המירוץ למיליון ישראל פרק 10

seenop

New member
../images/Emo160.gifהמירוץ למיליון ישראל פרק 10../images/Emo160.gif

אם יהיה ההדחה האם רק לג? מה יהיה עם מרגלית וחנה מי יזכה בלג? וואלה כל השאלות האלה היום יפתרו היום 21:00 בערוץ 22 צפייה מהנה!
 

ny22

New member
מנהל
אהבתי מאוד את הפרק, למרות שהיה עצוב בסוף...

היה פרק ממש יפה. המשימות היו טובות והכל היה ממש צמוד. כמובן שהזוגות היו במלוא הדרם (וכמובן, גם הזוג שהוא הפייבוריט שלי). עצוב מה שקרה לחנה ומרגלית... היה מעניין אם הן היו יכולות להמשיך במרוץ... (תארו לכם אותן במשימה בבית הספר היסודי). העיקר שמרגלית מרגישה בסדר. זה באמת העיקר בעיני. ככל הנראה בחמישי הבא הולך להיות פרק עוד יותר מעניין! הסדרה הזאת ממש טובה בעיני. כל המשחק הזה ממש יפה ומעניין. הוא משלב גם תחרותיות מעניינת וגם מקומות מדהימים.
 

lisa s

New member
באמת חבל

וכמה תום אכן מקסימה. איזה כבוד היא נותנת לאבא שלה
למרות שהוא האשים אותה בעבר בפזיזות, והיה קצת מתוסכל ממנה, היא לא אמרה עליו מלה אחת רעה, למרות הפאשלה שלו במשימה. רק עודדה ועודדה. היא פשוט מתגלית כבחורה עם הרבה נשמה
כל הכבוד לה
 
../images/Emo7.gifממש חבל

בלי שני הזוגות המצחיקים זה לא אותו הדבר... העיקר שמרגלית בסדר עכשיו. וכל הכבוד להן שעשו את זה כמו גדולות
 
../images/Emo10.gif נו מה יהיה?

גם חנה ומרגלית, גם אשר ומאואר לפניהם... הלכה ההרגשה של מה שטוב בישראלים במירוץ, נותרנו עם שי וגיא ורן אחד שמייצגים בעיניי את הישראלי המכוער במלוא כיעורו (אני מחבב תחמנים, אבל איך שרן מתייחס למיכל זה מבטל כל כבוד שהיה לי כלפיו!)
 

thankful

New member
הסיום היה מאכזב אתמול ...

בהודעתו שצ'יק-היי מסיימות את חלקן במירוץ ... הדחה אכזרית ; לדעתי זו היתה צריכה להיות אתמול נקודת חסינות (כלומר נקודת סיום שאין בה הדחה - צ"ל עוד 2 כאלה במירוץ) - לתת לצ'יק-היי הזדמנות בקטע המירוץ הבא , ואם אז יגיעו אחרונות - יודחו .
 

seenop

New member
כפי ששמת לב..

אין דבר כזה אם כל הצער שבדבר עד שהן היו מתאוששות הלג השני היה יוצא לדרך חח.. ולא רק זה היא הייתה אולי אמורה לעבור ניתוח..
 

guata12

New member
תוכנית מעולה, אהבתי

הייתה תוכנית מוצלחת למדיי. צוות הפייבוריטיות המדהימות שלי - יעל ואליאנה, לא הפסיקו ליפול בקטנות. ספרתי 4 פעמים של התברברות שלהן במהלך הפרק. הלו בנות? אתן במירוץ, וגם אף פעם לא שמעתי אתכן אומרים ''היום אנחנו נגיע ראשונות''. הן פשוט מדהימות.
 

lisa s

New member
קוצ'יבורו../images/Emo25.gifקוצ'יבירו../images/Emo25.gifקוצ'יבידו

העיקר שבסוף הצליחו
מצחיקות
שמתם לב איך יעל הוציאה מהילד היפני את "המרוקאי שבו"
פרק מצחיק ומשעשע (חוץ מהעובדה ששני הזוגות הראשונים כבר עולים לי על כל העצבים). פיזית ונפשית אני חושבת שהוא יותר קליל ופחות קורע מהטרור שעשו להם בויאטנם...
 

גםצופה

Member
מנהל
אני לא בטוחה, אבל כמדומני

במזרח אין בדיוק אות ר' (הם לא יכולים להגות את זה...) ולכן אולי המורים לא בדיוק הבינו את הר' המתגלגלת של אליענה (או יעל..)
 

dararo

New member
עז'ימי! TAR S01E10

פרק ממש נחמד, משימת הנינג'ות מקורית. שמתם לב איך הם דוחסים משימות אחת בתוך השניה: לעשות את ה"פדיקור" ולפתור את הפאזל הזה(שהוא, דרך אגב, מאוד קשה). לגבי הפרק הבא-נראלי שהולכת להיות העתקה של אחד לאחד מהפרק בעונה 11 של האולסטאר שהם היו במקאו, זיהתי אפילו את המעלית. נקווה שימשיך להיות מעניין דניאל
 
../images/Emo207.gif שאלה למי שיודע

האם המירוץ הוא רצף של המסלולים/פרקים שאנחנו רואים, או שיש איזו הפסקה בין מסלול למסלול? כמו יום חופשי/שבת?... כלומר, אחרי שמסתיים מסלול אחד (עם או בלי הדחה), למחרת מיד עוברים למסלול הבא? אם זה כך, אז אני מסיקה מזה שהצילומים ארכו לא יותר מכמה שבועות ספורים.. ושזה בטח מאוד קשה..
 

גםצופה

Member
מנהל
חבל שבגרסה הישראלית של המירוץ לא מצויין באיזו

שעה כך צוות מתחיל את קטע המירוץ - זה מאד מעניין לראות את ההפרשים בין הצוותים...
 
למעלה