פנייה למושבעים הגולשים בפורום אנא כנסו

כמו ההפקה, גם אתה מפרסם שקרים

ומילא להטעות בפרומואים - אתה סתם כותב דברים לא נכונים.
 
מירית לא עשתה כלום../images/Emo4.gif

אם אופיר היה בוחר בתור הקורבן שלו את מירית ולא את מעיין, ומעיין היתה מגיעה לקניבה, המשחק היה בסוף בדיוק כמו שהוא היום חוץ ממעיין במקום מירית. או שאם היא היתה נראית כמו מאיה מהעונה הראשונה אבל עם אותו "אופי טוב, חם ומקסים
" גיא ואיתי לא היו שמים עליה והיא היתה עפה אולי אפילו לפני מיכל. בהישרדות המשחק צריך להיות תלוי בך ולא להפך (ובטח שלא בכמות הפעמים שתכבסי במים את התחתונים לגברים בשבט בשביל שהם יגידו שאת "אישה טובה ונשמה אמיתית") מעדיף את אריק ואפילו את נטע לי. למרות שגם אם מירית תזכה זה יהיה בסדר (היא אולי קצת טיפשה אבל לפחות לא עגל כמו נועם שהיה פייבוריט ברור לזכיה בעונה שעברה על כלום
טוב שהיה את הקפון).
 

yosi3943

New member
אם הדלת פתוחה אז לא צריך להכנס דרך החלון.

ליזום מהלכים זה רק אמצעי ולא המטרה. מירית לא היתה צריכה את האסטרטגיה (עאלק)"המתוחכמת" של אריק בשביל להתקדם במשחק, אז בשביל מה מירית היתה צריכה להפציץ בניינים ריקים ?
 
היא לא היתה צריכה

אבל אם תעשה למשחק "ריסט" ותתחיל אותו שוב מההתחלה, אל תהיה בטוח בכלל שהיא שוב מגיעה אפילו לאיחוד מה שלא נכון לגבי השניים האחרים. היא אולי "כפרה" ו"נשמה טובה" אבל בבארו לא היה לה אף אחד חוץ ממעיין. אתם טוענים שאם היו דוחים את האיחוד בעוד שבוע (אין מצב שזה היה קורה, אי אפשר להגיע למצב של שתי אנשים ב"שבט"), וגם קניבה היו שוב מפסידים, אז אריק היה עף. אז אני טוען שאם היה את עירבוב השבטים המוזר הזה שלב אחד מאוחר יותר, ובארו היו מפסידים, מירית היתה עפה היא בכלל עוד במשחק הזה ישירות בגלל איזה טוויסט, יש מקום להשוות?
 

MIIKLE

New member
אפשר להגיד על אריק אותו דבר

אלמלא היו עושים טוויסטים של חילופי בנות שבט בארו היה מגיע עם יתרון לאיחוד והיה מדיח את כל קניבה ואריק בתוכו.ותסלח לי אבל אם ההפקה עשתה טוויסט שבו היא מחזירה מועמד כלשהו חזרה אז הוא ראוי כמו כל אחד אחר.זה כמו להגיד שזה לא פייר שנועם הודח שנה שעברה בגלל טוויסט אז הוא הודח והיה עף מהמשחק אלמלט אי המתים אבל מאחר שההפקה קבעה שאי המתים הוא דרך לחזור למשחק אז נועם היה ראוי כמו כל אחד אחר.טוויסט זה טוויסט וצריכים לקבל את התוצאות שלו אפשר לשחק במשחק אם ואם עם עוד מיליון אפשרויות.
 
