המירוץ למיליון פרק ראשון-ההזנקה

השניה,ילנה,באמת יותר אנושית,רחמנית כזאת

אבל תכלס,זה המשחק ובמשחק כל אחד לעצמו,אחרת למה לרוץ?
 

igal777

New member
אני רואה שמחפשים מנהלי פורומים

מקבלים על זה כסף? איך זה הולך?
 

igal777

New member
וואלה? אז כל הכבוד למנהלי הפורום כאן.

יש כאן המון שעות עבודה
 
היית צריך לראות בפורום האח הגדול

כל דקה נכנסות שם איזה 1000 הודעות.. זאת באמת משימה קשה!
 

igal777

New member
בדיוק על הפורום הזה חשבתי. זה היה הפורום

הראשון שחוויתי בחיי. והם היו צריכים לקרוא המון הודעות וגם היו המון חוצפנים שבאו למנהלים בתלונות שעושים את עבודתם בהתנדבות.
 

Webmonster

New member
הנשים מהקיבוץ גם עשו שמח לילדים שמה חבל"ז

ממש מקסימות לימדו אותם שירים בעברית :p
 

igal777

New member
כן , הן הכי מצאו חן בעיניי. אבל כנראה שלצערי

הן יעופו ראשונות
 

11MTN11

New member
אבל תכלס זה תחרות

הם היו מספיק חמודות ניסו לעזור וזהו מספיק. הקיבוצניקיות אפילו לא ידעו מה זה 4x4 אז מה עוד? הם רוצות תדרוך גם לסיום? חלאס זה ``מירוץ`` אם שכחתם. זה תחרות.
 

retard boi

New member
זו טעות אסטרטגית

להשאיר צוות חלש כמו הקיבוצניקיות במירוץ זה נכס , הן היו צריכות לנצל את זה... ובלי קשר הבלונדיניות , הקיבוצניקיות והאשדודים הרגו אותי, הליהוק הפתיע לטובה.
 
אין לי מילים

מצד אחד, מרוח, אבל הפעם האריכו את הדרך, ולא ניפוח רדיקאלי של זמן הוידויים (*אהמ-הישרדות-אהמ*). טייפקאסט פלקטי? כן, אבל ככה זה גם במקור. הקיבוצניקיות הן תוספת מהנה לקאסט, נחמד לראות קצת נשים שהן לא (תסלחו לי) כוסיות. חבל רק שהן ככל הנראה יעופו בפרק הבא. שאר הקאסט תואם את המקור - בלונדיניות סתומות (רק שאצלנו הן לא סתומות, יותר מזכירות את דסטין וקנדיס מעונה 10), זוג שרב הרבה (שונא כאלה, ואלן וענבל הם זוג אחד הגרועים ביותר), חברים, שמן-רזה, ועוד. יש מספר לא קטן של זוגות שהולכים להיות תחמנים - ילנה ולירן, הבלונדות ששכחתי איך קוראים להן (לאחת מהן קוראים הדס, לא?) ומיכל ורן, הפייבים הרשמיים שלי נכון לעכשיו. פסקול - מיליון וואו. אם נוציא את מוזיקה ה"יש ניצלנו!" המטופשת והלא קשורה שקרתה מספר פעמים בפרק הזה, אני הספקתי לספור ארבעה קטעי מוזיקה שנלקחו מ ה מ ק ו ר ! ! ! קודוס רציני ביותר. בהחלט לא צפוי מסידרת ריאליטי בעריכת רוית מנדל-ליאור (רציתי להגיד "תישרפי" אבל הפרק שינה לי את נקודת המבט). ליהוק רב מהרגיל של נשים. אחרי הליהוק המועט שלהן בגירסה האמריקאית ולא פחות מאיזה שמונה-תשעה גמרים בלי זוגות של נשים, זה דווקא מקובל. מי ייתן ויזכה כבר זוג של שתי נשים דאמט, ותנופץ הסברה שהפורמט הזה במכוון לא הוגן כלפי נשים. ומצד שני... הפורמט עצמו לא הכי מעניין בעולם. כפי שכתבתי, יש אי-שוויון מחפיר בין המינים, הקאסט שבלוני להחריד (גם באמריקה), והכי גרוע זה פקטור המזל שבוודאי יבוא לידי ביטוי בצורה מוגזמת גם בארץ. יש לך פנצ'ר בגלגל? עיכוב של כרבע שעה עד עשרים דקות שיוריד אותך במקום או שניים. עלית על האוטובוס הלא נכון? עיכוב של כחצי שעה עד שעה יוביל אותך לסכנה ממשית להישארותך במשחק. פיספסת רכבת? עיכוב של שעתיים ומעלה, ואם אתם הזוג היחיד שפיפס, הדחתכם ודאית. הקיצר, פנומנאלי בקנה מידה ישראלי, יש מקום לשיפור בקנה מידה עולמי.
 
מממ האמת לא משו ../images/Emo3.gif

המשימות קצת...איך לומר..סתמיות? וזה כל כך מתיימר להיות הישרדות
[וזה בא לידי ביטוי בהנחייה, בפתיח וכו'] בקיצר, לא ממש אהבתי
 

JAMES DEAN

New member
סיכום פרק ראשון:

הפתיח לא היה משהו כי הוא העתק מדוייק של הגירסא האמריקאית. רק הוסיפו עליו תמונות וצילומים של המשתתפים. בנתיים אין מתח כמו בגירסא המקורית אז אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך. המשימה היו גם כן כמו אצל האמריקאים להעביר בול עץ וללכת עם סלסילת פירות. נקווה שיהיה קצת מקוריות ויותר אקשן. זאת דעתי בכל אופן נחכה מה יהיה בהמשך...
 

ayala69

New member
היה מעולה וזאת רק ההתחלה

המנחה נראה סוף מקצועי ואיכותי וגם המתמודדים מעניינים ואיכותיים ורובם יפים ויזואלית לא יודעת מה אתכם אני התגלגלתי מצחוק-עם הגרוזיני השמן והקיבוצניקיות מאוד מזכיר את ההפקה האמריקאית-אפילו רז המנחה באותו סגנון של פיל קוגן רק רז הרבה יותר יפה בקיצר -שווה לראות נראה לי קשת וערוץ 10 עושים במכנסיים
 

רבקה1958

New member
שאלה

מה קורה כשהמתמודדים צרכים להזמין מקום במטוס,הם מזמינים שני מקומות או שהם צרכים להכליל גם את צוות הצילום שמלווה כל זוג? בסדרה האמריקאית הם תמיד מזמינים רק שני מקומות ולעיתים אין מקומות נוספים במטוס. איך זה מסתדר עם צוות הצילום המלווה?
 
למעלה