תנ"ך- יום שישי

Narciss

New member
עזרה בתנ"ך

לא קופץ לי השירשור.. טוב בכל אופן אני חייב שתעזרו לי 1.מה יהיה מבנה המבחן??? ראיתי את המיקוד..ויש שם פיצוץ דברים שלא למדנו!!! כל תהילים לא למדנו ולא עזרא ולא נחמיה...וגם לא זכריה.. וירימיהו וחזקאל..זה היה לימוד עצמי..בעע! אני חייב ללמוד את הדברים הנ"ל?? או שתהיה בחירה ואני יכול להתחמק מללמוד את זה או ...איך בכלל המבחן בנוי לעזאזל! מה ללמוד ומה לא? 2.למישהו יש חומר על זה? 3. במיקוד כתוב לי פרקים: שהם חובה שהם בחירת חובה..ופרקים שלא כתוב ליידם כלום..זה אומר שלא חייבים ללמוד או מה? למה לא כתוב ליידם כלום? ולגבי.. בחירת חובה..למשל תהילים.. כמה פרקים מתוך זה אני צריך למצוא עליהם חומר וללמד על עצמי כמינימום?..
 

fsss

New member
ספר תנ"ך בבגרות

אני יכולה להיעזר בבגרות בספר תנך משלי,נכון? אם הספר שלי מקושקש אז יכולים לא לאפשר לי להשתמש בספר?
 

Psycho E

New member
צריך בדחיפות סיכומים בתנך על ...

מנהיגות ומנהגים במקרא . כפי שהבנתם , אני צריך סיכומים באינטרנט באופן דחוף ביותר על הנושא מנהיגות ומנהגים במקרא . וזאת מפני שאין לי במחברת סיכומים טובים על זה במחברת , ואני נבחן על זה בבחינת הבגרות ביום א' הקרוב .
 

ברונדבי

New member
שאלה בקשר לתאריכים:

שלום! לקחתי את התאריכים מאחד המאמרים.. אשמח אם מישהו יגיד לי פה מה באמת חשוב לבגרות ביום ראשון. - פילוג הממלכה: ישראל ויהודה 733/2 - כיבוש הגליל ועבר הירדן המזרחי על ידי תגלת פלאסר ה-3 מלך אשור והגליית התושבים. 722 - חורבן שומרון בידי סרגון השני מלך אשור. 701 - מצור סנחריב על ירושלים בימי חזקיהו. 622 - הרפורמה של יאשיהו 612 - נפילת נינוה בירת אשור. 609 - מות יאשיה מלך יהודה במגידו בקרב נגד פרעה נכו מלך מצרים שיצא לסייע לאשור נגד בבל. 605 - קרב כרכמיש: נצחון נבוכדנצאר מלך בבל על פרעה נכה מלך מצרים. 598/7 - גלות יהויכין. 587/6 - חורבן ירושלים בידי הבבלים וגלות בבל (חורבן בית ראשון). 538/7 - הצהרת כורש. 520 - עליית זרובבל בן שאלתיאל עם 30,000 איש מבבל. 516/5 - סיום עבודת בניין בית המקדש השני וירושלים שוב עיר קודש. בתודה מראש.
 

opposite

New member
תנ"ך

יש למישו מושג איפה אני יכול למצוא באינטרנט חומר על יחזקאל, זכריה וויקרא?
 

ברונדבי

New member
שירשור חסר חיים לומד תנ"ך בשישי!../images/Emo5.gif

הצילוווווווו עוד 150 עמודים למניאקקקקק.
 

Psycho E

New member
מישהו!@?#?@!$?!$? עוד יומיים בגרות!

בבקששששששששששששששששששששששששההההההההההההה זה דחוףף
 

duvdevanim

New member
שמתם ../images/Emo23.gif כמה פעמים שאלו

את אותה שאלה
ולמה לא לשרשר
 
חחחחח בהצלחה...

אני לא יודעת למה לא התחלתי עדיין ללמוד... לא בא לי.. לפני כל מבחן שהיה הייתי מסכמת מהספר ומהמחברת וככה אגרתי לעצמי סיכומים בתנ"ך בכל הפרקים... ככה שנשאר לי רק לקרוא. בהצלחה
 
למעלה