פנייה למושבעים הגולשים בפורום אנא כנסו

MIIKLE

New member
אני מתאר בדיוק מה שהוא עשה

אתה קורא לזה השמצות אבל זאת האמת ונכון זה לא אומר עליו דברים טובים במיוחד.
 

Mark902

New member
"זאת האמת"? הוכח.

ובבקשה, תפסיק להשמיץ אותו. זה לא במקום וזה נוגד את כללי הפורום.
 

MIIKLE

New member
תסתכל בהשמצות שלו על מתמודדים אחרים

להלן מספר מביטוייו:על בשבקין גוץ שמנמן וקולני,גוש בשר על מירית -פרחה מכוערת על אנסטסיה-מוח ציפור על נטע לי בלונדינית מטומטמת.אני לא צריך להשמיץ הוא במכלול מעשיו והתנהגותו במשחק הראה בדיוק מה הוא שווה.יראו הצופים וישפטו.
 

Mark902

New member
ואני מדבר עכשיו על ההשמצות שלך על אריק.

בפורום הזה יש כללים ומן הראוי שתכתוב לפיהם. וכל הביטויים שהזכרת נמצאים בקטעי ה"מאחורי הגב" - שהם לא חלק מהמשחק, אך עדיין חלק מן התוכנית. אולי הד"ר הנכבד השמיץ (אל תשכח שגם מתמודדים אחרים במשחק השמיצו, לא מעט!), אך זה לא נותן לך סיבה לשפוט אותו ואת אופיו, ולהשמיץ אותו בכל הזדמנות שניתנת לך.
 

אני1212

New member
מה שאתה עושה זה נטו השמצות מחוץ למשחק

אתה יכול לבקר את האסטרטגיה ודרך משחק שלו בלבד, להסכים, להתנגד, אבל לקבוע אופי של בן אדם על סמך 2 פרקים בשבוע, ערוכים היטב ע"י ההפקה- זה כבר טמטום. כל מה שאתה יודע עליו בחיים האמיתיים זה שהוא רופא ובשבילי זה פרט מספיק כדי לדעת שהוא לא בן אדם רע
 

MIIKLE

New member
כן בטח למה כל הרופאים ידועים בהומניות שלהם

מה חסר רופאים שעשו פשעים ואל תבקשי ממני להתחיל לתת דוגמאות.אריק הוא לא פושע אבל לאורך המשחק הוא די עצבן אותי ולכן אם אני לא סובל אותו אני אגיד את זה .הוא לא ראוי לזכות בגמר נקודה הוא יותר מדי התלכלך ולכן עליו להפסיד.
 

RageBot

New member
מה זה השטויות האלה

"הוא התלכלך יותר מדי ולכן עליו להפסיד"? מה זה התלכלך יותר מדי לעזאזל? מי קובע את הגבולות? ומה יקרה אם הוא ינצח? אתה תגיד "הוא כנראה לא באמת התלכלך כל כך הרבה"?
 

MIIKLE

New member
אם הוא ינצח אני שורף את קיסריה חה חה חה../images/Emo190.gif

סתםםםםםםםםםםםםםםםם.... אם הוא ינצח אני פשוט אכניס את המושבעים שהצביעו עבורו להגדרת המילה פראייר בויקיפדיה בתור דוגמא.וכן הוא התלכלך יותר מדי ולכן לדעתי לא מגיע לו לזכות.
 

RageBot

New member
מה פראייר?

אתה מבין שהטענה שלך טיפשית? אם אריק פראייר אז מה בדיוק מירית? מירית גם הצביעה לאפרת, גם השתתפה בהצבעה על עידן, גם על איגור, גם על אופיר, בכל ההצבעות שאריק השתתף חוץ מאיתי היא השתתפה, אז אם הם לא יצביעו לאריק בשביל לא לצאת פראיירים, ומירית תכלס עשתה כמעט כל מה שאריק אמר לה, אז מה ההגיון להצביע לה?
 

RageBot

New member
המשך

לא שאני אומר שאין להם סיבה, אבל הסיבה של ה"לא לצאת פראייר" ספציפית היא טיפשית לטעמי.
 

