פנייה למושבעים הגולשים בפורום אנא כנסו

מירית הייתה כבר אמורה לעוף

אם ההפקה לא הייתה מחליטה "להחזיר" מישהו בטמטום. היא נכשלה במשחק החברתי שלה, עובדה שהעיפו אותה פעם אחת. אז זהו, מגיע לה לעוף, היא לא הייתה אמורה לחזור בכלל.
 

MIIKLE

New member
זה בולשיט

היא חזרה בטוויסט שנקבע מראש ולכן היא ראויה כמו כל אחד אחר.ואם היו מאחרים אתאיחוד השבטים בשבוע אז אריק היה מודח בוודאות.אני יכול להגיד על הרבה טוויסטים שהם לא הוגנים אבל אם הם נעשו זה מה שקובע.זה היה הוגן שהעיפו את נועם בטוויסט של שבט הבנים בנות? ברור שלא. אלמלא הטוויסט הוא לא היה מודח אבל ככה זה.לכן אם נעשה טוויסט והיא חזרה היא ראויה אין מה להתווכח על זה.אפשר להגיד הרבה אם ואם אבל את הנעשה אין להשיב.
 
ההבדל בין השניים

הוא שעל זה שיש עוד 3 הדחות עד שהם יישארו 10 ויתאחדו אפשר לבנות. לעומת זאת, על זה שתודח בלי שמץ של מושג מה מצפה לך אחרי זה, אי אפשר לבנות.
 
ממה שהבנתי

העניין הוא לא התככנות של אריק, אלא הלכלוכים שלו מול המצלמה. אתה חייב להסכים שלהשמיץ מתמודדים בוידויים, זה לא ממש תורם לאריק (למרות שאין ספק שהוא לא היה עושה את זה אילו ידע שההפקה הרסה את הפורמט פעם נוספת), ואלא אם כן ההפקה שוב אומרת למתמודדים מה להגיד, או שאריק משחק אותה הרשע (כבר היו בחו"ל שורדים שבאו כדי להיות דמות, אבל במקרה הזה לא נראה לי כי כבר ראינו שאריק יגיע מקום ראשון במרתון לפני שהוא יגיע אל במת התיאטרון), זה אפילו יכול להעיד על היחס האמיתי שלו כלפי מי שהוא לא אוהב.
 
אם היה לי שקל על כל פעם שאמרת את זה..

אבל בסדר, זה כל פעם לבן אדם שונה
בכל מקרה, אני לא רואה את הישרדות בתור אגדה או סיפור. באגדה או סיפור באים לנסות לחנך, לנסות ללמד ילדים לדוגמא.. עובדה שבסרטים שיוצרו בשביל איכות ועניין לא תמיד יש סוף טוב. הישרדות לעומת זאת, לפחות כמו שאני רואה אותה- היא משחק. בסופו של דבר יש בן אדם אחד ששיחק את המשחק בצורה הטובה ביותר. יש בהישרדות טוב ורע... אבל זה יותר בקטע של שחקן טוב ושחקן רע. בסופו של דבר שחקן טוב = אחד שחשב על המהלכים שלו וראה קדימה כל הזמן. שחקן רע = ישב בשקט והתפלל שזה יעזור לו להגיע לגמר.
 

MIIKLE

New member
נו כי גם כששואלים שאלה עשר פעמים...

התשובה נשארת אותה תשובה מה לעשות
 

MIIKLE

New member
צריכים לפרגן למי שמגיע לו לאריק לא מגיע

אם משחקים בצורה הוגנת ולא מלוכלכת כמו גיא או עידן הייתי מפרגן גם אם הייתי מודח על ידו כי הוא שיחק כמו גבר.אריק שיחק בלי כבוד בצורה נאלחת וצורת המשחק שלו לטעמי היא פחדנית וחסרת כבוד לכן לא הייתי מצביע לו גם אם הוא לא היה פוגע בי אישית.
 
לא רק שאריק שיחק בלי כבוד

הוא גם לא אסטרטג כזה מתוחכם כמו שעשו ממנו. המהלך שבו הוא הדיח את בשבקין גרם להם להפסיד במשימות וזה לא קידם אותו בכלום. זה שהוא הפסיד בכוונה באחת המשימות גרם לזה שהוא כמעט הודח וזה לא קידם אותו בכלום. זה שהוא שיקר לאיגור ואחר כך צחק עליו לא קידם אותו בכלום. זה שהוא העדיף את נטעלי על אנסטסיה כמעט גרם לפיצול עם הבת ברית הכי גדולה שלו. היה לו מזל עם החילופי בנות והיה לו מזל של זכיה בלוטו עם זה שאפרת פתחה פה על הארוס של נטעלי. גם למירית היה מזל אבל הנקודה היא שאריק הגיע לגמר בעיקר בגלל המזל ולא בגלל האסטרטגיה. אם כבר, אז ההברקה היחידה שראיתי בתוכנית מבחינה אסטרטגית היתה שנטעלי גרמה לאיגור להשתכר. אני לא סובל את נטעלי ולא אהבתי את המהלך המלוכלך הזה אבל על זה אני יכול להגיד שזה היה מתוחכם. אריק גם ניצל את זה שהיו מתמודדים תמימים (לא רציתי להשתמש במילה פראיירים). לא אריק הוא זה שגרם לנטעלי ואנסטסיה ולאופיר לערוק למחנה שלו. הם עשו את זה על דעת עצמם.
 
נו באמת

למה איך בשבקין דיבר לנסרין? "כלבה קטנה" / "נסרין חייבת לעוף מפה על טיל טורפדו" / "בא לי לתקוע בה את המצ'טה הזאת" שלא לדבר על איגור וכל מה שהוא אמר לנטע לי או אופיר. או דן בעונה שעברה - "חבורה של קוקסינלים פחדנים, אני שונא אותם" / "בא לי לירות פה בכולם" / "חבורה של עגלות" / "עידן כל היום מלקק בתחת למושיק" ואני לא אזכיר את איך שהוא נעמה ומרינה ירדו על שחר בערך חצי מהאיחוד. שאת שלושתם אני זוכר בבירור שאמרת שאתה מעריץ.מה ההבדל בינם לבינו? בוא נשמע.
 

LahavxB

New member
הריכולים מאחורי הגב זה גם חלק מה"משחק" שלו?

כל ה"מוח ציפור" וה"חזירה" שהוא אמר על אנשים מאחורי הגב בהקלטות מראים שזה לגמרי הוא.
 

Mark902

New member
מה זה קשור?

זה רק משחק, ואריק יודע זאת. אין קשר בין מה שהוא אומר "מאחורי הגב" במשחק, לבין האופי שלו במציאות. ואני מציע שכולכם תקראו את כללי הפורום (במיוחד את סעיף א'), לפני שאתם כותבים הודעה/תגובה.
 

LahavxB

New member
המאחורי הגב זה כבר לא חלק מהמשחק..

כל הליכלוכים מאחורי הגב למצלמות כשאף אחד לא שומע ממש מיותרים ולא קשורים למשחק. הם לא תרמו לו אסטרטגית משום בחינה ^__^ זה היה סתם מרושע.. זה מראה ועוד איך על האופי שלו.
 

Mark902

New member
אולי, אך זה עדיין חלק מהתוכנית.

כל הלכלוכים "מאחורי הגב" הם עניין פרטי שלו, לבנאדם מותר להביע את דעתו על האנשים במשחק ועל צורת "הישרדותם". למה זה חייב לתרום לו מבחינה אסטרטגית? הרי זה לא חלק מהמשחק, כמו שאמרת. אסור לו להפתח אל המצלמה, בלי שאף אחד שומע?
 

LahavxB

New member
הליכלוכים למצלמות אולי היו במסגרת התוכנית,

אבל -לא- במסגרת המשחק, זה היה מיותר לגמרי וזה מראה הרבה על האופי שלו. לא רק במשחק הוא כ"כ גועלי, גם בחיים האמיתיים הוא רכלן לכלכן.. אתה קבעת שההתנהגות שלו בתוכנית לא מעידה בכלל על ההתנהגות שלו ביומיום, וזה ממש לא נכון.
 

אני1212

New member
ואת זה אומר ילד בן 15

בעל ניסיון חיים רב שיודע לזהות אופי של אנשים לפי תוכנית טלויזיה.
 

LahavxB

New member
ואת זה אומר מישהו שאין לו משהו חכם להגיד../images/Emo69.gif

וכנראה שלא בא לו לראות את האמת, אפילו כשהיא רוקדת לו ריקודי בטן מול העיניים.
 

אני1212

New member
מה לעשות שהיום כל ילד בן 10

עם גישה לאינטרנט יכול לעשות ניתוח פסיכולוגי מעמיק לאנשים שהוא בכלל לא מכיר... ילד- לך להתכונן לבחינות הבגרות
 

LahavxB

New member
לא ניתחתי אף אחד, אני אומר מה שאני רואה,

ומה שכל אחד יכול לראות. זה לא רק המשחק של אריק, הוא ככה גם באמת, כל הליכלוכים והכינויים שהוא הדביק לכולם שם על האי.. צריך להיות עיוור כדי לא לראות את זה.
 
למעלה