אל ג'זירה

respecta1

New member
עבדול משהו...

הציטוט המדויק הוא "אין ארץ כזו... פלשתין הוא מונח שהמציאו הציונים... ארצנות כבר הייתה מאות שנים חלק מסוריה" אמר זאת לועדת פיל.
 
נכון, כתבתי יותר מפעם אחת - היהודים של היום

הם שילוב של צאצאים מהיהודים של לפני 3000 שנה + התבוללות מסויימת עם עמי האיזור באיזורים בהם היו. זו הסיבה מדוע יש יהודים בהירים יותר ובהירים פחות. מיעוט קטן מאד מהיהודים של היום הם צאצאים של לא יהודים שהתגיירו, מאחר והיהדות מעולם לא היתה דת מיסיונרית. הרוב הגדול, המוחלט כאמור זה שילוב של צאצאים של היהודים שחיו בארץ ישראל והעמים אחרים בתוכם חיו 2000 שנה.
 
לעולם לא היינו דת מגיירצ כי זה נגד הדת שלנו

המיסיונריות היא נגד הדת שלנו. אין לך טיפת הוכחה שהיהדות היתה דת מגיירת. אם היינו דת מגיירת מספרינו היה בסדר גודל שהנצרות או האיסלם, עובדה שאף פעם לא היינו גדולים, כי לא גיירנו, בטח לא בכוח. אין לך טיפת מושג בעובדות היסטוריות מקסימום סיפורים ששטפו לך את המוח איתן, אין לך שום בסיס.
 
קצת על גיורים מויקיפדיה

היהדות ברוב התקופות הייתה פאסיבית ביחס לגיור, ואף הערימה קשיים בפני המתדפקים על דלתותיה, למעט מספר תקופות: ביציאת מצרים עלו עם ישראל קבוצות מעורבבות שנקראו ערב רב[1]. התגיירות המונית של רבים מעמי הארץ לאחר נס פורים שהתרחש בפרס[2]. בימי השליטים לבית חשמונאי העמים הזרים שנכבשו גוירו בכוח. התגיירות המונית של רומאים לאחר חורבן בית שני בידי רומא. (יש הטוענים כי החל מתקופה זו ועד עליית הנצרות אחד מכל עשרה אנשים ברחבי האימפריה הרומאית היה יהודי). התגיירות של ממלכה שלמה, ממלכת הכוזרים. מה שאתה מדבר עליו תקף יותר כיום: "כיום מאפשרת היהדות לכל מי שרוצה להצטרף להיות יהודי להמיר את דתו. למרות שהיא אינה מעודדת את התהליך מכיוון שהיא רואה בעצמה עילית אנושית וסגולה תרבותית"
 
קח את ויקיפדיה בערבון מוגבל

התגיירות המונית לא היתה אף פעם מאחר ואם היתה מספר היהודים היום היה גדול בהרבה ובשום נקודה בהיסטוריה היהודים היו במספר גדול, אני בספק אם אי פעם עברנו את ה25 מיליון ואני מפריז.
 

kryp

New member
ויקיפדיה... אתה צוחק עלינו?

לך תעשה קצת שיעורי בית רציניים לפני שאתה נכנס לויכוחים שממילא תפסיד בהם.
 

kryp

New member
יש לך תמונות? כשנסעת בזמן גם הייתה לך מצלמה?

 
מה גורם לך לחשוב שאתה יותר "צאצאי היהודים"

מבחינה אתנית מאשר מהפלסטינים שגרים כיום בארץ? חצי מהפלסטינים כיום הם צאצאי היהודים והוצרים שגרו בארץ עוד לפני הכיבוש האסלאמי.
 

respecta1

New member
../images/Emo6.gif

הפלסטינים לא צאצאים של אף יהודי חבוב. לעומת היהודים, שהוכח במחקרים גנטים שגם האשכנזים מקורם הוא במזרח התיכון באזור ישראל. ושיש קשר גנטי קרוב בין יהודים מגלויות שונות. המחקר שהבאת מראה קשר, אך קשר יש בין כל העמים, יש פה קשר מסוים אבל הוא לא מראה על שום דבר מיוחד ובטח שלא מראה שהם צאצאי יהודים.. העם שהכי קרוב מבחינה גנטית ליהודים הוא בכלל הכורדים.. ואגב, אתה מבוסס את הטענה הזו על סמך זה שנמצא הקשר (ששוב לא אומר כ-ל-ו-ם) בין היהודים היום כמובן לפלסטינים, זאת אומרת שאתה מודה בעובדות של כל המחקרים הגנטים שהיהודים של היום הם בעיקר ממוצאם של היהודים של פעם מלבד אחוזים מעטים של נישאוי תערובת וכו' ובכל זאת אתה מנסה לשלול את זה. אז תחליט, זה נכון או זה נכון? לא יפה לרקוד על שני חתונות..
 
../images/Emo6.gif

בהחלט כן חבוב, תלמד לקרוא לפני שאתה מגיב ואגב דווקא לא דיברתי כרגע על המחקר הגנטי עצמו, אלא על מחקרים היסטוריים שמצוטטים בעבודה: Part, or perhaps the majority, of the Moslem Arabs in this country descended from local inhabitants, mainly Christians and Jews, who had converted after the Islamic conquest in the seventh century AD ולגבי המחקר הגנטי עצמו אני מתרשם מאד מזה שעבור המומחה הגנטי שלנו נדב הקשר הספציפי שנמצא בין יהודים לפלסטינים לא אומר כלום
מעניין שלחוקרים ולחוקרות הוא דווקא אמר הרבה
. הקיצר אני יודע שקשה לך לעכל שהאנשים שאתה מברך על גירושם מהארץ הם בני הארץ ההיסטורים ואפילו צאצאים של היהודים שבשמם אתה מדבר... לא נורא כפרה אני בטוח שתתרגל בסוף.
 

respecta1

New member
אה, מחקרים היסטורים../images/Emo6.gif

תן לי לנחש הם מהסוג מחקרים של ה'היסטוריונים החדשים'.. לא מומחה בכלום, לא צריך להיות גאון בשביל להבין קצת טקסט על גנטיקה, מודה שאין לי שמץ של מושג בפרטים - אבל קשר לא אומר כלום, ומחקר אחר שעשו עם יהודים לבין עמים שונים הקשר הגנטי הכי קרוב היה עם הכורדים. משעשע שאתה מסיים בסוף ההודעה בקביעת עובדה שהתימוך היחידי שהבאת לו זה איזה שורה מאיזה מחקר שאלוהים יודע מאיפה הוא ועל מה הוא..
 
עוד מעט תגיד שיש "קונספירציה" ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

"מזימה יהודית-מערבית-קולוניאליסטית"
 
למעלה