אני1212

New member
להיפך- הם ייצאו טיפשים אם יכניסו נקמה להצבעה

במקום להצביע למי ששיחק הכי טוב וסיפק הכי הרבה בידור ובקיצור למי שמגיע לזכות- אם יבחרו במירית- הם יחשפו עד כמה הם אנשים קטנים שאחרי כמה חודשים מסוף המשחק עדיין שומרים טינה. על מה פרייר? ואם יצביעו למירית המתחסדת והצבועה לא ייצאו פריירים? זו שרכבה על גבם בדרך אל הגמר (גם אריק עשה זאת, אבל הוא לפחות מודה בכך ולא משחק אותה תמים ומתחסד)
 

MIIKLE

New member
קודם כל מירית לא מתחסדת היא אמיתית

היא הוכיחה את זה בהתנהלותה היא לא צבועה לא מתחסדת ולא מרימה את האף.אריק לעומת זאת הוא תככן ונוכל בוגדני שלא פיתח אופי כזה בהישרדות אלא בא איתו למשחק מלכתחילה.והוא נכשל מבחינה אסטרטגית כי הוא לא שיחק על לב המושבעים שזה דבר בסיסי שכל אחד צריך לעשות.מירית ידעה להתחבב על חבר המושבעים הרבה יותר טוב ממנו עשתה מהלכים כמו הדחת אופיר הייתה נאמנה לדרכה והיא ראויה לפרס.המשחק הוא חברתי עד הסוף ואריק נכשל בהתחבבות על חבר המושבעים ופגע בהם הרבה שלא לצורך ולא ידע להיות דיפלומט ולכן הוא נכשל ולא מגיע לו.
 

אני1212

New member
אם מסתכלים על מה שהמודחים אומרים לאחר התוכנית

כולם מהללים את אריק על האסטרטגיה שלו, יש מעטים שמראים עדיין סימני טינה (איתי) ורומזים שמירית לא עשתה כלום כדי להגיע לגמר ולא שיחקה את המשחק. מירית הוכיחה צביעות מוחלטת בכל פעם מחדש. למשל בהדחה של איגור היא נתנה את צמיד הוטו ליואב, אחרי שהתבכיינה כמה היא רוצה שאיגור יישאר ואחרי שסיפרה להם שאריק מתכוון להדיח אותם. אם באמת הייתה חברה כזו נאמנה- הייתה נותנת את הצמיד למי שבטוח הולך להצביע לאיגור. היא חרצה את דינו בכך שחסמה מהיחיד מבן ברית של איגור אפשרות להצביע. איגור בעצמו אמר בתוכנית "מועצת שבט" שהיא עשתה מה שטוב בשבילה. הדחת אופיר, המהלך היחיד שהיא נטלה בו חלק הייתה טעות אסטרטגית טיפשית. אריק אמנם בוגדני, אבל הוא לא מסתתר מאחורי דמות מתחסדת שנותנת לאחרים לבצע את המהלכים ואז מתנער מאחריות. את התוצאות נראה בגמר. אם מירית לא זוכה- סימן שחבר המושבעים לא קנה את הדמות המתחסדת שלה, וגם במובן הזה היא נכשלה.
 

MIIKLE

New member
אני דווקא שמעתי דברים אחרים

גיא ואיתי הראו בראיונות שלהם שהם לא סובלים את אריק גם אנסטסיה איגור ועידן סביר להניח שלא סובלים את אישיותו ולכלוכיו ואפרת ידועה בתור אחת שלא תצא פראיירית ותנשק את היד שתקעה לה סכין.עידן למשל אם יצביע לאריק זה יהיה להצביע לדרך מנוגדת לחלוטין לדרכו דרך של שקרים,רמייה והתלכלכויות זה כמו להצביע לאופיר כי אריק ואופיר זהים בדרכם רק אריק ידע להסוות את בוגדנותו בצורה טובה יותר.
 

אני1212

New member
אני לא הייתי בטוחה בניתוח הדמויות שלך

אנסטסיה אמרה בתוכנית "מועצת שבט" שהיא לא בחורה ששומרת טינה ושהיא חושבת שאריק שיחק הכי טוב את המשחק. כנ"ל אפרת. לגיא יש קשר רגשי למירית, לכן ברור מראש לאן הקול שלו יילך. לגבי שאר המודחים- נחיה ונראה מה יהיה בגמר. מנסים להפעיל עליהם לחץ "אתם תהיו פריירים אם תבחרו במי שהדיח אתכם", אבל מנגד אני יכולה לבוא ולומר "אתם תיראו פתטיים אם תבחרו באדם לא ראוי רק כי אתם עדיין שומרים טינה". סבבה, היא ערכית, טובה, מקסימה, חברה טובה- כשתהיה תחרות "האישה האידאלית" אני אצביע לה, אבל לתחרות הזו קוראים "הישרדות".
 

MIIKLE

New member
כמו שאמרתי לא צריך לתת כבוד למי שאין לו כבוד

אם נגיד עידן היה מגיע לגמר אחרי ששיחק משחק הוגן אני גם אם הייתי מודח על ידו הייתי מפרגן לו.אבל אריק שיחק בלי כבוד בגד,שיקר ותקע סכינים ועוד לכלך על מועמדים מאחורי הגב.הלכלוכים והבגידות הם אלה שיביאו לו את הכשלון בגמר כי מבחינה אסטרטגית הוא התלכלך יותר מדי שזה אסטרטגיה גרועה.המשחק הוא חברתי עד הסוף ומירית הצליחה להתלכלך הרבה פחות ממנו ולכן היא שחקנית טובה יותר.להגיע לגמר כשאתה נקי כמו מירית זה ההישג האולטימטיבי.לכלוכים ובגידות זה לא המטרה זה האמצעי ולכן זה עושה את אריק שחקן גרוע כי הוא השתמש בכך יותר מדי ולא ידע לתת איזון במשחקו.המושבעים לא יצאו פתטיים אם יתנו למירית אלא להיפך יתנו את הפרס למי שהצליחה לשרוד הכי טוב בלי לשקר ולרמות שזה הישג אדיר.להיפך הם יצאו גם פראיירים וגם פתטיים וגם מזוכיסטים וחלשלושים אם יתנו לאריק את הפרס אחרי שפגע בהם כל כך.הם צריכים לבחור בטוב המוחלט לעומת הרוע המוחלט במשחק.אין בחירה קלה מזאת.בחירה באריק תוכיח שהם אנשים פראיירים ושקל לדרוך עליהם ואפילו מאוד משתלם לעשות את זה.יגידו עליהם :אריק בגד ולכלך עליהם והם בתמורה נתנו לו מיליון שקל זו התנהגות מזוכיסטית טהורה וברור שהם לא ירצו להצטייר ככאלה.
 

אני1212

New member
אין פה טוב ורע מוחלט

כולם לכלכו מאחורי הגב, חוץ מהגברת הערכית. מה פגע בהם? אתה מדבר כאילו רק הוא היה אחראי להדחות. אם כבר בוא נהיה הוגנים- כל מי שהגיע לגמר דרך באיזשהו מובן על אנשים והדיח, כולל מירית. אריק היה בין היחידים שלא התנער מאחריות, אפילו איתי הודה שהשתמש באריק כדי להפנות את האש לכיוונו. אין ברירה אחרת- אי אפשר שכל 20 מתמודדים יגיעו לגמר וינצחו. כל מודח כמובן שנפגע, זה לא נעים להיות מודח, אבל זה המשחק. נכון, הוא הגזים בתיאורים שלו ואמר את כל מה שעל ראשו מבלי לקחת בחשבון שייראו את זה, אבל זה היה משעשע ועשה את העונה! הרבה יותר משעשע מהדיבורים של מירית עד כמה היא מודה לכח שהיא שואבת מהבית. וייתכן ושאר המודחים רואים זאת בהומור גם. כנראה שאריק לא חשב שהוא יגיע לגמר עם היכולות הפיזיות שלו ויצטרך את הקולות של חבר המושבעים ולכן החליט לשחק את המשחק בצורה מעניינת ובידורית עד כמה שהוא יחזיק. הוא בעצמו התפעל במהלך המשחק כמה רחוק שהוא הגיע. עם יד על הלב- היית צופה בהישרדות באותה רמת עניין אם כל המתמודדים היו כמו מירית? אם המשחק היה יבש- החזקה מבין הקבוצות מנצחת וכל פעם החלש פיזית מודח? בחירה באריק תוכיח שאנשים שיודעים לשחק ועובדים קשה בשביל זה יוצאים מנצחים ושפסיביות ובינוניות לא משתלמת.
 

