המירוץ למיליון ישראל פרק ההדחה|

למרות שאשר ומאור הגיעו אחרונים,

הם בכול זאת הזוג הכי מעניין. דווקא שני הזוגות הכי חלשים (אשר ומאור והקיבוצניקיות) הם הזוגות שנותנים הכי הרבה "צבע" לתוכנית.
 

u r a n i a

New member
נכון, ולדעתי זה לא במקרה

כלומר, באודישנים כנראה ראו שהם מעניינים וצבעוניים אז העבירו אותם למרות שהם חלשים. זה התפקיד שלהם בתוכנית, להצחיק ולהוסיף פלפל.
 

digikids

New member
איזה דפוק!

למה מעקף (דיטור!!) הם קוראים צומת?? צומת זה משהו שהיה מהעונה ה-10, וזה ש-2 צוותים צריכים להיות ביחד למשך כמה זמן! אוי למה הם הורסים לנו הכל
 
כי "מעקף" זו מילה שאינה בשימוש בחיי היומיום

זה יהיה קצת מעיק להשתמש בה. ואפשר לחשוב כמה פעמים הופיע הצומת המעצבן, רק בעונות 10 ו-11, וויתרו עליו בגלל שזה חרץ את גורלם של ביל וג'ו בעונה 11
 
תמיד זוג הגברים ש*ראוי* לנצח - לא ניצח

בהתחלה אלה היו ביל וג'ו שלא ניצחו, בגלל ההחלטה הטיפשית שלהם לחסוך כסף על ידי אוטובוס לילי, רק בגלל הטמטום של הבנות הם ניצלו ממקום חמישי, אבל פתחו פער של למעלה מעשר שעות.
 

JAMES DEAN

New member
זה היה מוזר לראות אותם "כמעט" ביחד

כי מצד אחד זוג אחד מגיע (גווידו) ומצד שני זוג עוזב. אגב ל-"טים גווידו" יש אתר. קישור לחיץ ובקשר לחתימה שלך תמסור ד"ש לתומר (AeroTom ) ממני. תגיד לו שיש היום ספיישל לד זפלין ב-88 FM
 

גםצופה

Member
מנהל
השינויים בשמות פחות הפריעו לי...

מה שהפריע לי זה שהם קיבלו ישר את המשימות של הדיטור (צומת) והמחסום מבלי כמעט לחפש תיבות... הרבה פעמים החיפוש של תיבות המשימה יוצר מתח ועניין בתוכנית. בארה"ב היו כמה פעמים (אני נתקלתי בפעמיים בעונה ה5 והעונה ה11..) בהם צוותים פספסו תיבה והיו צריכים אחרי ביצוע המשימה לחזור לתיבה כדי לאסוף את הרמז - בעיני זה מוסיף מתח ועניין שקצת חסר בעיבוד הישראלי... (יכול להיות שזה נובע משיקול כלכלי.. כי להפקה הישראלית אין את הכסף שיש להפקה האמריקאית..)
 

TheImpactBoy

New member
מעולם לא ראיתי את האמריקאי...

אבל בחיי אני נהנה מהגרסה הישראלית. פשוט מצחיק אותי... זוג הזקנות
!! ושני האהבלים הגרוזים האלו חייבים לעוף כי הם עושים פאדיחות.
 

dararo

New member
תאמת, גמאני לא הבנתי מה קורה עם המעטפות

הסבר מישהו? איך זה עובד..?
 
הנה השלבים:

1. לכל בית נשלחת מעטפה עם קוד. 2. ל70 אחוז מהבתים נגנבת המעטפה. 3. מי שבכל זאת נשארה לו מעטפה בדואר, צופה במירוץ למליון. 4. המעטפות עושות את העבודה וההפקה באמת מקבלת מלא רייטינג. 5. בסוף הפרק מתפרסמים כמה קודים. 6. מי שיש לו מעטפה בודק את הקוד, מגלה שהוא (כמובן) לא זכה, ושהוא סתם צפה בתוכנית הזאת. 7. בתוכנית שאחרי הוא צופה שוב, רק כדי לגלות שהוא שוב לא זכה.
 
למעלה