הגוגל מגיע לשפלה - מוקדש לרמי

מצב
הנושא נעול.
הגוגל מגיע לשפלה - מוקדש לרמי
מרוב התרגשות על העדכון התקדימי של לונדון אמש, לא שמתי לב שגם בחצר האחורית שלי בשדות פלשת יש תמונות חדשות. אמנם לא באיכות גבוהה, וכמעט כרגיל מסתתרות בתמונות ההסטוריות - אבל בכל זאת עדכונים! והנה ההוכחה: כך נראה צומת גבירול בשנת 03'...
29
מפגש בית גמליאל 07'...
 
הגוגל מגיע לשפלה - מוקדש לרמי
מרוב התרגשות על העדכון התקדימי של לונדון אמש, לא שמתי לב שגם בחצר האחורית שלי בשדות פלשת יש תמונות חדשות. אמנם לא באיכות גבוהה, וכמעט כרגיל מסתתרות בתמונות ההסטוריות - אבל בכל זאת עדכונים! והנה ההוכחה: כך נראה צומת גבירול בשנת 03'...
30
....והעבודות על הפרדה מפלצתית בית גמליאל 09'.
 
הגוגל מגיע לשפלה - מוקדש לרמי
מרוב התרגשות על העדכון התקדימי של לונדון אמש, לא שמתי לב שגם בחצר האחורית שלי בשדות פלשת יש תמונות חדשות. אמנם לא באיכות גבוהה, וכמעט כרגיל מסתתרות בתמונות ההסטוריות - אבל בכל זאת עדכונים! והנה ההוכחה: כך נראה צומת גבירול בשנת 03'...
31
הכניסה הדרומית לרמלה 06'...
 
הגוגל מגיע לשפלה - מוקדש לרמי
מרוב התרגשות על העדכון התקדימי של לונדון אמש, לא שמתי לב שגם בחצר האחורית שלי בשדות פלשת יש תמונות חדשות. אמנם לא באיכות גבוהה, וכמעט כרגיל מסתתרות בתמונות ההסטוריות - אבל בכל זאת עדכונים! והנה ההוכחה: כך נראה צומת גבירול בשנת 03'...
32
...ומחלף רמלה דרום 09'.
 

megashock

New member
32
...ומחלף רמלה דרום 09'.
המחלף והמחדל
המחלף פקוק לחלוטין ונמצא בבלאגן תמידי בגלל שכל מי שמגיע מכיוון רחובות ורוצה לפנות לכביש 431 מערב, חייב לעמוד בתור אינסופי ברוחב של נתיב אחד שבנוסף לכך שהוא לא מספיק לנפח התנועה הוא גם בנוי בצורה מקוטעת של שני נתיבים אחד אחרי השני שלא מחוברים בינהם בצורה רציפה. כמובן שזה גם גורם לכך שגם שאר הנתיבים מלאים או בנהגים חדשים שלא שלא הבינו עדיין מאיפה מתחיל הנתיב, או בנהגים שמנסים לגנוב את התור ולהדחף מקדימה תוך כדי חסימת הנתיבים האחרים בכביש.
 