MIIKLE

New member
ללא ספק צריך אנשים כמו אריק כדי שיהיה מעניין

כמו כל סיפור עלילה צריך שיהיה רע כדי שיהיה את מי לשנוא ומישהו טוב להזדהות איתו.הפייבוריטים שלי היו בשבקין עידן ומירית.שני הראשונים נפלו בקרב נגד אריק הרע ויצרו נופך טרגי ודרמטי לעלילה אבל אני רוצה שיהיה סוף טוב ושהפייבוריטית האחרונה שלי תנצח את אריק במעמד הגמר ותגשים את משאלתו האחרונה של בשבקין שאמר לה שתדיח את אריק ותנקום את נקמתו הבנת? ניצחון של אריק יהפוך את הישרדות לטרגדיה ולא לקומדיה שהיא אמורה להיות.
 

אני1212

New member
אבל זה לא סרט! לא קומדיה ולא טרגדיה!

זוהי תוכנית ריאליטי- תחרות! פור גוד סייק! רוצה לראות רשעים וטובים? לך לראות סרט קולנוע הוליוודי! עכשיו הבנתי מה הבעייה שלך- אתה מסתכל על התוכנית כסרט שבו יש שחור לבן- רשעים וטובים. ואריק הוא הרשע. תסתכל על זה מנקודת מבט של תחרות, כמו משחק כדורגל, האם שם יש רשעים וטובים? כתבתי זאת רבות ואני חוזרת שוב- אריק התחבב על כל בני השבט שלו בשהייה שלהם באי ואילו מירית הייתה אאוטסיידרית והקשר שלה בבריתות היה רופף מאוד (עובדה היא הייתה הראשונה לעוף כאשר נשארו רק בני אותו ברית ולא הייתה ברירה אלא להעיף אחד מהם- בחרו במירית!). לא הייתה לה אף ברית חזקה! מכאן אפשר ללמוד שאולי אריק יותר חברותי ממנה? אולי בחיים האמיתיים אריק בעל אישיות טובה יותר? ממה אתה מסיק שהיא הטובה והוא הרע? אתה אולי קרוב משפחה או חבר שלה? או אולי בגלל שהיא טרחה בכל מקום לציין מאיזה בית טוב היא באה ואיזה ערכית היא? אולי זה נכון ואולי לא, אין לי מושג וגם לא אכפת לי! יש המון אנשים ערכיים בעולם, אז למה שלא נחלק לכולם את המיליון?
 

MIIKLE

New member
בסדר כל אחד ואיך שהוא נהנה מהישרדות

זה ללא ספק תחרות אבל יש לי פייבוריטית -מירית ואני רוצה שהיא תנצח את אריק שהוא הרשע של המשחק ועצבן אותי מאוד במהלך המשחק כשהוא הדיח פייבוריטים אחרים שלי ,רימה ,בגד ,תקע סכינים בגב ואני מגדיר אותו כרע וככה אני חושב ובצדק.אני לא יודע מה איתך אבל הפרק עם איתי היה ממש מזעזע.ראו כמה שאיתי חבר טוב של אריק וכמה הוא נאמן ואריק במהלך הכי בוגדני של הישרדות תקע לו סכין באורך מטר.וזה היה אחרי שהוא לקח אותו לסיבוב בג'ט סקי הלך איתו לאורך כל הדרך ממש נתן לו את הנשמה.צריך להיות מאוד קר לב ומרושע כדי לתקוע סכין כזאת והכי הרג אותי שהוא אמר שאין לו נקיפות מצפון
.אריק הוא אדם נאלח ,בוגד ,סכינאי פחדן בלי כבוד.אני רוצה שלא סתם יפסיד במהלך הגמר אלא גם שישרקו לו בוז ושהוא ישלם על מעשיו והתנהגותו .
 
למעלה