משה דיין ושם בדיוק 282/284 יורדים.
71 איטי בערך כמו 126.
בנוסף צריך ללכת מהגשר עד התחנה שלו במסגר.
לכן לא בטוח שקו 370 משתלם גם אם נוסעים בדרך הזאת.
84 לא קשור לעניין. רשמתי 11/14/85 והתדירות המשותפת שלהם גבוהה.
369 ו-282/284 משתלם, אבל כאמור התדירות שלהם נמוכה ואי אפשר להתכוונן אליהם.
 

mister K

New member
יש עוד אופציה: 370 ואחר כך 173.

אפשר לרדת מ370 בגשר לה גארדיה ולהמשיך עם 71
מרחוב המסגר (בית הספר שבח), אומנם לא נסעתי איתו עד הסוף, אבל הוא מגיע למרכז חולון דיי מהר ומשם אני מניח שהוא מגיע יחסית מהר לאיזור התעשיה בראשל"צ וקניון הזהב. נסיעה של כחצי שעה אני מעריך. כך שנסיעה בשילוב השניים תיקח כשעתיים, אולי טיפה פחות.

בכל מקרה אני מניח שזה יהיה יותר מהיר מאשר נסיעה ב126, יחד עם הזמן שמבזבזים בכניסה ולמרכזית וביציאה ממנה להר ציון.

367 עושה את המסלול עד למרכזית ראשל"צ בשעתיים ו10 דקות ואף טיפה יותר. יצא לי לנסוע בו בשני הכיוונים וזה קצת ארוך מידי. יש עוד להמשיך בקווים פנימים ו84 לא תדיר, למרות שבתוך המרכזית יש מסכי LCD שמודיעים מתי מגיע כל קו וקו.

אישית בשעות הבוקר אני הייתי נוסע או עם 370 + 71 או כך: 369/369א (בגלל האיסוף מסורוקה שחוסך את ההגעה למרכזית) למרכזית יבנה ומשם 282/284 ויאולה, ישירות לקניון הזהב. זה תקף אם מגיעים ליבנה לפני 8 בבוקר, אחרת אין טעם לבצע את זה. ל369 לוקח שעה וחצי להגיע ליבנה ומשם לראשל"צ זו נסיעה של עוד כ-15-20 דקות. אני לא יודע מה מצב הפקקים כעת, אבל כש380 היה נוסע דרך איילון, הפקקים היו מתחילים באיזור משה דיין ושם בדיוק 282/284 יורדים.
יש עוד אופציה: 370 ואחר כך 173.
אפשר לרדת מקו 370 בלה גווארדיה, ללכת לתחנה במסגר ומשם לנסוע בקו 173 עד משה דיין בראשל"צ. זו האופציה הכי מהירה לדעתי אבל היא דורשת הליכה גם לתחנה במסגר וגם בראשל"צ ממשה דיין עד קניון הזהב.
 

olli3

New member
מנהל
חשבתי על זה, נשמע לי מסורבל יותר.

יש עוד אופציה: 370 ואחר כך 173.
אפשר לרדת מקו 370 בלה גווארדיה, ללכת לתחנה במסגר ומשם לנסוע בקו 173 עד משה דיין בראשל"צ. זו האופציה הכי מהירה לדעתי אבל היא דורשת הליכה גם לתחנה במסגר וגם בראשל"צ ממשה דיין עד קניון הזהב.
חשבתי על זה, נשמע לי מסורבל יותר.
כי 173 לא ממש עוצר קרוב לקניון הזהב וצריך לבצע עוד החלפה והוא גם פחות תדיר מ71.

בכל מקרה, הניסיון שלי עם 367 הוא מר. נסעתי בו לפני 3 וחצי חודשים בבוקר ולקח שעתיים ו5 דקות עד לז'בוטינסקי (שם ירדתי). בעבר נסעתי בו בשעות שונות וזמן הנסיעה עד נס ציונה/ראשל"צ היה דומה. מה שיותר בעייתי הוא שלא מרגישים שמתקדמים בנסיעה כי האוטובוס נכנס לפה ולשם ונוסע בדרכים עירוניות וכו'. ואז עולי על עוד עירוני וזה פשוט מרגיש מאד מתיש.

אם זה שעות הבוקר המוקדמות ומגעים ליבנה לפני 8, בהחלט פשר לרדת שם כי התדירות של 282/284 גבוהה בשעות האלו (כל 20 דקות +-). אם לא, אז 370 עדיף יותר, האבסורד שגם מבחינת מחיר וגם מבחינת זמן 370 יהיה זול יותר ומהיר יותר עם ההחלפות של 71/126/173. אם ניקח את 370 + 71, זה יצא כך: שעה ורבע עם 370 לגשר לה גארדיה, הליכה של 5 דקות לבית הספר שבח, המתנה של גג 10 דקות ונסיעה של כחצי שעה. כל זה ביחד יגיע לשעתיים וזה המקרה הפחות סימפטי שצריך לחכות ל71. או כמו שאמרת 173 שיקצר עד מאד ואז אפשר ללכת או להחליף לעוד אוטובוס אם יש רב קו.
 

mister K

New member
הוא מהיר ועוצר קרוב. לא צריך עוד החלפה.

חשבתי על זה, נשמע לי מסורבל יותר.
כי 173 לא ממש עוצר קרוב לקניון הזהב וצריך לבצע עוד החלפה והוא גם פחות תדיר מ71.

בכל מקרה, הניסיון שלי עם 367 הוא מר. נסעתי בו לפני 3 וחצי חודשים בבוקר ולקח שעתיים ו5 דקות עד לז'בוטינסקי (שם ירדתי). בעבר נסעתי בו בשעות שונות וזמן הנסיעה עד נס ציונה/ראשל"צ היה דומה. מה שיותר בעייתי הוא שלא מרגישים שמתקדמים בנסיעה כי האוטובוס נכנס לפה ולשם ונוסע בדרכים עירוניות וכו'. ואז עולי על עוד עירוני וזה פשוט מרגיש מאד מתיש.

אם זה שעות הבוקר המוקדמות ומגעים ליבנה לפני 8, בהחלט פשר לרדת שם כי התדירות של 282/284 גבוהה בשעות האלו (כל 20 דקות +-). אם לא, אז 370 עדיף יותר, האבסורד שגם מבחינת מחיר וגם מבחינת זמן 370 יהיה זול יותר ומהיר יותר עם ההחלפות של 71/126/173. אם ניקח את 370 + 71, זה יצא כך: שעה ורבע עם 370 לגשר לה גארדיה, הליכה של 5 דקות לבית הספר שבח, המתנה של גג 10 דקות ונסיעה של כחצי שעה. כל זה ביחד יגיע לשעתיים וזה המקרה הפחות סימפטי שצריך לחכות ל71. או כמו שאמרת 173 שיקצר עד מאד ואז אפשר ללכת או להחליף לעוד אוטובוס אם יש רב קו.
הוא מהיר ועוצר קרוב. לא צריך עוד החלפה.
 

mister K

New member
והרגשת "התקדמות בנסיעה" זה כבר עניין שלך.

חשבתי על זה, נשמע לי מסורבל יותר.
כי 173 לא ממש עוצר קרוב לקניון הזהב וצריך לבצע עוד החלפה והוא גם פחות תדיר מ71.

בכל מקרה, הניסיון שלי עם 367 הוא מר. נסעתי בו לפני 3 וחצי חודשים בבוקר ולקח שעתיים ו5 דקות עד לז'בוטינסקי (שם ירדתי). בעבר נסעתי בו בשעות שונות וזמן הנסיעה עד נס ציונה/ראשל"צ היה דומה. מה שיותר בעייתי הוא שלא מרגישים שמתקדמים בנסיעה כי האוטובוס נכנס לפה ולשם ונוסע בדרכים עירוניות וכו'. ואז עולי על עוד עירוני וזה פשוט מרגיש מאד מתיש.

אם זה שעות הבוקר המוקדמות ומגעים ליבנה לפני 8, בהחלט פשר לרדת שם כי התדירות של 282/284 גבוהה בשעות האלו (כל 20 דקות +-). אם לא, אז 370 עדיף יותר, האבסורד שגם מבחינת מחיר וגם מבחינת זמן 370 יהיה זול יותר ומהיר יותר עם ההחלפות של 71/126/173. אם ניקח את 370 + 71, זה יצא כך: שעה ורבע עם 370 לגשר לה גארדיה, הליכה של 5 דקות לבית הספר שבח, המתנה של גג 10 דקות ונסיעה של כחצי שעה. כל זה ביחד יגיע לשעתיים וזה המקרה הפחות סימפטי שצריך לחכות ל71. או כמו שאמרת 173 שיקצר עד מאד ואז אפשר ללכת או להחליף לעוד אוטובוס אם יש רב קו.
והרגשת "התקדמות בנסיעה" זה כבר עניין שלך.
 

דניאל 130

New member
שילוב של רכבת עם אוטובוס

מבאר שבע לקניון הזהב
שלום,
מהי הדרך הטובה והמהירה ביותר להגיע מחר בבוקר מבאר שבע לקניון הזהב בראשון? אני צריכה להיות שם לקראת 10...

תודה ושבוע טוב :)
שילוב של רכבת עם אוטובוס
1.לקחת את הרכבת של השעה 07:32 ולנסוע איתה עד תחנת השלום-עזריאלי ושם לרדת.
2.מתחנת הרכבת-השלום הולכים ברגל מספר דקות עד תחנות האוטובוסים של הקריה,שממול לקניון עזריאלי ומשם מחליפים לאחד מהקווים 71/173-זאת האופציה הכי טובה ומהירה(לדעתי),המתחשבת בעובדה שאת צריכה להגיע עד השעה עשר בבוקר לקניון הזהב.
 

olli3

New member
מנהל
הרכבת איטית יותר מהאוטובוס, זה לא יותר מהיר.

שילוב של רכבת עם אוטובוס
1.לקחת את הרכבת של השעה 07:32 ולנסוע איתה עד תחנת השלום-עזריאלי ושם לרדת.
2.מתחנת הרכבת-השלום הולכים ברגל מספר דקות עד תחנות האוטובוסים של הקריה,שממול לקניון עזריאלי ומשם מחליפים לאחד מהקווים 71/173-זאת האופציה הכי טובה ומהירה(לדעתי),המתחשבת בעובדה שאת צריכה להגיע עד השעה עשר בבוקר לקניון הזהב.
הרכבת איטית יותר מהאוטובוס, זה לא יותר מהיר.
 

mister K

New member
זו לא אופציה יותר מהירה.

שילוב של רכבת עם אוטובוס
1.לקחת את הרכבת של השעה 07:32 ולנסוע איתה עד תחנת השלום-עזריאלי ושם לרדת.
2.מתחנת הרכבת-השלום הולכים ברגל מספר דקות עד תחנות האוטובוסים של הקריה,שממול לקניון עזריאלי ומשם מחליפים לאחד מהקווים 71/173-זאת האופציה הכי טובה ומהירה(לדעתי),המתחשבת בעובדה שאת צריכה להגיע עד השעה עשר בבוקר לקניון הזהב.
זו לא אופציה יותר מהירה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה