דודו טופז

LeAnnDylan

Well-known member
סתם אפס

רציתי להימנע מלהגיב על זה בכלל אבל אני לא מבינה את שרשור הנרות שהאיש הזה הצליח לסחוט מכמה פורומים. הוא כל כך לא שווה את זה ואני יודעת שאומרים שהוא קודם כל בן אדם ואח"כ כל שאר הדברים שהוא עשה ולאף בן אדם לא מגיע למות ככה. אבל זאת הייתה הבחירה שלו, אפילו הוא לא יכל לסבול את עצמו אחרי הדברים שהוא עשה. אני מעדיפה לחשוב על זה כאילו הוא גמל את העולם מהעול של עצמו מאשר עוד חשיבה נרקסיסטית על זה שלא בא לו להישאר בכלא. למעשה הרבה לפני האירועים האחרונים לא סבלתי אותו. הוא היה פצצת רייטינג כשלרוב בתי האב בישראל פשוט לא היה לאן לפנות. הרבה לפני הטלוויזיה הרב ערוצית או אפילו ערוץ 10 היה רק ערוץ 1 ו-2. ערוץ 1 כבר אז היה לא פופלארי בלשון המעטה מה שנשאר זה פריים טיים של ערוץ 2. הוא זכה מן ההפקר ובמשך שנים אנשים פשוט מכוח ההרגל נשארו לצפות בו למרות שבהחלט הסתמנה מגמנה של התפקחות בקרב הצופים שבחרו לנטשו אותו ולעבור למשהו נורמלי. עם כל הכבוד לתוכנית שלו שעשתה טוב להמון אנשים בישראל, אני לא מבינה איך אפשר לשייך את זה אליו. זה לא שהוא באופן עצמאי טרח לעזור למישהו מחוץ לגבולות התוכנית. כל דבר טוב שהוא עשה היה במסגרת התוכנית ולעיני 20 מצלמות כדי שחס וחלילה לא יפוספס שום רגע של אדיבות מאולצת מצידו. אז נכון, לאף בן אדם לא מגיע למות ככה. אבל על בן אדם כזה לא צריך להיות לנו כואב.
 
זה ממש לא מתאים.

אני מבין שלכל אדם יש את הדעה שלו, אבל באמת שאני מתקומם מההודעה שלך. לעם הישראלי יש זכרון קצר, מאוד קצר, וזה החסרון שלנו. אני בטוח שאפילו אם אחמיניג'אד ישא נאום פרו-ישראל, כולם ישכחו את השנים הרבות שבהם הוא היה נגדינו ואת כל המעשים והדברים שהוא עשה. וזה מה שכואב לי, שזוכרים רק מה שנוח לזכור וזה בדרך כלל רק את הדבר האחרון. אף אחד לא יכול לשפוט את דודו טופז על מה שהוא עשה בחודשים האחרונים לחייו, כי אחד מאיתנו לא היה שם. אנחנו קוראים על בריטני ספירס ועל מייקל ג'קסון, על פריס הילטון ועל מפורסמים בעולם שמשתגעים ואנחנו עושים מהם בדיחה, עושים מזה בדיחה, וזה מה שמוזר לי בכל הקטע הזה. כשזה מדובר במשהו שרחוק מהעין 'זה מצחיק וזה קומי ואפשר להריץ על זה קטעים סטייל LEAVE BRITNEY ALONE' אבל שזה מגיע לבית אז אנחנו פתאום בקטע של 'זה מחריד וזה מגיע לו וזה אסור', וזה כל כך צבוע. אני מעולם לא הייתי בנעליים של דודו טופז, ככה שבחיים לא אשפוט אותו על הרצון שלו לרצוח אנשים שלדעתו גזלו לו את הפרנסה, ואת התהילה. להפך, אני חושב שאם הייתי עובד מצטיין במפעל והייתי אחראי ל9 מכונות שונות, והייתי משיג וותק וכולם היו מכירים אותי, ובסוף בא איזה ילד וגונב לי את העמדה, ואת הכבוד ואת הפרנסה, הייתי מתרגז. דודו טופז הוא רק בן אדם וזה שהוא מפורסם לא עושה אותו למוכן יותר נפשית. הוא אנושי כמו כולנו, ויש לו רגשות כמו כולנו, ואם הייתם נמצאים בנעליים שלו, היה יכול להיות מצב שבניגוד לדודו, הייתם עוברים ממחשבות למעשים.
 

LeAnnDylan

Well-known member
אויש תעשה לי טובה

להתרגז ולהתקומם על מישהו שלדעתך לוקח לך את הפרנסה זה טוב ויפה ואפילו מוצדק. כמובן שאין בזה כל שחר כשזה מגיע לדודו טופז. זה לא שמישהו מרשימת המועמדים לרצח שלו עשה לו משהו ספציפית, הוא נמצא בביזנס הזה כל כך הרבה שנים בשביל לדעת כבר לבד שזה לא נמשך לנצח. היו לו את 15 דקות התהילה שלו והוא עשה מהן מטעמים. אין שום הצדקה בעולם שום הצדקה שהיא לרצוח בן אדם אחר. לא מענין אותי איך זה מרגיש בנעליו או מה עובר בראש הפסיכוטי שלו, אין לזה שום הצדקה! לשלוח בריונים שיכו אישה בהריון זה מעשה בלתי נסבל ואני לא מאמינה שאתה מנסה לתרץ את זה בתירוץ עלוב כל כך של "עד שלא תיהי בנעליו" אני מצטערת שהתגובה שלי מקוממת אותך אבל התגובה הראשונית שלך והתוספת האחרונה לא תרמו לעצבים הגועשים שלי על כל ההמולה התקשורתית שהוא הצליח לגרוף אליו במותו הכל כך פאתטי.
 
זה לא המולה, אנשים באמת אוהבים אותו.

זה שאת רואה שחור ולבן בלבד, זה לא הבעיה של אף אחד.
 

Fairywitch

New member
../images/Emo45.gifאני מסכימה איתך.

תראי, זה די עצוב שאדם מגיע למצב כזה, ועל זה אני עצובה (לא עליו, אלא על מה שהוא גרם). ובאמת לא הייתי מאמינה שזה יהיה הסוף של סיפור חייו. מצד שני- גם אני לא סבלתי אותו לפני, חשבתי שהוא אגו-מניאק וסקסיסט, אבל לא איחלתי לו להשתגע ולמות. וגם עכשיו הייתי מעדיפה שהוא יישאר בחיים ויעמוד לדין. בכל מקרה, באמת עדיף לבכות עליו (או שלא), מאשר על החפים מפשע שהוא תיכנן לחסל.
 

always be me mc

New member
../images/Emo16.gif

+
ורק עכשיו מגיבה לזה כי רק עכשיו המוות שלו נקלט לי בראש.
 
למעלה