המחלף והמחדל
המחלף פקוק לחלוטין ונמצא בבלאגן תמידי בגלל שכל מי שמגיע מכיוון רחובות ורוצה לפנות לכביש 431 מערב, חייב לעמוד בתור אינסופי ברוחב של נתיב אחד שבנוסף לכך שהוא לא מספיק לנפח התנועה הוא גם בנוי בצורה מקוטעת של שני נתיבים אחד אחרי השני שלא מחוברים בינהם בצורה רציפה. כמובן שזה גם גורם לכך שגם שאר הנתיבים מלאים או בנהגים חדשים שלא שלא הבינו עדיין מאיפה מתחיל הנתיב, או בנהגים שמנסים לגנוב את התור ולהדחף מקדימה תוך כדי חסימת הנתיבים האחרים בכביש.
זה מדגיש את העובדה
שכביש 431 אינו גמור. מחלף רמלה דרום כלל לא נועד לשרת את רוב תושבי רחובות. הם אמורים היו להכנס לכביש דרך מחלף נס ציונה, עם חיבור של כביש 423 (מה שנקרא היום "כביש עוקף מזרחי). בכביש זה חסרים 1200 מ' שהיו אמורים להסלל כבר לפני 10 שנים אך דבר לא נעשה. כרגע החלו להשלים את מחלף נס ציונה אך רק לצורך הכניסה לנס ציונה ולא לצורך החיבור לרחובות. העיכוב בהשלמת כביש 423 גורם הן לפקקים שאתה מדבר עליהם במחלף רמלה דרום והן לפקקים בכניסה לנס ציונה בכביש 412. תושבי נס ציונה בטפשותם התנגדו להשלמת הכביש ולא הבינו שאילו היה מושלם במועד לא היתה להם תנועה כה כבדה דרך רחוב וייצמן/הרצל. בתצורה הסופית של כביש 431, מחלף רמלה דרום ישרת את תושבי רמלה דרום (דא...) ומצליח, ואולי חלק מתושבי רחובות שבשבילם נוח יותר להכנס לכביש משם (אם הם גרים קרוב לקצה הדרומי של הכביש העוקף). יש גם מחלף שטרם נבנה - רמלה מערב - שאמור לנתב אליו חלק גדול מתושבי רמלה, אבל כדי לבנות אותו צריך לסלול קודם את כביש עוקף רמלה ולכן מדובר בשנים רבות קדימה. את ה"פרחים" יש לשלוח למע"צ ז"ל, שהקימה באמצע שנות ה-90 את מנהלת כבישי הרוחב, יחידה גדולה ומתוקצבת שנועדה אך ורק לסלול את תשעת כבישי הרוחב שמתחברים לכביש 6. כעבור 10 שנים היחידה פורקה לאחר שסללה רק אחד מהתשעה (מס' 7) והוא כמובן הקצר והפשוט מכולם. בשאר הכבישים המנהלת לא נגעה בכלל ועד היום משתמשי כביש 6 סובלים מכך. אילו עשתה מע"צ את תפקידה במועד כביש 6 היה הרבה יותר יעיל ונוח לשימוש, היו הרבה פחות פקקים במרכז ובצפון, והמדינה לא היתה צריכה לשלם לזכיין כביש 6 את סכומי "רשת הבטחון" בשנים הראשונות להפעלתו (כי נפח התנועה בכביש היה הרבה יותר גדול מההתחלה). אבל מה אכפת למע"צ? העיקר שהפרזיטים במנהלת קיבלו משכורת 10 שנים ולא עשו דבר.
 
זה מדגיש את העובדה
שכביש 431 אינו גמור. מחלף רמלה דרום כלל לא נועד לשרת את רוב תושבי רחובות. הם אמורים היו להכנס לכביש דרך מחלף נס ציונה, עם חיבור של כביש 423 (מה שנקרא היום "כביש עוקף מזרחי). בכביש זה חסרים 1200 מ' שהיו אמורים להסלל כבר לפני 10 שנים אך דבר לא נעשה. כרגע החלו להשלים את מחלף נס ציונה אך רק לצורך הכניסה לנס ציונה ולא לצורך החיבור לרחובות. העיכוב בהשלמת כביש 423 גורם הן לפקקים שאתה מדבר עליהם במחלף רמלה דרום והן לפקקים בכניסה לנס ציונה בכביש 412. תושבי נס ציונה בטפשותם התנגדו להשלמת הכביש ולא הבינו שאילו היה מושלם במועד לא היתה להם תנועה כה כבדה דרך רחוב וייצמן/הרצל. בתצורה הסופית של כביש 431, מחלף רמלה דרום ישרת את תושבי רמלה דרום (דא...) ומצליח, ואולי חלק מתושבי רחובות שבשבילם נוח יותר להכנס לכביש משם (אם הם גרים קרוב לקצה הדרומי של הכביש העוקף). יש גם מחלף שטרם נבנה - רמלה מערב - שאמור לנתב אליו חלק גדול מתושבי רמלה, אבל כדי לבנות אותו צריך לסלול קודם את כביש עוקף רמלה ולכן מדובר בשנים רבות קדימה. את ה"פרחים" יש לשלוח למע"צ ז"ל, שהקימה באמצע שנות ה-90 את מנהלת כבישי הרוחב, יחידה גדולה ומתוקצבת שנועדה אך ורק לסלול את תשעת כבישי הרוחב שמתחברים לכביש 6. כעבור 10 שנים היחידה פורקה לאחר שסללה רק אחד מהתשעה (מס' 7) והוא כמובן הקצר והפשוט מכולם. בשאר הכבישים המנהלת לא נגעה בכלל ועד היום משתמשי כביש 6 סובלים מכך. אילו עשתה מע"צ את תפקידה במועד כביש 6 היה הרבה יותר יעיל ונוח לשימוש, היו הרבה פחות פקקים במרכז ובצפון, והמדינה לא היתה צריכה לשלם לזכיין כביש 6 את סכומי "רשת הבטחון" בשנים הראשונות להפעלתו (כי נפח התנועה בכביש היה הרבה יותר גדול מההתחלה). אבל מה אכפת למע"צ? העיקר שהפרזיטים במנהלת קיבלו משכורת 10 שנים ולא עשו דבר.
תיקון טעות
1900 מ' ולא 1200.
 

