פנייה למושבעים הגולשים בפורום אנא כנסו

Imai

New member
מהעונה הקודמת

רציתי שנועם יזכה רק מהסיבה הפשוטה, שההפקה התערבה באופן כל כך מלוכלך, ככה שמי שהגיע לגמר, כלל לא היה אמור להיות שם. את נועם ראיתי כסוג של "קול לבן", לא קשור לשום דבר, וסוג של מחאה מול אותה התערבות. גם בעונה הזאת יש התערבות, ולמרות שהיא ממש מעצבנת, היא לפחות לא יוצרת מהלך שלם לטובת שבט אחד.
 

NP16

New member
אתם יודעים שאפרת היחידה שמירית הדיחה?

נגיד אני אתן לה את אופיר היא לא אשמה שהוא שם עליה את זכות הוטו המטומטמת, אבל בעיקרון אפרת היא היחידה שמירית שמה את הפתק שלה. נכון שגם בהדחה של עידן היא בעצם הצביעה נגד יואב במטרה גם להדיח את עידן, אבל גם בתת מודע זה נותן לעידן הרגשה כאילו היא פחות הייתה שותפה לזה והיא תמיד יכולה להגיד שעבדו עליה. גם לפני המיזוג מירית לא הייתה שותפה להדחה של מעיין כשאריק כן הדיח את כולם בקניבה. בכלל, אצל אריק ! יש 3 אנשים בלבד בכל המשחק! שהוא לא הדיח, סיוון,מעיין וגיא. 2 מהן לא מהשבט שלו, גיא הודח ע"י פסלון. ועוד אם יואב היה נשאר מירית שוב הייתה מפסידה לאריק. איך מירית שיחקה טוב יותר מאריק?
 

rachel046

New member
אני תוהה:האם לא מטרת המשחק

להדיח את כולם ולהשאר שורד אחרון?הרי המוטו של ההשרדות המקורית ,האמריקאי הוא-outwit,outplay,outlast.איך בדיוק מירית עשתה זאת?!היא נשארה מתחת לרדר והתחנפה לכולם.אריק היה אחראי על חלק נכבד של ההדחות - כך צריך לשחק את המשחק!אם מירית תזכה זה רק בזכות התערבות ההפקה שההצבעה של המושבעים לא על האי.
 

NP16

New member
את מגיבה למישהו שלגמרי בעד אריק :)

את העובדה שמירית לא הדיחה אף אחד אני אומר לרעתה. גם את החלק של הOUTLAST היא לא בדיוק הצליחה, היא הייתה צריכה טוויסט שבו היא תעמוד על איזה קוביה :)
 
סמסו למירית !!!!!!!!

הכי מגיע לה היא הגיעה לאן שהגיעה בזכות האישיות המדהימה שלה אריק הגיע לאן שהגיע בזכות האישיות המחורבנת שלו ועל זה אין ויכוח כן שניהם בגמר שניהם לא היו חזקים במשימות מי יודע מה שניהם אף פעם לא לקחו חסינות ובכל זאת שניהם הגיעו לגמר מירית פעלה מכוונות טובות אריק לא. ואני מאחל לה שתזכה במליון.
 

MIIKLE

New member
../images/Emo45.gifרק מירית

כי צריך לשמור על אנושיות במשחק.אסטרטגיה זה דבר אחד רשעות ונאלחות זה דבר אחר.
 
אגב הדבר שהכי נהניתי ממירית

שהיא היחידה שסו``ס אמרה לאריק בפנים מי שהוא והוא מיתמם בעיני עגל כמו תינוק שלא יודע מה רוצים ממנו מירית כל הכבוד אמרת מה שהיה צריך לומר לו הרבה קודם וכולם פחדו ממנו משום מה חוץ ממשה שבסוף גם הוא בקושי דחף חצי מילה ואמרת את זה דוגרי בפנים ובצורה יפה ומכובדת. מירית אין כמוך צריכים ללמוד ממנה איך מתנהגים.
 
כתבת מעולה!

חבל שאין לי איזה עיתון הייתי לוקח אותך ככתב בכיר. אני רק יוסיף משו שהדרך שבה אריק משחק בגידות והחוסר אמון והיתממות שלו זו בידיוק הדרך האמיתית שלו בחיים. כמו אופיר בדיוק אין דבר כזה לשחק 52 יום אין פשוט אין. אני לא יצביע לאריק! אני יסמס למירית ולא משנה איך תגדירו אותה! או שתנסו להגדיר
 

MIIKLE

New member
תודה

זה ממש בושה שיש אנשים שאוהבים את אריק אחרי כל הגועל שלו במשחק אסור שהנבל הזה יזכה!
 
צריך לזכור שיש סיכוי שהוא יקח בסוף

בוא נגיד שגם לנו יש סוג של אסטרטגיה עכשיו!
 

Mark902

New member
הכיצד אתה יודע שדרך המשחק של אריק היא דרכו

האמיתית בחייו? אתה מכיר אותו מקרוב, שאתה מדבר כך? אין סיבה שתשמיץ אותו ותדבר כך כלפיו.
 

MIIKLE

New member
אני לא יודע מה איתך

אבל לדעתי אחרי 52 יום אף אחד לא יכול לשחק והאופי האמיתי מתגלה.מילא בשבוע הראשון לשחק דמות מילא בשני אבל אחרי 52 יום האישיות האמיתית מתגלה.אריק לא גילה פתאום את התחמנות שלו במשחק זה לא נעשה יש מאין.אני בטוח שהוא היה תחמן הרבה לפני והשתמש במה שהיה קיים בו.
 

Mark902

New member
במה הוא בדיוק היה תחמן, בחייו?

הוא תחמן את המטופלים שלו? אני לא מכיר אותו, אבל אני בטוח שהוא בנאדם טוב, ולא "תחמן" כפי שכתבת. לדעתי הוא פשוט הבין שהוא לא יוכל "לשרוד" במשחק בלי מהלכים שיצילו אותו מהדחה מהמשחק, והוא התחיל לשחק "מלוכלך". זה לא קשור לאופי. בכל אופן, זה לא במקום לדבר כך. הרי הוא רק "שורד" ב"הישרדות איי הפנינה", ולא כל מה שמוצג במסך הטלוויזיה נכון לגבי החיים. איזו זכות יש למישהו להשמיץ אותו ולדבר כך על האישיות שלו?
 

MIIKLE

New member
אני לא מאמין שהוא היה בן אדם אחר במשחק

אחרי תקופה ארוכה הוא הפגין את אופיו האמיתי-הבגידות ,השקרים,הלכלוכים והלגלוגים על אנשים מאחורי הגב כל אלה הם תוצאה של אופיו האמיתי עובדה שמירית למשל לא לכלכה על אנשים למרות שיכלה.
 

Mark902

New member
איזו זכות יש לך לדבר כך על האופי שלו?

ולמה להשמיץ? אתה שונא את אריק, וזו זכותך הפרטית. אני לא אומר על זה דבר, אבל השמצות הן עניין מוגזם. אני מציע שתקרא את כללי הפורום. סעיף א' בכללי הפורום: תרבות דיון - בלי ירידות אישיות, קללות וניבולי פה, מריבות פנימיות, העלבה והשמצה של מתחרים בתכנית. את כל זה זכותכם לחשוב וגם לכתוב- אבל לא על גבי הפורום!
 
למעלה