נשיא שחור, בית לבן

../images/Emo133.gifנשיא שחור, בית לבן../images/Emo133.gif

מחר יושבע הנשיא השחור הראשון של ארה"ב, וכל העולם כולו- עוצר את נשימתו. מאחר ואנחנו עוד לא יודעים אם הוא יותר 'ברק' יותר 'חוסיין' או יותר 'אובאמה'- החלטתי לשים על שולחן הניתוחים את הנשיא החדש, ולדון קצת במה יקרה לחיים שלו, החל ממחר: -מה דעתכם על הנשיא הנבחר? -טוב ליהודים, או רע? -באיזה מהלכים תתאפיין תקופת שלטונו? -האם הוא יחזיק מעמד עד הסוף, או שמא איזה "רד נק" מטורלל יזכה לשים עליו את ידיו? ברק אובאמה- חשבת שהחיים כנשיא לא קלים? חכה עד שגולשי תפוז יעשו לך ניתוח אישיות.
קדימה, הציפו בתגובות!
 

דהאמא

New member
היום זהו יומו האחרון של משטר בוש ../images/Emo65.gif

מחר בחור לבן ובחור שחור יכנסו לבית הלבן, ודווקא הבחור הלבן הוא העוזר, ולא הבוס. אני לא חושב שניתן להתנבא, אלא רק לקוות שממשל אובאמה ידע ימים שקטים ושלווים יותר מהימים של קודמו, שאובאמה ידע להרגיע את הרוחות הסוערות בעולם במקום לחלק את העולם ל'עולם הנאור' ול'ציר הרשע', ושתהיה לו התבונה להיות חכם ולא רק צודק.
 
"משטר בוש" ../images/Emo6.gif

אני מקווה שאובמה לא יתייחס לכולם באופן של כולם צודקים וטועים באותה המדינה, כולם טובים ורעים באותה המידה וכו' ולא יתבייש לבחור צד. אומנם החלוקה של בוש היתה פשטנית ורדודה אך היא לא היתה חסרת בסיס, וכן במידה מסויימת ראוי שתהיה חלוקה כזאת כדי שיהיה ניתן לעשות סדר, כדי שיהיה ניתן להזיז דברים לכיוון מסויים ומוגדר. אני מקווה שאובמה יתאקלם מהר מאד ויבין שסיסמאות בחירות לחוד וזה נגמר כי הוא כבר נבחר ומציאות מורכבת לחוד.
 

פרצלה

New member
ברק אובמה עם כל הכבוד להיסטוריה הוא חצי שחור

וחצי לבן...אז במידה מסויימת זה נכון שהיום בחור שחור ובחור לבן יכנסו לבית הלבן
 

אריק ל

New member
אובמה ע:פ קנה מידה אמריקני נחשב שחור

כי מה לעשות, הגזענות האמריקנית הגדירה אדם כשחור ע"פ חוק ה"טיפת דם אחת", או פשוט אם הוא נראה שחור או לא. אובמה יכל להיות גם רבע שחור, עצם העובדה שהוא נראה שחור, ולא נראה כמו ה-WASP הממוצע, הופכת אותו לשחור, ואת הבחירה בו לבחירה באדם שחור. כמובן שהאירוניה הכי גדולה כאן היא שמשני צידי משפחתו, היו בעלי עבדים - מהצד הלבן הוא צאצא לבעלי עבדים מהדרום, ואפילו הצליח לאתר שאבות אבותיו לחמו בצבא הקונפדרציה נגד הצפון. מהצד השחור שלו, הוא צאצא לקנייתים מוסלמים שהיו בעלי עבדים עובדי-אלילים. אבל מה שהכי יפה כאן הוא העובדה שארה"ב אכן מייצגת את החופש, ואת הכבוד לאדם, שמדינות אירופה שטוענות לנאורות יכולות רק לחלום עליו. אני מרוצה מבחירת אובמה דווקא בגלל החזרת המנהיגות המוסרית לארה"ב, ושמיטת הטיעונים האנטי-אמריקנים מידיהם של ה-so-called אליטות של אירופה.
 

einatgross1

New member
טוב לעולם שיוויוני יותר

טוב לעולם בו שיקולים עינינים יגברו בחלק מהמקרים על שיקולים כוחניים. טוב לעולם בו לתקווה יש מקום. טוב לעולם בו יש הוכחה לכך שמהפכות ושינויים אפשריים. אני מאחלת לכולנו עולם טוב יותר,
 
מקוה שזה מה שיהיה

בכל מקרה מי שגרם לחוסר השוויון לכאורה, הם אך ורק אלו שבחרו ללכת בדרך הטירור במקום לדבר כמו בני אדם.
 

Imai

New member
יפה מאוד! אמן!

אבל אני עדיין לא אוחזת בשום תקווה באשר היא לשילטון אובמה. אני מפחדת להתאכזב...
 

einatgross1

New member
עדיף לחיות את התקווה

ואם צריך, לחיות את האכזבה. לא עדיף? ככה אפשר ליהנות עכשיו כאילו העולם המיוחל כבר קיים. מקסימום נהיה באכזבה מסוימת
בכל אופן, תודה על המשוב החיובי בהודעתך.
 
דעתי

-מה דעתכם על הנשיא הנבחר? לדעתי אנחנו יותר מדי מפחדים ממנו! אני גם הייתי מעדיף את מקיין אבל תכלס, לעולם וגם לישראל עדיף את אובאמה. הוא צעיר,כריזמטי,מנהיג! אני בטוח שהוא יעשה טוב. -טוב ליהודים, או רע? תלוי מה היהודים רוצים. אני מאמין שבשנים שאובאמה ישלוט יגיעו להסכם שלום, אם לא בקדנציה הראשונה אז בשניה. -באיזה מהלכים תתאפיין תקופת שלטונו? פירוק צפון קוריאה מנשק גרעיני לאחר מות הרודן המטורף שם, שלום במזרח התיכון או סוג של הסכם, רוסיה וארה''ב יחזרו לידידות קרה ולא למלחמה קרה ויחזיר את הצבא מעירק ואולי גם מאפגניסטן. -האם הוא יחזיק מעמד עד הסוף, או שמא איזה "רד נק" מטורלל יזכה לשים עליו את ידיו? כמו שאמרתי מקודם אובאמה הולך להיות אחד הנשיאים הטובים של ארה''ב והוא יבחר גם בפעם הבאה.
 

tom012

New member
ממש בושה

אני כולי בוש וניכלם מהכותרת. אנו נמצאים בשנת 2009 ועדיין מכנים אדם לפי צבע עורו, פשוט בושה לעולם. אדם צריך להיבחן לפי כישוריו לא לפי צבעו. לכן מדינת ישראל תמשיך להראות כמו שהיא נראת בגלל שאנשים נבחרים לפי הצבע ולא לפי הכישורים. בקשה אחת לי אליכם קוראים נכבדים. תפסיקו להיות גזענים. (אם זה לאתיופים, לרוסים, ולכל שאר הצבעים שיש לנו במדינה). פשוט לקבל כל אחד כאדם אם אובמה יהיה נשיא טוב לישראל? קודם שהאנשים פה יהיו טובים ולא להסתמך על האח הגדול מאמריקה שיבוא לעזור.
 
אוי מה זו הצדקנות הזו?

זה דבר היסטורי שיהיה נשיא שחור בפעם הראשונה, שהעם האמריקני אחרי 100 שנים של תהליך שעבר מעבדות לקבלה איטית וקשה של השחורים, בחר לבסוף נשיא שחור שימשול בו. זה לא עניין של גזענות אלא ציון דרך, ציון הסטוריה. אני חושבת שברק אובאמה הוא בין המנהיגים הכי חדים וכריזמטיים שידע העולם. יש לו חוכמה רבה ויצירתיות. הוא מתכוון לנסות לפתור את הבעיה של הטרור מהשורש וכמובן לדבר עם איראן ולא להתעסק עוד בזוטות כמו סוריה או לבנון. האמת האיראנים כ"כ קיצוניים ואין לי מושג איך צריך לנהוג עימם אך לכל דבר יש איזשהוא פתרון ולכל עם יש אינטרסים ונקודות חולשה ואני בטוחה שאובאמה ימצה אותם עד תום. כל הכבוד לו ושיעשה גדולות!
 

Jonh Gotti

New member
זה רק שאלה של זמן

עד שהאיסלאם הקיצוני וציר הרשע יהיו במלחמה עם העולם המערבי..
 

DZHIBERISH

New member
די עם הפרופוגנדה

אדם נשפט לפי מעשיו לא לפי דיבוריו.רגשות אידיאולוגיים לא עשו טוב לאף אחד.נחיה ונראה.
 

shirshur72

New member
זאת בדיוק התחושה שלי.......

ברק אובאמה, ישלו יכולת גבוהה לסחוף אחריו את ההמונים,כריזמה והמון קסם אישי מעבר להכל יש בי מין תחושה כזאת,שהקסם הזה הוא בעיקר סוג של אילוזיה (אשליה) אני ממש אבל ממש רוצה להאמין שאני טועה נחייה ונראה כמו שנהוג לומר...
 

DZHIBERISH

New member
תיקון

צריך להשפט על פי מעשיו ולא על פי דיבוריו....לצערנו הרבה פעמים זה יוצא הפוך.
 
בדיוק!!!

עוד כמה שנים טובות, כשיהיו עוד כמה שחורים בנשיאות, כבר לא ידגישו את הצבע. עד אז בטח יהיו גם סיני ואינדיאני בבית הלבן.. ולמה לא?
 
אצלי סקרנות מתוחה מאוד

הוא צעיר, חדור מוטיבציה, חסר נסיון, מילא עצמו ביועצים. מפחיד אותי תמיד. העולם היום במצב קשה ואין מקום לנסיונות כושלים. מקווה שיעביר שנה ראשונה בללמוד מה לעשות, יטפל בכלכלת ארצו, וימנע מהחלטות בזירה הבינלאומית לפחות ל כמה חודשים. חוץ מזה רצונו לנאום באידונזיה, לדבר עם ארגונים קיצוניים, מאוד מדאיג. אדם שלא מבין שהעסק הוא עם מפלצות מוצצות דם, שמראה תינוקות ונשים שסועים, מופגזים, ומדממים עושה להם את היום, מפחיד אותי.
 
למעלה