megashock

New member
זה מדגיש את העובדה
שכביש 431 אינו גמור. מחלף רמלה דרום כלל לא נועד לשרת את רוב תושבי רחובות. הם אמורים היו להכנס לכביש דרך מחלף נס ציונה, עם חיבור של כביש 423 (מה שנקרא היום "כביש עוקף מזרחי). בכביש זה חסרים 1200 מ' שהיו אמורים להסלל כבר לפני 10 שנים אך דבר לא נעשה. כרגע החלו להשלים את מחלף נס ציונה אך רק לצורך הכניסה לנס ציונה ולא לצורך החיבור לרחובות. העיכוב בהשלמת כביש 423 גורם הן לפקקים שאתה מדבר עליהם במחלף רמלה דרום והן לפקקים בכניסה לנס ציונה בכביש 412. תושבי נס ציונה בטפשותם התנגדו להשלמת הכביש ולא הבינו שאילו היה מושלם במועד לא היתה להם תנועה כה כבדה דרך רחוב וייצמן/הרצל. בתצורה הסופית של כביש 431, מחלף רמלה דרום ישרת את תושבי רמלה דרום (דא...) ומצליח, ואולי חלק מתושבי רחובות שבשבילם נוח יותר להכנס לכביש משם (אם הם גרים קרוב לקצה הדרומי של הכביש העוקף). יש גם מחלף שטרם נבנה - רמלה מערב - שאמור לנתב אליו חלק גדול מתושבי רמלה, אבל כדי לבנות אותו צריך לסלול קודם את כביש עוקף רמלה ולכן מדובר בשנים רבות קדימה. את ה"פרחים" יש לשלוח למע"צ ז"ל, שהקימה באמצע שנות ה-90 את מנהלת כבישי הרוחב, יחידה גדולה ומתוקצבת שנועדה אך ורק לסלול את תשעת כבישי הרוחב שמתחברים לכביש 6. כעבור 10 שנים היחידה פורקה לאחר שסללה רק אחד מהתשעה (מס' 7) והוא כמובן הקצר והפשוט מכולם. בשאר הכבישים המנהלת לא נגעה בכלל ועד היום משתמשי כביש 6 סובלים מכך. אילו עשתה מע"צ את תפקידה במועד כביש 6 היה הרבה יותר יעיל ונוח לשימוש, היו הרבה פחות פקקים במרכז ובצפון, והמדינה לא היתה צריכה לשלם לזכיין כביש 6 את סכומי "רשת הבטחון" בשנים הראשונות להפעלתו (כי נפח התנועה בכביש היה הרבה יותר גדול מההתחלה). אבל מה אכפת למע"צ? העיקר שהפרזיטים במנהלת קיבלו משכורת 10 שנים ולא עשו דבר.
איפה אמור לעבור כביש עוקף רמלה (200) ?
לפי ויקיפדיה הוא אמור לעבור בין ישרש לרמלה דרום, אבל נראה על המפה שיותר הגיוני שהוא יעבור בין ישרש לנצר סרני ושאולי יתחבר בעתיד לעוקף המזרחי של רחובות ליד מכון ויצמן.
 
איפה אמור לעבור כביש עוקף רמלה (200) ?
לפי ויקיפדיה הוא אמור לעבור בין ישרש לרמלה דרום, אבל נראה על המפה שיותר הגיוני שהוא יעבור בין ישרש לנצר סרני ושאולי יתחבר בעתיד לעוקף המזרחי של רחובות ליד מכון ויצמן.
ממחלף רמלה מערב עד הכניסה הצפונית לרמלה
בסלילת כביש 431, כבר השאירו מקום עבור מחלף רמלה מערב, ויש גשר גדול מעל תוואי המחלף העתידי (בערך חצי ק"מ ממערב לג'וואריש). לא מתוכנן חיבור של עוקף רמלה לעוקף רחובות.
 
הגוגל מגיע לשפלה - מוקדש לרמי
מרוב התרגשות על העדכון התקדימי של לונדון אמש, לא שמתי לב שגם בחצר האחורית שלי בשדות פלשת יש תמונות חדשות. אמנם לא באיכות גבוהה, וכמעט כרגיל מסתתרות בתמונות ההסטוריות - אבל בכל זאת עדכונים! והנה ההוכחה: כך נראה צומת גבירול בשנת 03'...
33
מחלף נשרים 06', לפני הוספת כביש 431...
 
הגוגל מגיע לשפלה - מוקדש לרמי
מרוב התרגשות על העדכון התקדימי של לונדון אמש, לא שמתי לב שגם בחצר האחורית שלי בשדות פלשת יש תמונות חדשות. אמנם לא באיכות גבוהה, וכמעט כרגיל מסתתרות בתמונות ההסטוריות - אבל בכל זאת עדכונים! והנה ההוכחה: כך נראה צומת גבירול בשנת 03'...
34
....והמחלף הסופי 09'.
 

megashock

New member
34
....והמחלף הסופי 09'.
מחלף מרשים עם הרבה גשרים שתוכנן בצורה גרועה
למרות שלל הגשים במחלף (ספרתי לפחות שישה), עדיין כל מי שמגיע מכיוון כביש 431 מזרח ורוצה לפנות לכביש 6 צפון חייב לעבור גרך רמזור שניתן היה לבטל בקלות באמצעות לולאה שהיה עוברת מתחת לגשר שכבר קיים מעל לכביש 6 וגם מבטלת צורך בבניית גשר מיותר לנתיב ההשתלבות שעובר מעל לכביש 6. או שפשוט היו בונים עוד גשר אחד שהיה מבטל את הרמזור המעצבן. בתמונה ניתן לראות בכחול את הלולאה המוצעת שהיתה מבטלת את הרמזור, באדום מקוטע הנתיב הנוכחי שכולל עצירה ברמזור.
 
מחלף מרשים עם הרבה גשרים שתוכנן בצורה גרועה
למרות שלל הגשים במחלף (ספרתי לפחות שישה), עדיין כל מי שמגיע מכיוון כביש 431 מזרח ורוצה לפנות לכביש 6 צפון חייב לעבור גרך רמזור שניתן היה לבטל בקלות באמצעות לולאה שהיה עוברת מתחת לגשר שכבר קיים מעל לכביש 6 וגם מבטלת צורך בבניית גשר מיותר לנתיב ההשתלבות שעובר מעל לכביש 6. או שפשוט היו בונים עוד גשר אחד שהיה מבטל את הרמזור המעצבן. בתמונה ניתן לראות בכחול את הלולאה המוצעת שהיתה מבטלת את הרמזור, באדום מקוטע הנתיב הנוכחי שכולל עצירה ברמזור.
גם זה חלק מ"מורשת" מע"צ
כביש 6 וכביש 431 היו אמורים להפתח יחד. הרבה בעיות סינכרוניזציה היו נפתרות אילו כך היה. אבל זו מחלה מוכרת בישראל והדוגמה המובהקת לכך היא כמובן מחלף קיבוץ גלויות.
 

zvir1

New member
מחלף מרשים עם הרבה גשרים שתוכנן בצורה גרועה
למרות שלל הגשים במחלף (ספרתי לפחות שישה), עדיין כל מי שמגיע מכיוון כביש 431 מזרח ורוצה לפנות לכביש 6 צפון חייב לעבור גרך רמזור שניתן היה לבטל בקלות באמצעות לולאה שהיה עוברת מתחת לגשר שכבר קיים מעל לכביש 6 וגם מבטלת צורך בבניית גשר מיותר לנתיב ההשתלבות שעובר מעל לכביש 6. או שפשוט היו בונים עוד גשר אחד שהיה מבטל את הרמזור המעצבן. בתמונה ניתן לראות בכחול את הלולאה המוצעת שהיתה מבטלת את הרמזור, באדום מקוטע הנתיב הנוכחי שכולל עצירה ברמזור.
התכנון כולל את הגשר הזה. פשוט לא בנו אותו.
 

alantan

New member
מחלף מרשים עם הרבה גשרים שתוכנן בצורה גרועה
למרות שלל הגשים במחלף (ספרתי לפחות שישה), עדיין כל מי שמגיע מכיוון כביש 431 מזרח ורוצה לפנות לכביש 6 צפון חייב לעבור גרך רמזור שניתן היה לבטל בקלות באמצעות לולאה שהיה עוברת מתחת לגשר שכבר קיים מעל לכביש 6 וגם מבטלת צורך בבניית גשר מיותר לנתיב ההשתלבות שעובר מעל לכביש 6. או שפשוט היו בונים עוד גשר אחד שהיה מבטל את הרמזור המעצבן. בתמונה ניתן לראות בכחול את הלולאה המוצעת שהיתה מבטלת את הרמזור, באדום מקוטע הנתיב הנוכחי שכולל עצירה ברמזור.
הלולאה המוצעת הייתה גורמת לתנועות "אריגה",
weaving בלעז, בין העולים בלולאה המוצעת ליורדים בלולאה הקיימת. כבר לא נהוג לסלול לולאות עוקבות בצורה כזו (רק במחלפים עם כבישים משניים "איטיים" במקומות שהדבר אינו מסכן את הנהגים). מה שתוכנן הוא נכון, צריך רק להוסיף את הגשר.
 
הגוגל מגיע לשפלה - מוקדש לרמי
מרוב התרגשות על העדכון התקדימי של לונדון אמש, לא שמתי לב שגם בחצר האחורית שלי בשדות פלשת יש תמונות חדשות. אמנם לא באיכות גבוהה, וכמעט כרגיל מסתתרות בתמונות ההסטוריות - אבל בכל זאת עדכונים! והנה ההוכחה: כך נראה צומת גבירול בשנת 03'...
35
מחלף ענבה 06'...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה