פנייה למושבעים הגולשים בפורום אנא כנסו

RageBot

New member
טוב תקשיב מר "פסי-כיו-לוג"

אתה חופר בשכל, אתה לא מציג טענות עניניות בשיט, אתה סתם חוזר על הטענות שלך, זה מעצבן, בבקשה תפסיק.
 

Mark902

New member
אולי...

אבל לא לי, לך ולאף מחברי הפורום יש זכות להשמיץ אותו, או כל מתמודד אחר בהישרדות.
אנא קרא את סעיף א' בכללי הפורום.
 

נוק4

New member
עזבו שטויות, לנטע לי מגיע לנצח!

וכדי שלא ניפול למחדל הסמסים הארורים האלו, הצביעו לנטע לי!!! כנסו לאתר הישרדות והצביעו לה, שלחו לה סמסים- הספרה 2 למספר 7272 !! שלא תודח בגלל התערבות הסמסים!! כך נראה להפקה שלא צריך להכניס סמסים לכל דבר!! הכי מגיע לה- אריק מבחינה הישרדותית חלש, אסטרטגית חזק. מירית הישרדותית חזקה,אסטרטגית חלשה מאוד. נטע לי די חזקה הישרדותית ואסטרטגית מעולה. אני לא מבין מה ההתלבטות הגדולה מי צריך לנצח..
 

Mark902

New member
זו זכותך המלאה לחשוב כך../images/Emo13.gif

אחסוך ממך הסבר ארוך למה לדעתי אריק יותר ראוי לנטע לי...
ערב טוב.
 
עידן אמר את אותם דברים על אופיר

בווילת המושבעים. להצביע לאריק בסמס ולהגיד שזה רק משחק זה סוג של התעלמות. ושקר עצמי. מירית לגמרי צודקת. ואריק לגמרי שקרן. (סחבתי את מירית על הגב שלי)
 
חבל שאי אפשר להיתעץ אם שאר החברים

של הישרדות. בשבקין. גל. אירית. דיוה. נסרין. וכו`
 

ther MeסAn

New member
תפרשו לראות טלטאביז~../images/Emo201.gif

שם אין בגידות ולכלוכים. בחרתם לראות הישרדות, ידעתם שלשחק את המשחק זה גם לתקוע סכינים בגב ולהתלכלך, אז מה אתם מתבכיינים עכשיו?
 

Imai

New member
ובכל זאת, למה כן מגיע לאריק לקבל קולות ולנצח

עם כל הכבוד, כל מה שאתה עושה פה זה להגיד שמי שהוא לא חזק פיזית או חמוד מספיק, לא ראוי לנצח בכלל במשחק. אז למה בכלל למתמודדים שאינם מספיק חזקים (וככל הנראה, נראים טוב) שווה בכלל להגיע להישרדות? להזכירך, (למרות שאתה מנסה להתכחש לכך) הישרדות הוא משחק חברתי בו כל מתמודד משתמש באסטרטגיה שונה ויש לו הזדמנות משלו להשתמש בכישורי המשחק שלו בשביל לנצח. אתה כל הזמן פונה למתמודדים ואומר להם לא לצאת פרייריים. לגבי איתי גיא, ואנסטסיה שהם היו בני ברית של אריק והוא בגד בהם (ובמקרה של אנסטסיה, אגב לא היו לו יותר מדי ברירות), אני מסכימה איתך שהם ככל הנראה לא יצביעו לו. יחד עם זאת ניתן להבין את הצעדים שלו, כי כל מתמודד שרוצה לנצח במשחק לא ירצה בגמר יריבים כמו גיא ואיתי. מדוע שאר המתמודדים צריכים כן לבחור בו? אפרת- היא עצמה עמדה לתקוע לאריק סכין בגב, ולהשאיר אותו במיעוט, ולכן דווקא היא צריכה לבחור בו, כי כמו שאם היא ,נניח, הייתה מגיעה בסופו של דבר לגמר היא הייתה ככל הנראה מצפה שהמתמודדים בהם היא בגדה צריכים להצביע לה בגלל כישורים חברתיים ולא לנקום בה על משחק מלוכלך. אופיר-כן, זה קל. בדיוק כמו אריק, שניהם שחקו סוג של משחק זהה, ואריק היה טוב יותר ונשאר, בזמן שאופיר בחוץ. אם אופיר לא בוחר באריק, אז הוא בעצם מודה שגם המשחק שלו היה לא בסדר. איגור ועידן- הם היו למעשה יריבים של אריק ושל בני בריתו והוא גבר עליהם. בשלב האיחוד הייתה יריבות ברורה וגלוייה מאוד בין שתי קבוצות. אחרי שיואב פרש, לעידן ולאיגור אין שום בן ברית שלהם בגמר, ככה שכעת פשוט להם יותר לקבל החלטה אובייקטיבית מי שיחק את המשחק טוב יותר ולא מי היה הכי ממי (בשביל זה היה עליהם להשתתף באח הגדול ולא בהשרדות) . אם הם מעריכים משחק של יוזמה וכריזמה, ולא רק משחק פיזי של חוסר מוח, הם צריכים לבחור באריק כי הוא הוכיח תכונות אילו במהלך המשחק שלו, בזמן שמירית לא עשתה דבר חוץ מלקבל טרמפ על גבם של אחרים לאורך כל המשחק (כולל אגב זה שהיא נשארה פאסיבית לגבי הדחותיהן של בנות/בני בריתה מעיין, אח"כ מיכל ולבסוף איתי, ולא יכלה לעשות דבר כדי למנוע אותן, אלא רק להציל את עצמה). אם הם מצביעים לאריק הם לא עושים זאת בקטע של לצאת פרייארים, אלא הם פשוט מראים שהם מודעים לעובדה שמדובר במשחק, ושהם מסוגלים להפסיד בכבוד. יואב- בזה שהוא מסר לאריק את שרשרת החסינות הוא הודה למעשה שאריק הוא השורד הטוב ביותר. נניח שהיה מדובר בפורמט המקורי של הסדרה, אז אריק היה למעשה מקבל את הקול של יואב. אין שום סיבה לכן שיואב ישנה את ההצבעה. ואם הוא יצביע לאריק בגלל שמתמודד אחר רוצה בכך אז הוא סתם נגרר, ואז הוא באמת יוצא פרייאר.
 

