תוכנית למדרחוב ברחובה הראשי של כפר סבאמקבץ כתבות בנושאי תחבורה ציבורית
כוונה להפוך את הרחוב הראשי בכפר סבא למדרחוב עם שני מסלולי BRT בלבד, צמצום קווי האוטובוס והגברת תדירותם
תוכנית למדרחוב ברחובה הראשי של כפר סבאמקבץ כתבות בנושאי תחבורה ציבורית
משרד התחבורה ממשיך במדיניות האפרטהייד בתח"צמקבץ כתבות בנושאי תחבורה ציבורית
עמותה בפ"ת דורשת להפוך הרק"ל לתחתיתמקבץ כתבות בנושאי תחבורה ציבורית
תלמידים באשקלון מאחרים ללימודים בגלל ההסעותמקבץ כתבות בנושאי תחבורה ציבורית
מכה למשרד התחבורה: ואוליה פרשה ממכרז המטרוניתמקבץ כתבות בנושאי תחבורה ציבורית
אין ואוליה ונתיב יודעות מה מקומן של אגד ודן ?מכה למשרד התחבורה: ואוליה פרשה ממכרז המטרונית
החברה היתה היחידה מבין המתמודדות שיש לה ניסיון בהפעלת אוטובוסים רבי-קיבולת (BRT >> הפתעה בפרויקט המטרונית בחיפה: החברות קונקס (ואוליה תחבורה) ונתיב אקספרס פרשו בשבוע שעבר מהמכרז לפרויקט, שאמור להיות פרויקט ה-BRT (אוטובוסים רבי-קיבולת) הראשון בישראל. זאת, שבוע בלבד לפני שלב הגשת ההצעות המחייבות במכרז, שהיקפו מוערך במיליארד שקל. לפיכך, במכרז צפויות להתמודד בינתיים שלוש קבוצות: קבוצה הכוללת את אגד תעבורה, חברת תשתית ואגד אחזקות; קבוצה הכוללת את חברת התחבורה הציבורית מטרופולין, חברת מאיר וחברת הורן את ליבוביץ; וחברת האוטובוסים דן, שניגשה למכרז לבדה. במכתב ששלח בא כוח קבוצת ואוליה ונתיב אקספרס - עו"ד יוסי גילאור ממשרד יעקב סולומון ליפשיץ ושות' - נמסר כי ההחלטה על פרישה מהמכרז נבעה מדחיית מרבית הבקשות העקרוניות שהפנתה הקבוצה אל ועדת המכרזים. זאת, על רקע טענות שהועלו בעבר בידי כמה מהמתמודדות במכרז נגד שיטת ניקוד ההצעות במכרז, והסדריו הפיננסיים של הזיכיון. (המשך בקישור)
אין = איךאין ואוליה ונתיב יודעות מה מקומן של אגד ודן ?
האם זאת הסנונוית הראשונהאין ואוליה ונתיב יודעות מה מקומן של אגד ודן ?
ועדיין אף אחד לא הזכיר לואוליה את הקוויםהאם זאת הסנונוית הראשונה
בעזיבתה הצפויה למדי של ואוליה את שוק התח"צ בישראל? הרי בקרוב תתחיל להתברר התביעה נגדה בצרפת נגד השותפות שלה ברק"ל הירושלמית. והדרך מכאן ועד נטישת התח"צ בארץ היא מהירה במיוחד לאור ההפסדים אותם היא צוברת בטבריה, לוד, מודיעין ואפילו באשדוד.
ההיסטוריה היא מחזורית. כך היה המצב לפני 1931האם זאת הסנונוית הראשונה
בעזיבתה הצפויה למדי של ואוליה את שוק התח"צ בישראל? הרי בקרוב תתחיל להתברר התביעה נגדה בצרפת נגד השותפות שלה ברק"ל הירושלמית. והדרך מכאן ועד נטישת התח"צ בארץ היא מהירה במיוחד לאור ההפסדים אותם היא צוברת בטבריה, לוד, מודיעין ואפילו באשדוד.
אני תומך במה שאתה אומר אבלההיסטוריה היא מחזורית. כך היה המצב לפני 1931
עת כל הבעלגולס רבו ביניהם. חלקם נטשו את הענף בזעם ולבסוף הסתיים התהליך כאשר ביום 01.01.1967 נותרו רק 4 חברות תח"צ ציבוריות בארץ. אני מנחש שבסופו של התהליך הנוכחי - תחל שרשרת מיזוגים ופשיטות רגל. בתחבורה ציבורית צריך מונופול מפוקח הדוק באופן ממשלתי. אילו היתה בישראל אך ורק חברה אחת לתח"צ - "אגד" והיא היתה היחידה בארץ, הרי שהשירות שהיה ניתן לאזרח היה הטוב ביותר, המהיר ביותר והזול ביותר. וכמובן - מספר דגמי האוטובוסים היה קטן יותר ולא צריך היה להחזיק חלפים של כל-כך הרבה יצרנים. לכאורה זה נשמע מוזר אך זו בדיוק המגמה שתחל לאחר שתסתיים ההרפתקאה הטיפשית של הפרטת הקווים השונים. כך גם לא צריך היה להחזיק ארנק עמוס בכל מיני רב-קוו, כרטיסים ומרעין בישין של אוסף חברות. באנגליה גרמה ההפרטה להעלאת המחירים ולשימוש בכלי-רכב לא בטיחותיים כי השוק הפרטי קונה מה שזול. זכור לי היטב השירות של "אגד" משנות ה-60 וה-70. הוא היה מעולה באזור ירושלים והסביבה לפני שנכנסו הנה כל החאפרבוסים למינייהם. אוטובוס היה מגיע בזמן, נקי ומצוחצח ואפילו יכולתי לעשן באוטובוס חופשי יחד עם הנהג...
אני לא תומך בעישון באוטובוס.אני תומך במה שאתה אומר אבל
הטענה המקובלת היום היא: שאגד כמונופול עשתה מה שהיא רוצה והשרות היה לא טוב / לא מספיק טוב / גרוע והמחירים יקרים. מה שצריך להיות במידה והתחזית שלך תתגשם זה הגברת הפיקוח על התיפעול ושינוי שיטת ההתחשבנות עם המדינה על הסובסידיות כך שלא יהיו סובסידיות צולבות וכל קו יקבל סובסידיה או לא ויתומחר ע"פ הביצועים שלו כך שבצמקומות רבים המחירים ירדו.
אני תומך במה שאתה אומר אבל
הטענה המקובלת היום היא: שאגד כמונופול עשתה מה שהיא רוצה והשרות היה לא טוב / לא מספיק טוב / גרוע והמחירים יקרים. מה שצריך להיות במידה והתחזית שלך תתגשם זה הגברת הפיקוח על התיפעול ושינוי שיטת ההתחשבנות עם המדינה על הסובסידיות כך שלא יהיו סובסידיות צולבות וכל קו יקבל סובסידיה או לא ויתומחר ע"פ הביצועים שלו כך שבצמקומות רבים המחירים ירדו.
אני תומך במה שאתה אומר אבל
הטענה המקובלת היום היא: שאגד כמונופול עשתה מה שהיא רוצה והשרות היה לא טוב / לא מספיק טוב / גרוע והמחירים יקרים. מה שצריך להיות במידה והתחזית שלך תתגשם זה הגברת הפיקוח על התיפעול ושינוי שיטת ההתחשבנות עם המדינה על הסובסידיות כך שלא יהיו סובסידיות צולבות וכל קו יקבל סובסידיה או לא ויתומחר ע"פ הביצועים שלו כך שבצמקומות רבים המחירים ירדו.
וואלאק באיזה גיל התחלת לעשן למען השם?ההיסטוריה היא מחזורית. כך היה המצב לפני 1931
עת כל הבעלגולס רבו ביניהם. חלקם נטשו את הענף בזעם ולבסוף הסתיים התהליך כאשר ביום 01.01.1967 נותרו רק 4 חברות תח"צ ציבוריות בארץ. אני מנחש שבסופו של התהליך הנוכחי - תחל שרשרת מיזוגים ופשיטות רגל. בתחבורה ציבורית צריך מונופול מפוקח הדוק באופן ממשלתי. אילו היתה בישראל אך ורק חברה אחת לתח"צ - "אגד" והיא היתה היחידה בארץ, הרי שהשירות שהיה ניתן לאזרח היה הטוב ביותר, המהיר ביותר והזול ביותר. וכמובן - מספר דגמי האוטובוסים היה קטן יותר ולא צריך היה להחזיק חלפים של כל-כך הרבה יצרנים. לכאורה זה נשמע מוזר אך זו בדיוק המגמה שתחל לאחר שתסתיים ההרפתקאה הטיפשית של הפרטת הקווים השונים. כך גם לא צריך היה להחזיק ארנק עמוס בכל מיני רב-קוו, כרטיסים ומרעין בישין של אוסף חברות. באנגליה גרמה ההפרטה להעלאת המחירים ולשימוש בכלי-רכב לא בטיחותיים כי השוק הפרטי קונה מה שזול. זכור לי היטב השירות של "אגד" משנות ה-60 וה-70. הוא היה מעולה באזור ירושלים והסביבה לפני שנכנסו הנה כל החאפרבוסים למינייהם. אוטובוס היה מגיע בזמן, נקי ומצוחצח ואפילו יכולתי לעשן באוטובוס חופשי יחד עם הנהג...
17-24, 27-36, 38-46. 3 הפסקות בדרך.וואלאק באיזה גיל התחלת לעשן למען השם?
זו אכן הסנונית הראשונה...האם זאת הסנונוית הראשונה
בעזיבתה הצפויה למדי של ואוליה את שוק התח"צ בישראל? הרי בקרוב תתחיל להתברר התביעה נגדה בצרפת נגד השותפות שלה ברק"ל הירושלמית. והדרך מכאן ועד נטישת התח"צ בארץ היא מהירה במיוחד לאור ההפסדים אותם היא צוברת בטבריה, לוד, מודיעין ואפילו באשדוד.
אני התכוונתי יותר לסנונית בעתידהזו אכן הסנונית הראשונה...
גם קבוצת אגד - תעבורה פורשת ממכרז המטרונית !
ואוליה לא יעזבו מהראני התכוונתי יותר לסנונית בעתידה
של ואוליה טרנספורטשיין בישראל.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.