צרבות!!! שבוע 22+0 התחילו צרבות פיתרון ??

את מה זה מפילה לי פה אסימון עכשיו

מזל שארבעה וחצי חודשים אחרי לידה עוד נכנסים לפורום הריון
בהריון סבלתי מצרבות מטורפות ולקחתי "זנידקס" בהמלצת הרופא ועם בדיקה של המכון הטרטולוגי, לקחתי לפחות שני כדורים ביום,במהלך כמעט כל ההריון. אני לא יודעת אם יש קשר או אין קשר,אבל מה שכתבת על הלוסק גרם לי לחשוב שאולי ל"זנידקס" יש השפעה דומה. הקטנה שלי פולטת כמויות גדולות, אחרי כל ארוחה, לעתים משתנקת תוך כדי. גם בהריון עם הגדולה לקחתי "זנידקס" וגם היא פלטה לא. אז אולי יש קשר. איך אני בודקת את עניין הריפלוקס ומה בעצם אפשר לעשות אם אכן יש ריפלוקס?
 

חנול

New member
אני דולה מזכרוני, כן? בכל זאת הקטן כבר בן 4..

ביקשתי מרופא הילדים המלצה לגסטרו ילדים מתמחה (בזמנו הוא גם היה קרוב וגם נחשב טוב) והוא ערך בדיקה ושלל ריפלוקס. הוא פשוט אמר ששער הקיבה לא התפתח דיו ולקראת גיל שנה צריך לחזור אליו אם דברים לא יסתדרו לבד. הם הסתדרו לבד, ולכן למעט חוסר הנוחות שלו ושלנו, לא היה צורך בטיפול נוסף. מצד שני-אין מצב שאני לוקחת עכשיו לוסק, כי על אף שזה לא הבעיה הכי גדולה ביקום, היא מיותרת לגמרי.
 

חנול

New member
ופספסתי את החלק השני

לפי מה ששמעתי מחברות שלילדים שלהן היה בפועל ריפלוקס, חלקן טופלו בתרופה (שאני לא זוכרת את שמה) +מעבר לאוכל מיוחד (שגם אתש מו אני לא זוכרת, אבל כל רוקח יגיד לך בשניה כי זה קיים בכל מקום- (אולי אינפמיל?)). חלקן הסתפקו רק במעבר לאוכל הזה (שהוא מאד "כבד" בקיבה ופחות עולה). בכל מקרה כולנו השתמשנו באמצעים הפיזים הכי פשוטים גם כן-אכילה בישיבה ולא בשכיבה (שזה דבר שממילא עשיתי, כי אני לא מבינה איך אפשר להאכיל תינוק שוכב, אבל זו רק אני), הקפדה שאחרי האוכל התינוק יהיה לא מכופף אלא זקוף, שלא ישתולל ובטח שזה לא הזמן לתרגילי הרמת ראש שמצריכים השכבה על הבטן. כך בערך שעה אחרי כל אוכל. אבל באמת שרופא מתמחה שיאתר ריפלוקס ייתן לך את כל המידע הנכון והעדכני!!
 

Ronronit1

New member
חומץ תפוחים ולהמנע ממוצרי חלב

כף חומץ תפוחים בחצי כוס מים - בבוקר, בערב אחרי האוכל ואם יש צורך אז גם במשך היום. זה לא כל כך נורא כמו שזה נשמע.... תמנעי ממוצרי חלב ומאוכל שמן במיוחד מטוגן. אחרי כמה ימים יכול מאוד להיות שהצרבות יעלמו לגמרי.
 

מליקה

New member
השבוע דובר בתוכנית בוקר על צרבות

המליצו על מיץ כרוב, שקדים. לא חלב שמגביר צרבת,,לא לאכול מאוחר,,ולא ללכת עם קיבה מלאה למיטה. בברכה מליקה.
 
למעלה