אני1212

New member
נאמר טוב

סביר להניח שהקול של אנסטסיה עדיין פתוח. במועצת השבט של ההדחה שלה היא הוצגה כמי שרצתה להדיח את אריק ולכן ייתכן והיא תבין שבנוסף לזה שלא היו לו הרבה ברירות, היא כביכול נחשפה כמי שבגדה בברית עם אריק. מה שלא יגידו עליה- היא לא נראית בחורה ששומרת טינה (גם בהתנהגות שלה בוילת המושבעים) וייתכן ותפתיע ותבחר בו. לגבי שאר המתמודדים אני לא בטוחה, מראים בכל מיני צהובונים על איך שמירית שומרת איתם על קשר, אני מקווה שהם ישכילו להפריד בין חברות לבין המשחק (ואם היא באמת כזו טובה וטהורה- היא לא תכעס עליהם שלא בחרו בה)
 

cover121

New member
../images/Emo45.gifהתגובה הכי חכמה בשרשור

צופה חכם הוא אחד שבוחן את המשחק בהיבטים האסטרטגיים שלו. נכון, המטרה לא מקדשת את האמצעים, הטענה המרכזית של מתנגדי אריק, אבל נאמר פה מספיק דוגמאות שמראות כי לא היחיד שחטא ביוהרה והתנשאות.
 

Imai

New member
תודה, ../images/Emo13.gif

צריך תמיד לדעת להפריד בין תוכנית לחיים האמתיים. כמו שמשהו פה כבר אמר, בהישרדות האמריקאית, לאחר כל כך הרבה עונות, המתמודדים יודעים טוב מאוד למה הם נכנסים ולא לוקחים את הדברים קשה מדי. (אם משהו רואה את העונה האחרונה שם "אדם עם ערכים" כמו קואוץ' הפך כבר לבדיחה).
 

גידעון1

New member
אתם צריכים לשאול שאלה פשוטה מאוד

מי עשה את התכנית מעניינית, מירית או אריק? האם הייתם רוצים לראות בעונה הבאה יותר אנשים מהסוג של אריק או מהסוג של מירית? אם כולם היו בתפיסה של מירית אז הישרדות היתה תכנית מאוד משעממת.
 

MIIKLE

New member
על זה התשובה פשוטה מאוד

שניהם עושים את התוכנית מעניינת וזקוקים לשניהם כי הם מהווים קונטרה זה לזה אבל הקהל כמו שהוא אוהב שיהיה רשעים במשחק הוא רוצה שהם גם בסוף יפסידו.לכן אריק הוא בתפקיד הנבל ומירית בתפקיד המאמי הטובה וכמו בכל סרט נורמלי הטוב מנצח את הרע הבנת?
 

MIIKLE

New member
חחח הוא עשה זאת בשביל האסטרטגיה

להיפך אדם כמוהו ממש לא מתרגש ממחוות רגשיות כאלה לכן גם היה לו יותר קל לוותר על כך. הוא גם ידע שהוא צריך להרגיע את בני בריתו המעוצבנים אחרת הוא יהיה המודח הבא.
 

גידעון1

New member
אדם כמוהו?? ממש קבעת כבר שהוא האחמדיניג'ד הבא

לא צריך להגזים.. אריק לא אדם רע ומספיק לנסות לצייר אותו ככזה. אריק במובן מסויים ניהל את הישרדות ואילו מירית היתה על תקן פרח יפה ולא יותר. בנוגע לכך שהוא יכל להיות בסכנת הדחה זה לא נכון. בשבל הזה כבר כולם היו יס-מן(שפוטים) של אריק
 
למעלה