דבר ראשון, לא להביא חתול
אלה אם כן הוא ממש יוצא דופן בחיברות וברוגע שלו, או מטויז אר אס תגובתו של חתול בחברת 30 ילדים נלהבים שחלקם רוצים ללטף, חלקם למרוט שערות, רובם נדחקים אליו, מההתלהבות מרימים את הקול, וכו, היא במקרה הטוב בלתי צפויה, ההנאה שלו מהחוויה, מן הסתם פחות ממובטחת. בובות חתולים בהחלט יכולות להמחיש, וברקו עם סרטונים מאלה שממלאים את הרשת על חתולים במגוון התנהגויות יכולות וכו.. יכול בהחלט לעזור אפשר לחבר בין הסבלנות הקצרה יחסית של ילדים בכיתה ב, ומגוון הנושאים, ההתנהגויות והטיפוסים שיש בין החתולים ולחלק את שעת השיעור לשיעורונים קצרים בנושאים שבחרת, ובינהם פרקי פעילות. לגבי התכנים - את צריכה להחליט - אולי תעני לעצמך קודם כל למה את אוהבת חתולים דווקא? אחרי שתעני לעצמך, תעבירי את התשובות האלה כתכנים לילדים, דימוי של נקיון, גמישות ואתלטיות, קולות הגרגור, דימוי החתול המתפנק או דווקא העצמאי, מה שפונה אלייך, נאמנות בחתולים [ לשבור מעט את התפיסה של כלב נאמן וחתול בוגדן], משחקים שאפשר לשחק עם חתולים, החתול כצייד, גזעי חתולים, כל אלה יכולים לתת לך תבניות לצקת לתוכן תכנים לפי בחירתך. אישית, הייתי שמח אם במסגרת התכנים יכלל שמקומו של חתול הבית בבית ולא ברחוב, והצורך אם אוהבים, לגלות אחריות מלאה לבעל חיים [ לא רק להאכיל למשל, כי אם לטפח, לטפל בבריאות, למנוע התרבות בלתי מבוקרת או בלתי רצויה, לשמור מפני דריסה, מריבות עם בעלי חיים אחרים ועוד על האחריות שבאהבה]