לא, הרכבת של 7:17 היא אכן מהירה52 דקות יציאה מת"א 07:17 הגעה לב"ש 08:09...
52 דקות עם עצירה בלהבים לוד ובתחנה נוספת שלא הצלחתי לקרא בכלל הכתב הלא ברור אבל היא מסומנת בורוד. אם כך זו לא רכבת מהירה ואפשר אף לרדת בפחות מ- 52 דקות. אני מסתכל על לוח זמנים לשעת שיא ימי א' - ה' רכבות פורשות שקף מספר 7 .
שלא עוצרת בלוד וקרית גת (לכן מצויין רק זמן אחד בתחנות האלו - מתי שהרכבת תעבור [אבל לא תעצור] בתחנה, במקום מתי שמסומנים שתי זמנים - זמן כניסה וזמן יציאה). עם זאת, לפי מה שכתוב בשקף 11 הרכבת הזו תהיה מציוד מעורב - לפעמים DD, לפעמים IC3 ולפעמים PP ובגלל זה אני מניח שהחישוב של זמן הנסיעה שלה מחושב לפי "המכנה המשותף" הנמוך ביותר של הציוד הנ"ל, דיינו מהירות מקסימלית של 140קמ"ש. לכן, אני משער שכאשר יהיה בידי הרכבת מסה מספקת של ציוד של 160קמ"ש - הוא יופנה לקו המהיר הזה ואז יוכלו לנגוס ב52 דקות - אולי אפילו ל45 דקות אם באמת ייתנו לרכבות להגיע ל160 קמ"ש. לזכור אבל שמדובר פה בניחוש בלבד לפי הנתונים שיש במצגת.