זה באמת לא פייר שנועם חזר../images/Emo6.gif

ובאמת המושבעים לא בחרו אותו בגלל זה - כי הוא לא שיחק את המשחק החברתי. גם הוא כמוהה נשען רק על הערכים שלו וגם הוא כמוהה חזר אחרי שהודח.אנשים כמוהם לא מגיעים רחוק במשחק. הוא טען בגמר שאולי אי המתים זה רעיון גרוע של ההפקה אבל זה עדיין חלק מהמשחק ומהחוקים שלו אבל הם לא ממש קנו את זה הם העדיפו לתת את הפרס לנעמה שירדה עליהם מאשר לנועם שהיה "ערכי" אבל לא עשה כלום. כי הם מעדיפים מישהו ששיחק את המשחק החברתי (אבל שוב, מירית זה לא נועם תודה לאל)
 

MIIKLE

New member
ואריק נכשל במשחק החברתי

מה הוא לא ידע שהמושבעים קובעים? כמו שציינתי השורד האולטימטיבי הוא מי שהצליח להגיע לגמר וגם הצליח לא ללכלך את הידיים יותר מדי.אריק זרק זין על המושבעים ולכלך עליהם ועכשיו צריך לשלם על כך בגמר .הוא עבר את גבול הטעם הטוב בבגידות שלו ובפגיעה באנשים.
 
הוא בהחלט לא שורד אולטימטיבי

הוא אפילו לא פייבוריט שלי או משהו - אני פשוט חושב שהוא הרבה יותר עדיף ממירית בתכלס בלעדיו הגמר היה נראה אחרת לגמרי.
 
הוא ידע שהמושבעים קובעים

הוא רק ידע שהמושבעים באמריקה מצביעים על האי ו, כמו כל אדם נורמלי, הוא ניחש שההפקה תשמור לפחות על כללי הפורמט הבסיסיים.
 
הוא גם ידע שבעונה הקודמת של הגירסה הישראלית

ההצבעה היתה בארץ, אז איך הוא יכל להיות בטוח שההצבעה תהיה על האי ?
 
הוא כן ראה את העונה הקודמת.

עובדה שהוא ידע שמשה נכנס עם הלפיד למים. אני לא מאמין שהוא ראה את הגירסה האמריקאית ולא ראה את הגירסה הישראלית.
 
אני לא חושב שזה דבר כול כך ידוע.

אם היית אומר שכולם ידעו שהכינוי של משה זה "מלצר חולון" ושל דן מנו זה "נחש", זה כבר משהו אחר. רק מי שצפה בתוכנית היה יכול להזכיר את זה שמשה נכנס למים עם הלפיד.
 

yosi3943

New member
נכון ../images/Emo127.gif ../images/Emo45.gif

במקום מיכל ודיווה היו מודחים הבני ברית של אריק, אז בעצם אריק הרוויח מהחילופים של הבנות. גלגל ההצלה נקבע מראש וזה היה חלק מהחוקים של המשחק בעונה הזאת. אז אין פה שום חסד כלפי מירית. אפר להגיד גם שזה לא הוגן שבמשימה x מקבלים חסינות ובמשימה y מקבלים רק פרס של אוכל אבל הכול נקבע מראש. קבעו מראש שיהיו חילופי בנות וקבעו מראש שיהיה גלגל הצלה, אז מה פה לא הוגן ?
 

MIIKLE

New member
בדיוק

אם מישהו ניצל הודות לטוויסט הוא ראוי כמו כל אחד אחר ואם הוא הודח בגלל הטוויסט אז הוא עף לכן קוראים למשחק הזה הישרדות.
 

Imai

New member
אל תהיה בטוח

גם אם קניבה היו בסוף במיעוט, אופיר ומיכל (ואפילו מירית שהרגישה מאויימת בגלל דיווה) היו כנראה חוברים אליהם ויוצרים מהלך חדש. אופיר ידע טוב מאוד שהוא חולייה חלשה בברית הזאבים, ולכן היה לו משתלם לערוק. זה מה שאהבתי בעונה הזאת, בניגוד לקודמת שהייתה שבט מול שבט, ולכן מאוד משעממת זאתי הייתה פתוחה לבריתות חדשות.
 
למעלה